Ako si za 28 dní natrvalo znížiť vysoký krvný tlak bez užívania liekov na predpis? Viac info tu

Agent CIA na smrteľnej posteli prezradil, že v roku 2024 zomrú miliardy ľudí


Agent CIA na smrteľnej posteli prezradil, že v roku 2024 zomrú miliardy ľudí

(Baxter Dmitry, The People’s Voice) V posledných mesiacoch svojho života bývalý agent CIA Joseph Spencer zhromaždil svoju rodinu a povedal im, že má veľa tajomstiev, o ktoré sa musí podeliť so svetom vo forme priznania na smrteľnej posteli.

V tom čase ho mnohí odmietali ako konšpiračného teoretika šíriaceho za vlasy pritiahnuté teórie o tajných spoločnostiach a ich plánoch pre ľudstvo.

Zahoďte okuliare a zlepšite si zrak

Avšak v roku 2023 si jeho priznanie na smrteľnej posteli získalo pozornosť, pretože všetko, čo predpovedal, sa dnes deje presne ako hodinky – jedna mrazivá predpoveď za druhou.

Bývalý agent CIA predpovedal niektoré kľúčové veci, vrátane epidémie pedofílie a obchodovania s deťmi, posadnutosť elít vyľudňovaním, chemtrails, odhalenia mimozemšťanov a to, čo opísal ako „upravený chrípkový vírus“, ktorý na ľudstvo vypustí psychopatická elita.

Znie vám niečo z toho povedome?

Jeho predpovede však veľkou pandémiou neskončili a pokračovali aj pre rok rok 2024 a boli šokujúce aj pre tých, ktorí poznajú jeho prácu.

Spencer začal opisom procesu, pri ktorom bol naverbovaný a premenený na super-vojaka CIA s povolením „zabiť a zabudnúť“.

Globálna elita už celé desaťročia plánuje rozpútať klimatický podvod a vyľudniť svet. Dávno predtým, ako väčšina ľudí mala predstavu o tejto agende, Spencer a jeho kolegovia už boli pešiakmi vo vojne proti ľudskosti.

Ako sa ukázalo, Spencer sa pomýlil len o pár rokov. Existuje však veľa dôkazov, ktoré preukazujú, že globálna kabala plánovala vypustiť do sveta covid už v roku 2017 – no po zvolení Trumpa v roku 2016 svoje plány musela odložiť.

Calin Georgescu, bývalý prezident Rímskeho klubu a bývalý výkonný riaditeľ Organizácie spojených národov, to dokonca sám priznal. Nedávno o tom bolo natočené video – pozrite si ho tu (v angličtine).

A ak by vám to nestačilo, tak zlý doktor Mengele našej doby, Anthony Fauci (americký mix Mikasa, Krajčího a Lengvarského), bol tiež prichytený, ako sa chváli „vírusom, ktorý nás prekvapí“ naplánovaným na rok 2017.

Podľa Spencera tieto „prekvapivé prepuknutia nákazy“ a súčasné udalosti nie sú náhodou, ale sú súčasťou desaťročného plánu na vytvorenie vyľudnenej, postindustriálnej spoločnosti, v ktorej elity uväznia a zdegradujú ľudstvo v rozsiahlych väzeniach pod holým nebom.

Podľa Spencera populačný kolaps v západnom svete dosiahne kritickú úroveň začiatkom 20. rokov 20. storočia. Globálna kabala zdokonaľuje depopulačné systémy už desaťročia.

Zbohom vysoký krvný tlak

Podľa Spencera má elita na rok 2024 naplánovanú obrovskú udalosť, ktorá zmení smerovanie budúcnosti celého ľudstva – vytvorenie Jednotnej svetovej vlády a Nového svetového poriadku.

Ten má byť zavedený ako odpoveď na spoločnú hrozbu, ktorej bude ľudstvo čeliť – mimozemskú inváziu. Pôjde samozrejme o falošnú inváziu, kde tisíce mimozemských lodí na oblohe budú len holografické projekcie. Dôjde aj k nejakým „útokom mimozemšťanov“, tie však budú opäť len zinscenované na vystrašenie ľudí.

Odpoveďou na túto „hrozbu“ bude zavedenie Jednotnej svetovej vlády. Ľudia budú uväznení v koncentračných táboroch a vtedy sa začne aj masové vyvražďovanie – či už pomocou vakcín alebo jednoducho budú ľudia „miznúť“ podobne ako Židia v koncentračných táboroch počas 2. svetovej vojny.

Také sú teda plány globálnej kabaly. Ak držíte krok s propagandou, ktorú vysielajú hlavné spravodajské kanály, potom si uvedomíte, že elity už začali klásť základy tohto veľkého podvodu – postupne vypúšťajú informácie o existencii mimozemšťanov.

Nie žeby mimozemšťania neexistovali, oni existujú, ale nepredstavujú pre ľudstvo žiadnu hrozbu a nechcú na Zemi spraviť inváziu. Ak by to chceli, mohli to urobiť dávno počas minulých storočí, keď ľudstvo bolo menej technologicky vyspelé, a teda predstavovalo by oveľa ľahšu korisť ako teraz.

Záver

Odvážni muži a ženy ako Joseph Spencer už desaťročia vystupujú a odhaľujú agendu elity. Dnes je to na nás, aby sme tieto plány globálnych zločincov prekazili.

Pripojíte sa aj vy k mnohým statočným hlásateľom pravdy v boji za slobodu, alebo sa budete krčiť v strachu a podriadite sa požiadavkám globálnej elity? Výber je na vás. Ale nech urobíte čokoľvek, nepodceňujte dôsledky svojich rozhodnutí.

Video k tejto téme si môžete (v angličtine) pozrieť tu:

Autor: Baxter Dmitry

Liečba osteoporózy

Zdroj: thepeoplesvoice.tv, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. 13.09.2023
    1. Agentúrky aktuálne
    2. Čriepky z domácej a zahraničnej politiky s Norbertom Lichtnerom
    Hosť: Ašot Grigorian
    https://www.infovojna.bz/archiv/dopoludnie-na-infovojne-s-adrianom
    ———————————————
    Tu je polopatistické vysvetlenie, prečo 3. svetová vojna začne – ak – v oblasti blízkeho východu a Iránu! Tak ako predpovedala Vanga. Teraz inak – existuje otázka – čo by bolo s Európou, keby tie grécke militantné kurvy neboli zastavili Peržanov – v Helénskom období.

    1/ Helénske obdobie – 500-300 p.n.l. už bolo plne ovládané židmi – úrokom a úverom – vtedy sa zadĺženci stávali otrokmi. Grécko sa odduchovňovalo a materializovalo – materializmus a chtonizmus židov je základom odduchovnenej západnej kultúry. Helénske obdobie je zároveň zdrojom demokracie – t. j. práva slobodných vlastniť otrokov – t. j. práva žida vlastniť zadĺženého Gójima! Už vtedy! A kvôli tomu prišiel na Zem orisha – Ježiš Kristus! Aby umravnil tých zmrdaných židov!

    2/ Peržania v Helénskom období – Xerxes – boli stále národom obrovskej a stále duchovnej kultúry – nepleťte si ich s islámom – ten tam vrazil až v 7- storočí – 1200 rokov po Helénskom období! Teda kurva!

    3/ Teda – ak by Peržania porazili tých primitívnych „300“ /dnes Výbor 300/ Grékov pri Termopylách – aj buzeranta Alexandra Veľkého – nikdy by sme v Európe nepočuli ani o židokresťanstve – ani o isláme! Židokresťanstvo – jezuiti vytvorili islám – na kontrolu pravoverných! Ale ťo podstatné – Helénska kultúra umožnila židom tú najväčšiu manipúláciu s ľuďmi – s ich dlhom! Je to základ židovskej moci – ovládať ľudí prostredníctvom dlhu, chamtivosti, baživosti, nutkavosti – pomocou chtonizmu – materiálnej bezduchej existencie – to je základ tzv. Západu! /detto marxizmus/.
    To je ich základ boja za demokraciu – aby žid mohol už v Helénskom období vlastniť zadĺženého baživého Gréka /viď spotrebné úvery tých čias!/.

    Preto vznikol sionistický štát Izrael – pretože je to palebná základňa židovstva proti ešte stále – aj keď islamizovanému – ale stále v podstate svojej kultúry a pôvodnej civilizácie – duchovnému Iránu!

    Tú reláciu si vypočujte – hoci je o Arménoch a teda semitoch – v pozadí odznie tá najdôležitejšia informácia o Iráne! A tam je zamiešaná vojna židov proti ich historickým a duchovným odporcom v Iráne! Tretia svetová!

    • TonySatira

      oni těch 300 Sparťanů v Termopylách pobili, zvítězila až aténská flotila u Salaminy následná pěší bitva. Peršané po dobytí Babylonu vrátili podrobeným židům jisté svobody a obnovit Jeruzalém a Chrám.
      O vlivu židů mimo Asii v Antice nevím.
      Problémem jsou spíš turkičtí pseudožidé-chazaři judaizovaní někdy ve 12.století???

    • No, celkom múdro, až na to, že teda Kresťania, ak by boli naozaj praví veriaci a dodržiavali by prikázania (to je základ!), tak by neboli chamtiví, nechceli by to, čo má sused a nemuseli by brať úver na to, aby mohli mať väčší, krajší (akýkoľvek predmet) čo má sused! Takže mám dilemu: či je na vine Žid alebo Kresťan, že sa dopúšťa hriechov a už stáročia! A márne prišiel aj Ježiš… Kresťan to tak pochopil, že može kľudne žiť svoj hriešny život, napokon i tak mu bude odpusteno. Oj, oj, poznám nejedného Kresťana, čo oči stále upiera k nebesám, ruky vždy spojené k modlitbám, ale koná zlo… neskutočné zlo a práve k svojim blízkym a slabším! Neuznávam farizejov, svätuskárov a hlavne veriacich, čo v mene Boha zabíjajú (možno iba slovami, ale zabíjajú)!!! Ba dokonca ani to neuznávam, že Izrael sa nazýva medzi ľuďmi akože Svätá zem! Pýtam sa, aká že to svätá zem, čo je večne krvou zaliata?!?

  2. Israismael

    Kto rozumie nemčine môže si to zdokumentovať aj z druhého nezávislého zdroja ,ktorý tiež tvrdí že v roku 2024 umrú dokonca do troch týždňov miliardy ľudí ..(preklad videá nie je žiaľ dostupný v slovenčine a tak si preložte cez Google aspoň diskusiu pod videom)
    Co bude príčina ? Vojna ? Mega globálne zemetrasenie a mega cunami v určitých oblastiach ? Hladomor po svete? … Ja som to už písal na tejto stránke ,že asi impulz z 5G sietí v interakcii s vax,že môže byť tou príčinou .. o tom minútovom impulze písal dnes už nežijúci(zavraždený) indicky lekár ,ktorý zverejnil video o minútovom globálnom impulze z 5G sieti keď budú v plnom výkone všade na svete (zaciatkom roku 2024 ???)…
    Tu je video ďalšej predikcie pre rok 2024 v nadväznosti na tento článok na vašej stránke :
    https://m.youtube.com/watch?v=Rb43ehlVgWs&t=1462s

    • Marek Košice

      To všetko jasne dokazuje, že BOH (taký, akého ho vnímajú napr. kresťania) v skutočnosti nemá ŽIADNU MOC vo svojom pôsobení na Zemi. Zaslepenci budú tvrdiť že moc má, ALE NEZASAHUJE (dokonca ani v prípadoch kradnutia a mučenia malých detí). Tí čo majú otvorené oči VEDIA, že buď :
      1. Boh „bohužiaľ“ nemá žiadnu moc v hmotne sa javiacom svete (Zem) a PRETO nezasahuje… Je tvorcom duše, a tvorcom hmotne sa javiaceho sveta (nízkovibračný svet, a teda hmotne sa javiaci a PLNÝ OBMEDZENÍ) je Satan (aj keď Biblia tvrdí, že Satan nedokáže tvoriť – to bude zámerne prepísaná pasáž v Biblii, aby ľudia nemali šajnu o pôvode vzniku Zeme):
      2. Boh a Satan je „JEDNO“, a má to meno „Umelá Inteligencia“ (ktorá vždy bola a vždy bude) prejavujúca sa totálne bezcitne, a teda nie je ani ten najmenší dôvod sa k nej modliť (pretože sa predsa nebudeme modliť k niečomu, čo je bezcitné, no nie??).

      Je tragické AUTOMATICKY viac dôverovať „učeniam“ NEDÁVAJÚCIM ZMYSEL, pred tým, čo možno nie je v žiadnej „veľkej knihe“, ale dáva to TOTÁLNY zmysel.

      ZDRAVÝ ROZUM HOVORÍ, že ak Boh nezasahuje do tých najkrutejších činov na Zemi, tak buď NEEXISTUJE, alebo zasahovať NEDOKÁŽE. Je absolútne vylúčené, aby Boh (ak to nie je „Umelá Inteligencia“ bez súcitu a „srdca“) nedržal ochrannú ruku prinajmenšom nad deťmi, ak by mu to nebolo znemožnené. Nemusí mu to byť znemožnené „AKTÍVNE“ (v zmysle že by to umožnené mal, ale bola mu tá možnosť odobratá). Oveľa väčší zmysel dáva, že je mu to znemožnené ZO SAMOTNÉHO PRINCÍPU. Skrátka Zem je dielom Satana (otročenie na telo od narodenia po smrť = otroctvo = Satanov nápad), a Boh nemá žiadnu možnosť držať ochrannú ruku nad bytosťami na Zemi. Pretože to nie je jeho rajón…Jeho rajón je AŽ TAM HORE.
      Kto chce vidieť PRAVDU, ten to vidí rovnako.
      Som človek absolútne bez ideológie, bez mechanickej či emocionálnej viery….Vďaka tomu som schopný PRIPÚŠŤAŤ PRAVDU, na rozdiel od ľudí, ktorým ide viac o to, aby PRAVDU ohýbali podľa svojich romantických predstáv o svete.

      • Bůch to je láska.Pokud se aktivuje v srdci,asi dojde ke spojení s nějakou sílou.
        Prý když velcí učitelé-pro ně Bozi-,opouštěli Inky,tak jim údajně odpověděli,že jim mají darovat srdce.Mysleli to prý obrazně,ale byli špatně pochopení.Tak nějak to vysvětloval Staněk z Agape.Třeba to tak bylo nebo ne.
        Ty krvavé rituály jim moc nepomohly,ale živily zas jiné entity.
        Prý ďábel ztrácí svou sílu,před sílou lásky v srdci.V pohádkách je plno příkladů,kdy láska před čertem ochránila.A není tím rozhodně myšlena jen láska sexuální.

        • Dáva to zmysel, je to stále tá sínusoida, najprv sa civilizácia vyvíja a dôjde do bodu múdrosti a potom „keď už nevie čo od dobroty“ sa deje to čo sa deje. Hra je perfektne nastavená.

          Bratia v rozume (vyspelejšie mimozemské civilizácie) sú tiež na rôznych stupňoch a sú neustále prítomní. Ale kto nevidel, neuverí…

          • Marek Košice

            seneca : „Hra je perfektne nastavená“ … Tvoje tvrdenie je výsledkom romantizácie Boha (tvoj vzťah k PREDSTAVE o ňom). Čo je perfektne nastavené na tom, že ľudstvo (aj s jedincami, ktorí sú dobrotiví, a tých bude nejaké dvojciferné percento – 10 a viac percent) spláchne nejaká prírodná katastrofa, alebo zasiahne hladomor, ktorý ho vyhladí? Tomu hovoríš „Hra je perfektne nastavená“? „Sorry jako“… 😀

          • Suhlas Seneca, lebo ideme v tgej istej matrici… treba ju zmenit a vratit sa k povodnej…a to sa mozno deje prave teraz

      • Človek pri stvorení dostal slobodnú vôľu a čo si navaril, to aj má? Preto Boh nezasahuje ! Čo si malé dieťa? Prečo by sa Boh mal montovať, keď ho väčšina ľudí odmietla uctievať, je bezbožná, hrá sa na boha a pod.?! Biblia hovorí jasne a aj Apokalisa podľa sv. Jána, to je road mape, a to sa aj stane, keď Boh reálne zasiahne, keď pohár tpezlivosti pretečie !

        • Marek Košice

          XXL, to TY si malé dieťa. Vysvetlím prečo (ale nepochopíš to z dôvodu zaslepenosti).
          1. Slobodnú vôľu PRE ĽUDSTVO, ktorá UMOŽŇUJE (ak je zneužitá mocnými) brať slobodnú vôľu dobrotivým ľuďom (tými zlými mocnými) môže dať len BEZCITNÁ UMELÁ INTELIGENCIA, alebo Satan.
          2. „Biblia hovorí jasne…“……… Ty si cvok, nehnevaj sa. CELÚ VIERU ZAKLADÁŠ NA JEDNEJ KNIHE…..Prečo nie je spálená tak, ako boli ostatné knihy, pri ktorých sa nehodilo aby prežili do súčasnosti? PRETOŽE BOH DRŽÍ OCHRANNÚ RUKU NAD BIBLIOU (KNIHOU), ALE NAD ĽUĎMI (ani deťmi) NIE? Ty kokso….. som rád, že nemám tvoju „logiku“…

          Podľa tvojej HLÚPOSTI je Boh taký kkt (v skutočnosti to ale sedí na Satana alebo „Umelú Inteligenciu“ – PRI NICH JE TO V PORIADKU, od nich sa iné očakávať nedá), ako by bol rodič, keby konal takto : Dieťa ktoré už vie čítať, bude mať na svojej poličky od svojho otca rôzne knižky (rozprávky, atlas ľudského tela…), medzi nimi aj knihu ktorá vysvetľuje, ako sa má dieťa správať… Dieťa bude ponechané „divokosti“, celá jeho výchova bude spočívať na tej jednej spomínanej knihe…. Takže otec ho nebude nikdy napomínať, smerovať, nič, to bude práca KNIHY. Keď to dieťa preženie, tak bez akýchkoľvek reálnych (z očí do očí, z úst do uší) predchádzajúcich upozornení (pretože žiadne nevyjadril), dostane takú bitku, že si nesadne týždeň na zadok a bude mať rozbité ústa. A to len v tom lepšom prípade. V tom horšom ho hodí do divokej rieky a nechá ho tam utopiť.
          Ty „inteligent“ veľkosti XXL (nenarážam na veľkosť tela)….
          Radšej sa k mojim príspevkom nevyjadruj, teba zjavne pravda nezaujíma, teba zaujíma MECHANICKÁ/EMOCIONÁLNA VIERA.

          • Už dávno viem, že nemá zmysel reagovať na tvoje plytké úlety a prostoreké „argumenty“. Je mi ťa nesmierne ľúto, že ti stále nedochádzajú elementárne veci ani po toľkých rokov tvojho života… ale držím ti palce, aby si sa aj ty prebudil zo svojho duchovmého chaosu ! Všetko dobré !

          • Marek Košice

            XXL : Prečo si nulovo sebakritický a HRÁŠ SA NA SLEPÉHO v tom, že smilníš? Ospevuješ tu kresťanského Boha, ale smilníš minimálne raz týždenne……. Nie je ti zo seba…povedzme že…“divne“? …

          • Prestan tu sirit uz konecne svoju nenavist k Bohu a veriacimi krestanom, ty slobodomurarsky pes. Nezmenis nase nazory svojim tupym postojom, len plytvas svojou energiou a strapnujes sa tu roky Co sa do nas stale navazas? Zacnit od seba ty egonarcis „mudrosti a dokonalosti“! Nikoho tvoje bludy tu uz nezaujimaju!

          • Marek Košice

            Oľga : Aha, takže keď nie som zaslepený vierou v niečo „dobrotivé“, čo sa ale preukazuje ako „totálne ľahostajné“, tak som slobodomurársky pes….. Názor úbohého biorobota menom Oľga.

          • Marek Košice

            Oľga : Mimochodom, ako modlenie a viera vás kresťanov, ktorí sa modlíte v ťažkých miliónoch (minimálne desiatky miliónov) pomohla tomuto svetu? NIJAKO. Takže kde vlastne presúvate tú energiu modlitbami? K SATANOVI. Pretože TO K NEMU sa modlíte. A tu je výsledok… svet sa stáva čoraz horším a horším…. Takže – modliaci sa kresťania nosiaci kríž (napr. na retiazke) len UMOCŇUJÚ zlo vo svete. Samozrejme nevedome. Ale to ich neospravedlňuje.
            „Si proti kresťanstvu, tak si slobodomurársky pes“……….Inteligencia ťa neoviala ani vánkom, Oľga. Tak aj naďalej ŽIV satana prezlečeného za „kresťanského Boha“ modlitbami, vierou, uctievaním.
            Uctievaš toho, kto stvoril naše telo závislé od potravy, tepla, vody, spánku…Toho, kto stvoril tak krutú prírodu…….A ty si vo svojej hlúposti presvedčená, že tým niekym je dobrotivý Boh a nie „Bezsúcitná Umelá Inteligencia“ či Satan…

          • Olga, modli sa k bohu. Posilujes nas.

            Dakujeme ti.

            Chces pomoc od niekoho zadarmo, ako vsetci. boh ti nic nedlzi. Boh nie je tvoj poddany. Boh ti nepomoze rovnako, ako prosi papagaj v klietke, aby si ho oslobodila.. a series na neho.. Chod hladat uvaznene papagaje a oslobodzuj ich. Pre nich budes bohom…Jaj váastne..to sa ti uz nechce, to nie je agenda pre tvoje ego. Tvoje ego stale len niecočchce pre seba.

          • Marek Košice

            Sebastian : (váš kresťanský) Boh ma stvoril. Ja som chcel ostať radšej ako samotná duša bez tela, on (kresťanský Boh, v skutočnosti Satan) ma však stiahol do tela, a teda do utrpenia (skúste neotročiť na telo a zažijete utrpenie…duša bez tela ho nezažíva NIKDY). Ja seriem na (kresťanského) Boha? On serie na mňa. Hodil moju dušu do tela, a nestará sa o to či mám čo jesť, nestará sa o to, že desiatky (ak nie viac) miliónov ľudí ročne umiera na hlad.
            Píšš o mojom egu, ktoré „niečo chce pre seba“… Ty „otváraš“ kresťanským spôsobom oči akurát tak hlúpym ľuďom, ktorí VEĽMI RADI zveria všetku svoju dôveru „do rúk božích“….. Vymysleli ste si dobrotivého Boha, pretože bez neho NEVIETE ŽIŤ. Ja nie som ten, kto by sa mal hanbiť. Ste to vy…

        • Potrebujú rodičia, aby sa im vlastné deti klaňali, uctievali, robili z nich modly ? Iba nie-normálny človek

          Ako sa bude správať normálny rodič, ktoré ho dieťa je mu vďačné, nie preto, že musí, ale preto že pochopilo hru na život a snaží sa podľa nej aj žiť. No tak je mu nejako nápomocný.

          A kto má chuť ísť nejak inak, nech sa páči, umožní mu všetky možné varianty vývoja a skúseností, aké ho len napadnú.

          Koho si všimnete ? Toho kto prirodzene a úprimne hľadá cestu životom k zdroju, alebo kto vás ignoruje, aj „vaše“ rady a múdrosti ?

          Super, nech sa páči, kto si len ako vyberie. V nekonečnosti (matrixe) času dosť. To je to večné zatratenie, môžeš sa v matrixe hmotného sveta motať, koľko len chceš.

          Môže niekto, kto naozaj MILUJE zatratiť ?

          Neobchodujte s Bohom.

          Chlapík pred 2000 rokmi, vedel čo hovorí, a nie len on. Zarashutra, Budha, Lao´C, Konfucius a množstvo múdrostí a pomôcok, kde sa len pohneš. Ešte aj tá kvantová veda to už aj plne dokazuje.

          Kto s úprimnou mysľou a otvoreným srdcom hľadá, aj nájde.

          Kto klope, tomu bude otvorené…

          A najlepšia mantra je keď viem, prečo Ďakujem a želám aj všetkým, aby to pochopili…

          Bodaj mi to išlo tak ľahko, ako sa o tom ľahko píše. Nestačí iba vedieť, treba to aj každodenne žiť. A o tom je to v tomto leveli matrixu. A nie len v tomto…

          Alebo aj inak, kto sa ako rozhodne, tak bude jeho „realita“ odrážať jeho enegro-informatiku.

          • Marek Košice

            seneca : Myslíš, že čím sa človek najviac UKOTVUJE v tomto Matrixe? Som zvedavý, či poznáš odpoveď….

      • Máš problémy?

        kedy odpovie cirkev- kto stvoril BOHA???

      • Všetko sa raz (možno?) dozvieme… Aj to – prečo taký dobrý Boh nekoná/nekonal – keď z nášho pohľadu konať mal… A to, že z nášho pohľadu nekonal, ešte neznamená, že nestvoril všetko – vesmír, hviezdy, planéty, živé bytosti…

        • Marek Košice

          Ján : Aha…takže keď neochránil milióny (za dekády) ukradnutých detí, tak nekonal len Z NÁŠHO POHĽADU, a nie z pohľadu objektívneho, rukolapného, skalopevného? Prečo romantizuješ Stvoriteľa tohto sveta? … Je to smiešne…

          • Pokud se někdo vydá na mystickou stezku,je mu doporučeno,ať zavrhne všechny dosavadní představy o Bohu.Toho hledejme v sobě,ve svém srdci.Pokud se modlíme k nějakému symbolu,třeba k ukřižovanému Ježíši,odevzdáváme tomu vytvořenému egregoru svou energii a ta se potom jako odražená střela vrátí zpět k nám a naše podvědomí -nadvědomí začne konat.Úspěch závisí na mnoha faktorech a nemá cenu je zde rozebírat.A aby se dílo dařilo je třeba srdce naplnit čistou nesobeckou láskou a vírou.A mít pevnou víru je taky kumšt.“Boha“poníženě neprosíme,ale slušně žádáme .
            Bůch,tak jak je nám vtloukán do hlavy,není žádný hodný dědeček,který dohlíží na světskou spravedlnost.
            Kdyby lidé naplnili svá srdce nezištnou láskou,tak by se tyhle svinstvo neděly.
            Samozřejmě lze využívat i negativní výrony energii z usmrcovaných jedinců nebo obětovaných zvířat.Ale to je velmi špatné a já si myslím,že se to dotyčnému nějakým způsobem vrátí.Jsme zřejmě tak naprogramovaný.

        • Israismael

          Áno Ján ,určite sa všetko dozvieme a nie zanedlho a pre mnohych to bude obrovské prekvapenie aj šok ale zároveň a konečný údel osudu !!!
          Luďom je ťažké pochopiť že im bola stanovená doba vývoja ,ale nie technického hmotného ,i keď aj ten samozrejme má svoj význam v diele stvorenia … on Boh však stanovil vývoj ĽUDSKÉHO DUCHA,ktorý je hlavným človekom..Keby konečne už toto pochopili ľudia ,že ľudské telo nie je,, hlavný človek“ (obrazne povedané ),ale hlavný človek je večný ľudský duch obalený telom ,ktorý sa musí skúsenosťami vyvíjať a aj tu keď žije samozrejme na Zemi,tak by sa mnohe zmenilo v živote ľudí ….a neboli by žiadne dohady,domienky a pod ..ľudia nepoznajú živé Božie Zákony vôle , sily a energie ,nemôžu si teda vysvetliť mnohe deje vo vesmíre a aj na Zemi i keď na zemi sú pozorovateľné napr zákony Prírody ,….a predsa je tá možnosť naučiť sa všetko prístupná ľudskému duchu v ľudskom tele už tu na Zemi !! Áno je tá možnosť len málo ľudí klope ,a preto sa mu neotvaraju dvere !.. ..a pravdaže aj tam na druhom brehu je tiež možnosť vývoja ,ale ak si človek nenájde Pravdu od Boha už tu na zemi potom sa ťažšie hľadá hore v astralnych svetoch po pozemskej smrti …vždy je to ten istý ľudský duch či žije tu v pozemskom tele ,alebo tam hore na druhej strane v jemnohmotnom tele…Nepoznáte Božie Slovo,žiaľ ..V biblii sú ,mnohé Pravdy ,ale len útržky absolútne podstatneho pre človeka! A práve tie najhlavnejšie útržky Slova chýbajú v bibliach pozemských ľudí žijúcich na Zemi ….Temno zobralo ľuďom najväčšiu PRAVDU ,temno sveta už dávno vyškrto z biblii správu o inkranciach ľudskej duše, naozaj dávno ..bolo tomu tak v roku 553 na Carihradskom koncile a prsty v Tom má katolícka cirkev samozrejme ,..veď si dajte wikipediu ,nájdite Carihradsky koncil 553 a čítajte to dokonca správu a natrafíte vo Wiki na tú časť kde je písané ,že inkarnacia ducha bola vyškrtnúta z biblického učenia …Potom samozrejme že ľudia si nevedia vysvetliť mnohé hlavne veci bytia a žitia a tvorenie ,a aj samotného človeka si neviete vysvetliť ,jeho kolobeh a tak ako môžete spoznať Boha ? Potom tapete ako Marek z Košíc,darmo dávam aj linky na knihu Súdu …To bol zámer temna aby človek nevedel hlavnú vec ,že telo je len obal pre ľudského živého ducha …Vo svetle Pravdy ,kniha Ducha Pravdy a zároveň kniha súdu tam je to všetko vysvetlené božím synom do bodky všetko!!

      • Zdravím Ťa, Mareček,

        vidím, že dlho si nevydržal – tu NEBYŤ, napriek tomu, že si tu 6.9.2023 21:09 hod. tvrdil, že sa s nami lúčiš – Adios, lebo už sa nemáš od nás čo naučiť.. A znovu – už po niekoľký-krát si tu rozkopal dvere, nasilu – ako taký terorista – sem vtrhol s tým, aby si tu znovu a znovu zavádzal mentálnu totalitu k Tvojim dvom „srdcu-blízkym“ – REPETE – témam:

        – BOHO-SATAN, aký je len Boh hrozne nespravodlivý (pričom Ty osobne nevidíš žiadnu chybu ani vinu na sebe samom. To Ty si tá „NAJ-samlepšia“ bezchybná duchovno-fyzická „entita“ z celého Vesmíru. Boh je oproti Tebe – len akýsi ZLO-DUCH, ktorý to tu všetko ničí a likviduje, pričom človiečik (homo debilicus) – ten je podľa Teba v tom celkom – „NEVINNE“.. Si tak ego-narcisticko-centricko-infantilno- detinský ..

        – Neorgazmovanie – Tvoja II. životná téma, s ktorou tu sám na sebe – masturbuješ s tým, že si si PLNE vedomý toho, že to tu už NIKOHO – (okrem Teba) nezaujíma a hlavne preto, že sa s tým opakuješ už 300-tý krát.. Takže – znovu – PREČO? (stále si neodpovedal..)

        Zrejme potrebuješ znovu, Mareček, vyvažovanie v komentároch.

        O.K. Ak si to tak praješ, začínam lekciou o BOHU systémom: Otázka – Odpoveď

        1/ Otázka: Môže človek pochopiť vnútornú podstatu Boha?
        Odpoveď: Nie, takú schopnosť človek nemá!

        2/ Otázka: Príde raz deň, keď človek porozumie tajomstvu Boha?
        Odpoveď: Keď jeho duch už nebude zatemnený hmotou a svojou dokonalosťou sa priblíži k Bohu, potom ho uvidí a porozumie mu. Pretože porozumieť vnútornej podstate Boha nedovoľujú človeku jeho nižšie (pozn.: kvázi živočíšne) schopnosti.

        3/ Otázka: Je Boh osobitnou bytosťou alebo je podľa niektorých len výslednicou všetkých zjednotených síl a inteligencií vesmíru?
        Odpoveď: Ak by to bolo tak, Boh by neexistoval, lebo by bol následkom a nie príčinou; nemôže byť jedno i druhé.
        Boh existuje, o tom by si nemal pochybovať. Neblúď, prosím – v labyrinte, z ktorého už teraz nevieš – ako von !
        A nestaneš sa preto lepším, ale iba pyšnejším a myslel by si si, že vieš všetko, ale v skutočnosti nevieš o TOM – takmer – NIČ. Nezaoberaj sa týmito myšlienkami, aká je vnútorná podstata Boha. Je dosť veľa vecí, ktoré sa Ťa priamo dotýkajú: skúmaj svoju vlastnú NEDOKONALOSŤ, aby si sa jej zbavil, bude to pre Teba užitočnejšie, ako chcieť preniknúť do toho, čo je pre Teba nepreniknuteľné!

        4/ Otázka: Uvedomuje si a predvída duch, prv než začne žiť nový telesný život – veci, ktoré sa mu prihodia počas života?
        Odpoveď: Sám si vyberáš druh skúšok, ktoré chceš podstúpiť a v tom spočíva Tvoje slobodné rozhodovanie.

        5/ Otázka:Teda životné trampoty mu neukladá Boh ako trest?
        Odpoveď: Bez Božieho súhlasu nič nie je možné, pretože Stvoriteľ zaviedol všetky Zákony, ktoré riadia celý Vesmír. Tým, že duchovi dal voľnosť výberu, prenecháva Ti celú Zodpovednosť za Tvoje Činy a ich dôsledky a preto Tvojej budúcnosti nič neprekáža.
        Môžeš si vybrať cestu Dobra a i cestu Zla. Ak však podľahneš Zlu, zostáva Ti útecha, že sa pre Teba všetko neskončilo, lebo znovu ZHORA dostávaš možnosť – začať odznova to, čo si urobil zle. Okrem toho treba rozlišovať, čo je dielom Božej vôle a čo je dielom stupídneho človiečika.

        6/ Otázka: Ak si duch môže vybrať druh skúšky, ktorú má podstúpiť, vyplýva z toho, že všetky trápenia, ktoré v živote pociťujeme, sme si vybrali a naplánovali sami?
        Odpoveď: Všetky – to nie je ten správny výraz. Neznamená to, že si si zvolil a naplánoval do najmenších podrobností všetko, čo sa Ti v živote prihodí. Vybral si si druh skúšky. Podrobnosti sú dôsledkom Tvojich vlastných skutkov. Ak sa napríklad duch, chcel narodiť medzi zločincami – vedel, akým sklonom sa vystavuje, ale nevedel, čo všetko v danom prostredí – vykoná. Tvoje činy sú výsledkom Tvojej VÔLE, alebo slobodného rozhodovania. (Príkl.: Verím, že nechceš poprieť ten fakt, že keď si sa rozhodol napr. 1 a viac rokov neorgazmovať, že to nebola Tvoja vlastná slobodná vôľa? Či? Niekto to od Teba vyžadoval a plníš tu len príkazy AI ? )

        Duch vie, že výberom niektorej Cesty bude musieť podstúpiť určitý druh boja. Pozná teda charakter zvratov, s ktorými sa stretne. Nevie však, či to bude tá alebo iná príhoda. Podrobnosti príhod vznikajú z okolností a nevyhnutností. Predvídať možno iba významné udalosti, vplývajúce na osud. Ak sa pustíš Cestou, na ktorej je veľa koľajníc, vieš, že si máš dávať pozor, lebo môžeš spadnúť. Ale nevieš, kedy a kde spadneš. A ak budeš bdelý a primerane – opatrný, je možné, že – nespadneš.

        P.S. Myslím, že pre túto chvíľu – stačí. Uvidíme v zmysle Tvojich ďalších príspevkov tu..
        A tiež si dovolím pripomenúť, že nie som členkou žiadneho náboženstva, nezúčastňujem sa žiadnych cirkevných rituálov a ani dnes, napriek tomu, že je prikázaný cirkevný sviatok, nemala som žiadnu vnútornú potrebu cestovať niekam do Šaštína a – kľačať tam na kolenách.. Pričom neodsudzujem Nikoho, kto tam – šiel..
        A – nezabudnem poďakovať za Tvoj Čas, ak si si to prečítal. A ak nie – NIČ zásadného sa nedeje!..

        • Marek Košice

          Ajša, využívam svoje právo (ktoré má KAŽDÝ v diskusiách) nečítať (tvoj) príspevok a teda naň ani neodpovedať. Nechcem ti venovať pol hodinu času. Radšej túto necelú minútu na vyrozumenie sa. Ahoj, a zariaď sa podľa toho do budúcna (a – neber si to príliš osobne).

          • Marek,
            ver, že tak – „trochu“ – to záleží i na Tebe..
            Chápeš ma?
            P.S. A tiež si to neber – veľmi – osobne..

          • Marek Košice

            Ajša : Píš na mňa kratšie reakcie, a dávaj po otázke, nie toľko otázok naraz. A ak ťa zaujímajú moje odpovede, tak daj príspevok aj s otázkou do diskusie pod nový článok (ktorý má dnes vyjsť). Nech má väčší zmysel odpovedať, nakoľko veľa ľudí ktorí otvorili túto diskusiu, ju už čítať nebudú nikdy.
            Ja keď píšem dlhé príspevky, sú o jednej téme. Buď priama reč, alebo odpoveď. TAkže nech to nevyzerá, že sa vyhýbam tvojim otázkam. Len v tom sprav väčší poriadok, to je všetko.
            A poprosím, bez tých X alebo XY výkričníkov v každom príspevku, pretože si v tom ako Maroš… Ale neboj sa, len v tomto si ako on. 🙂

          • Marek Košice
            15/09/2023 at 17:48

            cítila som, že môj príspevok zo 16:16 hod., bude pre Teba väčšie duchovno-stráviteľné sústo.

            P.S. 1 – Marek, nebudem sa tu – prosím – riadiť Tvojimi pokynmi, za to sa Ti vopred ospravedlňujem. Píšem a reagujem vtedy, keď to tak cítim..

            Čo sa týka výkričníkov v tom mojom dlhšom príspevku, tak som ich narátala celkom v počte 3 (slovom – tri a to v zmysle slovenskej gramatiky), pričom ihneď začneš komparovať problém s iným človekom, ktorý ani nie je účastný našej debaty..
            Tak originálne..

            P.S: 2 – Pochop ma, prosím, mne vôbec nevadí, že si tu, ale to, akým násilno-agresívnym spôsobom voči ostatným tu diskutujúcim – vystupuješ a presadzuješ Jedine tú svoju pravdičku a to bez toho, aby si mal k tomu akékoľvek morálne a etické právo.

            Ak si toto nepochopil, tak už Ti zrejme bude málo-kto vedieť pomôcť a poradiť..
            Rozumej ma – ja nie som Tvoj nepriateľ..

        • Marek Košice

          Ajša : A ty rozumej mňa. Správam sa na fóre tak, ako uznávam za vhodné. Pravidlá neporušujem, a nespochybňujem zameranie tohto webu (som neočkovaný proti „C-19“, som proti LGBTI+ propagande, som „za pravdu v medicíne“, atď…). Mám taký štýl, aký mám. Otváram oči tým, ktorí sú presvedčení že žijú duchovne, ale nežijú tak, pretože orgazmy to NEUMOŽŇUJÚ. A to NIE JE VECOU NÁZORU. Takto funguje telo, mozog, duša a duch. Čau.

          • Tvoje telo, Tvoj mozog, Tvoja duša a Tvoj duch – mozno takto – funguje.

            Papa! Zrejme sa ešte budeme počuť.

  3. Marek Košice

    Takže v roku 2024 majú zomrieť miliardy (to je 2 a viac miliárd) ľudí?
    Nie je to taká istá „zaručená“ informácia ako to čo sa tvrdilo, že rúška za pár mesiacov pripravia o život určité percento (2%?) ľudí (starých či vážnejšie chorých mladých)? NESTALO SA.
    „Nanopílky“ v mRNA vakcínach mali rozrezať cievy ľudí (vravela Dr. Madejová)…a nič…
    „Shading“ sa mal postarať o to, aby aj „neočkovaní“ covid „vakcínou“ boli akože „zaočkovaní“….A nič… A mohol by som pokračovať a pokračovať…

    K*-RVA, ČLOVEK (ako druh), TY „INTELEKTUÁLNE ZVIERA“…….. Dokedy budeš ZVELIČOVAŤ ako v mainstreame, tak v alternatíve?
    Môj odhad ohľadom toho, koľko ľudí zomrie (nie z dôvodu staroby) v roku 2024 …… 100 – 200 miliónov (k bežnej smrtnosti navyše). Ten odhad som si doslova „vycucal z prsta“, čo je hádam každému jasné. Akú má potom hodnotu? No tú, že s tou najväčšou pravdepodobnosťou som tým odhadom bližšie, než je spomínaných „niekoľko miliárd“.
    Ak ale NAOZAJ do konca roku 2024 zomrie niekoľko (2 a viac) miliárd ľudí, tak potom…..potom vlastne………………………………..NIČ. Bioroboti stále ostanú a budú sa modliť k Satanovi miesto Boha, alebo k Bohu, ktorý kraľuje TAM, kde ľudia nežijú, a tam kde ľudia žijú, tam nemá ani tú najmenšiu moc pohnúť ani len kamienkom.

  4. NWO-reality

    Doporučuji se podívat na tohle:
    Scénář pandemie SPARS v letech 2025 – 2028
    https://otevrisvoumysl.cz/scenar-pandemie-spars-v-letech-2025-2028/
    Na konci článku si stáhněte ten dokument.

  5. Jasné redakcii zase smrdí z hlavy hovno toho čo ich platí
    A redakcia bola osobne pri jeho smrtelnej posteli, čo vie aj jednoznačne a bez akýchkoľvek pochybností dokázať.
    Od slova do slova si zapísala, alebo inak zaznamenala jeho „sopoveď“, čo samozrejme vie jednoznačne a bez akýchkoľvek pochybností dokázať.
    Perfektne ovláda angličtinu, slovom a písmom, tak britskú, ako aj americkú a aj všetky jej „nárečia“ a tiež odborný žargón ( samozrejme, ze ak ovláda žargón agentov trijpísmenkovej agentúry je jasné čo to naznačuje… )
    Atď, atď

    • Israismael

      Dnes sa už neoplatí pochybovať že zlo neexistuje vo svete ..radšej treba byť opatrný !!! ..mnohí pochybovali o vakcinach že to predsa nemôže byť zlo keď majú liečiť ….pochybovali o mne či som blázon ,keď som ich upozorňoval , a smiali sa , keď som im vyprával že to je nebezpečný experiment …vyprával som to mnohým známym…a mnohí už dnes nežijú žiaľ ..aj mladí ..Človeku je to ľúto ,keď mladému bratranvovy ,zdravému ako buk odtrhne srdcovú cievu a niet mu už pomoci ..

  6. „Avšak v roku 2023 si jeho priznanie na smrteľnej posteli získalo pozornosť“ – ups! To bolo už pred 3 rokmi!
    Inak – raz agent MIB – navždy agent MIB, takže.

    Debunking MIB Joseph Spencer
    r/conspiracy•3 yr. ago
    by planethunter56
    https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/j44ih9/debunking_mib_joseph_spencer/?rdt=61340
    ———————————–
    Redakcia – nenabehli mi 2 komentáre – jeden – 3. svetová by mala začať v Iráne, druhý – reakcia na toho ejakulačného satanoboha – zase to tu zasiera?

    • Mně taky občas něco nenaběhlo .Problém bude asi v odkazu.Některé webovky asi s Badatelem nekamarádí.

  7. „Zatiaľ čo sa menili britskí premiéri jeden za druhým, v Buckinghamskom paláci ich vždy vítala tá istá kráľovná, ktorej heslom bolo nezasahovať do politiky. “
    https://www.cas.sk/clanok/2838949/prve-vyrocie-od-umrtia-kralovnej-alzbety-ii-camilla-sa-za-rok-pri-kralovi-zmenila-na-nepoznanie/
    —————————-
    Čiže podľa zmrdaného novinára z Nového Času – stará jašterica a šéfka Výboru 300 NEZASAHOVALA DO POLITIKY!!!

    • https://en.wikipedia.org/wiki/Visconti_of_Milan
      Nezasahovat do „politiky“ niekhho ci niecoho maju vosvojom motto aj rod Visconti … coze to maju v erbe? komu patri Alfa Romeo?
      Nepytam sa, len rozmyslam.

      • Ak by niekto nechápal tvoju poznámku…
        https://cdn.wallpapersafari.com/79/55/UNf6yR.jpg
        ————————–
        Inak nie náhodou jazdia karabinieri desaťročia na Alfa Romeo.

        • Nic nie je nahoda, hra sa velka hra, ktora tu uz bola niekolko krat, len ju ludstvo prehralo…teraz to dame, nie sme v tom sami… niekto zacal pomahat…. ostrov Bella, Lago maggiore, 28.5.2023… hladajte si informacie… su velmi zaujimave.

      • Had je symbol elektromagnetickeho ziarenia zo Slnka. Na obrazku je vyobrazene iba, ze toto ziarenie je tvorcom cloveka a pohltilo ho vo svojich vlastnostiach. Chamtivost, marnivost a sebeckost.

        • Marek Košice

          Sebastian : A čo je tvoje pravidelné orgazmovanie ak nie márnivosťou a sebeckosoťu, keď tvoja márnivosť ťa zbavuje sexuálnej energie (nutnej na duchovný rast), a za pomoci tvojej sebeckosti svoje spermie necháš „navnivoč“ vo WC, kondóme, alebo v partnerkynom žalúdku?
          Ja mám vždy o zábavu postarané, keď vidím morazilovať a „pánbičkárovať“ otrokov MATRIXU. 🙂

          • Pánbičkár otrok matrixu definuj mi ho poprosím o popis čo je to za vtáčka °° °°

        • Nie Sebastian, had pozierajuci dieta…mas to na viacerych strankach tento vyklad aj na Wikipedii.. takyto znak ma aj Bieloruske mesto Pruzany…
          dajme si to dokopy so sochami v Oslo…

          • ty citas wiki. Ja som vzdelany v tychto veciach.

            Jedna sa o rovnake vyznamy symboliky starobylej ideologie. Had je symbol elekromagnetickeho vlnenia slnka, preto zvlneny had, ktore „naburalo“ do vody a z vody vznikol zivot..nic ine v tom nemusis vidiet. Preto je to zobrazene okultne, pretoze ma clovek negativne sklony konat v prospech seba, nie v prospech okolia. Bielorusko je len navonok tvariaca sa opozicia. Tento stat je vybudovany na rovnakej moci.

  8. svatoslav butora

    Anglosaská IV.Ríša ako následník Hitlerom vedenej nazi III.Velkonemeckej Ríše dotiahla Svet Ľudí s podporou Sveta Kapitálu a Sveta Mohameda do stavu, v kto-rom to čo predkladajú verejnosti ako „šťastnú budúcnosť“ podľa nacistických vízií Schwabeho a WEF a MMF a OSN/UN/ a podľa koncepcií ovládateľov vlády USA a nad USA a ovládateľov tzv.EU, tak to všetko sú len formy zločinnej nazi-ideológie, ktorú u nás v demokraticky maskovanej forme títo anglosaskí parchanti zaviedli po r.1989. Nie je treba do tohoto marazmu zaťahovať Boha. Toto je marazmus, ktorý v priebehu času vznikol pod vedením anglosaských predátorov a s veľkým prispením Sveta Veľkého Izrtaela a Veľkého Sveta Vatikánu a Sveta Mohameda, pre ktorých je Boh len mŕtvy pojem ich mŕtvolnej politiky v mene ich mŕtvych božstiev a mŕtveho Sveta Kapitálu. V tomto súčasne vyvinutom mocenskom systéme Svetovládnej Anglosaskej Ríše Boh nie je nikým zastúpený. Nemá tu žiadne miesto rovnako ako nemal miesto v nazi-IV.Velkonemeckej Ríši. Podobne ako v r.1945 aj v tomto období príjde oslobodenie od Ruska. Preto tá celosvetová anglosaská nenávisť voči Rusku ukazuje, že ich rádoby ich „Boh“ a bohovia a ich „demokraticky“ zvolení politickí vodcovia vedia a cítia, kto ich zrazí z ich mocenských pozícií a vymaže ich z dejín.

  9. A ešte niečo ku trvajúcemu covidizmu psychopatov – väčšiny politikov a lekárov:
    https://www.ac24.cz/blog/jan-hnizdil-covidizmus-nekonci-covidizmus-trva/ !

    • Hypnóza kuraťa vyvolaná desom /hororum mirabeli – v r. 1778 ako vedecký objav/ trvá – objekty sú v rovnakom hypnotickom stave, akurát hypnotizéri nimi momentálne nemanipulujú aktívne – ale stačí lusknúť prstami a zombíci sa dajú do pohybu! Varujem pred ilúziou, že niektorí sa už prebrali – hovno – v okamihu, keď sa vám niekto raz dostane do hlavy – máte ho tam NATRVALO!

      • Suhlasim s tebou s tymto stalo sa to mojmu neb.mužovi bolo to s nim evidentne natrvalo ju mal v hlave až kym neopustil tento svet pripísala som to niečomu čomu sa hovorí mnipulovanie s mysľou

  10. takze pohoda, to bolo v minulom storoci : „Podľa Spencera populačný kolaps v západnom svete dosiahne kritickú úroveň začiatkom 20. rokov 20. storočia. Globálna kabala zdokonaľuje depopulačné systémy už desaťročia.

    • globalna kabala neexistuje. Existuje globalna starobyla ideologia, z ktorej vychadza aj kabala, ako aj ostatne novodobejsie ideologie.

  11. Štefan Kocúr

    Ak príde k tretej svetovej vojne,tak len vďaka anglosasom,ktorím vadí pomaly,že Slnko svieti a v noci je tma.Môžme byť radi,že existuje Rusko,ktoré obhajuje štáty,ktoré nie sú anglosaské. Preto toto čo sa deje je úž dávna príprava na porazenie Ruska.Ale to sa im nepodarí,budú veľké straty na obyvateľstve,ale nebude ani víťaza,ani porazeného.Anglosasi dobre vedia,že by nepochodili,tak zaplietli do vojny s Ruskom Ukrajinu,dosadili prezidenta Zelenského a všemožne ho podporujú zbraňami,nie svojimi vojakmi ,aby bojoval slovanskými mladými chlapcami,proti slovanom ruska. Toto je špinavá politika anglosasov,ktorí sa veľmi snažia poraziť Rusko,ale nie svojími vojakmi.To sa im nikdy v živote nepodarí.

    • Marek Košice

      Rusko (alebo teda Putin, možno aj to je však len divadlo) sa líši od anglosasov v jedinom – je proti LGBTI+ agende……. Inak sa bratríčkuje s Kimom, Čínou, atď – a tam žijú ľudia, ktorí sú podstatne väčšími otrokmi, než sme my na Slovensku.
      Čo mi na to povieš, Štefan?

    • Rusko ako tvoj savior neexistuje. Existuje slachta v Rusku, ktora je na rovnakom stupni riadenia, ako slachta v anglosaskych krajinach.

      Ak sa chce taky barbar, ako si ty, kulturne zveladit, nech si precita vo volnom case knihu Vojna a mier od Tolstoja. Sice aj tak nic nepochopis, ale aspon pochopis rusku naturu. Natura, ktora ma teba, ako raba, uplne na haku.

      • Marek Košice

        Odkiaľ si nabral, že som nechápavý? Vojnu a mier som nečítal, to je pravda. Avšak Zločin a trest som čítal (a aj si trochu poplakal) keď som mal 17 rokov. Ty nerozumieš zákonom prírody, preto orgazmuješ mimo rozmnožovanie (tvoja „duchovnosť“ nerozlišuje, že sex sa delí na rozmnožovací a „komunikačný“ za účelom duchového rastu a liečenia), tým smilníš a posilňuješ egregor Satana – pretože plytvanie sexuálnou & duchovnou energiou a spermiami hrá do karát len jemu. A ty mňa ideš poučovať, len preto, pretože sa nehádžem na kolená pred bezcitnou „Umelou Inteligenciou“, ktorá nás vytvorila. Wau.

        • Nechapavy si.

          V prvom rade ma zaradujes medzi moralizujuceho a panbozkara. Nemoralizujem, mne system vyhovuje a milujem ho. Nie som panbozkar, pretoze vieru ignorujem. Satan nic nestvoril, my sme Satani. Ja som Satan, ty si kkt a Satan..Je len par skutocne cistych ludi na svete a ty to nie si. Nepotrebujem byt duchovne cisty, staci ze viem, ako mat veci pevne vo svojej moci a byt sucastou celku. Satan je len personifikovana negativna zlozka energie. Vacsina je nou pohanana. Chodte pomahat vsetkym tvorom na Zemi, spravajte sa noblesne a slachetne. Maj uctu v prejave k ludom, bud zdvorily a vzneseny. Nikto z vas taky nje je. Kazdy si doma prdite a pozadujete nieco..

          Otrokom svojej mysle si ty. Ked nejaky clovek v 21. storoci s plnou vaznostou tvrdi, ze zije na plochje Zemi a nerozumie fazam Mesiaca, tak mu je zbytocne cokolvek hovorit.

          Otrokom je clovek, ktory sa unasa prezieranim. Je otrok jedenia. To plati aj o sexe. Ked si otrokom potreby sukania rovnako , ako prezierania. Ked sa rano zobudis a myslis len na sex, rovnako ako ozran na alkohol, tak si zotroceny sam sebou.

          Ked sa najem spravne, zasukam si, ked potrebujem rovnako, ako ked sa potrebujem spravne najest, tak nie som unasany, ale mam seba pod kontrolou. Vola sa to zivot. Ked sa nenecham unasat chlacholenim zien o mojej majestatnosti a tak sa manipulovat nenecham a nebudem unasany cudzou energiou, ktora ma svoj umysel! A mnoho dalsieho. Ja vzhliadam k sebe a ty vzhliadaj ku komu chces. Je mi to lahostajne, ako som ja lahostajny tebe a vsetkym neznamym ludom. Zapamataj si, kazdy na teba serie.

          Ty otrok matrixu. Odpoj si internet. Prestan chodit do obchodov. Prestan pouzivat vsetko, co ti nepatri, co je sucastou matrixu a potom tu vypisujj tieto kraviny. Aha, potom uz nebudes moct. Mimochodom, v zime si kjr drevom v lese, v ktorom budes byvat. Nepouzivaj zemny plyn, ropu, elektrinu. Alebo si ju vyrob sam. Alebo prestan srat majitelov fabrik, ktori ti tu energiu dodavaju, aby si mohol zit!

          Ked si len tak honis periskop bez orgazmu, tak si aj tak vytlacis semeno do sustavy a kludne si casom mozes privodit zapaly a infekcie. Alebo sa ti semeno „zavrta“ do tkaniva rovnako, ako sa ti uz zavrtalo do hlavy.

          Ak si plachy a bokis sa zien, citis sa zranitelny, mas fobie z ludi a ich spravania, tak neboj, aj pre teba existuje zena. A ked sa zalubis, s radostou jej vysukas mozog z hlavy.. Ak to vobec dokazes..

          • Nemá to chybu čo si napísal Sebastian si človek ktorému to páli & °°+++

          • Obsah iste nie je pre Štefana, ale dobre napísané.
            To fakt si niekto myslí že žijeme na plochej Zemi a nerozumie fázam
            Mesiaca? Musí to byť riadny hlupák.

      • Marek Košice

        Ak si to náhodou adresoval Štefanovi, tak sa ospravedlňujem.

  12. Vše je jen a pouze Holografické divadlo a kdo se bojí nesmí do lesa. Žádná invaze se nebude konat – toto je opět úlet elit, které už neví kudy kam – ono není už kam utéct a vše se hroutí.
    Jak chtějí zřítit NWO na neobyvatelné planetě, kterou sami svou fanatickou horlivostí dovedly vteřinu před totální kolaps. Jenom očista by trvala několik generací ???

    • Marek Košice

      „…ono není už kam utéct a vše se hroutí…“ – Ak však aj spolu s nami (koniec civilizácie), tak čo z toho budeme mať? Keď sem prídeme zas (nové telo), začneme „od piky“ a ver mi, bude to stáť za h*vno (a to píšem ešte ako svätec)…

      „Jak chtějí zřítit NWO na neobyvatelné planetě, kterou sami svou fanatickou horlivostí dovedly vteřinu před totální kolaps. Jenom očista by trvala několik generací ???“ …… No ja ti neviem…..Neobývateľná Zem? Kde? ……Na Slovensku určite nie…. Ani vo väčšine iných štátov nie je „neobývateľná Zem“….. Prečo teda zámerne výrazne zveličuješ? To je jedna z najneduchovnejších vlastností……. pretože je plná Ega ako takmer nič iné.
      (kritizujem tvoj bioprocesor, nie teba ako dušu, tak sa trochu odosobni)…

    • zapamataj si.

      Vsetko si to robia ludia a nie elity. Nikomu nikto prikazuje posluchnut. To vojaci idu sami od seba zabijat inych muzov na druhej strane. Staci keby povedali, nikam nejdeme…My nevrazdime inych ludi.

      Toto si aplikuj na kazdu oblast zivota a zistits, ze si to robia ludia a nie elity. Ludia su hnoj.

      A este aj tych vsetkych zamestnancov v korporaciach musia sledovat, aby robili..Inak by nerobili ani tolko, kolko by mali. Ale plat by chceli!

      A kto ich nuti , naprillad tie miliony vedcov pracovat na zvrhlych veciach?

      A kto nuti tie miliony agentov robit kktiny?

      A kto nuti miliony politikov a ich timy, aby robili kktiny? Nikto..perpetuum mobile clovecenstva.

      Sami si to robime..

      A kto nuti tie miliardy kkt chodit do kostolov, mesit a synagog ? A pocuvat?

      A co chces ocistit? vsetkych vyhubis a vznikne rovnaka generacia ludi, s rovnakymi vlastnostami.. Sebectvo.. Svet si kraca dopredu cestou najmensieho odporu a vzdy to tak bude.

      Zivot si vzdy vyrazi najlahsiu cestu a to je presne ta, ktoru zijeme.

      Len vy chcete razit tu najtazsiu cestu.. Co nikdy neuspeje! Preto ste pomotani.

      Kolko z vas je tucnych? Kolko z vas prijima neumerne potravu? Kolko z vas vyuziva moderne spotrebice, ktore ste nevymysleli? Naco pouzivate cudzie vynalezy? Kolko z vas ojebavalo manzelky a manzelov?

      Kto nuti redaktora pisat tieto konspiracie?

      Kto nuti chodit do prace ludi k zamestnavatelom typu Novy Cas?

      Vsetko si robime sami!

      • Marek Košice

        Všetko si robíme sami, Sebastián. Ale zabudol si na to (vo svojej „múdrosti“), že ľudia sú zmanipulovaní, ich „bioprocesor“ je napadnutý vírusom (mimo iného aj preto pravidelne smilnia orgazmovaním), a ich telo (ktoré za nič nemôže) im akurát tak umožňuje KONAŤ v neprospech ľudstva.
        Napadnutý je BIOPROCESOR (v hlave), nie človek ako bytosť. Takže zlo vo svete robí VÍRUS v bioprocesore ľudí, ktorá riadi ľudí robiť tieto negatívne činy. No a ten vírus je vložený ľuďom do ich bioprocesoru prostredníctvom škôl, médií, organiziácií, siekt, ideológií……. Zahniezdi sa tam ako voš pod chrastou, a bez vhodných podmienok (ktoré by ho zničili) sa človek z toho nedostane. Takýto človek sa dá považovať za ZOMBIE. Pouvažuj, či „zombie“ je človek…. Nie je. Má akurát ľudské telo. Človekom sa stane až vtedy, ak „zombie“ v ňom zomrie.

        • Israismael

          Čo je napadnuté u ľudí tak to je jedine rozum… jedine to je napadnuté ,nič iné…To je ten antikrist- tj. ľudský rozum a predný mozog ,ktorý tvorí myšlienky …A pretože človek má prevažne temné myšlienky a aplikuje ich do priestoru a zakotvuje to všetko okolo seba ,tak z toho vyplýva to v
          neuveriteľné zlo vo svete ,ktoré musíme zožať … Čo si zasejeme to musíme zožať a aj zožrať (sorry za výraz)..Veď to je zákon ,Boží zákon ! Aj prírodný zákon u nás v pozemskom ..však môže človek zožať ovos ked zaseje pšenicu? ..

      • Konečne článok ktorý ma pripútal a prečítala som si ho Sebastian je vňom to očom som tu už dávno nečítala

  13. Európska komisia (EK) v piatok oznámila, že schválila prispôsobenú vakcínu proti ochoreniu COVID-19 s názvom Spikevax XBB.1.5. Vakcína vyvinutá spoločnosťou Moderna je prispôsobená novým mutáciám a variantom vírusu.
    hlavnespravy.sk nazivo

    opakování matka moudrosti….

    • Marek Košice

      Ďalší dezinformátor… že vraj „opakování matka moudrosti….“ …..

      OPAKOVANIE JE MATKOU UČENIA…..

      Zapni rozum, a uvažuj……..Ak budeš opakovať LOŽ, alebo ZLÝ ČIN….. tak budeš MÚDREJŠÍ, ALEBO „UČENEJŠÍ“ (v klamaní, v konkrétnom zlom čine/úkone)?

      Chcelo by to nejaké fakt múdreho človeka, ktorý by sem začal prispievať… Aby som mal ku komu vzhliadať…

  14. Z článku mi vychází zhruba tohle .Kdyby se něco semlelo a když přistaví na cestě pro lidi život zachraňující odvoz busy ,nebo dobytčáky je potřeba utíkat opačným směrem do předem připraveného úkrytu , nebo ke své komunitě,kterou tady nepochybně kolem sebe budujete aby jste si byli v případě nouze nápomocní.

  15. Dávám odkaz na zajímavé video .Trochu horší překlad ale dá se i tak pochopit.
    https://odysee.com/@cinna:c/zivyclovek:f

  16. No dnes to stálo za to. Nádherný deň opäť. Čo to som naklébroval, chutné lečo ukuchtil, cice mice kliešťa vytiahol.

    Skvelé príspevky. Aj som sa sa pobavil pri čítaní, ale víťazom dňa sa stáva …tram ta dá…

    • Seneca,
      tento rok – teda aspoň v „mojom“ kraji, bol výnimočný na rajčiny. Výborné, masívne, chutné – ako sladký melón.
      2x povinne na surovo – na raňajky a neskorý olovrant.

      Zavarila som si na zimu (na horšie časy) cca 20 pohárov leča.

      • Ajša
        Nám išla aj paprika akosik dobre, keď som stíhal, tak som si aj rajčiny ako pitný režim dával pri práci (menil som strechu). Ale ovocie neskutočne hnilo. Nemali sme ani marhule, ani broskyne, jesenné slivky o ničom, Polovica hrušiek a jabľk v čudu. A stromy odchádzajú akosik. A pritom nebolo ani zúfalo sucho a ani mokro. Leto bolo fajné, akurát nie na robotu vonku moc, ale keď treba, tak treba.

        Tu a teraz…a plnosť všetkého aj napriek všetkému, čo sa deje.

        Slniečko malo zjavne iné vyžarovanie. Keď som bral drevo na strechu, tak predajca hovoril, že ešte nezažil, ako sa chovalo drevo toho roku, pokiaľ nebolo zakryté.

        • S tým slniečkom – súhlasím.
          2-3 roky dozadu – mi vôbec nevadilo robiť na slnku, dokonca si i čítať na lehátku pri ňom. Ale tento rok som to vnímala skutočne – Inak. Akoby bolo Slnko viac agresívnejšie a nepôsobilo na mňa ozdravujúco..

          Bola som cez prázdniny s viacerými známymi „v mojich rokoch“ a to isté mi tvrdili, že sa utekali pred Ním – skryť..

          No. My z našej pozície nevieme, čo sa v rámci atmosféry deje, aké „vrtule“ sa roztočili a čo to ešte len – bude s nami – robiť. Držme si palce, aby sme to dali!

          • Suhlasim Ajsa, vidime a casto nechapeme co sa deje u nas v Jave, a o to menej chapeme co sa deje v Nave a uz vobec nie co sa deje v Prave… zameriavame sa na nas Javny svet a aj ten si nechavame krivit informaciami/kralovstvo krivych zrkadiel/ v nom si tak akosi zijeme. Ale potom nam unikaju ine svety, neJavne. ktore su dolezitejsie.
            Vela o tom pise Vernackij ci Sidorov.

          • Ku komentu: Dana – 17/09/2023 at 10:12
            K tomu moja odpoveď, Dana:

            Navi je zdrojom informácií, ktoré určujú podstatu hmoty. „Temní“ to dobre vedia a snažia sa, aby Javi bola zabezpečená a vystrojená spôsobmi, ktoré oni majú k dispozícii. „Oni“ nie sú schopní ovládať hmotu tak, ako to robia „Svetlí“, ale na materiálnej úrovni v Javi, môžu robiť vysoko negatívne zmeny.
            No a práve z tohto dôvodu tak činia aj prostredníctvom tzv. génovej „terapie“, pomocou umelých vírusov (HIV, ebola, covid, chrípky prasačie a vtáčie..), vrátane zavedením – pre človeka – „nepriateľských“ informácií napr. posledným (takmer povinným) očkovaním proti Covidu – priamo cez štruktúru DNA.

            P.S. Keby národné štáty s ich čelnými predstaviteľmi, normálne fungovali, tak tento druh vakcinácie proti Covidu, by nebol „problémom“ zdravotníctva, ale štátnych bezpečnostných služieb.

            Záver:
            Vďaka Bohu – zdrojom Vitality, ktorá drží Javi a Navi pohromade, je práve Pravi.

            A iba Vedomosti – Poznanie pomáhajú tu – nezablúdiť. Znalosti o tom, ako je usporiadaný tento Svet, prečo potrebujeme Cestu „ Svetlých“ a kam Smerujeme – to je alfa a omega pre súčasného Človeka. Vďaka!

        • „keď som stíhal, tak som si aj rajčiny ako pitný režim dával pri práci (menil som strechu). “ – takže nakoniec si chlap, transvesti, alebo buzerant v roli ženy. Odteraz ti veríme viac! Do pi.e!

    • Vytiahnutý kliešť z cice mice parádnice °°

  17. Katakombský pakt z r. 1965 v podzemí Vatikánu a podíl církve spolu s Františkem na novém světovém řádu. Vše se vším souvisí a propojuje se.
    https://gloria.tv/share/rBmtV7VU9enJ4VYygWFVe3ktz

  18. Bůh já mu říkám Stvořitel udělal jednu důležitou věc – dal lidem svobodnou vůli, která je nepřekročitelná. Např. i u tzv. očkování jste museli podepsat informovaný souhlas. Prostě nikoho nebude zachraňovat ani nezachraňoval.
    Proto se děly a ještě dějí všechny zrůdnosti na planetě Zemi ve všech oblastech.
    Kdo chce najde si informace jak se bojuje na pozadí za záchranu lidstva (zatýkaní, popravy, QFS atd.).

    • 10.9. Vyslo na stranke telegramu suvislych 17. casti prof Panarina pod nazvom Maly princ…. odporucam vypocut…. stoji to za to… odpoved aj pre teba Marek Kosice a bude to zaujimave aj pre ostatnych Ajsa ci Maros…
      An… suvisi to co pises o QFS.
      Ziadna tozpravka nie je len rozpravkou… a uz vobec nie Maly princ. ci Ruslan a Ludmila

  19. Hľadala som niečo a tak znovu som prečítala príspevky, ktoré napísal Marek z Košíc, a mne pripadajú oveľa reálnejšie než slepá viera bez akýchkoľvek dokazov! Prešla som v živote všeličím… aj moji predkovia… bola som vychovávaná prísne v nábožensky založenej rodine, ale už v detstve som kládla otázky, ktoré sa im nepáčili, resp. neboli mi logické ohľadom počatia, smrti Ježiša, a vobec kresťanstva… križiackych vojen (som proti akejkoľvek vojne a nieto ešte v mene Boha zabíjať – to je hrůza!). A to, čo sa teraz deje okolo nás – tiež hrůza! No, a najväčšia hrůza, že na podnet jednej svojej „fanaticky veriacej“ kolegyne som začala čítať Bibliu… Priznám sa, viackrát som ju už v živote začala a prestala… myslela som, že teraz v zrelom veku to dokážem… Nuž, neviem, kde je chyba, ale dve knihy Mojžišove mi stačili! Veď to je hrůza, čo tam je písané! Toľko násilia nedokážem ani v zrelom veku čítať, veď som obklopená násilím roznej formy celý život – chcem mať chvíľu pokoj, už nemožem čítať a počuť ani o tých agresívnych ľuďoch, ani o spravodlivom Bohu, ktorý prichádza v pravý čas, ibaže ešte stále nedošiel! Fakt sa čudujem všetkým, ktorý sa stále modlia a veria, že im to pomože, a pritom dennodenne sme svedkami strašných skutkov „kresťanstva“ a o iných náboženských ideológiách sa ani nevyjadrujem! Raz som niekde čítala, že fanatická viera je určitou formou duševnej choroby, kedy postihnutý je mimo reality… zamyslela som sa nad tým aj vtedy a čím ďalej sledujem dianie tohto sveta, tým viac sa mi to tak vidí, že tá „silná viera“ je utekanie z reality!

Pridajte komentár

*