Tento článok je emailom od jednej našej čitateľky, ktorej sa aj napriek lekárom podarilo vyliečiť z inak nevyliečiteľného ochorenia….
Zdravím čitateľov stránky Bádateľ.net, Chcela by som sa s vami podeliť o svoj príbeh. Verím, že by to mohlo niekomu možno pomôcť alebo mohlo niekoho iba postrčiť na tú správnu cestu.
Mám 22 rokov a sklerózu multiplex (SM) cca 2 roky. Zo začiatku ma trápili klasické problémy spojené s touto chorobou – problémy s videním, ochrnutie polovice tela, pravidelná necitlivosť končatín, prstov, únava, bolesti hlavy, atď…
Po týždennom pobyte v nemocnici (kde mi po celý čas boli infúziou podávané nejaké kortikoidy alebo čo, solumedrol?) som sa vrátila domov ako totálna troska. Úplne iný človek čo sa bál ísť do spoločnosti, stránil sa priateľov a nemal chuť už ani fungovať…
Po návrate domov mi bola schválená liečba beta interferonom, čo bola ďalšia rana pre moju existenciu…
Migrény, depresie a chrípkové stavy boli na dennom poriadku, bola som nútená prerušiť vysokú školu a zostať doma, ubolená a zakomplexovaná. Navštívila som aj psychiatra, ktorý mi (ako inak) odporučil antidepresíva.
Rovnaký záver vyslovil aj neurológ v bratislavskom centre pre liečbu sklerózy multiplex (mimochodom, najviac uznávaný odborník v SM na Slovensku…).
Podotýkam, že mi predpísal antidepresíva, ktorých užívanie by malo byť pod dohľadom lekára, avšak pri ďalších návštevách sa ma na toto ani len neopýtal. Naštastie som tie lieky nebrala ani od jedného „odborníka“…
Po pol roku som si povedala, že toto predsa nie je život 20 ročného človeka
Že radšej budem žiť chvíľu a plnohodnotne, než dlho a takto žalostne (od 13 rokov som sa liečila ešte aj na zníženú funkciu štítnej žľazy, brala antikoncepciu) .
Rozhodla som sa navštíviť homeopatku, ktorá okamžite skonštatovala, že moj stav (psychický najmä) je v katastrofálnom stave a keby som sa nechala ďalej ovplyvňovať lekármi, mohla som skončiť aj s rakovinou…
Rozhodla som sa, že musím urobiť niečo radikálne – skončila som s interferónmi, euthyroxom (na štítnu žľazu) aj antikoncepciou, v podstate okamžite…
Lekári nevedeli, že si už nepichám injekcie, nechávala som si ich iba kvôli skeptickým rodičom a priateľovi, že čo keby sa náhodou niečo pokašlalo…
Prekvapivo, každého pol roka boli MR výsledky lepšie a lepšie. K tomu všetkému som ešte zlepšila stravu a pridala užívanie vitamínu D3, ktorý som si objednala na vašej stránke.
Užívala som každý druhý deň 2 tabletky plus som bola nonstop vonku na slnku…
Cítila som sa výborne, chorá som bola za ten čas len raz (kvôli homeopatikám, na čo som bola vopred upozornená). Podarilo sa mi schudnúť, prestala som sa enormne potiť (s týmito dvomi vecami som mala problém odkedy mi zistili problémy so štítnou žľazou).
No zhoršila sa mi pleť úplne hrozne, čo mi homeopatka vysvetlila tým, že som toľké roky do seba pchala s prepáčením sračky a telo sa čistí…
Odvtedy ma nebolieva hlava, nemám žiadne problémy.
Tie mám teraz len s lekármi, ktorým sa nepáči, že už nerobím to, čo oni nadiktujú. Teraz všetci obrátili a chovajú sa ku mne otrasne. Spomínaný pán profesor z Centra pre liečbu SM o mne vyhlásil, že som sprostá. 🙂
Výsledky však hovoria svoje…
Lézie, ktoré boli predtým vraj trvalé poškodenia mozgu zo snímok zrazu zmizli a miznú ďalej. Znovu chodím do školy, cvičím, po dvoch rokoch znovu nosím opätky. 🙂
A cítim sa super! Jediné čo mi zostalo je strach z ľudí.
Ale verím, že aj toto homeopatia vyrieši, časom… Čo sa týka štítnej žľazy, veľmi obľubujem slané, takže som sa prestala obmedzovať v solení. Kupujem si kvalitnú jodidovanú soľ a prekvapivo aj tieto problémy už mi pomaly kývu na rozlúčku.
Človek sa ale musí dobre poznať, myslieť pozitívne, robiť to, čo telo vyžaduje. Ak chce odpočívať, musí odpočívať. Ak treba masáž, akupunktúru – hurá do toho. Do všetkého, čo prospieva celkovej pohode tela a ducha.
Ak ste to dočítali až do konca, tak ďakujem a zároveň sa ospravedlňujem, že toho bolo tak veľa. Ale keď sa jedná o zdravie a pomoc druhým, tak toho nikdy nie je dosť.
Za prípadné chyby sa takisto ospravedlňujem.
Ak by ste sa rozhodli zverejniť tento mail bola by som veľmi vďačná, poprosila by som Vás však neuverejňovať meno.
Veľmi pekne vopred ďakujem za Váš čas a za prípadnú odpoveď
S pozdravom,
Naďa (meno zmenené na žiadosť čitateľky)
Uverejnenené na: Badatel.net
Súvisiace články
- 12 prírodných liečiv na sklerózu multiplex
- Kvôli skleróze multipex ochrnula. O rok už jazdila na bicykli. Tu je tajomstvo jej liečby
- Ako zvrátiť akékoľvek autoimunitné ochorenie bez liekov
- Zistilo sa, že ivermektín funguje aj proti Parkinsonovi, depresii, chronickým bolestiam, EMF žiareniu a ďalším veciam
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.
https://www.youtube.com/watch?v=2GWDCtcwiBU
https://www.youtube.com/watch?v=rZ5uzGaaDJI&list
Vďaka za povzbudzujúci príbeh 🙂 mohla by si prosím bližšie napísať, ako si upravila stravu? (čo si vylúčila/pridala) a tiež aké homeopatiká si brala? veľmi pekne ďakujem a želám všetko dobré 🙂
Ahoj,
ak mi tu napíšeš svoju mailovú adresu, tak sa ti rada ozvem!
Pekný deň!
Ahoj Naďa,
moja mailová adresa je [email protected]
Veľmi pekne Ti ďakujem za info 🙂
Dobrý deň prajem,
mohol by som poprosiť autorku článku alebo niekoho s ľudí ktorých kontaktovala aby sa mi ozvali a povedlai niečo bližšie k tejto zmene života a čo by sa malo zmeniť.
mail: [email protected]
ďakujem
Ahoj moja prosim ta napis mi co si brala ake homeopatika ja si s tym neviem rady uz 7rokov je to otrasne zivot sa cloveku uplne zmeni… Dakujem velmi pekne
moj mail je : erika6.sk @azet.sk
Nemoc je len iluzia ktoru nám tu niekto predkladá a urobil si z toho biznis lekari nevedia liecit nic nenaucili ich poznat telo komplexne Boh nestvoril chemicke lieky,ale na kazdu .nemoc bylinky.
Gugnite si svet.besceller-vital r cs morse zazračna detoxikace…..garantujem vam ze si touto cestou vyliecite aj pretrhnutu miechu,rakovinuproste vsetky choroby tato kniha je zdarma na webe len citajte napisal to najlepsí lekar na svete. da sa objednat na martinus.sk
Ahoj, kohla by si mi, prosim ta, napisat nieco k tej strave? Dakujem
aj ja by som poprosila info na [email protected] dakujem
[email protected] prosim aj mne napiste
Ahoj prosím poslala by si mi bližšie info na email?
Ďakujem.
Ahoj, ako sa cítiš dnes po 4 rokoch koch ?
ahoj, dakujem pekne za tento clanok! mam cerstvych 29 a rovnako SM.. Nad homeopatikami a „lieceni sa“ inou formou ako pichanim interferonov som uvazovala odkedy viem o tejto diagnoze (2r).. Ked budes moct, napis mi prosim viac info.. moc vdaka 🙂 PS: clanok mohol byt kludne aj dlhsi, len pis a sir dalej 😉
Ahoj,
ak mi napíšeš svoju mailovú adresu, tak sa Ti rada ozvem!
ahoj prosím napíšeš aj mne bližšie, ako si sa stravovala , aké doplnky brala a homeopatika? A ako sa máš dnes? ďakujem pekne. Môj mail: [email protected]
ja mam 27, SM 5rokov… suhlasim s tebou a mam veeelmi podobne skusenosti ako ty / skoro totozne, bohuzial cele toto je super biznis… vsetko davno vysadene, liecim sa sama a ide mi to lepsie ako pomocou chemie… ak vam urcia tuto diagnozu, tak hlavu hore a skuste ju prijat ako cestu kedy zacnete robit veci „inak“ ;)) MYSLENIE, STRAVA, POHYB… a vsetko bude dobre! 🙂
Ahoj,
s týmto úplne súhlasím! Udržať sa v klude je zrejme najviac, najmä na začiatku, keďže sa človek musí vyrovnávať s niečim novým a v podstate nevie, čo urobiť skôr. Na jednej strane sú lekári, kt. vás tlačia do „chémie“, na druhej je to rodina, kt. je takisto veľmi ovplyvnená lekármi, ale zároveň pre vás chce to najlepšie (môj otec, napríklad, do dnešného dňa netuší, že si nepichám injekcie a ani sa nepokúšam mu to vysvetliť, nepochopil by to…) a potom si tu TY, a zrazu nevieš ktorým smerom sa vydať. Ja osobne som prežívala hroznú dilemu, lieky mi vôbec nesadli, nikto ma nechcel počúvať, keď som mala depresie, sestrička v ružinovskom Centre pre liečbu SM sa na mňa pozerala, ako keby som mala o týždeň zomrieť, na ten pohľad plný strojeného súcitu nikdy nezabudnem… ako má človek potom myslieť pozitívne, ako má veriť, že všetko bude skutočne OK?? Vtedy je vážne najvyšší čas pre zmenu, načúvať sám sebe, nedať sa zraziť na kolená rečami typu „Hazardujete so zdravím“ a hlavne treba VERIŤ! Aj to najmenšie zlepšenie znamená krok vpred, dôvod prečo to nevzdávať… ako napísala Joginka- MYSLENIE, STRAVA, POHYB- toto je liek!
Ahojte, ja mam dceru co ma SM , ma 22 rokov a ja ako matka som sa z toho zrutila, dcera este nevie o diagnoze, mozem blizsie v maili, ja som tiez proti chem.liekom, mozte sa mi ozvat?
Zdravím,
rada sa Vám ozvem, len mi, prosím, tuto zanechajte nejaký kontakt na Vás. Nemusíte sa stresovať, to je presne to, čo chorý najmenej potrebuje. Poviem Vám úprimne, že ja som sa kvôli takémuto správaniu mojej mamy odsťahovala do vlastného a je mi milion krát lepšie, doma nebol vôbec žiaden optimizmus. Skúste trocha zmeniť prístup, lebo týmto dcére budete stále len pripomínať tú chorobu. Odkedy som sa odstahovala, tak sa chorá necítim byt…
Držte sa!!
[email protected] prosim Vas napiste mi 🙂
Ahojte som mladá baba a Rada by som sa s Vami , ktorí máte s SM tiež skúsenosť nejako skontaktovala . Ak by ste si našli niekto čas nechávam tu svoj mail . Vďaka . [email protected]
Dobry den,prosim vas mohli by ste sa mi ozvat? Velmi ma oslovil vas pribeh,tiez mam sklerozu multiplex 2roky,mam 23 rokov.zatial som v poriadku ale bola som teraz na mri po 2 rokoch a jedno lozisko mi pribudlo a jedno sa zvacsilo..ked mozete prosim vas tak sa mi ozvite..bude rada 🙂 inspirovali ste ma 🙂
sm-povzbudenie
Dobry den napiste mi pls na mail
Ahoj rad by som poprosil o nejake rady.. Je to sice stary clanok ale rad by som spoznal tu osobu a s ňou porozpraval o tom. DAKUJEM moj email [email protected]
Ahoj, Joginka!
Som podobného osudu, ako Ty a chcem sa Ťa opýtať, ako sa liečiš sama, lebo robím to aj ja.
Budem Ti vďačná, keď sa mi ozveš a možno Ti budem vedieť odovzdať aj nejaké moje skúsenosti zo „samoliečby“.
Môj mail: [email protected]
Interferon je cisty biznis ,preto sa liek na vyliecenie, tak skoro nenajde. Bohuzial po 21 rocnej skusenosti mozem povedat,ze to vazne pomaha redukovat ataky „naj skusenost betaferon 1b“ osobne vam mozem povedat ,kaslite na homeopatika ako tu dealerka ponuka . Nic nepomaha. Hlavne zit zivot ako normalny clovek neobmedzovat sa . Ataky su vdaka interferonom slabsie a zriedkavejsie postih je mansii . Je to podobne ako ockovanie , vas ma chranit. Preto si radsej pichajte tie interferony.posledna rada:HAVNE NEFAJCIT!!! a alkohol s mierou
Prosim zaobstarajte si knizku: The immune system recovery plan od autorky: Blum. Ja sama som trpela roznymi autoimmunimi chorobami (MS) je jedna z nich. Autorka skvelo opisuje zmenu stravy, pridanie vyzivnych latok do tela, detoxikaciu, atd. Behom roka som stastna osoba plna energie co je daleko od trosky aka som bola pred rokom.
Riri, prosím ťa, kde by som mohla zohnať túto knihu? Resp. mi poraď odkiaľ si ju objednávala Ty. Je dostupný aj nejaký preklad knihy, alebo len v angličtine? Ďakujem
Ahoj, Niki!
Ozvala sa Ti Riri za tú knižku? Vieš o nej niečo viac?
Ozvi sa mi prosím, ak áno. Vďaka.
Som rad, ze sa ti polepsilo, ze ta „osvietilo“ a trochu si sa prebrala ale potom nechapem ten velky krok vzad, myslim tu sol alebo vysoke opatky… (-: .
Ahoj,
myslím si, že ak náhodou nie si 22r. dievča tak tie opätky ani nepochopíš 🙂 Keď zo dňa na deň zrazu musíš chodiť o niekoho opretý, pretože Ťa jednoducho nechcú počúvať nohy, smutne sa pozeráš na všetky tie topánky, čo si nosil týždeň dozadu a hovoríš si, že toto už je minulosť, pretože ak si ich aj vyskúšaš, tak po jednom kroku okamžite padneš na zem… vieš, možno tebe to príde ako to posledné, čo by Ťa vtedy trápilo, ale mojej psychike to dalo poriadnu ranu, neviem, jednoducho som sa prestala cítit žensky.
A čo sa soli týka- viem, že soľ nie je všeobecne moc odporúčaná vo veľkých množstvách, ale mne to práve takto vtedy pomohlo… keď tak si skús niečo vygúgliť o himalájskej soli.
Prajem pekný deň!
Ahoj!
Pekne prosím, ozvi sa mi na:
[email protected]
Ďakujem.
Ahoj, tiež veľmi rada počujem takýto príbeh. nevedela som, že aj z MS sa dá vyliečiť. K tej štítnej žľaze – je stránka v AJ, kde je veľa užitočných informácií. Okrem jódu potrebuješ aj selén a iné prvky, vitamíny. Poštuduj, keď budeš mať čas a chuť. http://thyroid.about.com/?nl=1. Ahoj!
Ahoj,
veľmi pekne ďakujem za odkaz, rada si to preštudujem 🙂
Pekný deň!
Odporúčam aj stránku venovanú liečbe štítnej žľazy: http://vitajod.sk/index.php?page=clanky
Zdravím, vo vedeckých kruhoch sa už nejakú dobu diskutuje o tom, že skleróza multiplex môže byť v skutočnosti dôsledkom chronickej bakteriálnej infekcie v nervovej sústave a že je možné ju vyliečiť pomocou dlhodobej antibiotickej liečby. V zahraničí aj v čr/sr existujú pacientské komunity, ktoré sa venujú tomuto smeru a viacerí z pacientov medzičasom dosiahli pozoruhodné zlepšenia. Antibiotická schéma je označovaná ako „Wheldonov protokol“, podľa britského lekára Davida Wheldona, ktorý týmto spôsobom vyliečil svoju chorú manželku a potom schému liečby zverejnil pre ostatných.
Kto má záujem, môže si prečítať:
Príbeh vyliečenia Sarah Longlands:
http://chlamydie.info/node/3905
Wheldonov protokol – lekárske odôvodnenie pozadia a rozpis liečebnej schémy:
http://chlamydie.info/node/2483
Krátka sumarizácia výsledkov liečby ďalších pacientov u dr.Wheldona:
http://www.cpnhelp.org/?q=clinical_outcomes_a_small
Na webe môžete dohľadať ďalšie prípady ľudí liečiacich sa z MS, kto má otázky, môže skúsiť kontaktovať užívateľku menom „evita“.
Ťažisko webu je zamerané na liečbu ľudí s chronickým únavovým syndrómom, ale je tam tiež zopár ľudí s úspechmi pri antibiotickej liečbe sklerózy multiplex.
ano, asi to tak bude. ja som zas citala vela o tom, ze to ma na svedomi najma borelioza, ked zhodi bunkovy plast a stane sa vnutrobunecnym parazitom, vtedy je neodhalitelna beznym testom a tak si lebedi a potichu skodi v CNS. nieco take mam aj ja, v 17tich som mala prvy kvazi atak, trvalo mi 4 mesiace sa vratit do normalu a nebrala som na to ziadnu liecbu, predstierala som ze uzivam, az ma raz mama prichytila a potom som musela pred nou, ale to len raz, potom som to robila sofistikovanejsie. ono ja som nemala potvrdenu SM, len podozrenie na nu, bola som niekolkokrat na neurologii ale potom som sa zo dna na den citila dobre a nesla na dalsie testy. mne to zacalo tak, ze som bola po dlhej chripke v skole a zrazu som nemohla vyjst do schodov, potom neustale zavraty, tocenie hlavy, necitlivost roznych casti tela co sa rozne striedalo, vypadky zraku na jednom, potom na druhom oku, rozne sa to tiez striedalo. ale moja mama ma svojou psychikou donutila sa vzchopit, nutila ma sa hybat a prestat sa lutovat, potom som chodila aj k bylinkarke a nakoniec, moja vola ma vratila k normalu. to bolo skoro pred 10 rokmi a odvtedy z casu na cas ked som prilis vycerpana, tak sa to vracia, ale tieto priznaky odzneju do tyzdna a uz viem, ze sa nimi nesmiem nechat nijako znepokojovat, ignorujem to, nevsimam si to (akurat si netrufam soferovat), mysel ma velku silu, myslim ze aj sila myslienky este nie je celkom docenena, samozrejme aj zmeny stravy, ale zato si obcas dam aj sladkosti, aj cipsy dokonca, ale inak moje zlate pravidlo je jest dvakrat, maximalne trikrat za den (ale su dni, ked jem len raz a to mi vyhovuje asi uplne najviac, cely den nic nejest, zato vykon mam riadny, fyzicky aj psychicky a az neskora obedo-vecera), co najviac ovocia a zeleniny, ale inak vsetkeho, maso moc nemusim, to len obcas, mam skusenosti s hladovkami, aj striedavymi hladovkami, aj urinoterapiou. urinoterapia mi vyliecila zaludok, to som praktikovala mesiac a zbavila som sa chronickej gastritidy co trvala takmer tristvrte roka. ale nejaka ta infekcia v CNS asi je, aj mi to jedna alternativna terapeutka zistila (a to som jej o tychto problemoch vobec nevravela, isla som tam s niecim uplne inym – tym zaludkom), z casu na cas sa ozve, ked je imunita slabsia, takze este sa jej chcem zbavit uplne. a kludne to moze byt ta borelioza, lebo kliestov som mala v zivote velmi vela a to najma vysokorizikove zapadoslovenske lesne.
este k lekarom, ja som sa snazila vyhnut najma konecnej diagnostike, presne preto, ze ak to budem mat na papieri, tak to budem brat ako fakt a mala som pocit, ze to by bol zaciatok konca, takze takto si mozem vraviet, som zdrava 🙂 akurat u obvodnej ked sa ma neskor pytala na tieto problemy som len tak medzi recou spomenula ze sa sem tam ozvu a uz mi vypisala stosy papierov na dalsie vysetrenia, mam ich zalozene doma v obale uz 6 rokov a su tam spokojne 😀 a odvtedy som kazdemu lekarovi tvrdila, ze uz som uplne v poriadku, ze vsetko je ok po tejto stranke, takze mam pokoj, uz sa ma na to nepytaju a uz tam ani nechodim, len po PNku ked mam chripku ci po nejake potvrdenia.
Zdravím 🙂
Bolo super si toto prečítať, ja som nikdy nepochybovala o tom, že to ide aj inak, len treba vedieť ako… veľa ľudí nás tu síce posiela „niekam“ ak hovoríme, že pozitívna mysel dokáže zázraky, ale tak to jednoducho je… koľko ľudí čo napríklad vyhralo v lotérii povedalo k tomu toľko, že v to jednoducho verili, mysleli na to, ako sa im to podarí a ono to vyšlo (možno to nie je úplne vhodný príklad k tomuto, ale ide o princíp, že môžeme dokázat kopu vecí, ak v ne budeme verit).
Prečítať si toto mi úplne dodalo extra energiu a zároveň dobrý pocit a utvrdenie sa v tom, že robím správnu vec… veľmi ma mrzí ak mi tu niekto napíše „ja som tiež na začiatku mal nádej a teraz som rád, že som rád“- nechcem tu nikoho poúčat a už vobec nie ak má niekto tú chorobu dlhšie, chápem, čo si tí ludia preskákali, ale jednoducho sa mi nechce verit, že každý z nich urobil úplne všetko, čo len išlo, aby sa mu stav zlepšil, že tá strava bola vážne dostatočne zlepšená, striktne dodržiavaná (aspoň do zlepšenia)…
Máš odo mňa uznanie, že si to všetko odignorovala (aj príznaky aj „starostlivú“ obvodnú) a dokázala si zachovať pokoj a čistú mysel, viem sama aké to bolo občas náročné, najmä ak sa do toho vložila ešte rodina.
Dúfam, že sa budeš mať aj nadalej tak isto dobre a ešte o kúsok lepšie 🙂
Mam SM14 rokov.
1. atak rok 2000 mal som 29.
pauza
2. atak rok 2004 na 100% diagnostikovaná SM
liečba interferónmi
X- menšéch atakov aj pod klasickou liečbou.
Teraz momentálne po rôznych komplikáciách pod inj.copaxone, a v podstate fungujem( v rámci možností)
Pointa: cca 2006-2007 pri jednej z hospitalizácií som sa stretol s podobnou dievčinkou, ako tu píšucou hrdinkou príbehu. Bola na vozíku a sväto-svete ma prosila nech neurobím tú istú chybu ako ona. 1/2roka po nasadení interferónov sa cítila super, zmenila stravu, životný štýl, ústup lézií, …. Myslela si že našla liek na svoju chorobu. Po roku odmietla ďaišiu klasickú liečbu(Interferony…), lebo ju injekcie už otravovali a myslela si, že sú zbytočné(po porade s ľudovými liečiteľm). cca. po 3 roku udrela choroba znovu. Avšak s takou razanciou, že sa už nepostavila na nohy ani po masívnej inf. kortikoterapii. Poisťovňa jej už neumožnila nákladnú liečbu interferónmi, lebo ju označili za nespolupracujúceho pacienta, ktorý mrhá prostriedkami na liečbu.
Tí MUDr. v SM centre nie sú hlúpi. Vďaka nim ešte fungujem. Záleží len na prístupe pacienta k sebe samému a k chorobe ktorá ich stretla.
Asi tak…
Zdravím,
ak môžem tykať- veľmi ma teší, že sa cítiš relatívne fajn aj s injekciami. Ja nechcem vyzdvihovať jeden, alebo druhý typ liečby, myslím, že konkrétne u tejto choroby je to veľmi individuálne. Neviem, či slečna mala vtedy toľko informácií o alternatívnej liečbe MS, ako máme teraz my, neviem, čo konkrétne znamenala zmena stravy a živ. štýlu v jej podaní atd…. Každopádne, veľmi nerada by som sa tu robila múdra, ale možno skutočne len nemala dostatok potrebných informácií, pretože, ako vidíš, ozvali sa tu aj iní (aj osobne poznám hŕstku ľudí), kt. sa darí aj bez liekov už niekoľko rokov, takže ja si myslím, že sa to dá… je to ale vec názoru, nechcem nikoho presviedčat o svojej pravde, každý musí vedieť sám, čo je preňho to najlepšie.
Nech sa ti darí!
Ahoj N,
Prosim ta, ozvi sa mi na mail, rada by som sa ta opytala na niektore veci ohladom tych homeopatik. Tiez mam MS.
Dakujem Ti.
V
Zdravim.Najdolezitejsia vec pri takomto ochoreni ako je SM je dat si to do poriadku v hlave lebo pokial mate natlacene v hlave veci ktore vam nataral neurolog pri diagnostikovani ze ide o nevyliacitelnu chorobu a caka vas utrpenie a ze zlepsenie stavu nehrozi a podobne veci tak to tak bude o to im predsa ide.Treba zacat zmyslat uplne inak nastavit sa na smer ze sa chcem uzdravit a ze to je vyliecitelne a pojde to, samozrejme to nie je vsetko treba zmenit zivotny styl stravu pridat vitaminy vela pohybu.Je vela ludi co sa z toho dostali a je vela takych ktory sa z toho uspesne dostavaju samozrejme sa o tom nedocitate v novinach ci na vebe alebo to nezacujete v spravach lebo to dnesna medicina nedokaze dokazali to akurat tak nazvat autoimunitne ochoroenie to je moj nazor
Mudrcov ako si ty behá po svete viac.
Všetci teoreticky vedia, čo postihnutí nerobia alebo robia zle a majú množstvo rád, ktoré zaručene pomôžu chorému.
Vyčistenie organizmu, pozitívne myslenie, vela vitamínu D, najlepšie zo slnka, zdravá strava, zbavenie sa parazitov, vela pohybu atď.
Ty si naozaj myslíš, že všetci SM-kári sme hlupáci a nesnažíme sa využiť všetky možnosti, ktoré sme počuli alebo čítali?
SM-ka v dnešnej dobe vyliečitelná nie je, nech si hovorí kto chce čo chce. Osobne som na nete narazil na množstvo „zaručených“ spôsobov ako sa vyliečiť z SM-ky, od rôznych teóriami podložených metód až po vyložené šarlatánstvo. Aj som viacero vecí vyskúšal na sebe.
A nepoznám nikoho, kto by SM-ku definitívne porazil, či už s nejakými trvalými následkami alebo bez nich.
Jednoducho keď ti skôr či neskôr choroba zničí nervové cesty, všetky metódy aj pozitívne myslenie ti bude na dve veci.
Nikto nepozná všetky dôsledky SM-ky tak ako samotný postihnutý, a preto nevie čo dotyčný prežíva a ako sa cíti. Ber to ako názor z prvj ruky.
Peter
Peter, hadam sa Ti raz podari z SM dostat. Vidim, ze hladas cestu. Su veci, ktore vedia zabranit, alebo (podla stavu pacienta) vyrazne spomalit nicenie nervovych ciest). Ide o spravne formy, spravne, adekvatne davky. Nevzdavaj to. Ti ludia, co tu chorobu porazili, su, ale do konca zivota sa drzia istych zasad. Napis na http://www.overcomingmultiplesclerosis.org/ ak vies anglicky.
Peter súhlasím s Vami úplne vo všetkom. Môžete mať psychiku v 100% stave, ale keď organizmus má svoje fyzické limity, psychika to nespraví.
http://www.ezopress.sk/2013/11/onkologie-ockovani-a-lecba-roztrousenych-skleroz/
Perfektny clanok, len tak dalej.
Len skoda, ze kriticke nazory v tejto diskusii nemaju miesto.
Ahoj, mohla by som prosíím poprosiť autorku článku slečnu Naďu o bližšie info čo by som mala robiť ak sa chcem tejto choroby nejako striasť mám 30 rokov a krásne zdravé malé dieťatko s ktorým sa chcem tešiť ešte veeľmi dlho, vopred ďakujem krásne, môj mail [email protected]
Milá „Naďa“,
zjavne si nepochopila princíp liečby interferónmi, lebo píšeš, že si ich odkladáš „keby niečo“. Takto ale nefungujú. Ich význam je v tom, že spomalujú vývoj SM. Nie v tom, že by ti pomohli, ak by sa ti dostavil atak. A to, aby si nemala pri podaní interferónov flu-like syndróm, je len otázka správneho načasovania užitia paralenu či ibalginu.
Nemysli si, že si iný človek ako ja. Ja mám SM 16 rokov, prvých 10 rokov som bral interferóny a okrem asi dvoch slabších atakov som prejavy SM nijak zvlášť nepociťoval. Dokonca ani v práci u nikoho nevzniklo podozrenie.
Až neskôr sa mi začala zhoršovať chôdza, postupne som začal potrebovať palicu, vybavil som si invalidný dôchodok. Momentálne užívam Tysabri, ale naďalej pracujem. Asi mám šťastie na zamestnávatela, ktorý mi vyšiel maximálne v ústrety. Pracujem hlavou a rukami (na PC) a stále mám lepší plat ako 3/4 zamestnancov v SR. To sa nechcem chváliť! Len ťa chcem nabudiť, aby si kým sa ti bude dať, urobila všetko pre to, aby si dokončila výšku a dokázala byť čo najviac sebestačná.
Viem, že je v móde na tomto servery si kopnúť do lekárov, keby som mal napr. rakovinu, určite by som tu hladal možnosti ako sa jej zbaviť, ale SM-ka je niečo iné.
Aj ja som vyskúšal množstvo homeopatík na prečistenie organizmu, aj iné alternatívne spôsoby liečby, hlavne po tých 10 rokoch, ale SM-ka je proste neurologické ochorenie (ako Parkinson, Alzheimer a kopa iných) a na ne žiadne spôsoby liečby v súčasnosti dlhodobo nepomáhajú.
Ja ti prajem čo najdlhší bezproblémový život s SM-kou a hlavne čo najviac využi čas, kým nemáš vážnejšie problémy, aby si sa (nielen psychicky) pripravila na časy keď bude horšie.
Peter.
Zdravím,
ďakujem za reakciu, ale mohli ste dočítat do konca tú myšlienku… Odkladám si ich len kvôli rodine, pre ich „klud na duši“, ale nie pre to, že ich budem neskôr aj brat, pretože mi skrátka nesedia… tie psychické problémy som jednoducho nevedela ustáť, chrípkové stavy boli už len ďalším „príveskom“ k tomu. A nevidím riešenie v tom, že „tak si na to dám paralen, zatnem zuby a vyspím sa z toho“… resp. pri psych. problémoch si dám antidepresíva, nie, podla mňa to takto nemá byt. Ja som urobila to, čo som považovala za najlepšie pre seba a vychádza mi to, nie som lekárka, alebo liečitelka, že by som vypracovala liečebný program, kt. bude vyhovovat každému s SM- toto je práveže veľmi individuálna choroba, ja chápem, že čo sedí mne, nemusí ostatným, ja som len chcela posunúť NÁDEJ aj ostatným, že sa to dá aj inak, pretože ked som sa dozvedela o mojej diagnóze, vygúglila som snád šetky fóra a kopec iných stránok, a väčšina tých ludí už jednoducho zahodila celý život, každý príspevok o tom aké je to tažké, ako to už nikdy nebude také ako predtým, dokonca jeden pán písal, že sa mu chce „odstrelit“- ved to je hrozné, ja som nechcela byt „dalšia do partie“. Nejako sa mi nepáči ani táto posledná veta „aby si sa pripravila na časy, ked bude horšie“- ja si nepripúšťam, že bude horšie, naučila som sa na to pozerat pozitívne a verím, že všetko bude fajn 🙂
Nech sa aj Vám darí!
N:
Vidím, že v tvojom prípade naozaj hlavnú úlohu zohráva psychika. Snažíš sa ochorenie si nepripustiť, a chceš v tom podporiť aj ďalších. To je od teba pekné, ty si v podstate na začiatku cesty, ale som trochu skeptický či týmto oslovíš ludí, ktorí s SM-kou žijú dlhšie, lebo zo začiatku aj oni mali nádej, ale časom ich dostihla tvrdá realita.
Ja som len čisto z pragmatického hladiska spomenul prípravu na horšie časy, lebo SM-kári mávajú častejšie problémy s príjmom ako zdraví ludia. To k tomu štúdiu, aby si sa dokázala uživiť hlavou. Ak máš ale finančne zabezpečené zázemie, máš o jeden dôvod menej si robiť starosti do budúca.
Ja ti velmi držím palce, ver si, lebo len človek ktorý si verí, posúva veci dopredu, bojuj a využi celú svoju psychickú silu a energiu, aby si bola celý život šťastná, veselá a spokojná!
a robili Ti test na JC virus, ci vobec mozes Tysabri bezpecne uzivat?
Alzheimer je sice niečo ine ako SM ale lieči to napr. niacín:
http://orthomolecular.org/resources/omns/v04n25.shtml
Ale nečakajte že vam to poradí doktor :).
Tak ja neviem, kde sa žije, ale je 100% jasné, že každá, ale úplne každá choroba je zapríčinená psychikou. Takže, ak máš psychiku v pohode, máš aj zdravie. Tiež mám SM a tiež sa vyliečim, ale aj s liekmi. A podvedomie, to je to najhoršie.
Súhlasím, len ešte ako „vyliečiť“ tú psychiku…
Ahoj Naďa.
Peter Ti to tu pekne napísal a myslím, že vystihol podstatu „Vidím, že v tvojom prípade naozaj hlavnú úlohu zohráva psychika.“. Presne to som sa Ti snažil priblížiť vetou „Záleží len na prístupe pacienta k sebe samému a k chorobe ktorá ich stretla“, lebo aj Ty si v tomto prípade pacient. Také tvrdenia Zuzka aké tu predostieraš“ je 100% jasné, že každá, ale úplne každá choroba je zapríčinená psychikou“ sú v podstate len takou falošnou náplasťou. A aj v Tvojom prípade je to viac-menej reakcia na poznanie akou chorobou vlastne trpíš. Ver mi že nikto nechce takto trpieť. Je ale nesmierne dôležité uvedomiť si zmenenú realitu a snažiť sa z toho zbytku vyťažiť čo najviac. Najdôležitejšie je pomôcť svojim najbližším pochopiť , aký hendikep vlastne máš. Že nepotrebuješ ľutovanie, ale pomoc, a akým spôsobom Ti môžu najlepšie pomôcť. A nech aj oni trošku uberú požiadaviek, očakávaní. A ver , je to veľmi ťažké …aj pre nich. Taktiež je dobré robiť osvetu vo svojom okolí (priatelia, škola, zamestnanie) aby pochopili že to je choroba a nie lenivosť keď skrátka nevládzeš(štve to aj mňa samého priznať si že nevládzem).
Veľa zdaru Erik
Zdravím 🙂
Je pravda, že človek často nevládze, ale myslím, že ja už aj tak doma nikoho nepresvedčím o tom, že nie som lenivá 😀 keďže nevládzem už „odjakživa“, zrejme kvôli problémom so štítnou žlazou, kt. mám od puberty. Nemám práve najpozitívnejšie prostredie doma, takže si myslím, že aj to veľmi ovplyvnilo môj zdravotný stav, nebála by som sa ani povedať, že to je aj presná príčina všetkých tých mojich chorôb. Keď si človek dá všetko dokopy, čo sa dialo v jeho živote práve vtedy, keď ochorel, resp. čo tomu po dlhú dobu predchádzalo… zrazu všetko začne dávať zmysel (aspoň trochu).
Niekedy Ti jednoducho nemôže pomôct nikto iný- len Ty sám.
Ďakujem za povzbudivé slová 🙂
Ahoj Nadi, myslím že všetci čo sme tu trpíme tou istou diagnózou, nemůžeš nám tu verejne napísať ako si sa vlastne vyliečila?Ďakujem za všetkých
Zdravím,
nehovorím, že som sa vyliečila 🙂 Ale trúfam si povedat, že som na tej správnej ceste, ale v skratke- homeopatiká, pozitívna mysel, strava (vegan, raw), pohyb, ale aj dostatočný odpočinok, slnko a čerstvý vzduch.
Našla som si, že by nebolo na škodu vyskúšat čínsku medicínu, akupunktúru a bylinkové čaje- len to už chce vážne odborníka na toto.
Ešte si môžete skúsit vygúglit Hallelujah diet, je to niečo ako raw, ale treba k tomu nejaké špeciálne nápoje ešte… ale toto som len čítala, takže neviem, či to skutočne zaberá, každopádne tou klasickou raw stravou nie je čo pokaziť.
Dúfam, že som Vám aspoň trocha pomohla 🙂
Ahoj Nadi, prosím ozvala by si sa mi na mail [email protected] . Ďakujem 🙂
Milá Naďa,ked mi pred 4 rokmi dignostikovali SM mala som kopec sily a energie len obcas nejaky ten problem……utekala som z ordinacie lekara ze sa urcite zmylili a ja nemam taku strasnu chorobu a asi 2roky som si uzivala bez liekov a lieceniaa dnes som doma zatvorena a len ticho zavidim ked pocujem klopkajuce topanky….ak by som hned zacala s liecbou nemusela som skoncit na voziku…..za tie roky som vyskusala tisice navodov a doporuceni na liecbu,lieky a doplnky ale pri zivote ma drzi len klasicka medicinskA LIECBA,……OBDIVUJEM TVOJU ODVAHU….drzim palec
Ahoj,
to ma veľmi mrzí, že to malo takéto smerovanie. Dúfam, že sa to ešte obráti, aby si aspoň na tom vozíku nemusela byť. Chápem, že už si vyskúšala všetko možné a asi už len tak v hocičo neuveríš, ale ak predsa len budeš veriť a dúfať, tak sa Ti to určite podarí, nestrácaj nádej a skúšaj všetko, čo sa bude dať, aby si sa mala lepšie.
Ani ja neviem, čo so mnou bude o rok, o dva… ale napriek tomu verím len v to dobré a postupne už sa necítim byť chorá, už skoro rok ma len tak ani nezabolela hlava 🙂
Prajem všetko dobré!
enny, sm je hrozná choroba aj preto, že u každého sa dokáže prejaviť inak. Som opačný typ ako ty. Po diagnostikovaní som v dôvere v liečbu začala interferony, neskôr copaxone, neskôr štúdia nového lieku a nie som ďaleko od vozíka. Takže si vyber. Nezatraujem klasickú medicínsku liečbu ale u mňa úspech nemala.
ahoj marussa,otazka sa da polozit aj opacne,kde by si bola kebyze si len na alternativnej liecbe…? SM je nevyliečitelna choroba to je fakt, medicina ju vsak dokaze spomalit ba zastavit a to je nevyvratitelne a velmi zatial dolezite…ale pan prof.Tu..povedal v TV verejne ze skutocny liek bude do 5 rokov a to je obrovska nadej…..Homeopatika /mozno povodny nefalsovany nie/ je podvod pridavaju tam sysnteticke hormony kortikoidy ,ktore samozrejme nachvilu zaberu ale co urobia s telom…..
tak sa drž!
Dobry Den!na zaciatok nechcem mudrovat ani posudzovat ludi samozrejme cloveka s takym ochorenim ako je SM nikto nepochopi pokym nema take ochorenie ,sice ja ho diagnostikovane nemam ale mam mnoho zdravotnych problemov kotre uspesne riesim sam bez chemie a lekarov premna su taky ludia co maju SM a zvaladaju to aj ked niekedy s problemami ale zvaladju su premna velky bojvonici a este viac ty co mali tu odvahu a to zobrali do vlastnych ruk a dari sa im bravurne a dlhe roky pri com sa ich stav zlepsuje a vysmeju tym modernu medicinu ktora to akurat dokaze spomalit a to nie vzdy ked sa do takeho niecoho pustate alternativnou cestou samozrejem necakajte hned na zazraky vyzaduje si to cas SM-ka si tiez dala cas kym prepupkla,ako tu uz vela ludi pisalo je to cas na zmenu lebo telo nam dava najavo hocijakym ochorenim ci uz vaznym alebo banalnym ze sme doposial robili nieco zle a je cas na zmenu hlavne nato treba cas skusat kadejake figle telo vam napovie len mu treba nasluchat a pojde to akekolvek zlepsenie co i len milimetrove je velky pokrok.Drzim vam palce
Chcem sa opýtať, keď mám nedostatok vitamínu D. Trebars hodnotu 25 ug/l a norma je 30 – 80 ug/l.
Je bezpečné brať denne 1 tabletku D 5000IU?
Nie je to veľa? neovplivní to vápnik v tele?
Kto by mi poradil?
Ahoj,
Mám taký pocit, že prof. Jelinek na takýto nedostatok odporúča ešte oveľa väčšie množstvo toho D-čka, ja som ho zo začiatku mala ešte menej ako Ty, ak sa dobre pamätám. Ale ak máš obavy tak si kúp napríklad 2000IU a k tomu buď veľa na slnku a ak bude všetko OK, tak začni s 5000IU. Ja som brala dokonca až 10 000IU denne a všetko bolo fajn, toho D sa netreba báť, keby niečo tak znížiš dávku na 5000IU raz za dva dni, ale pochybujem,že by Ti to nejako nesedelo.
Dúfam, že som pomohla, hovorím len z vlastných skúseností, nie som lekárka.
Maj sa pekne! 🙂
Ahojte mam tiez sm, presla som liecnou interf. aj tysabri, ale nic mi nezabralo… Neviete niekto ci zabera javorovy sirup a soda bikarbona, ma to byt predovsetkym na rakovinu, no mozno aj na sm-ku?
Ahoj Nada, velmi ma zaujal tvoj pribeh. Konecne som nasiel prispevok,ktory pis e o vylieceni. Viem,ze sa to da a ze nic nie je nemozne. Ak by si bola ochotna,rad by som sa s tebou skontaktoval a opytal sa ta na par vveci,ale budem taktiez rad a vdacny,ak sa ktokolvek ozve a podeli sa so svojimi skusenostami. [email protected] este raz velka vdaka 🙂
Ahoj Nada, krasny pribeh plny optimizmu a nadaje pre mnohych ludi. Ak by si si nasla cas ozvi sa mi na mail [email protected]… (mame toho velmi vela spolocneho)
Ahoj, Naďa bola by som veľmi rada, keby si sa mi ozvala . . . ďakujem
Prepáč zabudla som [email protected]
Ahoj, prosim ozvi sa mi na [email protected], rad by som spytal na par veci, dakujem 🙂
dobrý deň, poprosím autorku článku p. Naďu, keby sa mi ozvala na môj meil a poradila [email protected] ďakujem
ahoj, prosím Ťa, ozvi sa aj mne, chcela by som sa opýtať na pár vecí a poradiť,
môj mail: [email protected]
ďakujem 😀
Dobrý deň,
mám esemku od roku 1995 a musím podotknúť, že mi dala aj 13 rokov pokoj. Ja tomu hovorím, že spala. Keby sa dala SM vyliečiť, nedávali by farma firmy milióny do výskumu. Netestovali by sa nové lieky a čo je hlavné, ten, kto by popísal postup vyliečenia choroby by bol určite adept na Nobelovu cenu. Čítal som diskusiu a zaujal ma komentár, čo kritizoval SM centrum v Bratislavskom Ružinove. Chodím do Ružinova 7 rokov a nedám na neho dopustiť. Sme ľudia a máme svoje „čierne dni“. Mne doktorka pri čítaní starej prepúšťacej správy na vyšetrení v ambulancii počas hospitalizácie oznámila: máte sklerózu multiplex, prečítajte si o tom na internete. Následne zavrela chorobopis a poslala ma na izbu. Nebola neurologička. Tiež z toho nerobím vedu. Budem Ti ale držať palce a veriť, že sa ti SM dlho nezobudí a dá Ti pokoj.
Keby sa dala SM vyliečiť, nedávali by farma firmy milióny do výskumu. Netestovali by sa nové lieky a čo je hlavné, ten, kto by popísal postup vyliečenia choroby by bol určite adept na Nobelovu cenu.
niekto je tu naivny- čo ak sa vela vecí da vyliečit – nehovorím že u každého rovnako, kedže rovnake choroby mozu mat rozne príčiny- čo ak su učinne veci- vitaminy, mineraly, vytažky z rastlin atd- len sa nedaju patentovať a TO JE PRICINA prečo tym neliečia ?ˇresp. nelieči tym mainstreamova medicina
Ahojte. Pozorne som precitala prispevky. Vsetci do jedneho ste sa zhodli: SM NIE JE VYLIECITELNA. To je jedina pravda. Vsetko ostatne je diskutabilne. Kolko ludi tolko ludskych tiel. A tolko moznosti akcii a reakcii. Verim Nada ze sa mas lepsie. Zaroven verim. Ze to zial nevydrzi. Ale robis to dobre. Pokorne. Preto ti bolo dopriate zlepsenie. Drzim ti vsetky palce. Nech ti to vydrzi. A este nieco. Pozri kolko ludi zrazu naslo nadej. Len bude to pre nich tazke. Ked zistia ze nic sa v ich pripade nemeni. Lebo u mnohych to tak bohuzial bude. A je mi to moc luto.
ževraj aj schizofrenia nie je vyliečitelna 😀 no tymi ich chemikaliami určite nie 😀
inak u vysokeho percenta ano : http://www.orthomolecularvitamincentre.com/a_hoffer_schizophrenia.php
Nemoc je len iluzia ktoru nám tu niekto predkladá a urobil si z toho biznis lekari nevedia liecit nic nenaucili ich poznat telo komplexne Boh nestvoril chemicke lieky,ale na kazdu .nemoc bylinky.
Gugnite si svet.besceller-vital r cs morse zazračna detoxikace…..garantujem vam ze si touto cestou vyliecite aj pretrhnutu miechu,rakovinuproste vsetky choroby tato kniha je zdarma na webe len citajte napisal to najlepsí lekar na svete.
Zdravim,
mal by som nejake otazky, mail je [email protected] ak to tu sleduješ ešte, prosím ozvi sa
ahojte. tiez patrim do skupiny SM, diagnostikovali mi ju pred 2 a pol rokom, ked som mala prvy a zatial jediny atak. hned som zacala s liecbou – 2 roky COPAXONE, momentalne som bez liecby a mam sa rozhodnut co dalej. velmi ma zaujima alternativny sposob a zivot bez liekov.
nadi, ak vies posunut blizsie informacie o tvojom sposobe ‚liecby‘, budem rada 🙂
[email protected]
dakujem a zelam vsetkym, aby SM ‚spala‘ co najdlhsie
ahojte, tiež mam nabeh na SM a verim viac alternative ako chemii. Nadka skus sa mi ozvať mal by som tiež zaujem o tento typ liečby. ďakujem… moj mail je [email protected] ešte raz ďakujem a držím všetkým palčiskááá….
Dobry den vsetkym,
momentalne cakam na potvrdenie diagnozy SM. Poprosila by som autorku clanku pani Nadku, ak by sa mi mohla ozvat na mail [email protected] a podelit sa so svojimi skusenostami s alternativnou liecbou. Velmi pekne dakujem.
Dobrý deň,
mám priateľa, ktorý ma SM. Touto cestou by som chcela poprosiť pani Nadku aby mi poradila ako k nemu pristupovať. A ak by ste mi mohla poradiť niečo ohľadne stravy, pohybu. Vopred Vám ďakujem.
Môj mail: [email protected]
Ahoj…. aj ja mám už 15 rokov sklerozu multiplex prosím ťa aj mne napíš, aké homeopatika mám piť a čo robiť, aby som sa vyliečila….Ďakujem a prosím napíš mi všetko čo mám piť
Ahoj…. aj ja mám už 15 rokov sklerozu multiplex prosím ťa aj mne napíš, aké homeopatika mám piť a čo robiť, aby som sa vyliečila….Ďakujem a prosím napíš mi všetko čo mám piť : môj mail: [email protected]
ahoj Nada,rada by som sa trochu porozpravala s tebou aj ja.Moja adresa [email protected]
Dakujem Ti velmi pekne.
Ahoj mam tuto chorobu ,mohla by si mi poradiť čo všetko mam robiť aby som sa vyliečila,akú stravu mam jest a aké homeopatika mam uživiť,teraz si pýcham copaxon je to na celý rok už mám za sebou nejakých 150 ďakujem ti za rady a prajem ti pekný deň.moja email je [email protected],za skorú radu a odpoveď ti vopred ešte raz ďakujem.
Ahojte, velmi rada budem ak budete aj mna informovat ohladom alternativnej liecby ktora vam pomohla, mam smku 2 roky, picham si copaxone. Dakujem [email protected]
Ahojte, velmi rada budem ak budete aj mna informovat ohladom alternativnej liecby ktora vam pomohla.
[email protected]
Ahoj prosim Ta mohla by si mi napisat co si brala? Mojmu bratovi 17r. v Ba diagnostikovali na zaklade MRI SM, robili mu aj lumbalku ale tam nic nenasli no aj tak ich zaver SM, moja mama vsak nesuhlasila este s liecbou az po 3mesacnej kontrole MRI sa rozhodne, teraz skusa nejake mikroriasy a zelene zlato. No ja na nom badam zmeny co sa tyka pamate, bolesti a tocenie hlavy (preto isiel na neurologiu) hlavne aj zmenu spravania a som z neho zufala. Dakujem za odpoved
Ahoj,vedela by si mi, prosím, napísať mail ohľadom tej stravy? Budem vďačná, ďakujem.. [email protected]
ahoj Nada, vedela by si sa mi prosim ta ozvat na [email protected]
velmi surne by som sa s tebou potreboval spojit ohladne davkovania a skusenosti s D3 a kopec dalsich rad, lebo mi je uz tyzden blbo a tiez nic neberiem dakujem a kludne sa ti za tvoj drahocenny cas aj odmenim…
Ahoj,
krásny príbeh totožný s mojim. Pripájam ti kontakt na mňa ( [email protected] ) a budem moc rada keď mi napíšeš a nielen ty kľudne aj vy čitatelia ak potrebujete popísať o SM a cítiť pochopenie či vymeniť skúsenosti 🙂 v najťažších chvíľach práve to mne chýbalo. K uzdraveniu už chýba len vysadiť liečbu lebo tiež navštevujem spomínaného prof. odborníka 😀 a mám z toho aj strach, hlavne reakcie rodiny. Prosím napíš chcela by som aj kontakt na homeopatičku. Ďakujem. Prajem slnečný usmiaty deň všetkým so SM 🙂
link na video o liecbe postom, znacna cast sa zaobera prave sm, nizsie je volny preklad
http://www.niclapress.com/blog/il-digiuno-terapeutico-funziona/
MASSIMO MELELLI ROIA – ROZHOVOR O PRIPADOCH VYLIECENIA TERAPIOU \’KONTROLOVANEHO\‘ POSTU
Predovsetkym musim povedat, ze sm je autoimunne ochorenie, s ktorym sme pracovali od zaciatku, a s ktorym mame nepochybne najvacsie skusenosti. V zmysle, aky moze mat post ucinok na zastavenie tejto choroby, ale aj na jej zvratenie. Teraz po sledovani stoviek pacientov a potom co sme dosiahli aj vysledky, ktore pretrvavaju uz 20 rokov, to mozeme tvrdit s urcitou istotou. Zakladny princip spociva v tom, ze organizmus je stroj, ktory sa sam opravuje.
0:40
Sledoval som posty trvajuce az do 44 dni, aj posty velmi chudych ludi. Jedno dievca, ktore vazilo 30 kg, bolo schopne drzat post 24 dni, a nielenze nedoslo k ziadnym poskodeniam, ale naopak mohla znovu pouzivat ruky, ktore mala predtym zablokovane.
0:59
Pri poste v ludskom tele prebiehaju procesy, ktore sa za normalnych okolnosti nedeju. Bolo by vhodne spolupracovat s univerzitami a laboratoriami. Som presvedceny, ze by sme urobili dolezite objavy, co sa tyka zdravia, nielen ohladne sm.
1:12
Dobre vysledky dosahuje zhruba 80-90% pripadov. Zatial nie sme schopni pochopit, preco nie vsetci dosahuju rovnake vysledky. Podla mojho nazoru je to problem casu. Verim, ze kazdy, kto by vytrval, by dosiahol vysledky. Z roznych dovodov, kulturnych, spolocenskych, ekonomickych, sa stava, ze pacient prerusi terapiu skor, ako sa dostavia tieto vysledky. V niektorych pripadoch sa vysledok dostavil neskor, spominam si na inziniera z Cagliari s sm, ktory prisiel na invalidnom voziku, ukoncil 28 dnovy post zdanlivo v rovnakom stave, v akom bol pred postom, len ??? a iridiologia ukazovali zlepsenie, ale po navrate domov, pri spravnej strave a pasivnom cviceni, po piatich mesiacoch bol schopny chodit, hoci predtym bol dva roky na voziku.
2:16
Asi najprekvapivejsi bol pripad jednej Francuzky, ktora pocas samotneho postu,… a to nasvedcuje, do akej miery musime prehodnodit nas pohlad na schopnosti luskeho tela, … tato pani po tom co bola dva roky imobilna, teda predstavte si, v akom stave mala svaly z hladiska distrofie, ked uz po mesiaci, co mate ruku v sadre, sval \’hypotrofuje\‘, ako budu svaly vyzerat po dvoch rokoch. Museli ju prenasat pre zakladne fyziologicke potreby. Tato pani sa v 14-ty den hladovky postavila. Opierajuc sa o manzela zacala chodit. Na 28. den presla uplne samostatne viac nez 100 az 150 metrov. Ale zvlastne na tom pre mna nie je ani tak to, ze pri ochoreni sm sa jej obnovili tieto schopnosti, videl som to viac krat, ale to, v akom kratkom case sa to udialo. Tak ako to bolo v pripade inziniera z Cagliari, cakal som, ze pani bude potrebovat viac casu, masaze, svalovu aktivaciu,.. ale udialo sa to uz pocas samotneho postu.
3:20
… nevieme, co mozeme dosiahnut v kratkom case, istotne v 80-90% pripadov uvidime vysledky, obcas sa moze stat, ako napriklad pri parkinsone, ze pri vysadeni liekov, sa pacient dostane do tazkosti, ale to preto, ze liek posobil ako nejaky paravan, ktory zakryval pravdu, takze sa odhalia vsetky kriticke aspekty choroby a organizmu, ale neskor, prave vyuzitim postu na spustenie detoxikacie, ak zacne pacient znova uzivat liek, (teda v pripade, ze je to potrebne, lebo su aj pripady, ked to potrebne nie je,) je vidiet, ze pri nizsich davkach lieku sa pacient citi lepsie ako predtym. To znamena, ze urcitu cast zdravia pacient ziskal naspat.
4:09
Malo by sa to dostat do nemocnic, na lokalnej urovni, pretoze zo zrejmych dovodov, praktickych, ekonomickych, casovych, logistickych, aj aj z dovodu poctu pacientov, pretoze ak by sa vsetci rozhodli drzat hladovku, kolko pacientov moze byt prijatych v jednom institute pocas jedneho tyzdna? Malo by to ist do vsetkych nemocnic, ako predpokladal navrh zakona z roku 1991.
4:32
Obcas su aj neuspokojive vysledky, pretoze z dovodu neuplnosti, alebo ze neskoro pridu, spominam si na pacientku zo Sardinie, ktora ani po tom co drzala mesiac hladovku a po naslednych opakovanych hladovkach sa nedokazala postavit z invalidneho vozika. Mozeme povedat, ze to bol neuspech. Po rokoch s tym prestala, bola sice presvedcena o ucinnosti postu, lebo videla zlepsenia u druhych pacientov, takze nemohla povedat, ze je to hlupost, ale u nej neboli ziadne vysledky. Po par rokoch mi zavolala, ze pride, bola to velmi sympaticka osoba, rovnako aj jej rodina, .. ked prisla, tak sa ma opytala: \“Preco sa ma nespytas, preco som prisla?\“ Tak som sa teda opytal: \“Tak preco si prisla?\“ \“Lebo som sa vratila do telocvicne, kam som chodievala pred rokmi.\“ Medzicasom preslo osem rokov. \“Vsetky tie co tam predtym chodili so mnou cvicit, uz tam nechodia\“ lebo uz boli prilis oslabene a nemohli cvicit uz ani na invalidnom voziku. \“A vsetky tie, ktore predtym stali na nohach, ktore teda na tom boli lepsie ako ja, teraz uz boli na invalidnych vozikoch. Ja som bola jedina, ktora aj ked na voziku, ale co sa tyka ruk, bola som na tom lepsie teraz ako predtym. Ludia mi gratulovali\“ Takze aj ked v danom momente sa to moze zdat ako neuspech, po case je vidiet, ze nieco sa udialo.
6:05
.. nie je to moja zasluha, keby som mal vyzdvihnut seba sameho, musel by som byt velmi opatrny, pretoze je to zasluha prirodnych zakonov a pretoze verim vo \“vsemohuceho\“ alebo ako sa nazyva, ja hovorim, ze je hriech nevyuzit tieto schopnosti a moznosti predovsetkym teraz, ked vsetky ochorenia pochadzaju zo znecistenia.
6:27
..treba povedat, ze nie je choroba, ktora nereaguje na hladovku. Mali sme pripady autoimunnej anemie, kde je problem nizka hladina hemoglobinu a cervenych krviniek. Ich uroven sa vsak zvysuje pocas postu, aj ked by ste ocakavali opak, ked nic nejete… Ale zasoby v kostiach umoznia telu, aby dalej vytvaralo cervene krvinky, a tie nie su nicene vdaka ochrannym ucinkom (hladovky) pred autoimunitou, a dokonca ich mnozstvo sa zvysuje. Post ma zaber 360 stupnov. Ja som presvedceny, ze okrem podvyzivy a okrem, prepacte, na to som pozabudol, okrem pacientov s transplantaciami. Nikdy by som nenechal drzat post pacienta s transplantovanymi organmi. Pretoze ochranna reakcia organizmu, teda proti cudziemu organu, by bola silnejsia.
7:21
dalej sa venuje akupunkture, ako sucasti postu, (tvrdi, ze vdaka spojeniu tychto dvoch terapii sa vyrazne skracuju casy liecby) a legislativnym aspektom liecby akupunkturou v Taliansku.
zaujimave,skusal si aj ty post?
Ahoj Nadi,
Ak ťa môžem poprosiť,bola by si taká zlatá a poslala mi do mailu svoj e-mail? Bola by som Ti vďačná!!!
s pozdravom Lucia
ahojte, je to velka odvaha ist vlastnou cestou ked zijeme v nevedomosti, nevieme, co moze mat aky vplyv z dlhodobeho hladiska, drzim autorke palce, bolo by fajn keby sa ozvala ako sa teraz ma, posledna reakcia je tusim spred roka.
Prosim o blizsie info. Moj email je [email protected]
Ahoj Naďka, napísala by si o tvojich skúsenostiach o tejto chorobe, veľmi Ti
budem zato vďačná. Ďakujem Janka
Doktor co ti povedal ze si sprosta nebol daleko od pravdy. Takych odbornikov ako ty co sa vykaslali na liecbu uz bolo dost a vacsina na to doplatila. Sam niekolkych poznam. Mam SM od 16tich rokov, teraz mam 25. Mala by si byt naopak rada ze mas mozost sa liecit. To ze tvoje loziska boli v remisii (na ustupe) vôbec neznamena ze si sa vyliecila. Remisia je bezna vec, hlavne u mladych a novo diagnostikovanych ludi ked ma mozog este nejake rezervy. Tie sa ale vycerpaju. Aj ja som to tak mal. Nechcem ti brat iluzie ale SM sa pravdepodobne raz vrati, a tie lieky by tento cas kludu predlzili a znizily by pravdepodobnost invalidity. To ze si neuniesla vedlajsie ucinky je ina vec. Liecba sa da zmenit. Kazdopadne niektory ludia sa musia poucit na vlastnych chybach a mne len vadi ze siris tieto svoje chybne nepodlozene nazory na sposob liecby inym ludom ktory vdaka tvojmu clanku spravia rovnaku chybu ako ty.
prosím – neberte tú mladú nádej-každý má právo na vlastnú cestu…viera dokáže veľa…Adriana
Ahoj Mojej mamine zistili v 2008 SM potom jej o 2 roky povedali zevraj sa stratila, no ale to bola somarina trapila sa skoro 7 rokov kym jej ju znova diagnostikovali ze ju ma no chodza sa horsi aj zrak zacina robit problem,nasadili jej aj kortikoidy no nie je to lepsie.Poprosila by som o radu ohladom stravy, ake homeopatika si zaobstarat aby sme videli aj nejaky vysledok. Ak by sa dalo prosim poradit Dakujem
A zaroven drzim palce.
Ak na akutny zapal nepomohli kortikoidy tak, obavam sa, že homeopatika nepomôžu určite. Treba si uvedomiť čo su homeopatika. Neobsahuju prakticky žiadnu účinnu latku.
žiaľ, na SM zatiaľ žiadnu účinnú látku vo svete nemajú – keby ano -už dávno by bola choroba zvládaná 🙁 Adriana
Co je vyhodnejsie? Liecit ,alebo vyliecit….. ja si myslim ,ze to prve . Kvoli tomu si myslim,keby aj bol vynajdeny ucinny liek,tak by sa medzi lieky nedostal. Je to cisty biznis pharma firiem co vidno ako sa ich dealeri vteraju lekarovi co urcuje liecbu do z****. Stacilo vidiet ako krachovala a padali akcie istej firmy co produkuje liek natalizumab a jej vedlajsich ucinkoch PML .
presne tak…štát nepotrebuje zdravých ľudí ..o čom by bol biznis?y
Vieš moja zlatá, ja som robil to, čo ty. *** som sa na liečbu, tak ako ty, začal som žiť naplno, prestal sa šetriť. Prvé 2 roky mi bolo tak super, ako tebe. Všetci len nechápavo pozerali a ja som sa cítil, ako king, čo porazil smku dobrou náladou. Ako to však už býva v živote, niekedy prídu rany osud, ktoré položia aj zdravého človeka. nieto ešte chorého. Tieto rany položili aj mňa, hlavne psychicky. Najprv…. Prestal som chodiť k neurológom, bez slova som zrútil mosty od možnosti akejkoľvek liečby. Keď som sa ešte mohol vrátiť, tak som si vravel, že na to ***, bude isto aj lepšie. Nie, nebolo a ani nie je. Teraz som štvrtý rok bez akejkoľvek liečby, vkuse stresy, starosti a navyše môj zhoršujúci sa zdravotný stav k tomu, ako bonus od života. Áno, aj mne bolo s interferónu na zdochnutie a stále tvrdím, že je to svinstvo. A nie, už by som ho nepichal, ani keby, čo bolo. Ale keď som ešte vládal chodiť v pohode a nenacvičoval chôdzu opilca, ako dnes, ani som sa nepokúsil o zmenu liečby či lekára, s ktorým som nebol spokojný. Teraz sa mi to hnusne vypomstilo. Nemyslím si, že lekári sú dobrodinci, sú to pekné svine, ale dobrovoľne tresknúť dvere v ambulancii, pri tak ťažkej diagnóze, to spraví len idiot. A ja ten idiot som. Nerobte tú istú chybu, ako ja. Nedajte sa znechutiť neochotou lekárov, blbosťou ľudí. Nakoniec ublížite len sebe…..
Mne primar vravi,ze vzdy je pri tejto chorobe nejake riesenie. Musi byt i pre teba nejaka moznost a ak Ti ju neponukol,mas zleho lekara
Dobrý deň vám všetkým.
Ste obchodné muž alebo žena? Ste v akejkoľvek finančnej stres alebo potrebujete prostriedky na začatie vlastného podnikania? Máte nízke kreditné skóre a tie sú zisťujú, že je ťažké získať úver od miestnych bánk a ďalších finančných ústavov? riešenie vášho problému je finančná Sylvester úver spoločnosti.
a) Osobné úver, obchodná expanzia.
b) Obchodný Start-up a vzdelávania.
c) dlhu.
d) Hard Peniaze Pôžičky.
e) Hypotekárne Financie.
Sme súkromná finančná inštitúcia poskytujeme 2% úrok pôžičku od rozsahu $ 5,000.00 na $ 20,000,000.00 z jedného roka na päťdesiat rokov.
Pre viac informácií a prihlášky kontaktujte nás s nižšie uvedené informácie:
[email protected]
Ahojte, mám 40 rokov a SM. Tiež si myslím, že cieľom nie je to aby sme boli vyliečený ale, aby sme boli čím ďalej liečený. Mám lézií viac ako dosť ale zatiaľ som nemusela meniť môj život. Napriek tomu, že aj moje názory sú rovnaké ako ste tu opísali ohľade liečbe a postupov, názorov lekárov si myslím, že toto ochorenie oficiálne je ešte neliečiteľný (nehovorím, že v skutočnosti to aj tak je), ale aj napriek tomu by som nevynechala liečbu. (Zatiaľ som pichala interferón ešte stále pichám, ale teraz som dozvedela, že to neúčinkuje takže mi asi idú zmeniť liečbu) Samozrejme od prvej chvíle hovorím, že víťazím nad ochorením a klasickú liečbu ešte dopĺňam liečivými rastlinami, švédske kvapky a všelijaké rôzne bylinky. Denne chodím na 10 – 15 km chôdze. Cítim sa dobre. No niekedy aj ja sa spýtam prečo práve ja? Ale nesmieme sa vzdávať, bude to stále lepšie. Musíme veriť.
Ahoj,
perfektny pribeh 🙂 mam 24 a SM mi diagnostikovali ked som mal 21, liecbu som odmietol, zmenil komplet zivotospravu, zacal viac pozitivne mysliet 🙂 Mohol by som Ta poprosit nejake dalsie info ohladom zmeny stravovania? Dakujem 🙂
ahoj, bola by som rada keby si sa mi ozvala na moj mail [email protected]
dakujem 🙂
ahoj ozvi sa mi prosim
Mozem ta poprosit o kontakt na moj email?? [email protected] kamaratka ma 3rok zistenu diagnozu a velmi jej chcem pomoct ?
Úžasné! 🙂 Fantasticky pozitívne a plné nádeje pre podobné osudy. Prajem Vám všetko najlepšie…
Taktiež „nedobrovoľná aktivistka“ Adriana
Ahoj „NADA“, prosim, ozves sa mi na mail?..velmi ma zaujima blizsie info, kedze sa chystam na podobnu „cestu“ :-).
Vopred DAKUJEM [email protected]
Ahoj, môžeš mi na mail napísať čo ti pomohlo?
Ja mám pocit že MS je teraz akosi priveľa. Od roku 1974 je známa teória že pravdepodobnou príčinou MS je nízka hladina vitamínu D po dlhší čas. Ani jednému človeku ktorého poznám s MS nebol urobený test na vitamín D. Tým ktorí si tento test doslova vydupali u lekárov sa zistila veľmi nízka hladina tohto vitamínu. Ale nezmenilo to u lekárov spôsob liečby.
Prosím napíš mi čo ti pomohlo. Ďakujem! môj mail: [email protected]
1. Nevěřte slepě lékařům. Naslouchejte signálům těla. Nemocí vám hlásí, že tímto způsobem už dál žít nemůžete.
2. Převezměte zodpovědnost za vlastní zdraví. Nespoléhejte na zázraky medicíny. Restart už se nemusí podařit.
3. Žádná instituce vám klidné stáří nezajistí. Pečujte o své rodiče. Vychovávejte děti k tomu, aby pečovaly o vás.
4. Nespoléhejte na peníze. Udržujte dobré vztahy rodiny a přátel. Mějte rádi nejen sebe.
5. Zkuste žít alespoň jeden den bez elektrospotřebičů. Pokud kolaps nastane, budete připravení.
6. Neposlouchejte projevy politiků. Šíří zdraví nebezpečné negativní emoce. Když se objeví na televizní obrazovce, přepněte na přírodovědecký program.
7. Chraňte životní prostředí jako sami sebe.
8. Práce, která přináší uspokojení vám a prospěch co největšímu počtu lidí, je nejzdravější.
9. Zdravá strava sama o sobě nestačí. Neméně důležité je kdy, jak a s kým si jídlo vychutnáte. Občasný půst vám jen prospěje.
10. Sportujte pro radost. Nehoňte se. Stejně se nedohoníte.
Ahoj,mozete aj mne napisat,ake homeopatika ste uzivali? mail : [email protected]
TU DOKONALE VYSVETLENÁ PRÍČINA VZNIKU SM A NIELEN JEJ:
NEMECKÝ LEKÁR,PRIMÁR ONKOLOGICKEJ KLINIKY,PSYCHIATER,EPIGENETIK,BIOLÓG,NEUROLÓG A THEOLÓG V JEDNOM
RIKE GEERD HAMER A JEHO DONEDÁVNA PRE FARMÁCIU NEVONIACI OBJAV AKO TELO VYTVÁRA OCHORENIA,ZA AKÝM ÚČELOM A AKO ICH VIE
TELO PO UVOĽNENÍ NAPATIA SKRZ POCHOPENIE VZNIKU V PSYCHÉ PACIENTA ODPRATAŤ PRIRODZENÝM SPôSOBOM
ZA SPOLUÚČASTI DODÁVANIA KOMPLEXNÝCH MIKRONUTRIENTOV KTORÉ DODAJÚ TELU SCHOPNOSŤ VYTVORIŤ LÁTKY
KTORÉ TO MAJÚ NA STAROSTI.
NAJDôLEŽITEJŠÍ DOKUMENT PO ROZBALENÍ JE :ZDRAVOVEDA V NOVOM SVETLE
http://uloz.to/xAQcokkd/dr-hamer-german-medicin-rar
Ahoj všetci tu. Čo ADÉLA povedal, je veľmi pravdivý o Allan finančné investície, Am takisto príjemcom z Allan finančné investície, ale naozaj mi pomohol platiť svoje účty za lekársku starostlivosť, keď som bol v odvážiť potrebu peňazí, pretože som vdova. Keď mi bolo asi robiť veľkú operáciu a ja nemal peniaze v tej dobe prišli k mojej záchrane a za menej ako 48 hodín som dostal pôžičku úspešne. Bol som nervózny a vystrašený spočiatku, pretože som bol scammed dvakrát. Ale keď som zobral odvahu a sledovať svoje úverovej politiky spolu s kamarátkou radu, na konci som sa ocitol s úsmevom. Ak tomu tak nie je pre nich, možno by som bol mŕtvy. Mám dokonca vziať ďalšiu pôžičku od nich pre podnikanie po svojom uzdravení, ktoré som tiež platobná späť. Moja jediná rada teraz je, že ktorýkoľvek orgán, ktorý je skutočne v núdzi úveru je mali kontaktovať s ich e-mailu na adrese: [email protected]
ahoj,
Ozvi sa mi prosim ťa na mail [email protected]… Budem veľmi vdačný!! 🙂
Ahoj!
Mohla by som poprosiť o radu a názvy homeopatík? môj mail: [email protected]
Ďakujem
Milá Naďka, prosím Vás buďte taká láskavá a napíšte mi, aké homeopatika ste užívala. Mám SM už 22 rokov a robila som v práci bez akejkoľvek liečby. Chodila som k lekárke len na kontroly. Mala som veľké problémy so zrakom a samozrejme chodím pomocou palice. Môj mail: [email protected]. Srdečná vďaka.
ahoj,citala som clanok je to velmi zaujimave.som v podobnej situacii.chcela by som poprosit autorku keby sa dalo blizsie info k tej liecbe?vopred dakujem mail: [email protected]
Poprosila by som autorku o blizsie info.dakujem
[email protected]
Ahojte.mohol by mi niekto poskytnut blizsie info o SM a vlastnych skusenostiach. Budem velmi vdacna
Mail: [email protected]
Ahoj Nadi paci s ami ako to beres ja s abojim a neviem ci sa leicit liekmi alebo alternativne porad ak na moj mail ako si zacala a vse okolo toho velka vdaka…a ako sa ti zacali prejavy S uplne na zaciatku mavala si migreny silne ja mam 6rokov a teraz sa mi rok zhorsilo vse asi …:/ ale mam syna maeho a chcem s nim este zazivat pekne chvile tak sa musim vyliecit 🙂
tu je moj mail : [email protected]
Ahoj ak je to este mozne mohla by si mi prosím alebo hocikto z vas, kto sa s Nadou spojil, napisat na email [email protected] ?
Ďakujem, budem vam velmi vdacna 🙂
dobry den, chcem len podotknut,ze autorka clanku sa uz rok-dva nezapaja do diskusie,bolo by dobre vediet ako sa jej choroba uberala,resp. ako jej stale funguju homeopatika. Mam manzelku s touto diagnozou a rovnako vsetko skusila,marne. Nastastie neopustila sa konvencnej liecby,aj ked to prinasa mnozstvo dalsich problemov. Tento clanok je len dalsia falosna nadej. Momentalne to lahko,bezbolestne nejde,zial.
Ahoj
Skoro pred rokom mi zistili SM. Cakam na liecbu. Moj stav je .ze uz asi do prace nepom, preto ze chodim ako opita. Dufam.ze sa to upravy aspon trocha. Budem moct chodit aspon na prechacky. Ale ti homeo bi som aj ja skusila. Vsetkym drzim palce a nech vam to zdravie sluzi aspon trocha dokedy sa da. Moj email [email protected]
Myslím že čo sa týka autoimunitných ochorení niet o čom debatovať. Výsledky sú jednoznačne pozitívne, kto to vyskúšal, nikto nepovedal, že niečo oľutoval. Ja sama mám bohaté skúsenosti s aplikáciou surovej stravy na liečbu. Vyliečila som si zápal čriev, bola som už v katastrofálnom stave a následne mi ustúpil zápal kĺbov na rukách. Takže, vrelo doporučujem vyskúšať to. Želám všetkým veľa úspechov.
Ahojte, čítala som článok ktorý má veľmi zaujal.Ak sú aj takéto alternatívy .SM mi diagnostikovali pred mesiacom.Som v štádiu asi takom že neviem komu a čomu mám veriť.Mam záujem veľký o nové informácie a skúsenosti čo pomôžu.
Ahoj Evelyn,
Je mi luto ze si uz aj ty sucastou „SM klubu“.
V provom rade prosim ta hlavne ani neuvazuj ze by si nasledovala slecnu autorku tohto clanku a odmietla liecbu. Zdravsia strava(ziadne extremne diety)slnko,vitaminy,pohyb,pripadne homeopaticka liecba ako doplnok k normalnej liecbliebe su super.Bohuzial nemas chripku tak vitaminy a homeopatika ta skutocne nepreliecia,narozdiel od skusenych neurologov.Ano lieky maju vedlajsie ucinky,na kazdeho vplyvaju inak ale v tvojom pripade ide urcite o mensie zlo.Slecna si koleduje bohuzial(dufam ze nie)o vaazne zhorsenie stavu v buducnosti a 2roky sa uz neozvala, to ze jej pan doktor povedal ze je sprosta-no bohuzial bol uprimny,lebo je…hlavna je psychika-ked odide hlava-odide aj telo…neumieras,fungujes a su na tom ludia aj omnoho horsie…samozrejme pri atakoch takato odvazna a optimisticka nebudes,sem tam si poplaces ale zivot nekonci…btw prave lezim v nemocnici po slabsom ataku,SM mam diagnostikovanu cca2roky…drzim palce..RG
2 ataky, potom 7 rokov som k lekárom nesiel, že stačí. Po 7r atak a jedno ložisko nové. Za 7r je to ok, to sa dá, zasa som liecal enzymami a drb, ďalší atak a horsi. Prešiel som antiparaziticku kúru, zmena stravy, MMS a …. ďalší atak. Som na liečbe Tecfidera, imunita dole, som častejšie chorý a predpokladám že aj ložiská pribudajú. Takže napíš za 10r ako si porazila SM a potom za 30r a ak sa budeš mať dobre zistís, že máš najľahšiu formu zo 4. Gratulujem, ale neznamená že si tu mrchu porazila,len ta nedala dole.
Ahojte,
je tu niekto online, kto má SM už dlhšie – aspoň 10 rokov, neberie nič a je relatívne v pohode? Áno, symptómy ako necitlivosť, únava, občasná migréna, nervy z toho, že má SM, občasné závraty, ale stále schopný pracovať, aktívne sa zapájať do života, len proste potrebuje niekedy viac pokoja, odpočinku?
Ja mám 30 rokov, SM už 14rokov, ale stále chodím sama a môžem robiť v podstate všetko. SM mi zistili v 15rokov, začala som brať po čase copaxon. Brala som ho pár rokov a potom som prestala, pretože som mala nejakú alergickú reakciu. Odvtedy neberiem nič. Moja forma liečby je branie omega 3 a vitamínu d3 vo väčších dávkach, aby som nemala deficit pri krvných testoch, akupunktúra, zdravšia strava, príležitostný pohyb a samozrejme pozitívny prístup k tomu všetkému….V poslednej dobe mám však pocit, že to nestačí, pretože sa cítim smutnejšia, atď. Poradili by ste mi niekto v podobnej situácii iné formy homeopatík alebo alternatívnej liečby, ak používate? Prípadne je dobrý nápad sa vrátit k liečbe po takej dlhej dobe? Vďaka za odpovede.
Aj by mohla poprosiť o kontakt na autorku tohto článku SM.Mam ju diagnostikovanu ,ale som zatiaľ bez liečby.Popravde bránim sa zatiaľ centru.
ahoj jarka
mam rovnaku starost, napis mail a mozeme sa pobavit o tom viac, ak budes chciet
[email protected]
„keby som sa nechala ďalej ovplyvňovať lekármi, mohla som skončiť aj s rakovinou“ – toto by žiaden zodpovedný homeopat NIKDY NEPOVEDAL! 15 rokov vykonávam prax homeopata a žiaden homeopat si nedovolí riskovať a odporučiť pacientovi vynechať klasickú liečbu pri tak závažnom ochorení. Skôr to robíme tak, že pri ústupe príznakov lekári sami znižujú dávky, alebo lieky aj vynechajú. Pacient sa tak cíti bezpečnejšie a je tu oveľa menšie riziko komplikácií. Tento výrok pre mňa spochybnil celý článok.
Viete, je krasne verit tomuto clanku ale krajsie je snivat o dovolenke na Male divach. To druhe je realizovatelnejsie. Problem sklerozy ako aj problem vsetkych autoimunitnych ochoreni je ten, ze oni driemu, su dni ked mate pocit, ze vam nic nie je a vsetci si vymyslaju, ziskate pocit, ze vy ste to stravou, cvicenim a zazracnymi pilulkami zachranili, vy sa tomu rozumiete lepsie ako studovani lekari, ale ono sa to raz zobudi. Sklerozu mam 16 rokov, 15 rokov narkoman pichajuci si lieky do tela…. Zmierila som sa s tym, ze sa nevyliecim, nehladam zazraky. Ako ked vam amputuju nohu – mozete sa lutovat, ze uz nemate nohu alebo nasadite protezu a zijete svoj zivot dalej.Nie na 100percent, ale na 95 percent v pohode. Ja mam sklerozu, mam lieky a zijem svoj zivot dalej. Stale na vysokych opatkoch, skoncena vs, vystresovana v praci, sadajuc do lietadla a injekcie do termosky ( ja lieky volam drogy:) Hlavne na letisku nevysvetlujte, ze prevazate drogy:D )A vdaka tomu ze som na liekoch, som monitorovana, za obdobie 16 rokov nemam novu leziu a zijem svoj zivot maximalne na plno. A preco to pisem? Lebo je mi luto 20tnikov, ktorí uveria takymto kecom a pokaslu si svoj zivot v 20tke. Lieky urobia to, ze znizia vznik novych lezii, spomalia progres…. Nezbavia Vas diagnozy, ale stanu sa protezou, vdaka ktorej zijete svoj zivot dost vela rokov uplne v pohode.A popritom cvicte, zdravo sa stravujte, pozitivne myslite, uzivajte si zivot plnymi duskami… Skleroza multiplex je velky budik, ktory vam zazvonil pri uchu a tika vo vasom tele a dava vam priestor naucit sa zit zivot, ktory chuti 🙂 Ale s liekmi, to ostatne je len vyzivovy doplnok.
Ahojte. Aj ja začínam bojovať s uvedeným problémom. Zatiaľ mi neschválili liečbu. Môžem prosím poprosiť o pomoc s homeopatiou. Veľmi prosím
Ahoj , zaujímalo by ma ako sa cítiš od r. 2014 dnes . Tiež mám SM
Ahoj, aj mňa by zaujímalo ako sa cítiš teraz. Ako si zmenila stravu? Ja bojujem už 10 rokov… [email protected]
Nedokážem pochopiť ludí, ktorí propagujú homeopatiká…. Ako môže homeopatikum, ktoré neobsahuje žiadne farmaceutikum niečo vyliečiť???? Homeopatikum je prospešné iba tomu, kto ho predáva. To si môžete dávať aj kockový cukor a veriť, že vám choroba prejde. SM je ochorenie relapsujúco-remitujúce, to znamená že sa striedajú stavy obtiaží, progresie ochorenia a jej stagnácie. Iba účinnými liekmi dokážeme ochorenie stabilizovať, vyliečiť sa nedá, keďže nedokážeme nanovo vytvoriť poškodené mozgové bunky! Neviem teda, ako ste sa mohli vyliečiť vy! Prosím, aby ste rešpektovali iných pacientov a neovplyvňovali ich svojim zlým prístupom ak ste sa tak rozhodli vy. Uvážte ale, že tento váš stav stagnácie je bez liečenia len DOČASNÝ!
Ahoj Naďa, bez okolkov sa zaradím na koniec čakateľov a budem
s nádejou čakať na Tvoju odpoveď na rovnakú otázku – ako na to?
Vopred nekonečná vďaka za Tvoj mail.
S pozdravom
Bohuš (môj mail: bohumir.navratil@gmail. com)