Americká vláda vyvíja novú verziu vírusu opičích kiahní, ktorý je 1000-krát smrteľnejší


Americká vláda vyvíja novú verziu vírusu opičích kiahní, ktorý je 1000-krát smrteľnejší

(Ethan Huff, Natural News) Niekoľko členov Kongresu sa pokúša získať odpovede od amerického Národného inštitútu zdravia (NIH) o tamojšom výskumníkovi, ktorý manipuluje s viacerými rôznymi kmeňmi vírusu opičích kiahní, aby vytvoril vírus superopičích kiahní 1000-krát smrteľnejší než ten posledný.

Kongresmani nedávno zaslali už druhý list Lawrencovi Tabakovi, vysokému úradníkovi NIH, ktorý v súčasnosti zastupuje riaditeľa ústavu a žiada od neho podrobnosti o projekte. Prvý list poslali ešte minulý rok 31. októbra 2022, no nedostali žiadnu odpoveď.

Zbohom vysoký krvný tlak

V tomto druhom liste traja členovia Kongresu zahrnuli aj formálnu žiadosť, aby NIH zachoval všetky existujúce a budúce záznamy a materiály súvisiace s novým projektom opičích kiahní, aby ich bolo možné niekedy v budúcnosti preskúmať a preveriť.

(Súvisiace: Pamätáte si, keď boli úradníci verejného zdravotníctva prichytení pri klamstve počas posledného strašenia opičími kiahňami?)

Prečo americká vláda opäť manipuluje so smrtiacimi biologickými zbraňami – a používa na to peniaze daňových poplatníkov?

To, čo nemenovaný zamestnanec NIH robí v rámci projektu, zahŕňa prenos génov z „Clade 1“ respektíve vírusu opičích kiahní z povodia Konga do „Clade 2“, respektíve vírusu opičích kiahní zo západnej Afriky.

Druh opičích kiahní „Clade 1“ je extrémne zriedkavý a hovorí sa, že je u myší až 1000-krát smrteľnejší ako súčasná verzia cirkulujúca medzi ľuďmi „Clade 2“. Opičie kiahne „Clade 1“ sú také nebezpečné, že sa v súčasnosti nachádzajú na špeciálnom zozname nebezpečných patogénov americkej vlády.

Informácie o špecifikách tohto experimentu s úpravou génov vyšli najavo po tom, čo dotyčný výskumník začal vo vedeckom článku v septembri 2022 diskutovať o práci Národného inštitútu pre alergie a infekčné choroby (NIAID) na opičích kiahňach.

Len pre informáciu, na čele NIAID bol až do minulého roka známy Tony Fauci (americký Mikas).

„Na základe dostupných informácií sa očakáva, že projekt prinesie laboratórne vygenerovaný vírus opičích kiahní 1000-krát smrteľnejší u myší ako vírus opičích kiahní, ktorý v súčasnosti cirkuluje medzi ľuďmi, a ktorý sa prenáša rovnako efektívne,“ uvádza kľúčový úryvok z tohto článku.

Liečba osteoporózy

„Pomer rizík a prínosov naznačuje potenciálne vážne riziká bez jasných civilných praktických aplikácií. V súlade s tým sa zdá, že tento experiment predpokladá riziká pri vytváraní, prenose alebo používaní patogénov vyplývajúce zo zlepšenia prenosnosti vírusu u ľudí.

Za daných okolností nás teda zaujíma, či bol tento experiment vykonaný v rámci stanovených bezpečnostných predpisov používaných pri výskumných projektoch, ktoré predstavujú významné riziká biologickej bezpečnosti.“

V článku sa ďalej uvádza, že opičie kiahne „Clade 2“, teda druh, ktorý je práve teraz v obehu, s mierou úmrtnosti u ľudí hlboko pod jedno percento, nie je až taký znepokojujúci. Naopak, opičie kiahne „Clade 1“ majú úmrtnosť asi 10 percent, čo je oveľa významnejšie.

„Pre svoju výrazne vyššiu smrtnosť sú vírusy opičích kiahní „Clade 1“ z povodia Konga regulované Federálnym programom vybraných patogénov“ uvádza sa ďalej v správe.

„Subjekty, ktoré vlastnia, používajú alebo trasportujú tento patogén, musia dodržiavať špeciálne nariadenia, pokiaľ neexistuje príslušná výnimka.

Podľa týchto nariadení by sa teda zdalo, že experiment s vírusom opičích kiahní „Clade 1″ je obmedzeným experimentom, ktorý musí byť preskúmaný Federálnym programom vybraných patogénov a môže byť ďalej preskúmaný pracovníkmi poradného výboru pre toxíny a vybrané patogény Centra pre kontrolu a prevenciu chorôb (CDC).“

Najnovšie správy o prebiehajúcich kampaniach vlád na zastrašovanie ľudí v oblasti verejného zdravia nájdete na stránke Plague.info.

Ako znížiť cholesterol a vyčistiť cievy

Autor: Ethan Huff, Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Veci sa davaju do pohybu, lebo sadisticky psychopat Fauci, kt uz predpovedal dalsiu pandemiu na 2024 – 2025 sa stahuje do Rima, kde pokracovat v praci na projekte biologickych zbrani, takze vsetko do seba zapada, nehovoriac o pripravovane pandemcikej dohode nacistickej WHO !
    https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/zase-fauci-uzavrel-dohodu-s-protipandemickou-biolaboratori/

  2. Israismael

    Markus Bösch v roku 2024 náhle zomrú do 3 týždňov miliardy ľudí.
    349
    Označenia „Páči sa mi“
    7 198
    Zhliadnutia
    2022
    6. 1.
    Začína sa to v roku 2023 vojnou a ničením, v roku 2024 sa zem zastaví na sekundu (trhnutie =zapotaca sa ako opilec) , nikto tu nemôže prežiť bez Božej pomoci. Astrológovia môžu porovnať rok 2023 a 2025, pravdepodobne si všimnú ďalší nový rytmus a ten je dominantný od Leva a Barana. Čoskoro zažiari nová, bezprecedentná zem. Ale počas rokov 2023 – 2024 všetko, čo je pre Boha nesprávne, padne do trosiek. Začiatok milénia je 2025-2026.(Tisícročna ríša)
    *Ak chcete nájdite si to video na youtube , schválne som nechal hore vyššie značky
    Nuž ci to bude pravda ci nie to ja neviem… Je to tam písané a kto rozumie nemčine môže si to aj vypočuť vo videu (ja nerozumiem žiaľ)

    Moja poznámka, ktorá ale nesúvisí s tým co som písal vyššie :
    *všetko sa ma začať v jeden marec, nevedno ktorého roku (podla Markusa Boscha v roku 2024),keď ma behom troch týždňov odísť zo zeme až 1/4 ľudí… Bude sa hovoriť ze za to môže vírus, tisíce a tisíce ľudí budú saliet a zbláznia sa a budú hovoriť ,ze odchádzajú zo sveta prevažne dobrí ľudia, tzv vlazni ako je o tom písané v biblii.. Vlazni znamená ze sú to všetko ľudia malo aktívny v oblasti ľudského ducha, väčšinou ateisti a čistí rozumari, bez rozvinuteho vnútorného sveta (ducha, duše) .. Až keď sa toto stane, až potom skutočne ľudia uveria, ze sme v božom Súde.. Dovtedy to nespoznali a nepozorovali…o tomto bolo hovorené v roku 1941 tesne pred odchodom Ducha Pravdy Abdrushina zo Zeme.. Pozemský odchod smrtou 6.12.1941

    • Objektívne

      K tomu čo píšeš o r.2025 by som doporučoval kuknúť na YUGA cykly:
      https://grahamhancock.com/dmisrab6/
      Tiež na dokumentárnu sériu o minulej katastrofickej udalosti. Je to na známom úložisku v CZ dabingu. Nie so všetkým čo je prezentované súhlasím. Napríklad si myslím, že úkryty si ľudia stavali pred katastrofou a nie až po nej. Nespočetne krát hovoria o dobe ľadovej, ale nevysvetľujú ako vzniká. Ak by to urobili pravdepodobne by museli zmeniť aj sekvenciu udalostí, čo sa stalo najprv a čo nasledovalo.
      https://www.netflix.com/sk-cs/title/81211003

      • A jak fortelně byly ty chodby postaveny.
        Prý asi do 15století lidé aktivně obchodovali s lidmi? z podzemní.Pak byly chodby na příkaz církve zasypávány a uzavírány .
        Jestli pak ti podzemní lidé existují dodnes?
        Pochybuji,že by při dnešní geologické činnosti unikli pozornosti.

        • holistický prístup

          Každý s tzv. „rodným číslom“ je OTROK – obchodovateľný „majetok“ – hádaj KOHO – otrokárstvo prekvitá na celej „Zemi“.

        • Občas se povedlo v československu horníkům do takových tunelů prorazit díru při kutání uhlí…..následnš byla díra zabetonována a do příslušné štoly zákaz vstupu…..

    • RoyalAnrre

      Toto sa stalo aj dedinke Lipovec.Šéf
      miestneho orgánu kyjevskej fašistickej moci akýsi Ivan Semcov vtrhol s tlupou
      svojich ordnerov do kostola a začal tam napádať veriacich a kňaza.
      Strkanica a trhanica vyvrcholila tým, že Semcov vytrhol popovi z ruky
      kríž a hodil ho o zem. A čo sa nestalo: po pár sekundách sa Semcov začal
      chytať za hruď a kričať, že mu je zle. Jeho kumpáni sa okolo neho
      zhŕkli a začali mu masírovať hrudník. Bolo však už neskoro. Semcov ešte
      pred príchodom lekára zomrel.

      Veriaci ex-moskovskej pravoslávnej
      cirkvi vedia, že to bol srdcový infarkt. No i tak sú presvedčení, že sa v
      lipoveckom pravoslávnom kostole stal zázrak. Banderovec Semcov sa rúhal
      proti Bohu a Boh ho za jeho veľký hriech tvrdo potrestal…..asi tak

  3. Tak si poďme aspoň zaspievať, na melódiu Slovenské tango:

    Opičie kiahne……..jasné pravidlá,
    Opičie kiahne……..Fauci už lockdown hrá,
    Opičie kiahne……..Heger, ten poslúcha,
    Opičie kiahne……..riešením bude VAKCÍNA.

  4. není nad to strašiť ľudí a pozerám ze aj bádateľovi sa darí

    • Israismael

      Co budete robiť o rok o dva keď prebehnú také deje vo svete ,ktoré pohnú každým človekom ..Najhoršie to bude pre tých ľudí ,že keď to príde s prírodou všetko to valiace sa cez svet ,tak nepripravení bez info sa zbláznia s prvým dunenim zeme !..Vidieť že sa nezaujímate o nič ,a nepozorujete tie svetové zmeny a preto ani nechápete že sa blížia udalosti biblických rozmerov ,lebo človek zlyhal ako tvor a ďalej to už nemôže ísť v takejto podobe lebo by sa zničil aj spolu so svetom…Toto však nemôže dovoliť Najvyšší tvorca celého vesmíru,pretože jadrové zbrane by porušili nielen Zem ..A preto dôjde k Jeho zásahu viditeľne pre každého na planéte !

      • Beriem to od teba ako nakopnutie, aby sme sa spamätali °°

        • Dúfam, že to syntetické mäso pripravuje jeho žena gatesová denodenne ako chuťovku jemu osobne aj so servisom °°°°

        • Israismael

          Bôbik(⁠。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。⁠)⁠➜ ono každý človek by sa mal už veru spamätať ,nech príde čokoľvek ..Veď je to len pre každého človiečika dobrom ,ak sa nakopne a pokúsi sa o vyjadrenie ducha .Rozum človeka je až nad mieru prepestovanym ,,počítačovým ,,systémom človeka ,ale ten sa súdiť nebude Najvyššou hierarchiou, že na akej je úrovni a pod ..Ten rozum zanikā s telom ..ľudský duch však nezaniká ,žije ďalej v nových podmienkach, na prekvapenie každého kto tomu neveril ..A len ľudský duch bude súdený v jednu určitú chvílu,ktorá sa už blíži ..Kto nedožije tu na zemi ten deň,tak bude súdený na druhom brehu a neujde tomu lebo duch je tým istým a stejnym ako na zemi, tak aj na tom druhom brehu …

      • Ako vidieť, že sa nezaujímame? Ako to máme dokazovať? Zblázniť sa už teraz? Si na omyle, zaujímame sa, ale sme v pohode, pretože veríme v Boha! A preto vieme, že koniec-koncov raz musí každý zomrieť: niekto skor, niekto neskor, takže na čo sa vzrušovať?! Jediná istota na tej Zemi je, že každý raz umrie… dovtedy ale treba žiť a nie furt len sa báť toho, čo napíše bádateľ. Ak sme neumreli na covid, umrieme na opičí vírus… furt je lepšie umierať v posteli než sa nechať roztrhať chráneným medveďom pri pobyte v lese!

        • Israismael

          Tri otázky a podľa nich zbadas či sa treba alebo netreba učiť Pravde s veľkým P …odpovieš mi prosím??
          1..Kto je Syn Človeka ??
          2Kto je Imanuel a či je syn ?
          3Kto je Prakralovna stvorenia a ako sa volá ?.
          Každý človek zbadá o chvíľu že je to životne dôležité …ako to zbadá o chvíľu?..príde ten keď to bude musieť zodpovedať …Aj pán Maroš to bude musieť a tak nastav uši ,zaostri oči ..a nie nadávať aby človek zdochol a pod …
          Toto inak nenájdeš v cirkevných statiach,osnovách a pod ..lebo sami to nevedia ..a to nemajú ani šajnu o stavbe stvorenia …To je ta stavba stvorenia (od božej ríši až po našu Zem) čo ten mizerný Maroš keď videl na obrázkoch nazval kvôli memore že to je zidovina ..akurát že ten mizerak nevie, že to je symbol 7 vesmírnych časti ležiacich pod sebou a že to židia spotvorili celkom inak ako má význam !!…ja nemám nič spoločné so zidovstvom a pod …napriek tomu že môj nick sa skladá z podobných písmen ako Izrael…zo slov ISRA = čo bol svetlý kmeň ľudí pred 3100r pred Kristom v ktorom bol vychovávaný Abdrushin ,Syn svetla ,vyslanec svetla od Boha ,..A druhá časť môjho nicku je meno :
          ISMAEL =značí sluzobnik boží ktorý sa inkarnoval na Zem z prastvorenia presne v tom čase keď prišiel na zem Ježiš a slúžil pod menom Ján Krstiteľ pri Jezisovy..Každý máme nejaké to právo používať na stránkach nejaký pseudonym..Neviem prečo je ten čudák nervózny zo mňa …Nerozumie ničomu, lebo je navyše zrejme atesita ,čo samo o sebe ešte neznamená zlého človeka ,ale on je teda človek katastrofa .Frustrácia a neznalosť veci a keď tak iba rozumovych ,BEZDUCHYCH ktoré on prevádza svojim umením tu !..však písať na niekoho aby zdochol skapal a pod .To je fakt chorý človek ..
          Ak môžeš prosím tie odpovede !! .Môžeš??… Alebo aj ini môžu odpovedať ..kľudne môžu…Ja tie odpovede poznám 30 rokov a sú tu zo pár ľudí ,cca 2-3 čo to tiež budú vedieť …verím tomu …

          • Israismael

            Tak asi odpoveď nebude ..Nevadí ..pre tých čo chcú poznať Pravdu tak vedzte že:

            1.Syn ČLOVEKA nie je JEŽIŠ ktorého čaká cirkev že príde tak ako
            je v biblii oznamovaní druhý jeho príchod… a ani nebol to on Ježiš za čias spred 2tsisic rokmi ..Syn človeka je Spravodlivosť a druhý Boží Syn ,ktorý príde súdiť každého v Poslednom súde nad zemou a ľudstvom ..Posledný súd a jeho posledné veľké účinky je časový úsek ktorý sa začne čoskoro a má trvať cca 6pozemskych mesiacov .Očista je tiež časový úsek ,trvá však postupne už storočia ..Syn pre Človeka sa volá Imanuel ,Duch svätý .Vo vesmíre je to Parsifal na hraniciach svätého Grálu ,vo je transformacny bod (planéta ) ,rozľahla oblasť kde sa transformuje božska energia dole nižšie pre svety …. a na zemi to bol Abdrushin ako Syn človeka v pozemskom ..čiže Vyžarovanie trojice pod sebou z oblasti Najvyšších až na Zem ….Píšem to skutočne len pre tých ktorý majú oziveneho ducha nie pre tých mŕtvych v duchu a už pravdepodobne zatratenych keď prídu účinky súdneho dna , a ktorí by to chceli sprznit či inak nadávať človeku a haniť ..je to moje slovo ale tlmočim teraz sem na stránku iné SLOVO a v žiadnom prípade nejde o slovo diabla satana Lucifera a pod..ani pomatenych cirkvi a náboženstiev..
            2.Imanuel je teda druhý syn boží pôsobiaci v celom stvorení..v ľudských pojmoch by sa dal nazvať ako brat Ježiša ..ale to len v ľudských pojmoch …Hore vo výšinách je to trojica pôsobiaca ako jeden celok Boh *Ježiš*Imanuel-Duch Svätý *
            3. PRAKRALOVNA STVORENIA -nie je Panna Mária ..toto bude jedno z najväčších previnení človeka ,že tomu uverili a čo prekrutila cirkev ,pretože matka a pramatka celého stvorenia vo vesmíre je Prakralovna menom Elizabeth ..žijúca v bozskom systéme na hranici božej bezbytostnosti a najvyššia postava zo všetkého ženstva ..zenstvo je pojem od samého vrchu až po spodok stvorenia kde je naša Zem ..tak ako je pojem aj mužstvo ..

          • Israismael

            Ospravedlňujem sa za chyby aj v pravopise …píšem to svojimi myšlienkami tak ako to mám v duchu .. nikdy nič nekopirujem čo píšem a pod …

  5. Objektívne
  6. Mnislav Zelený: multikulturalismus skončil, západu nic nedlužíme
    6 687 zhlédnutí 18. 5. 2016
    23 minut
    https://www.youtube.com/watch?v=sTa__2ZC2xA

  7. Švýcarsko s okamžitou platností stáhlo své doporučení pro očkování proti Covid-19.

    Švýcarsko není první zemí na světě, která s tímto rozhodnutím přišla. Nicméně v Evropě je zatím teprve druhou zemí. Jako první přestali genové injekce doporučovat v Norsku. V několika dalších zemích je pak nedoporučují pro děti nebo mladé lidi všeobecně (např. Švédsko, Dánsko).
    https://necenzurovanapravda.cz/2023/04/svycarsko-jiz-nedoporucuje-takzvane-covid-vakciny-za-vedlejsi-ucinky-jsou-zodpovedni-lekari-kteri-injekce-aplikuji/

  8. …je dobré sa zaujímať o ,,veci“ a zmeny okolo, no každý musí resp.mal by začať sám od seba…vďaka za inform.o budúcnosti…

    • Israismael

      Áno Alenka ..pokiaľ človek nezačne sám od seba a nezačne veci a deje skúmať sám od seba aby sa presvedčil ,no tak potom tomu nebude môcť uveriť ak to napíše iný človek… Totiž to čo prečíta a zhodnotí svojím rozumom u iných , nemôže nahradiť to čo výskuma sám a prežije sám a hlavne v duchu ,napr cez knihu …Áno cez knihu ale tú správnu , lebo k božim informáciám sa nemôže človek dostať tak ,že si pojde k NEMU do neba do božej ríše(Ved človek sa nepohne vyššie ako do astralu kúsok nad Zemou, a aj to len po smrti tela čo nás teraz nosí po zemi , a nie to aby sa dostal do božského ,nepredstaviteľne vysoko nad astral a všetko hmotné) ..preto všetko je prinesené (prenesené) na Zem a treba to iba objaviť a študovať svojim chcenim !!!..Niet inej možnosti a netreba ani podozrievať stále , že všetko je vymyslené či nepravé a falošné …Nie ..sú aj pravé Slová od Najvyšších vyslancov …Mimochodom všetko vyššie skúma duch človeka a nie rozum človeka,resp skúma vyvinutý duch v spolupráci s rozumom ..ale kto to nedokáže duchom ale len rozumovym usposobenim bez ducha ,potom mu je všetko falošným..Prečo??..pretože svetu duchovna môže rozumieť iba živý a vyvinutý DUCH, ktorého má každý človek a je hlavným človekom ,okrem toho že má ešte viditeľné telo tejto Zeme ,ktoré považuje takmer každý za hlavného človeka !…Telo je len obal pre to najnahlavnejsie v nás =ľudskeho ducha,ktorý sa musí vyvíjať na seba uvedomelého!

  9. svatoslav butora

    Kto bude smútiť za smrtiacimi patogénmi a za smrtiacim zdrojovým patogénom Svetovládneho Smrtihlava, ktorý ovláda vládu USA ?

  10. Dění ve světě ,astrologie .Tantiana Micic.
    https://www.youtube.com/watch?v=lBwTdDFpE6I

  11. Budíček! Alebo budete čakať ako ovce..?

  12. …Israismael je to od Teba veľmi zrozumiteľne napísané, ,,tak po lopate“, vďaka…

  13. Kámošce říkám, už si si přečetla příbalový leták a nežádoucí účinky „léku“ který baštíš na VKT ? Nepřečetla, ani nechce.
    Jak funguje farmaceutický průmysl.
    http://janochinfo.cz/nemoci/john_virapen.html

  14. Dúfam, že to syntetické mäso pripravuje jeho žena gatesová denodenne ako chuťovku jemu osobne aj so servisom °°°°

    • Objektívne

      Neviem, ale dávnejšie som videl nejaký videostream kde niekto robil rozhovor s Gatesom, ktorý bol zrejme vo svojej rezidencii a nejaký divák im zavolal a spýtal sa, či to, čo vyrábajú aj sami konzumujú. Také tri sekundy bolo ticho a potom sa z diaľky ozval hurónsky rehot.

    • Propaguje a investuje do vakcínek, ale sebe a svou rodinu ponechává bez očkování…byl o tom někde článek a rozhovor s gatesem – ještě před dobou COVIDovou!

  15. Elity využívají alternativní léčbu, neočkují se a nebaští jedy ani pilulky takže nemají z čeho onemocnět . Nemůžu najít to video s alternativní lékařkou co se musí ukrývat v Peru protože léčila rodiny z „lepší“ společnosti a moc toho o nich ví. A samozřejmě používají i životabudič adenochrom. Jediné co člověk ke zdraví potřebuje je vyhnout se lékařům a jíst zdravou stravu plnou vitamínů +čistá voda. Nepochybuji že tu na pití si nechají dovážet z
    léčivých čistých pramenů.

    • Israismael

      Elity sa nechcú zničiť, ale elity chcú zničiť nás ako ľudstvo ..depopulacia síce nie je nariadená elitami ,oni len plnia úlohu kohosi iného(vyššieho zla), ale samozrejme spolupodieľaju sa na tom čo sa plánuje už od dávna ..Oni totiž poznajú aj astrológiu a astrologicke vplyvy ,riadia sa tým ,poznajú vhodné obdobia na akcie ,a aj kedy to treba všetko dokončiť ,aby to vyšlo podľa plánu ..majú teda plán, ktorý je verejne dostupný v agende globalistov2030…Oni sú tak drzi ,že to proste ešte aj predstavia ľuďom …

    • holistický prístup

      Hľadaj:

      Alex Jones a Jesse Ventura o očkovaní a vlastne aj o koronavíruse

    • „Jediné co člověk ke zdraví potřebuje je vyhnout se ako Gójim židovským korporátním lékařům!“

      • Israismael

        Človek sa môže vyhnúť všetkému a každému ale Bohu a jeho Súdu sa nevyhne ..

        • Teraz si skoncentroval celú tú sku.venú jezuitskú mantru o večnom hriechu, o dedičnom hriechu, atď! Najväčší strašiak strašiakov! A hriech môže byť aj lízať zmrzlinu na verejnosti – čo poviete vy, hovädá v sutanách! Treba vás povešať na ten váš povraz okolo tých vašich hábitov, ktoré nosíte len preto, aby ste si mohli pohodlne honiť na verejnosti, keď to na vás príde – úchyláci!

          A ty budeš tomu „súdu“prísediaci! Ty tam akože budeš novinár! Hovädo sektárske! Choď po ulici a bičuj sa nuktami s nožmi ty debil! Kto bude súdiť všetkých bezduchých psychopatov a sektárov ako ty! Židovský boh?! Ale veď tomu pustíte trošku krvi – najlepšie z nevinných detí! Zmrdi ste si odstránili trest smrti na tomto svete – celá tá sku.vená zločinecká parta, ktorú tu zastupuješ – trestom „tam“. Seriem ti na tvoj trest tam! Ja chcem tvoj trest TU! Ku.va sekta zažratá už ako špina na tomto webe! Skapte!

          • Pánbůch se svatým Petrem tam asi sedět nebudou.Prý po smrti člověka provází nějací průvodci.Ale člověk se soudí sám, protože ví o svých úmyslech všechno.A není soudce přísnějšího než člověka sama nad sebou .Na nějaké věčné zatracení moc nevěřím.

          • Israismael

            Ty nemôžeš byť normálnym človekom o čom sa tu už nie jeden diskutujúci presvedčil ..ty si horší ako to hoviadko , čo je v stajni … kto ti je tu cirkevnikom?? keď stokrát píšem o nich že ich odsudzujem kvôli neznalosti ,bezduchovosti a falosnosti a ešte ma toto nebetycne hoviadko zaradí medzi jezuitov čo sú najhoršia odnož cirkvy ..ty jeden parchant starý ..no ale ty si horší ešte ako oni v tých sutanach lebo ty si hoviadko a neclovek !! Si jedna špina v ľudskej koži ..nic viac k tebe ..ty starý kocúr nebetycny, po 60tke .kedy si ty čudo nebetycne
            staré dáš do poriadku svoje pošahane ego?? ..chory chorý chorý .. Sa liec !!!

          • Israismael

            Čo inému praješ ty starec bláznivý , to príde na teba !! Pamatuj si to ty stará skapata burina ,ty baran buc starý !!!..čo si ty všetko privolavas na seba,vieš?? …si chudák ktoremu sa nedarí v živote a potom tu ide zostreliť človeka a vylievať si zlosť ..zvolal si prekliatie?? Sám ho dostaneš …!!!! Nech sa ti stane tak ako ty zvolávas!! Ty starý baran

          • Hó – z kazateľa hneď anjel pomsty! Treba ťa len nakopnúť medzi gule ty s.urvený sektársky svätuškár a ukážeš pravú tvár falošného zla ty hnoj!

          • Israismael

            Spravodlivosť a zlo to sú dve veci obrovsky odlišné …Ty mne nebudeš nadávať do zla hnoja a pod keď ja Spravodlivo obhajujem Slovo a že sa ti dostane trošku silnejších slov tak sa ideš zblázniť ty burina ,ty bodliak …
            Ty sa rýchlo ale rýchlo spamataj …a už ma viac nekomentuj,lebo sa ti bude zle vodiť.. ale nie že ja ti to budem príať, ale zvolávas si na seba ešte väčšiu špinu akú nosiš na svojom pozemskom šate (tele a v duchu)..a môže sa ti stať že to psychicky neustojis do pár mesiacov ..daj si pozor !!!..Ako do hory voláš tak sa z hory ozve …

      • Dědečku to jste měl dobrou lékařskou péči když jste se dožil 100 let ?
        Ani ne, můj lékař zemřel když mi bylo 70 let .

        • to mi připomenulo:

          chodí doktor s pacientem po hřbitově a říká:“toho jsem léčil, tamtoho jsem také léčil, i támle toho…a Vás také léčím….“

      • Ako sa takým lekárom vyhnem.,ked ma pohotovost dovezie do nemocnice ako akútny prípad a ja neviem komu ma pridelia ked ich ani nepoznám aký sú to židia dostala som sa k dvom Arabom neurologom a zdali sa mi moc čudní mala som z nich zlý pocit jeden z nich bol dost zvláštny bolo to v čase najsilnjšieho covidu mali plný stav chorých a ja som mu niečo povedala on to zrejme nezniesol a regoval na mna s tým aby som viac do nemocnice nechodila brala som to ako varovanie lebo ludia tam zomierali jeden za druhým nebolo to príjemné vidiet to a ešte sa mi tam stretili zdravotné záznamy čo bolo velmi podozrivé °°

        • Základ je im automaticky nepodpisovať to všeobecné „poučenie“, ktoré oni nazývajú „informovaný súhlas“ – čo nie je pravda! A nič im nebráni – na PC – vyprodukovať skutočný, aj osobne modifikovaný protokol o poučení o liečbe – keď sa to dá pre skupinu zamestnancov firmy ako protokol o BOZP – aj takéto poučenie musí obsahovať VŠETKY RIZIKÁ, a hlavne musí obsahovať možnosti ALTERNATÍVNEJ LIEČBY! Žiadne také, že buď/alebo jediné riešenie! A ak lekár na to „nemá čas“ – tak nemal čas rozmýšľať o osobnej liečbe konkrétneho človeka. Mne jedna „odborná“ postavila takto ultimátum, že nech jej podpíšem reverz – ja OK, ak mi ona podpíše, že ma nemieni liečiť „na mieru“ – individuálne. A bolo a odvtedy som sa vyliečil – vlastne už predtým – sám – na čo agresívne reagovala, že sa odmietam stať jej doživotným pacientom!

          https://otevriocihz.blogspot.com/2017/11/dr-ryke-geerd-hamer-objevil-prirodni.html

          https://otevriocihz.blogspot.com/2017/11/dr-ryke-geerd-hamer-objevil-prirodni_30.html
          ——————————–
          Z textov:
          „Byl by to býval mohl být jeden z nejkrásnějších okamžiků v dějinách lidstva: už nikdo by se byl býval nemusel obávat rakoviny, protože už v původní habilitační práci se psalo, že podíl pacientů vyléčených ve 2. fázi (ve fázi řešení, rozpuštění) je velmi vysoký. Od té chvíle se do toho vložil nejvyšší rabín světa, lubavičský rabbi Schneerson, a nařídil, aby všichni židé tohoto světa v případě rakoviny s okamžitou platností začali používat Germánskou medicínu (jak se dnes nazývá). V roce 1984 k tomu dokonce napsal komentář k Talmudu. Nežidům (gojímům) však byla Germánská medicína zakázána.

          Co pak následovalo, lze nazvat jen jako nejhorší masovou vraždu, provedenou těmito lupiči. V dějinách lidstva se nikdy neodehrál tak rozsáhlý zločin pohrdající lidmi (dosud celosvětově 3 miliardy obětí, jen v Německu 30 milionů). V Talmudu se například píše:
          prolít krev je zakázáno gojímovi vůči izraelitovi a dovoleno izraelitovi vůči gojímovi (Sanhedrin 57a). Izraelitovi je dovoleno utlačovat gojíma (Sanhedrin 57b). Toho nejlepšího z gojímů zabiješ (Aboda cara 26b, Jad chasaka 49b, Kiddušin 40b, a 82a, Mechita 11a, Sofrim XV. 10). Národy budou spáleny na prach. Stejně jako prach je ničím, nýbrž je pálen, tak ani světské (nežidovské) národy nejsou ničím, nýbrž budou spáleny (Sotah 35b).

          Možná si myslíte, že to tam je sice napsáno, ale že oni to tak přece nedělají. Omyl: Talmud (nikoli Starý zákon) já základním kamenem židovského náboženství a také nejdůležitějším učivem seminářů pro rabíny. Každý žid čerpá svoji morálku a svůj náhled na svět z Talmudu. Talmud je pro každého žida po celý život vodítkem a směrnicí pro jeho jednání. Protože podle Talmudu přijde Mesiáš teprve, až budou všichni nežidé zlikvidováni.

          Z hlediska logistiky byla tato masová vražda mistrovským kouskem, to je třeba uznat. Je třeba si představit obrovskou dokonalost spočívající v tom, že všichni židé tohoto světa používají Germánskou medicínu a díky tomu z 99 procent přežívají – a všichni gojímové jsou zabíjeni chemoterapií a morfiem, a to už 30 let. A jaké dokonalosti je třeba k tomu, aby od té doby byli všichni onkologové židé, kteří ovšem přesně vědí, jak mají ošetřovat své spoluvěrce, aby 99 procent z nich přežilo, kteří ale zároveň vědomě nechávají gojímy umírat na chemoterapii a morfium. Manželka jednoho vysoce postaveného příslušníka jisté tajné lóže, kterou pozvali na koncert ve prospěch dětí nemocných leukémií, to řekla velmi výstižně: „V Izraeli děti na leukémii neumírají a tady děláme dobročinné koncerty proto, abychom děti nemocné leukémií zabíjeli pomocí chemoterapie.““

          • Sebastian

            Dobre hluposti.

            V Izraeli je pri leukemii podavanie chemoterapie take bezne, ako aj tu. Dokonca ju podavaju aj bohatym a ti ju prijimaju rovnako, ako aj tu.

            Talmud je zmeska manipulacii urcenych pre judaistov, aby sa im do podvedomia naprogramovalo presne to, co sa vyzaduje rovnako, ako sa bibliou programuju krestania a koranom moslimovia.

            Uz som Vam xkrat napisal, ze ste bezec za mrkvou, ktoru Vam podstrkuju mudrejsi ludia, ako Vy sam ste.

            Rabini vedia zvacsa tiez velke nic, akym sposobom su vytahani, za tie hlavy, do slepej ulicky.

            Take Vase prispevky si mozete povytahovat z akehokolvek pomyleneho alternativca typu Bukovsky, aj tak budu netrefne a nespravne.

            Zidia su nauceni neverit bielym rovnako, ako Vas naucili, ze to robia Zidia. Dokaz je Vase neustale vytahovanie materialov cudzich ludi, ktori kydaju jednym smerom, pretoze Vam to vyhovuje a dalej nevidite.. a ani nechcete.

            Nemate realnu skusenost, nikdy ste neboli v nemocnici v USa, v Izraeli, v Nemecku. Nemate skusenost, ako realne vnutorne pracuje pharma.

            Vam staci namazat med popod nos a zmanipulovat Vami akceptovatelnym sposobom a tym Vas dostsnem do pasce, popletiem a keby niekto chcel, vyuzil Vase vnimanie na ohrozenie Vasgo vlastneho zivota.

            Vy ste Maros naozaj len taky malicky cloviecik.

          • Sebastian

            Vy ste hlavny, len o tom neviete a ked o tom neviete,ani nemozete vediet, ze to neviete, konspirator. Maros, Vy ste neschopny mysliet, spoluoracovat, vytvarat si priatelstva.

            Ste smutna, opustena osoba. Vy ste prototyp cloveka 15. storocia, ktory svoju velkost povysil na uroven velkoknaza, ktory je presvedceny, ze je Zem v strede Vesmiru a Vy sam ste jeho predseda, pan velkomozny.

            Rozsirujete tu nenavist, obvinujete narody, ine narody povysujete, pricom sami nerozumiete, ze jediny nepriatel moci ste vy.

            Len je nutne naprogramovat bielych, moslimov, krestanov, zidov, aby sa vzajomne nenavideli.

            Vas dostat do pasce je lahke. Vy nakoniec aj tak robite a budete robit to, co budu chciet, aby ste robili, lebo ste usluzne spravajuci sa clovek v ramci vyzadvaneho programu.

          • Ja som malý človiečik a ty – Sep /po nemecky/, s tým tvojím trollským kontrášom izraelmoslimom ste práve tí veľkí šovinistickí ko-oti! Pche! stačí póza – stačí sa len trošku povýšiť, stačí len trošku ponížiť iných – a žijete si! Teší ma, že mi venuješ toľko času – a to nie si na mňa nasadený „dobrovoľník“.

            Zo zmrdmi priateľstvá nevytváram – zmrd sa potrebuje votrieť do priateľstva, aby ho pri prvej príležitosti zneužil! Ty nemáš nárok! Bežne sa kamarátim s ľuďmi aj na počkanie – keď v nich vycítim úprimnosť, pravdivosť, otvorenosť – nie som naivné mačiatko, ale skúsený starec!. Pre teba znamená spolupráca to, „že my silní musíme držať spolu“ a vyje-ávať s ostatnými! Takých ako ste tu pár zmrdov, šľak triafa, keď vás niekto z tých vašich málo slov prekukne!

            Pokus o sugesciu používajú psychopatickí manipulátori – „ste neschopny mysliet, spoluoracovat, vytvarat si priatelstva.“ – SI MA NORMÁLNE PARALYZOVAL – text bez diakritiky používa vo verejných diskusiách debil s mobilom – mladý debil s mobilom – ktorý už dopredu vie, čo má komu napísať! Vy-rbaný trolli!

            „Vase prispevky si mozete povytahovat z akehokolvek pomyleneho alternativca typu Bukovsky,“ – Bukovský je pomýlený KORPORÁTNY „alternatívne načítaný“ užitočný idiot korporátnej medicíny /veď aj pharma predáva výťažky, čajíčky a granule – „keď si u nás nenecháš vyprať alebo nekúpiš pračku – kúp si aspoň prací prášok“!/, ktorý nesiahne do podstaty – zobrali by mu doktorát, len sa pokúša o damage control korporátu – o kontrolu škôd nimi napáchaných!

            Ja ho tu nikdy a nikde nespomínam ako vzor ty magor – ja tu spomínam Dr.Ryke Geerd Hamera – a to si sa židák už musel ozvať! A židák to urobí tak, že vždy podsunie lož a to, čo ten „vinník“ nikdy nepovedal, a židák bude čakať, až sa tá lož nalepí ako medvedie hovno! Si pre mňa len podliak! A podliakom zostaneš!

            “ nikdy ste neboli v nemocnici v USa, v Izraeli, v Nemecku. Nemate skusenost, ako realne vnutorne pracuje pharma“ – tomu sa hovorí freudovské prerieknutie, ty exkluzívny KOZMOPOLITNÝ PACIENT! Alebo to máš zo seriálov?

            Pharma u nás pôsobí ako potravinársky priemysel – a v potravinárskom priemysle! ???
            Aj pharma aj potrav. priemysel potrebuje-ú predať svoje sračky pohodlným konzumentom! Obchod aj potrav. priemysel potrebuje svojich „vyučených“ inovátorov, „tovaroznalecké predavačky“, marketing a obaly! Výsledkom je, že z VŠ „vyštudovanej“ farmaceutky je „odborná“ predavačka farmaceutických sračiek – usporiadaných podľa ceny a obalu! No a v potravinách – už predavačky s tovaroznalectvom vlastne ani nepotrebujú – všetko predáva obal a na ňom je niečo napísané! Takže stačí len ukladať!

            „pricom sami nerozumiete, ze jediny nepriatel moci ste vy“ – áno, a nie som jediný, a pravda zvíťazí – v podstate ti to tie tvoje prstíčky nechtiac vyťukali! Kedy spomenieš konkrétne Slovákov a Slovensko a realitu na Slovensku – ty „spolupracovník“.

          • Keďže aj u nás existuje vplyvná záujmová skupina /aj KDH, ku ktorej patrí aj Mikloško/, ktorej sa problematika rakoviny týka /osobne, rodinne, profesionálne/ tiež, a títo ľudia chcú vedieť viac o zakázanej GNM – prebehli určité klinické skúšky GNM na Trnavskej univerzite…

            Rozhovor Ryke Geerd Hamera s Jozefom Mikloškom
            „V roku 1998 lekárska fakulta Trnavskej univerzity umožnila Dr. Hamerovi, autorovi Germánskej novej medicíny (známej aj pod názvom Nová medicína), ktorou sa v našej poradni zaoberáme, na 7 pacientoch s celkom 20-timi jednotlivými chorobami preukázať platnosť zákonitostí GNM. Dokument potvrdzujúci platnosť systému Dr. Hamera, ktorý Dr. Hamerovi univerzita vystavila, nájdete v časti „Poradňa – Verifikácia GNM“ na našej stránke. Okrem spoločnej fotky z nášho stretnutia a dojímavého venovania, ktoré mi pán Mikloško napísal do jeho poslednej vydanej knihy „Ľudia a doba (z môjho života)“ z roku 2017, sa s Vami chcem podeliť o kapitolu, ktorú Jozef Mikloško vo svojej knihe „Veľmi prísne tajné – Ako sme boli slobodní“, vydanej v roku 2000, venoval Dr. Hamerovi. Opisuje v nej svoje stretnutie s Dr. Hamerom a zverejňuje v nej aj ich spoločný rozhovor o Germánskej novej medicíne:“

            „Prípad Hamer sa dostal náhodne do mojej pozornosti. Najprv ma zaujal svojím ľudskoprávnym aspektom, pretože za svoje názory je Hamer roky tvrdo postihovaný, potom aj vedeckým, pretože jeho myšlienky roky odmieta univerzitná komunita preskúmať a potvrdiť alebo odmietnuť a nakoniec aj humanitárnym, pretože ak je na tom len kúsok pravdy, potom ňou treba pomôcť miliónom pacientov.

            Geerd Hamer (64) je vysoký, usmiaty, ale keď treba aj tvrdý lekár. Od roku 1981, keď oznámil objavenie Novej medicíny (NM), má najmä v Nemecku problémy: jeho revolučný objav postavil na hlavu doterajšiu Školskú medicínu (ŠM). Po odobratí lekárskeho súhlasu pre prax v Nemecku v roku 1986 bol v tejto krajine v roku 1997 odsúdený na 19 mesiacov väzenia. Aj na moje písomné intervencie na právnych a súdnych inštanciách, aj u ich ministra spravodlivosti Behrensa, sa dosiahlo, že po 10 mesiacoch väzenia bol podmienečne prepustený na slobodu. Z Nemecka však, kde mu hrozí nové uväznenie, odišiel a žije v zahraničí. Podľa jeho advokáta Mendela, s ktorým som sa stretol, ide o nebývalý prípad justičnej nespravodlivosti. Postoj Hamera sa niekedy zdá príliš tvrdohlavý a netaktický. Na druhej strane však roky letia, jeho metódu nikto nechce oficiálne vyskúšať, aj keď mnohí vo svete už podľa nej úspešne postupujú.

            O NM je veľa kníh, dokumentov aj internetová stránka. Špeciálne vydavateľstvo Amici di Dirk Verlag publikuje viacero Hamerových kníh o NM, ktorú popisuje na konkrétnych prípadoch. V siedmich vydaniach vyšla jeho kniha: Rakovina – choroba duše, najnovší stav poznatkov má byť knižne vydaný ešte roku 1999. Známy nemecký historik vedy, prof. Hanno Beck, ktorý sa venuje aj potláčaným vedeckým myšlienkam a prenasledovaným vedcom, napísal knihu o Hamerovi – Príklad potláčania poznatkov. Helmut Pilhar z Rakúska publikoval roku 1996 otrasnú 600-stranovú knihu o utláčaní pravdy: OLIVIA – Denník jedného osudu, v ktorom podrobne popisuje prípad svojej dnes 11-ročnej dcéry. V Rakúsku tento prípad vyvolal škandál, pričom rodičia, majúci aj ďalšie tri deti, sú plne na strane NM.

            Hamer už niekoľkokrát navštívil Slovensko. Stretnutia s ním sú plné dynamiky a zanietenia. Jeho spôsob liečenia sa netýka len rakoviny, ale všetkých chorôb. Choroba nie je zhubnou poruchou, ale je to zmysluplný biologický program, ktorý prebieha paralelne v troch rovinách Psyché – Mozog – Orgán. Pacient je chápaný v jednote týchto rovín, v ktorom sa mozog, riadiaca centrála celého organizmu, vyšetrí nekontrastným snímkom, CT – tomogramom, a psyché sa skúma podrobnou spoveďou – osobnými rozhovormi lekára s pacientom. Dnes sa choroby, najmä rakovina, lieči skalpelom, ožarovaním a chemoterapiou. Pacient je z procesu liečenia vylúčený, platí hypotéza tvorby metastáz. Hamer chemoterapiu a rádiológiu úplne zavrhuje. Pri vyšetrení potrebuje pacienta a CT, chorobopisy pozerá, ak treba, až potom. Podľa oficiálnych rakúskych zdrojov vyše 90% jeho pacientov s rakovinou prežíva, podľa nemeckých zdrojov takéto percento pacientov po chemoterapii zomiera.

            Je to príliš vážna vec a preto sa v tejto veci aj ja angažujem. Bol som svedkom rozhovorov Hamera so slovenskými pacientmi, bol som prekvapený. Rozprával som sa s mnohými pacientmi z celej Európy, ktorých jeho metóda vyliečila z najhorších chorôb. Pri nedávnej návšteve Švajčiarska na kongrese venovanom NM som žasol nad osobnými svedectvami ľudí, vyliečených z rôznych chorôb, najčastejšie z rakoviny, ale bola medzi nimi aj skleróza multiplex a aj u dieťaťa s Downovým syndrómom sa stav podstatne zlepšil.

            V októbri 1999 vznikol v Rakúsku škandál. Sekretárka na onkológii stovkám pacientok s rakovinou maternice, ktorých histologický nález na zhubný nádor bol pozitívny, písomne oznámila, že nález bol negatívny. Pacientky sa upokojili, viac sa neliečili a keď sa teraz skúmalo, ako sa im darí, zistilo sa, že žijú a nádor zmizol. Motívy sekretárky nepoznám, ale v Hamerovej metóde práve zhubnosť nádora maternice je signálom, že je vo fáze liečenia.

            Trnavská univerzita v zastúpení mňa ako prorektora, dekana fakulty prof. V. Krčméryho a predsedu komisie prof. J. Pogádyho 11. 9. 1998 podpísala vyhlásenie, že s vysokou pravdepodobnosťou predpokladáme, že NM je správna a sme presvedčení, že by mala byť skúmaná otázka použitia NM v praxi. Vyhlásenie vyvolalo záujem na celom svete.

            Nedávno mi z hranice v Bergu zatelefonoval nemecký televízny tím, ktorý chcel so mnou urobiť rozhovor v relácii TV Aktuel v neprospech Hamera. Keď na hranici dlho čakali, povedal som im telefonicky moje stanovisko. Dohodli sme sa, že sa na druhý deň stretneme a urobia rozhovor. Pripravil som sa a v bielej košeli som čakal, že ma pozvú do hotela v Bratislave. Na rozhovor čakám dodnes – keď videli, že im moje názory nepasujú do krámu, otočili to asi ešte v Bergu a išli zasa tisíc kilometrov domov.

            Nasledujúci rozhovor som urobil aj na video ešte v septembri 1998. S jeho uverejnením som čakal, nechcel som vyvolať pozornosť ani u nás, kde by azda NM mohla byť odskúšaná. Pri vydávaní tejto knihy však nemôžem toto priateľstvo zamlčať. Rozhovorom chcem prispieť k tomu, aby sa tejto metóde venovala pozornosť vedeckej komunity.

            Geerd, povedz niečo o svojom živote, čo ho ovplyvnilo?

            Bol som normálny internista, aj žena bola lekárka, mali sme štyri deti. Pracoval som na univerzitnej klinike, chcel som byť dobrý lekár. Urobil som niekoľko vynálezov, napr. pílku na kosti a skalpel, ktorý bol 20-krát ostrejší ako iné skalpely. Keď som operoval, napadalo mi, ako sa veci dajú zlepšiť. Z patentov som chcel vyrobiť peniaze, aby som mohol pracovať zadarmo ako lekár pre chudobných. Všetko sa zmenilo, keď v roku 1991 jeden bláznivý princ postrelil v spánku môjho syna Dirka. Po tri a pol mesiacoch a 19-tich operáciách mi Dirk zomrel v náručí, napriek tomu sa princovi nič nestalo. Bol to ťažký čas, veľa som trpel. Náhle dostala manželka rakovinu, aj ja som dostal rakovinu semenníka. Napadlo mi, či to nemohol vyvolať šok, ktorý sme prežili. Bol som vtedy na klinike a vyšetril som 200 pacientov – všetci prežili šokový zážitok. Na univerzite v Tubingene som neskôr podal svoju habilitáciu na túto tému. Odpor lekárov bol obrovský, lebo tento objav postavil doterajšiu medicínu na hlavu.

            Čo si ešte okrem medicíny študoval?

            Chcel som podrobnejšie poznať aj nejakú prírodnú a spoločenskú vedu – rozhodol som sa pre fyziku a teológiu. Školská medicína je dogmatická medicína, nedáva priestor na úvahy, či veci nie sú ináč. S publikovaním patentov som nemal problémy, odkedy som však vystúpil s Novou medicínou nemám medzi lekármi priateľov. Na klinike mi povedali: buď odprisahám, že budem robiť školskú medicínu alebo musím odísť. Radšej som z kliniky odišiel.

            Je pravda že v Rakúsku je centrum pre Novú medicínu, že v Koblenzi máte kliniku? Kde v Európe Novú medicínu poznajú?

            Myšlienky NM sú známe, aj keď kliniky ma odmietajú, vždy si nájdu dôvod. Všade mi hovoria: čo u nás chcete, my sme ŠM. NM priamo ohrozuje pozície ľudí. Miesta profesorov, ktorí liečia v onkológii metódami ŠM by boli po akceptovaní NM nezmyslom. NM spochybňuje aj doterajšie metódy terapie nielen onkológii, všetky chemoterapeutické firmy a prístroje na ožarovanie by boli zbytočné.

            Prečo neschváli Tvoju žiadosť o habilitáciu? Prečo Ti v Nemecku odňali povolenie k lekárskej činnosti?

            Žiadosť o habilitáciu mám v Tubingene 17 rokov, je to smutný rekord. Chceli to zamietnuť, ale urobili formálne chyby, takže súd to nedovolil. Lekárske povolenie mi vzali roku 1986, viackrát mi zdôraznili, že keď odprisahám na školskú medicínu a vzdám sa Novej medicíny, môžem sa vrátiť do praxe. Zákaz vykonávania činnosti mám už 12 rokov.

            Ako došlo k tvojmu odsúdeniu a uväzneniu?

            Za trojnásobné bezplatné hovorenie s pacientmi o NM som bol odsúdený na 19 mesiacov väzenia. V Nemecku máme zákon o liečení – na základe neho umelými právnickými krokmi so zlým úmyslom sa dá dosiahnuť, že bezplatnú informáciu hodnotia ako poradenstvo, čo sudca môže kvalifikovať ako liečenie. Pretože moju lekársku prax mi zakázali, dali ma roku 1997 do väzenia. Ak by som v SRN zajtra hovoril o NM, dostanem zasa pol roka. Dôvody svedomia sa v našej justícii nerešpektujú. Podľa môjho svedomia – keď viem, že Nová medicína dáva až 95% šancu ľuďom na prežitie oproti 98% neprežitiu školskej medicíny – som povinný ľudí o tom informovať. Súd to nerešpektoval, nezaujímalo ho, kde je pravda, chcel to iba zakázať, mňa izolovať a násilím psychiatrizovať. Pokúsili sa o to asi 60-krát, 10-krát to aj urobili, pričom bolo jasné, že ma vyhlásia za blázna, pretože som podľa nich stratil pojem reality – ak milión hovorí A a ja B, potom som blázon. Je to horšie ako v stredoveku, vtedy každý vedel, že sa robí zlo, dnes nie. Tvária sa, že je to demokratické a právne, ale sú to gulagovské metódy.

            Aká je situácia v médiách, nenašiel sa jeden statočný, čo by sa Ťa verejne zastal a požadoval vedecké preskúmanie Novej medicíny?

            Nevedel som si to predstaviť, ale médiá sú len proti. Farmaceutické koncerny patria superkapitalistom, dnes za jedného pacienta získajú na chemoterapii 300 až 500 tisíc DEM, pričom táto pseudoterapia zabíja – pri nej neprežije po siedmich rokoch 98% pacientov. Liečenie Novou medicínou stojí 5 až 10 tisíc DEM a pacienti potom môžu žiť ďalších 30 až 40 rokov. Prof. Hanno Beck, nestor histórie prírodných vied povedal, že tu ide o jeden z najhorších zločinov ľudskej spoločnosti.

            Ako si sa mal vo väzení, čo si tam robil, Ty, intelektuál, kreatívny človek a lekár?

            Bolo to hrozné, človek je zavretý ako králik v klietke. Najhoršie bolo, že som denne musel počítať s tým, že ma násilím prevezú na psychiatrickú kliniku, kde ma vyhlásia za blázna. Samotné väzenie nebolo až také zlé, žil som tam spolu s vrahmi, násilníkmi a zločincami, ktorí však zostali aj ľuďmi. V nemeckej justícii bolo predtým treba vec dokázať, dovtedy platila prezumpcia neviny obžalovaného. Teraz stačí vec preukázať a sudca to môže subjektívne vyhlásiť za dokázané. Dnes je obžalovaný od začiatku vinný a on musí dokázať svoju nevinu. Mal som na svoju podporu asi 50 vyhlásení a potvrdení o účinnosti Novej medicíny, súd to nebral do úvahy. Zvonku sa zdá, že je to právne, ale je to diktát za kulisami. Média ma len kritizovali, nevšímali si moje úspechy. Bol som len „šarlatán – zavrite ho!“. Všetci boli jednakí – proti tejto mašinérii nemáš šancu.

            Ako sa líši NM od ŠM? Ako môžeš tvrdiť, že NM je prírodná veda? Platia závery len pre rakovinu a len pre človeka?

            V NM som objavil 5 biologických prírodných zákonov, ktoré sa dajú vždy overiť na podobných blízkych prípadoch. Aj na Slovensku sme to urobili na siedmich prípadoch, sami ste videli a potvrdili, že to funguje. V ŠM nejde o zákony, ale o hypotézy a štatistiky – z toho sa lekári pokúšajú odvodiť akúsi signifikanciu. V ŠM nie sú dokázané fakty, ide len o domnienky. Choroby sú v knihách usporiadané a opísané, treba sa to naspamäť naučiť, aj terapie treba naspamäť vedieť, prečo je to tak, nikto nevie. V NM je „choroba“ zmysluplný biologický program. Predtým sme mali v školskej medicíne 500 „studených“ a 500 „teplých“ chorôb, v Novej medicíne máme dvojfázové zmysluplné programy, zložené zo studenej a teplej fázy. V školskej medicíne sa choroby nazývajú zhubné, sú vykoľajením, poruchou – lekár s nimi bojuje chemoterapiou a ožarovaním. V Novej medicíne sú „choroby“ osobitné programy vyvolávané biologickými konfliktmi človeka. Ako jeleň má revír, aj človek ho má – rodinu, auto, byt. Ak v ňom dôjde k nečakanému konfliktu, nie psychickému, ale biologickému, naštartuje sa tento program. Také konflikty môžu byť partnerské, vo vzťahu rodič – dieťa, konflikty odlúčenia, sexuálne atď. Aj pri zvieratách a rastlinách je to analogické. Aj u zvierat, ako u človeka, možno po konflikte v mozgu vidieť príslušné ohnisko.

            Cením si, že pri vyšetrovaní pacienta sa dívaš na človeka ako na integrálnu osobnosť, že svojím celostným pohľadom vyšetruješ ako detektív tri paralelné roviny jeho života.

            Okamžite pri konflikte sú ovplyvnené tri roviny v človeku: psyché, mozog a orgán. Keď napr. vidím orgán, hneď viem, čo budem vidieť v mozgu a opačne. V každej rovine ide asi o 100 faktov, takže celkovo musíme sledovať asi 300 faktov, ktoré musíme trpezlivo zisťovať v dôvernom rozhovore s pacientom. Ak žena vidí vážnu nehodu svojho dieťaťa, ak je praváčka, v ľavom prsníku jej začne rásť nádor, aby dostalo dieťa viac mlieka a bolo skôr zdravé. Je zbytočné všetko hneď odrezať. Ak vieme, o čo ide, a trpezlivo čakáme, po vyriešení konfliktu, ak sa dieťa uzdraví, nádor sa tuberkulózne odbúra – žena už nepotrebuje viac mlieka. Je to zmysluplný proces – vieme, prečo to tak je, rozumieme tomu, nevzniká žiadna panika. Keď niekto žene povie – máte zhubný nádor, nastane šok, panika – veď skoro umriem. Keď jej poviete, treba vyriešiť váš konflikt, práve sa vo vás odohráva osobitný program, ste v tejto jeho fáze, riešenie je vo vašich rukách – je to iná pesnička.

            Všimol som si u Teba veľmi ľudský, trpezlivý postoj k pacientom. NM sa zdá byť jednoduchá, musí lekár, pôsobiaci v nej, vedieť viac ako v ŠM, alebo stačia menšie znalosti?

            Nová medicína má celkom iný vzťah a porozumenie medzi lekárom a pacientom. V školskej medicíne sú lekári, šéflekári, generálni šéflekári – sú to panovníci, pacienti sú poddaní. Musia držať ústa, lebo nemajú prečítaných toľko kníh ako lekári. V NM je všetko iné, pacient je šéf akcie, my sme len jeho verní sluhovia, ktorí mu chceme pomôcť vyriešením jeho konfliktov. Ako pruskí králi tvrdili – chceme byť sluhovia ľudu – aj lekár v NM to tvrdí a podľa toho koná.

            V Trnave po prezretí tomogramu som sa stále pýtal pacienta na srdce. 75-ročný pacient nikdy so srdcom nič nemal, ani jeho rodina, ani pes – nemal žiadny konflikt. Keď už prítomní boli z mojej tvrdohlavosti nervózni, pacient si spomenul, že raz dávno mu sused chcel ukradnúť husi a keď vyšiel von, zlodej – sused – mu sekerou zatiaľ temer do srdca – stačil centimeter a zomrie. Bol som si istý, že tento pacient si musí spomenúť na nejaký svoj konflikt so srdcom. Niekedy pacient nechce prezradiť svoj konflikt, je to pre neho nepríjemné alebo bolestné. Lekár v NM musí vedieť omnoho viac ako lekár v ŠM. Tam sú často špecialisti na úzky odbor – oko, ucho, srdce, tu musíte poznať všetky oblasti, musíte poznať orgány, mozog aj psyché – dušu pacienta, a kriminalisticky vyšetrovať tieto roviny. Lekár na to musí mať charizmu, len tak môže pomôcť pacientovi. Ak nenájde k pacientovi úprimný kontakt, nič nezmôže. Myslím si, že pre Novú medicínu sa hodí asi 1 zo 100 dnešných lekárov.

            Podľa svedectiev ľudí aj chemoterapia môže predĺžiť ľudský život. Sú známe veľmi úspešné benefičné koncerty Carrerasa, ktoré organizuje v prospech výskumu liečenia leukémie. Predpíše lekár niekedy sebe alebo rodine chemoterapiu?

            Každý človek prežíva nejaký zlom, náhly šok, kde mu leukocyty stúpajú, nemožno to hneď vyhlásiť za leukémiu. Niekedy mu dajú pár kvapiek chemoterapie a po vyliečení, ktoré by prišlo aj samé, sa urobí kampaň. Poznám 500 pacientov, o ktorých vyhlásili, že majú leukémiu, ale keď neupadli do paniky, nikto nezomrel. Po chemoterapii je oficiálna mortalita v Nemecku 95% po 5 rokoch a 98% po 7 rokoch. V Rakúsku sme v Burgau mali svoje centrum. Prokurátor ho nechal obsadiť a z počítača nám zobrali 6500 adries ľudí, ktorí konzultovali s nami. Tu Zákon o liečení neplatí, takže nie je zakázané o NM hovoriť. Úrady skontrolovali týchto pacientov a zistili, že z nich žije 6000 ľudí. 92%, nemyslel som, že to bude také dobré, pretože všetci už boli preliečení školskou medicínou. Aj u zvierat, ktoré netušia, že majú „rakovinu“, je vyliečenie 80 – 90%. Keď pacient vie, že o niekoľko mesiacov sa jeho prípad vyrieši, je pokojný, vydrží to a vylieči sa. V Novej medicíne prežijú skoro všetci.

            Ľudia prežívajú denne problémy a konflikty, napr. v dnešnom Rusku ľudia majú vážne konflikty vyplývajúce z biedy a chaosu, ktorý tam vládne. Prečo nedostávajú všetci rakovinu alebo iné choroby?

            O psychologických konfliktoch, stresoch, často vieme, že prídu a pripravíme sa na ne. Biologické konflikty nás však šokujú a hneď vyvolajú reakcie, o ktorých som hovoril. Dôsledky nie sú zhubné, keď vieme, o čo ide a konflikty chceme vyriešiť. Mám ich presne rozdelené spolu s ich mozgovými a orgánovými reakciami. Matka Príroda robí len zmysluplné veci, keď im rozumieme, môžeme ich využiť.

            Si prvýkrát na Slovensku. Čo očakávaš od nás, prečo si si zvolil práve Slovensko?

            Slovensko, najmä Ty a niektorí Tvoji kolegovia v Trnave mi tým, že sa o moje výsledky zaujímali, veľmi pomohli – som Vám za to vďačný. Dali ste mi možnosť na siedmich pacientoch urobiť to, čo univerzity odmietli – ukázať, ako pracuje Nová medicína v praxi. Sami ste konštatovali, že Ty, matematik a prorektor, V. Krčméry, onkológ a dekan, a Pogády, psychiater, ste podpísali vyhlásenie, ktoré vo svete vyvolalo veľký ohlas. Bolo to revolučné, lebo už veľa osobností a kolektívov vydalo kladné vyhlásenie o NM, ale nikdy to neurobila univerzita. V prírodných vedách možno veci reprodukovať na najbližších prípadoch, to je v medicíne nebývalé.

            V Trnave a Bratislave sme mali 7 prípadov s 20-timi osobitnými programami, čo znamená postavenie asi 1500 otázok. Trpiacim pacientom musíme dať šancu zachrániť si životy. Sú to naši blízki, ktorým musíme pred Bohom pomôcť. Polročne zbytočne zomierajú na rakovinu asi tri milióny. Máme povinnosť pacientom povedať, že existuje Nová medicína, že sa môžu vyliečiť. Prosil by som Ťa a Tvojich kolegov, aby ste túto ponuku vzali vážne, všetci musíme niečo urobiť pred svojim svedomím a Bohom – je to naša povinnosť.

            40 rokov sme žili v komunizme, 9 v slobode – blíži sa 3. tisícročie. Svet sa však vyvíja zle, aj druhý Titanic sa potopí, ak zabudneme na Boha a morálku. Iba Boh nás môže zachrániť, je to moja jediná perspektíva – aká je Tvoja?

            Som vzdelaný teológ, ale nepatrím k žiadnej cirkevnej konfesii. Odkedy poznám NM a zázraky, ktoré z dielne Božej poskytuje, odvtedy zasa verím, aj keď nie konfesionálne. Stal som sa hlboko veriacim človekom, ktorý sa nevie vynadiviť týmto zázrakom. Pacienta, ktorý daruje svoju dôveru lekárovi a vyspovedá sa mu so svojím vnútrom, možno zachrániť. Svet je pospájaný s celým kozmom, aj so zvieratami a rastlinami. Nemôžeme zvieratá zabíjať a trýznivo ich v autách prenášať krajinou. Aj oni majú akúsi dušu, pocity, strach, úzkosti a bolesti, aj rastliny myslia a cítia. Všetko je to v jednote začlenené do zázračného božského kozmu. Náboženstvo, ktoré to neberie do úvahy, je nezmyselné. Malo by akceptovať aj päť prírodných zákonov, ktoré som objavil, vtedy bude mať lepšiu budúcnosť. Celý svet sa môže zmeniť cez pokojnú revolúciu Novej medicíny. Súčasný svet aj medicína je v slepej uličke. Nová medicína dáva ľudstvu novú perspektívu a budúcnosť, ďakujem Vám, že mi v tom pomáhate.“
            Poznámka – na konci článku sú videá – jedno habilitačné – s Dr.Hamerom.
            https://celostnezdravie.sk/rozhovor-ryke-geerd-hamera-s-jozefom-mikloskom/

          • Znova, kopec teorie bez osobnych skusenosti.

            Nemate ziadne skusenosti, neviete podat spravne informacie, neviete ludom realne pomoct.

            Vy ste jednoduchy clovek, dokazujete to ktorykolvek prispevkom, napr. o frekvenciach.

            Vytiahnete jednu izolovanu informaciu z priemyslu a tu presadzujete bez komplexnej znalosti, ako cloveku pomoct.

            Ste ako ten archaik, ktory miluje automobilovy priemysel, spomenie suciastku z roku 1950, pricom ignoruje fakt, ze na suciastke sa neprevezie, len ju bude adorovat, ako ten spravny modlar.

            V prvom rade si kazdy chory clovek musi dat naporiadok crevnu vystelku, rozbehat enterocyty, aby sa spravne tvoril mukus, vytvorit mikrobiom a prijimat makronutrienty, ktore dokaze travit. Zaklad je prebudovat naspat organizmus. Ale subtilus s kludnym svedomim mozete vynechat. Nebudem Vam tu spisovat siahodlhe navody, pretoze nepriatelov necham s kludnym svedomim pokracovat vo svojom zivote, bez namahy im pomahat, ak sami nechcu.

            Tamtymi zlataninami mozete ohurovat nevzdelanych, ako ste sa sam nimi ohurili.

            Vy ste Bukovsky 2, ktory znova neporozumel mojmu prispevku a sice, zidia sa travia rovnako, ako sa otravili kdhci svojim hlupym zivotnym stylom a doplatili na to chorobou.

            Si myslite, ze na Svk su nejake autority, ktore vedia komplexne pristupit k rieseniu zlozitosti porozumiet akejkovek chorobe?

            Nikto tu nie je, nic to nemeni na fakte, ze zamestnanci medii budu ignorovat nepodporovane medixúcinske postupy.

          • a nezabudnite to zaklincovat poznamkou, Zem je plocha a spomenut, ako Vas uniesli mimozemstania a testovali Vas.

          • PRAKTICKÝ DEBIL – vata je aspoň z plného vlákna – toto, čo sa tu snažíš niečim zúfalo vyplniť, je obyčajné sprosté dute vlákno!

            A neustále mi niečo podsúvaš! A nikomu si nepomohol – ale mňa z toho obviňuješ! Podlý hajzel – urputný podvodník! Prázdne všeobecné o ničom žvásty! „Filozof“ chaosu – mániodepresívny PSYCHOPAT! A už verím tomu, že píšeš z lavičky na dvore blázninca!

            „Znova, kopec teorie bez osobnych skusenosti.
            Nemate ziadne skusenosti, neviete podat spravne informacie, neviete ludom realne pomoct.
            Vy ste jednoduchy clovek, dokazujete to ktorykolvek prispevkom, napr. o frekvenciach.“ – no iste, keď to tvrdí taký „zložitý“ zmrd!

            A čo s tým vlastne chceš dokázať – v zmysle tebevedeckom – ty?! To sú len tvoje bubliny z tvojich prdov do akvária! Fuj – už sa začínajú peniť! Tvoje psychodrísty sú to tvoje poznanie, ktorým pomáhaš iným?! No dobre!

            Tak vyzývam tých iných, aby dali na tvoje rady – tie moje prevzaté nemusia – ani tie od svojich materí a starých otcov! Základ je neveriť ničomu a v nič – základ je žiť v chaose!
            Jedného dňa vstaneš v bláznici z postele – a rozbiješ si ochrnutý papuľu – lebo už nebudeš veriť svojím nohám! Tak! Zem je konvexná! Amen!

            „V prvom rade si kazdy chory clovek musi dat naporiadok crevnu vystelku, rozbehat enterocyty, aby sa spravne tvoril mukus, vytvorit mikrobiom a prijimat makronutrienty, ktore dokaze travit. Zaklad je prebudovat naspat organizmus. Ale subtilus s kludnym svedomim mozete vynechat. Nebudem Vam tu spisovat siahodlhe navody, pretoze nepriatelov necham s kludnym svedomim pokracovat vo svojom zivote“ – ja ďakujem za radu – malý hroch-ciciak kvôli tomu zožerie hovno svojej matky! Ty si zožral hovno tej svojej matky! Subtilis si vynechal – blbečku!

            A zožer aj tie tri psychopilulky k obedu!

          • Presne tak, kazdy silny zozerie slabeho.

            Hodit sa do kludu je dobra rada, ale nedostatocna pokial Vam netravi spravne traviaci system, nefunguje crevna vystelka, podzaludkova zlaza, zaludok.

            Mate poskodene travenie tukov, nedostatocnu tvorbu kyseliny HCL, v tom pripade neopravite zhola nic, jedine zautocit na patogeny Vasim nahodnym pouzitim vseobecnych frekvencii, ktore Vam jadro problemu neadresuju.

            Mozet pouzivat rady starych materi, suplementovat sipky, ci rakytnik, ale pokial budete vystaveny toxicite vlastneho tela, nikam sa nedostanete.

            Preto ste pomiatnuty konspirator, lebo zavadzate ludi.

            Mali by ste da hodit do kludu, pripadne si ist pohladat kamaratov, ktori budu Vasi utlaceni spoluputnici Vasich nepresnych tvrdeni.

            Skuste sa ist s niekym zoznamit na Lgbti festival, vecer zamierte na ovciansky tribunal a na noc si dohodnite stretnutie s Marekom, aby ste si spolocne vytriasli pytliky, pretoze sa obaja coskoro nervovo zrutite.

            Vy pan Maros.

            Mimochodom, k tym hovnam..ani neviete, ako ste sa trafili do cierneho. Mainstreamova medicina ponuka pre tych, ktori su uvedomeli a vedia si vypytat, jednu proceduru, ktorou zachranuju aj zidov, aj krestanov, aj africanov.

            Len to by ste museli upustit od ukotvenia svojich bukovskych myslienok a nervoveho vypatia, ktore nemate pod kontrolou. 😉

          • „Upustiť od ukotvenia“ – ty si práve tá odrhnutá deravá pramica valiaca sa v hlavnom prúde! Tvojou mainstreamovou úlohou je ro.jebať všetko, čo sa tu ukotvuje a hlavne zdieľa na obnovu stability novej zdravej spoločnosti! Pre blbcov – útočíš akože len na to, čo tu zdieľam ja – lebo si si vybral mňa ako cieľ! No a tak útočíš „LEN“ na mňa – ale keby som sa odmlčal – začneš potom útočíť aj na ostatných zdieľajúcich tu, lebo tvojich pánov a zmrdov ako ty nasiera, že sa tu na Badatelovi napriek konfliktom – predovšetkým zdieľajú informácie! No a tie treba neustále spochybňovať – najlepšie ako „personifikované“ osobné hoaxy!

            Blbá deravá odtrhnutá pramica valiaca sa-krútiaca sa dole prúdom! Jedného dňa ťa niečo roz.ebe a bude! V najlepšom skončíš ako drevo na táborák. A tvoj popol rozfúka vietor alebo zmyje dážď. Si zavadzajúce neužitočné nikto-haraburda – a budeš nikto!

          • Obnova stability zdravej spolocnosti Vami prezentovanych zavadzajucich tvrdeni obnovy zdravia?

            Ja Vam napisem podstatu vacsiny problemov chorob a Vy sa takymto sposobom odvacite? Co s tym ma mainstream? Napr. ked sa chcete zbavit zapuzdrenych lozisk, ktore organizmus nezakonzervoval dostatocne, aj tak budete pravdepodobne potrebovat lojalneho mainstreamoveho chirurga. Tie loziska predtym vediet najst. To, ze si zvyknete pochutnavat na hovnach hrocha, Vam tie loziska neznici. Ano, na to potrebujete posudzovat informacie komplexne, nie jednostranne.

            Vami podsuvane navody citaju ludia, ktori si ich mozu osvojit a ako daleko ste od toho, ze ten clovek umrie na laicke, neuplne rady pomyleneho cloveka? On umrie, Vy ste ten napomocny, egocentricky vrazedny nastroj.

            Tie agresivne reci si nechajte pre vlastnych, ja sa Vas nebojim a nebojim sa ani buducnosti, ani chorob.

            Mimochodom, zdrava spolocnost nebola a ani nebude. Len to Vam zatial mimozemstania nezatelefonovali pan Maros.

            Na Slovensku globalny program implementuju zvacsa Slovaci.

          • Dr.o.Sebastian Goldstein /tak nejako/ – autor knihy „Medicína a zdravie v Maggi kocke“ – vydanie prvé, samizdat. Prax – kočovný nájomný felčiar s mobilom – slovenský jazyk s diakritikou nenastavený, pravdepodobne umýva riady niekde v Írsku.

            Úryvok z vydania – úvod autora-samouka:
            „V prvom rade si kazdy chory clovek musi dat naporiadok crevnu vystelku, rozbehat enterocyty, aby sa spravne tvoril mukus, vytvorit mikrobiom a prijimat makronutrienty, ktore dokaze travit. Zaklad je prebudovat naspat organizmus. Ale subtilus s kludnym svedomim mozete vynechat. Nebudem Vam tu spisovat siahodlhe navody, pretoze nepriatelov necham s kludnym svedomim pokracovat vo svojom zivote“. ??? Ty vole! A priateľov necháš skapať! No iste – „Najlepšie sa oje.ávajú kamaráti!“ – židovské príslovie.

            Vážení – tento človek „lekár“ národov vás môže považovať za potenciálneho nepriateľa, pokiaľ neurobíte do bobky všetko čo chce, a nebodaj budete zdôrazňovať svoj Gójimský status.

            “ zdrava spolocnost nebola a ani nebude. Len to Vam zatial mimozemstania nezatelefonovali “ – no iste – veď o tomto to je s vami podobnými! Mimoni zrejme neplatia mobilným operátorom – tak ich majú na háku! A keďže nosím celý čas na hlave turban z alobalu – nefunguje ani telepatia!
            Inak – „lebo ti to nepovedal Boris Kollár“ – mňa mimozemšťania neodniesli – oni ma PRINIESLI! A čo s tým spravíš?!

            „Na Slovensku globalny program implementuju zvacsa Slovaci“ – ho hó – zväčša je tu slovenský národ – to svinstvo tu implementujú zmenša sionisti a ich poskokovia – a aby Slovák bol sionistom nemusí byť židom – to je známa vec a výhoda. Áno – to genocídne svinstvo tu inmplementujú slovenskí sionisti – uvidíme kto z koho.

            Ja som napísal – “ že sa tu na Badatelovi napriek konfliktom – predovšetkým zdieľajú informácie! No a tie treba neustále spochybňovať – najlepšie /vládnymi či mimovládnymi trollmi/ ako „personifikované“ osobné hoaxy! “
            „Tvojou mainstreamovou úlohou je ro.jebať všetko, čo sa tu ukotvuje a hlavne zdieľa na obnovu stability novej zdravej spoločnosti!“ Tak!
            ———————–
            „Súčasný svet aj medicína je v slepej uličke. Nová medicína dáva ľudstvu novú perspektívu a budúcnosť, ďakujem Vám, že mi v tom pomáhate.“ – Dr.R.G.Hamer

          • holistický prístup

            „Sebastian“,

            prašivý potkan ostane prašivým potkanom napriek tomu, že sa vykotí v stajni ušľachtilých žrebcov.

            Pozn.: Zbytočne tu zahlcuješ diskusiu svojimi agresívnymi výpadmi, ktorými si VŠETKO o sebe vypovedal. Zožeň si radšej Belu bež s ňou do hôr.

          • Sebastian

            Iste, zdielate informacie…

            ako Vas uniesli mimozemstania,
            posadili Vas na plochu Zem,
            liecite sa delikatesou, hovnom z hrocha,
            ohurujete Vasimi „vedomostami“ o digitalnej mene, ktora v Rusku nebude, lebo pre Vas, Vas idol Putin bojuje proti zapadu,
            znevazujete narody,
            ste plny jedu a nenavisti,
            nerozumiete sposobu riadenia, vsetci su pre vas jednostranni sionisti, pricom ani nerozumiete slovam, ktore pisete.

            Vy neustale splietate dvenatri, na Vas je nutne pouzivat jednoduchy jazyk, tomu zlozitejsiemu nerozumiete, vid prispevok z knihy Dr. Goldsteina.

            Dedko, zapamataj si uryvok z knihy Dr. Goldsteina, zachrani Vam to zivot,

            Na otazku, kto z koho, ani nie je potrebne odpovedat. Uz si prehral dedko, len stale tomu nerozumies. Mas platobnu kartu? Mas mobil? Mas internet? Mas ucet v banke? Mas auto? Potrebujes benzin, elektriku? Chodis do obchodov? Na nic nemate dosah.

            Najlepsi hlod z Vasich ust su slovenski sionisti.. Vy stale nechapete, ze sa zidia zeru medzi sebou, ako nezidia, moslimovia sa zeru medzi sebou rovnako, ako sa zeru Rusi, Americania, Indovia..

            Skusate to na mna z kazdej strany, ale zapamatajte si dedko, nic Vam nepoviem, ale kludne to skusajte dalej.. Teraz nahodte udicu do vod Irska a umyvaca riadu..GOldstein Vam nevysiel, maistream je otrepana pesnicka, troll prehliadam, osobne utoky odvodene z napomocnej spravy, v ktorej tkvie podstata liecby je pre Vas nastavenym zrkadlom Vasej jednoduchej osobnosti a neschopnosi si spravne skladat obrazce.

            Pan Maros, ostava Vam uz jedine, este to skusit raz.. dam Vam este jednu sancu a ked zabodujete, mozno Vam nieco poviem.

            Napriklad, ze toho Hamra mozete kludne pustit z mysle, vysvetlim Vam to preco.

            Polozim pred Vas 10 chorych pacientov, kazdeho zabijete.. to by bol Vas vysledok, Vasich schopnosti.

            A sup, teraz si chodte dat zrno na ranajky, napriklad chlieb, ved ste sedliak z osady, nie?

          • Sebastian

            Maros, mimochdom tie argumenty ad hominem si nechajte pre Vasich fanusikov. Vyjadrite sa k veci.

            Potom mi prezradte, co dnes budete robit s mimonmi a znova ste to povysili. Mimozemstania Vas neuslieni, oni Vas na Zem dosadili. Vyborne.

            Holisticky pristup? Budte nestranny a osocte sa aj na Marosa, ved pise mnohonasobne agresivnejsie prispevky.

            Deti moje, venujte sa podstate, zidia nie su na vrchole riadenia v takom sate, ako si to predtavujete vy.

            Nevyliecite sa sposobom, ktory tu prezentujete, pretoze je neuplny a chyba vam v nom zakomponovane komplexnejsie vnimanie problematiky..

            Tak s cim mate deti pojasene problem?

  16. ČESKO: Smlouvy z let covidové pandemie, které uzavírala vláda bývalého premiéra Andreje Babiše (ANO), zavazují v současnosti Česko k vyplacení dalších více než pěti miliard korun farmaceutickým firmám. Objednaných je stále přes deset milionů dalších dávek. Státy Evropské unie nyní řeší možné změny smluv, české ministerstvo zdravotnictví podporuje možnost rozložit objednané dodávky na příští tři roky a jejich možnou redukci, odhadem by i tak musel stát většinu z částky uhradit. Některé státy jsou však radikálnější a chtějí od smlouvy odstoupit.
    https://cz24.news/zbytecne-vakciny-proti-covidu-cesko-za-ne-ma-platit-dalsich-pet-miliard/

    • Babiš je hlavně podnikatel,všiml jste si když se to pŕipravovalo,nepůsobil na veřejnosti zrovna veselée.Myslím,že se to snažil brzdit co to šlo.Jistě si pamatujete na to trapné video,když se u nás v prosinci nařízení trochu uvolnila a lidé si mohli v klidu nakoupit na Vánoce.Jak tam plakali ti ,kteří „díky“ tomu krátkému normálnu přišli o své blízké.
      Třeba v Německu byly pravidla tvrdší.Je tam i vyšší proočkovanost.

  17. Poslední dva roky byli dobrý k tomu že mnoho lidí se probudilo , začínají se víc ptát analyzovat a hledat . Já taky. Syn měl od dětství problémy /v škole fungoval těžko s všemi možnými poruchami / na které mu vnucovali psychofarmaka které jsem mu odmítala dávat .Dnes vím že ta intuice byla správná .Jsem přesvědčena že jen díky tomu normálně pracuje a umí se o sebe postarat .Jeho rovesníci se stejnou diagnózou berou invalidní dávky a psychiatr je má v moci . Chci se tím dostat k tomu co předepisují psychiatři, už dětem .Předepisují drogy a antidepresíva, které ničí osobnost. Díky nim se stav zhorší a mají katastrofální vedlejší účinky nejen pro konzumenta těchto drog ale i rodinu a společnost . Ze zdravých lidí který potřebují jen jiný režim a klid vyrábí díky psychofarmakům šílence. Následkem účinků se po amerických školách pohybují šílení střelci, po ulicích agresivní jedinci se zbraní schopní všeho .Jedním z mnoha případů nežádoucích účinků byla i sebevražda zpěváka Del Shannona ,který se po 14 dnech užívání Prozacu zastřelil puškou. Jeho manželka se soudila o odškodné. https://www.drugawareness.org/prozac-the-tragic-loss-of-del-shannon-in-1990/
    Nejzávažnější vedlejší účinky antidepresiv : Manické reakce /kleptománie, pyrománie /,abnormální myšlení, halucinace ,porucha osobnosti, psychóza ,emocionální labilita, zvýšená chuť na alkohol, nepřátelství, paranoidní reakce, zmatek ,bludy, těžký vnitřní neklid . Když si to spojím s následky covid očkování ,tak katastrofa . Koho to zajímá zde je zdroj : https://www.ssristories.net/

Pridajte komentár

*