(Baxter Dmitrij, Newspunch) Francúzski demonštranti povstávajú po miliónoch proti prezidentovi Emmanuelovi Macronovi a globalistickej elite, ktorá je odhodlaná vziať im ľudské a občianske práva.
V uliciach veľkých francúzskych miest vládne momentálne anarchia a mainstreamové médiá zakrývajú skutočný rozsah udalostí.
Tisíce maskovaných demonštrantov a policajtov bojovali tento týždeň vo Francúzsku v pouličných bitkách, pričom polícia použila vodné delá a slzotvorný plyn na potlačenie výtržníkov, ktorí na nich hádzali rôzne predmety a ničili výklady.
Protestujúci sa pripojili k miliónom francúzskych občanov, ktorí demonštrovali proti novému zákonu týkajúceho sa Macronovej dôchodkovej reformy, ktorá je navrhnutá tak, aby chránila a obohacovala globalistickú elitu na úkor obyčajných ľudí.
Macron, ktorý je „mladým globálnym lídrom“ Svetového ekonomického fóra (WEF), bol dosadený, nie zvolený. No a teraz spláca svoj dlh davoskej lobby, ktorá si ho vybrala do prezidentskej funkcie.
Videá z protestov
Popis k nasledujúcemu videu hovorí: „Francúzsko – Paríž dnes. Toto už viac nie je o dôchodkovej reforme. Je to boj o demokraciu. Ľud proti jednému mužovi, ktorý si o sebe myslí, že je nad parlamentom a nad ľuďmi. Sloboda, rovnosť, bratstvo!“
FRANCE – Paris tonight. This isn’t about Pension reforms anymore, it’s a fight for democracy.
The people against one man, who believes he is above Parliament & above citizens.
Liberté, Égalité, Fraternité 🔥 pic.twitter.com/WhSiSVZYXR
— Bernie’s Tweets (@BernieSpofforth) March 23, 2023
Ďalšie video zobrazuje chaos v parížskych uliciach:
Chaos dans les rues d’Angers aujourd’hui.https://t.co/ujlbrxHvDC pic.twitter.com/JaLBkc5s9c
— 𝒮𝒶𝓇𝒶𝒽 (@SarahHRakM) March 23, 2023
Ľud proti chamtivej elite
Demonštranti v Paríži dnes reprezentujú celé ľudstvo, zmobilizované a vzdorujúce chamtivosti globalistických elít. Zainteresovaná polícia násilne bojuje proti ľuďom a chráni záujmy elít.
Avšak zatiaľ čo vláda, polícia a mainstreamové médiá pokračujú v potláčaní pokroku tohto dôležitého hnutia, ľudia povstávajú v stále väčších počtoch.
Popis k nasledujúcemu videu hovorí: „Práve sa deje: Protesty vo Francúzsku nepoľavujú, objavujú sa videá z Paríža, ktoré ukazujú niečo, čo vyzerá ako vojnová zóna. Prečo médiá skrývajú občianske nepokoje?“
JUST IN: Protests in France are NOT LETTING UP, videos from Paris emerge showing what looks like a war zone..
WHY IS THE MEDIA HIDING CIVIL UNREST?
— Chuck Callesto (@ChuckCallesto) March 23, 2023
Pri ďalšom videu sa uvádza: „Milióny ľudí práve teraz protestujú proti vlastnej vláde naprieč celým Francúzskom. Protesty sa pretavili do jednej z najväčších verejných mobilizácii, aké sa kedy vo Francúzsku udiali.“
France 🇫🇷
Millions of people are now protesting against their own government right across France – in what has now become one of the largest scale public mobilisations of protest ever seen in France. pic.twitter.com/vToLlIjdgG
— James Melville (@JamesMelville) March 24, 2023
Záver
Západné mainstreamové médiá naďalej potláčajú informácie o rozsahu a intenzite revolúcie odohrávajúcej sa vo francúzskych uliciach. Zatiaľ čo svet rozptyľujú Trumpove právne bitky v New Yorku, elity berú ľuďom práva a v uliciach sa prelieva krv.
O francúzskych protestoch neinformujú hlavné spravodajské kanály, pretože elity sa obávajú, že protesty budú nákazlivé a rozšíria sa do ďalších európskych štátov.
Namiesto toho sú masy kŕmené politickým divadlom, zatiaľ čo inde sa odohrávajú skutočné bitky.
Autor: Baxter Dmitrij, Zdroj: newspunch.com, Spracoval: Badatel.net
Súvisiace články
- 1 zo 4 Američanov tvrdí, že bude potrebné chopiť sa zbraní proti stále viac tyranskému Bidenovmu režimu
- Francúzska polícia hrozí vzburou proti zradcovi Macronovi: „Pracujeme pre ľudí, nie pre WEF“
- Vo Francúzsku je teraz trestné kritizovať alebo odmietnuť mRNA injekciu
- Milióny čínskych občanov požadujú koniec vlády komunistov – a naše médiá mlčia
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.
V Paříži se bojuje i za nás a ne v Kábulu.😅
Nikdo za nás nic neudělá, nevybojuje ,to musíme sami. Jednoduché to nebude a potrvá několik let než se z této situace dostaneme.
https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/233-odpoledn%C3%ADk-1646patrioti-se-bou%C5%99%C3%AD-ve-franciiji%C5%BEn%C3%AD-morava-se-zapl%C5%88uje-zb%C3%BDv%C3%A1-po/585595486846076
Psychopat Zitko to divadlo hra PERFEKTNE… Az tak sialene ho zenie tuzba po tom stat sa prezidentom, ze sa do tej role bojujuceho za ludske prava dokonalo vzil…. VSETKO ALE LEN NAOKO. Inak to ani nemoze byt, ked tuzi byt prezidentom…a teda komunikovat od rana do vecera cele zvolene obdobie (4 roky, 8 rokov, ak by sa stal znova) so sociopatmi, mafianmi v oblekoch, vrahmi, atd… Dufam, ze sa nikto tak nestrapni, ze mi napise nieco v zmysle „Lenze keby sa tam Zitko dostal, mohol by zmejit osud Ceskej republiky k lepsiemu!“ … Ano, to vraveli aj psychopat Matovicovie, ked mu pred 4ma rokmi verila polovica Slovenska…
Vy jste taky flastenec.😰
Věřit a vědět je rozdíl tak jako myslet znamená houby vědět. 🙂 Faktem je že co se může pokazit se pokazí, ale i někdy něco zraje jako víno, jak co. A tedy nedělám závěry před událostmi. Záleží na žebříčku hodnot / má na stránce.
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/312798408_112613781647424_3776969781854973208_n.jpg?stp=dst-jpg_s960x960&_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=e3f864&_nc_ohc=zK1xIV0w3NAAX_WFwMX&_nc_oc=AQnmQ1V-GPrE-GzPFZ_SPYSma-mr0erJeZfAfQaFZYzzCg7RA4Tor6f2CgVTO-gKK-w&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AfBi_-MUK6c64p_sO7o5eNOR0vhCDseLCHmriekUo_McpQ&oe=6423B042
Tohle je podobný vlastenec .Jde jim jen o peníze ,které se dají z naivných lidí vytáhnout. Vždyť za ně bojuje . https://www.inenoviny.sk/desiatky-tisic-eur-ktore-dali-ludia-barankovi-zmizli-pise-blogerka/
Tak ti globalisté jsou tedy díl.
https://www.czechfreepress.cz/tema-tydne/za-co-utrati-zapad-penize-ruskych-oligarchu-zlovestny-plan-globalnich-elit.html
Tak nebyl bych tak slepě kritický, tohle bylo dobrý.
https://www.facebook.com/100084617054786/videos/v%C3%A1no%C4%8Dn%C3%AD-vys%C3%ADl%C3%A1n%C3%AD/680410340204754
Sme za ČERVENOU LÍNIOU, uz je neskoro! Zmeny prinesie iba generál “ Armagedon“, čo vám Ruský MEDVEĎ denne pripomína cestou “ proroka“ Medvedeva…No arogantna a tupá populacia to pochopí az ked prvé big Buuuúm nastane, a uvidia aj druhé Slnko na oblohe! Presne tam to všetko speje, a zdegenerovaná populacia potrebuje novú , nasilnú mutaciu génov cez osvietenie uránom a nie mRNA vakcínami! Najprv príde ochudobnený urán, a potom tak obohatený, že celá Europa bude jedna veľká atomová “ elektráreň“ plná Einštajnovcov , Béštajnovcov az po Xray-štajnovcov s rozkladom tela do minúty a nie milión rokov!!!
Nemyslím že by se elitě chtělo schovávat i se svými potomky v podzemí. Tohle se nestane . Všichni mají děti, vnuky ,pud sebazáchovy, svá velká panstva takže žádné bu bu bu.
Nestane, pretože tie najvyššie elity vedia (ak nie všetci, tak tí čo to nevedia, tí sa to včas dozvedia), že žijeme na plochej Zemi, a Antarktída je v skutočnosti svetadiel kruhovitého tvaru, ktorý oddeľuje nám známy svet (Amerika, Afrika, Ázia, Austrália, Európa, ostrovy, Grónsko…) od svetov nám neznámym. PRETO VYTVORILI „FAKE ZEMEGUĽU“, ktorá ako koncept absolútne VYLUČUJE, aby existovali iné svetadiely na Zemi, na ktorej žijeme. Plochá Zem taký koncept NEVYLUČUJE, pretože tá má (na rozdiel od Zemegule) svoj KONIEC. Ale tam, kde my ani nechyrujeme, že niečo existuje. Tí „najvyšší“ z elít to VEDIA, a keď náhodou zničia nám známe svetadiely a oceány, tak….odletia tam, kde noha z bežných ani „menej bežných“ ľudí žijúcich v nám známom svete, NIKDY NEBOLA A NEBUDE.
Redakcia – niečo o atentátoch na Macrona tam nemáte?
Lebo keď /nielen jemu/ nejde o život – ide o hovno!
na-hrane-reality-tajné-služby-o-atentátoch-dokument-cz-dabing.mp4
https://ulozto.net/file/BQW5vNHypJE1/na-hrane-reality-tajne-sluzby-o-atentatoch-dokument-cz-dabing-mp4#!ZJD5AGR2A2HmLGqvMGxlLGSvZmL4AwSSFaN2H0IkLxSaszIvAN==
Chces, aby nan bol spachany atentat? Ked bude, globalisti to okamzite zneuziju na zavedenie radikalnych „protiteroristickych“ opatreni, minimalne vo Francuzsku. Bohuzial…toto je Satanov chliev… My mame asi jedinu moznost (ako jednotlivci) : OJEBAT SATANA. Ako? Tak, ze sa KONTROLOVANE zblaznime = budeme si neustale navodzovat dobru naladu aj napriek tomu co vsetko vieme ze sa vo svete deje, usmev, strachu sa budeme vysmievat do tvare, budeme bezprostredni v realnom zivotr, budeme riskovat (mimo riskovania zivota ako takeho) a tym intenzivnejsie zit, SATAN TO NEBUDE CHAPAT (alebo bude, a vzda nam hold aj napriek tomu, ze ho tym prestaneme zivit), a mozno nas osvieti….cize po smrti tela sa sem uz neinkarnujeme. A takto s nim vypecieme…a vratime sa DOMOV, K TOMU HORE NAD NAMI.
ESTE JE MOZNA JEDNA VEC….Ze vsetko co sa deje, je len VIRTUALNE…. Ze to zlo co sa vo svete cele starocia deje, je nam len NAPROJEKTOVANE do hlavy ludi ako „virtualna realita“…. Totiz uz len toto samo o sebe by stacilo Satanovi na to, aby sa nazral nasich energii generovanych strachom, beznadejou, hnevom, lutostou, depresiou…. To co teraz pisem je z mojho pohladu malo pravdepodobne, ALE…NIE VYLUCENE…. Virtualna realita toho najrealistickejsieho typu by to zvladla…a technologia na ju by nepochadzala z laboratoria tu na Zemi a nebola by od cloveka…. UPRIMNE TOTALNE POCHYBUJEM, ze by clovek mohol vynajst taku technologiu, pomocou ktorej by vedel stvorit napriklad pocitacove hry (a hlavne tie moderne)… Nikto na to NEPRISIEL, ale niektorym ludom to muselo byt „naliate“ do hlavy, vedome, alebo nevedome. NAKOLKO MY SKUTOCNE zijeme vo virtualnej realite, tej najmodernejsej. Dokazuju to hypnozy, kde hypnotizer moze dokonca odstranit predmet z vnimania vasho mozgu, na ktory vsak smeruju vase oci…. Napriklad vidiet prazdny stol, hoci na stole je velka vaza s kvetmi…. Ro sa da len vtedy, ak hmota NIE JE hmotou, ale len virtualnou realitou, programom, ktory nam dava ILUZIU, ze sa jedna o hmotu. Samozrejme to znamena zaroven aj to, ze ani my nie sme hmotni, iba sa tak javime. AKO HMOTNE sa javi aj auto ci nepriatel v pocitacivej hre (hranej cez virtualnu realitu – cidla na tele, rukach, hlave.. ) tomu,kto by bol na taku hru ako JEDINU realitu napojeny od utleho detstva. Bol by presvedceny, ze je to skutocnost, pretoze nic ine by nepoznal…
“ NAKOLKO MY SKUTOCNE zijeme vo virtualnej realite, tej najmodernejsej.“ – kto my – ty! Však chod si to overiť do zákopov na Ukrajine – keď ti tam odtrhne nohy, tak sa preberieš!
Podľa niektorých vedcov čas neexistuje, Maroš… Ako to myslia? Ak sa ale chytíme tvrdenia, že „Čas je ilúzia, čas v skutočnosti neexistuje“, tak potom TELO A VŠETKO HMOTNE SA JAVIACE, ČASU (ktorý je vraj ilúziu a v skutočnosti neexistuje) PODLIEHAJÚCE JE…………..TIEŽ LEN ILÚZIA……….. Aj keď tú ilúziu vnímame zmyslami (ktoré sú softwérom)…..
Souhlasim. Ještě to naučit lidi. Zejména mladou generaci,ktera je cilene vychovavana k oslavám Světového ekonomického fóra, EU, globalismu, korporacím…..
Na Macrona nie. Ale minule sa Pročko nejakej redaktorke vyplakával, ako strašne veľa výhražných listov chodia jemu aj iným ľuďom z OĽaNO. Aj keď to na verejnosti nie je veľmi vidno, musia mať celkom nezávideniahodný život.
Prečo dávate prímer „nezávideniahodný“? Akože im nezávidíme a inak je to s nimi v poriadku? Oni tie svoje „nervy“ prekonávajú kokaínom. Bežný človek sa obesí, a ak nie, tak sa ožiera – ale nie kvôli svedomiu – kvôli neriešitelnej situácii. Títo psychopati začínajú reagovať = rešpektovať druhých – len ak im ide priamo o život! Priamo! Keď si budú sami tlačiť črevá do brucha!
Doboha! Ked rodinám prichádzajú výzvy, upozornenia a iné ultimáta z daňového, Soc. poisť, zdrav. poisť, SPP, elektrární, bánk, poisťovní, súdov – z exekučných úradov – to nie sú výhražné listy?!
Týmto si trafil klinec po hlavičke.
Presne tak to je.
Nemali by dostávať výhražné listy ale by mali pykať za to čo napáchali.
A nikto nie je povolanejšímich potrestať ako tí, z ktorých krvi a mozoľov žijú tie beštie!
S nami nemusíte polemizovať. Ak by bolo po našom, tak 95% vami spomenutých inštitúcií by bolo zrušených a ich osadenstvo malo doživotný zákaz pôsobenia v štátnej správe (možno by sme zrušili aj samotný štát ako taký) a mnohí z nich by boli na galejách. Súčasný systém by sme prirovnali k školskému testu, kde je 100 otázok, pričom 70 otázok vás nikdy nikto neučil a za každú nesprávnu odpoveď dostanete ranu bičom. V krátkosti – súčasný systém je brutálne neľudský.
redakcia
Ak by bolo po našom, tak 95% vami spomenutých inštitúcií by bolo zrušených a ich osadenstvo malo doživotný zákaz pôsobenia v štátnej správe (možno by sme zrušili aj samotný štát ako taký) a mnohí z nich by boli na galejách
Väčšina „štátnej správy“ bude musieť odrobiť tie škody, ktorých sa zúčastnili ako „štátni zamestnanci“.
Lebo súčasný „štát“ je nepriateľ každého národa v každom štáte.
Súčasný štát sa zmenil na otrokársky systém, a občania sa stali otroci tých, ktorí „štáty“ riadia.
Spartakus bol terorista!
Lebo sa postavil proti systému, a teda bol terorista
Redakcia:
1/ Štát je základom našej suverenity a národnej existencie – a preto sa ho snažia rozvrátiť – takže vy rušiť štát NEBUDETE!
2/ Štát funguje napriek pokusom o rozvrat vďaka ZOTRVAČNOSTI SOCIÁLNEHO SUPERSYSTÉMU – t, j. aj vďaka stereotypom a automatickému fungovaniu štátnej správy a úradov!
Takže ste opäť konceptuálne úplne mimo, a ja rozmýšľam, či je to len vaša konceptuálna negramotnosť /ako užitoční idioti/, alebo ste vedomou súčasťou rozvratu.
Zle bude ked tej opici z ulici generála Pročka prestanú chodiť tie “ vyhrazné“ emaily…Potom to uz bude mať v naklonene do predklonu…
Maroš, na neho je toho kopa ale na Slovensku sa postuje málo informácií.
Seminár s Rudom Vávrom o škodlivosti rádiomagnetického žiarenia na človeka.
2 hodiny
https://www.youtube.com/watch?v=cpwLRb5GJtM
pokračování o elektromagnetickém záření, NWO,…(cca 49 minut)
https://www.youtube.com/watch?v=L_tbOVjV0EI
pokračování (1 hodina) V tomto seminári podrobne opisuje vplyvy elektromagnetického smogu, žiarenia, ako aj možnosť liečenia rôznych chorôb pomocou biorezonancie.
https://www.youtube.com/watch?v=slPs77JdJNY
Do firmy kde som cca pred 5 rokmi pracoval prišla „delegácia“ z Číny – traja mechanici a jeden ich šéf. Prišli kontrolovať kvalitu výrobkov, ktoré si dali u nás na Slovensku vyrobiť.
Všetci mali u seba mobily – smartfóny a mali skoro stále v ušiach „peckové“ slúchadlá. Ale ani jeden z nich nemal drôtové a ani bluetooth slúchadlá – všetci štyria mali slúchadlá s akustickým vedením zvuku! Ani jeden si ten signál neviedol peckovými slúchadlami priamo do hlavy.
……………………
Ďalej – mal som manuál od staršieho vozidla (r.v.1991-1999) a tam stálo v sekcii výmena oleja: nikdy sa holými rukami/pokožkou nedotýkajte použitého motorového oleja – spôsobuje rakovinu!
……………..
Alebo manuál od telefónu (myslím, že šlo o model Siemens S6 ale neviem to na 100 pro) – stálo tam: ….telefón držte len končekmi prstov a používajte ho len na nevyhnutný čas hovoru a potom telefón vypnite.
………….
Inak nedávno jeden taxikár z nášho mesta bol na operácii – mal veľký nádor v hlave v oblasti ucha na ktorom dohodobo používal bluetooth slúchadlo či nejaké to bezdrôtové komunikačné zariadenie.
čo to je?: slúchadlá s akustickým vedením zvuku
zrovna som pozrel uja gugla, ale ten nevie čo to je
samé bezdrôtové, alebo vedenie zvuku cez kosti
gumové trubičky … ty deb..
„Všetci mali u seba mobily – smartfóny a mali skoro stále v ušiach „peckové“ slúchadlá. Ale ani jeden z nich nemal drôtové a ani bluetooth slúchadlá – všetci štyria mali slúchadlá s akustickým vedením zvuku!“
Achnaton, a mali ich s káblikom, či bez? Ak bez, tak to boli BT slúchadlá…. 😀 …Akurát iná technológia, technológia „BONE CONDUCTION“. A prečo ich mali na ušiach? ABY POČULI ROVNAKO DOBRE zvuk zo slúchadiel (prenášaný do mozgu cez lícne kosti) a hlasy ľudí/mechanizmov v ich okolí – pre lepšiu komunikáciu a bezpečnosť. Záhada vyriešená….
Názor to pochopil a ty taký superanalytik všehomíra nie?:
názor
26/03/2023 at 12:46
gumové trubičky … ty deb..
sluchatka nepoužívam žiadne, nezaujímajú ma, ani informácie o nich nečítam
čo je ale lepšie?
chápať všehomír?
alebo vedieť o gumových trubičkách?
ja som si vybral všehomír a jeho analýzu
názor má trubičky
každému to, na čo má kapacitu
🙂
Achnatom, si ty ale divný týpek….Takže „gumové trubičky“ ako názov toho čo si mal na mysli (?) ťa uspokojil….SUPER….Ak sa nabudúce budeš pýtať ako sa volá ten nástroj, s ktorým sa prehadzuje hlina z miesta na miesto, napíšem ti „drevená palica s tým plochým a ostrým oné, čo je k nej prikované“…… Pýtaš sa na konkrétnu vec, a uspokojíš sa s názvom, ktorý HOVNO vysvetľuje… „to do uší“ či „to na uši“ je pre teba asi dostatočne uspokojivý výraz pre „slúchadlá“….. 😀 … No comment….
Hlúpe články, hlúpe komentáre. Účel stránky je oberať ľudí o čas.
Tak sem nechoď, nepíš do diskusie, neoberaj sám seba o čas.
Aj keď, články občas bývajú hlúpe a diskusné príspevky ešte častejšie.
Napr. tento tvoj príspevok je naozaj hlúpy a naozaj ma obral o čas.
Pre jop:
zadaj si do guglu a pohladaj (v slovenčine a češtine som o nich zatiaľ nič nenašiel) :
EMF Radiation-Free Earbuds Air Tube Stereo Headphones
……………………………………..
a pre všetkých:
https://m.youtube.com/watch?v=3V9naNr1yYM
Odzbrojené sily SR“ : “ Pridaj sa k elite k ozbrojeným silám“.
…a mažú komentáre ….. a zatvorili diskusiu pod videom o Migoch (mám ju v screenshotoch).
.. keď čítam ako Ozbrojené sily SR “ reagujú v komentároch tak mi to pripadá, že to musí mať na starosti nejaká vymytá guma alebo nejaký sopliak – ako v prípade polície SR.
..
Skôr sopliak. Raz sme sa s nimi pokúšali rozvíjať diskusiu pod naším statusom o nich (sami sa ozvali a reagovali na náš status), ale tá diskusia nemala zmysel. Argumentovali neskutočne infantilne a namiesto argumentov sa neustále znižovali k osobným útokom, nálepkovaniu a primitívnemu zosmiešňovaniu. No a v každej druhej rekacii „dúfali, že to nezmažeme“. Zrejme podľa hesla „podľa seba súdim teba“.
Nechodím sem a nepíšem.
Väčšina návštev tejto stránky sú roboty vyhľadávačov.
Je mi ľúto tých ktorí sem náhodou prídu, a pre nich bol tento komentár.
Nie pre trolov.
Tu treba byt velmi opatrny. Co ked za tym vsetkym stoja ONI ved vieme kto,. Kto stale sposoboval nepokoje . ten co financoval velku francuzku revoluciu alebo dal peniaze bolsanom aby zabili cara bohom vyvoleneho. A vieme ako to vsetko skoncilo vid. februar 48 luza sa dostala k moci a pracovitym a sikovnym vsetko ukradla a zavrela ich do gulagov . To snad nechcete aby vsetko bolo spolocne ako ti bezbozny husiti. FUJ .Nech zije kapitalizmus spolocnost sukromneho vlastnictva a sloboby.
Kedysi sa hovorilo „buď si taký hlúpy alebo si najatý – tretia možnosť nieje“.
Určite tou lúzou myslíš tú zapredanú trockistickú (a dnes neotrockistickú) háveď riadenú Západom, ktorá vedome a plánovane vytvára v spoločnosti teror a biedu a „hádže“ to na vlastencov a pronárodné sily.
Vdaka ze si mi prezradil svoje zivotne kredo , si logik. nezabudni Ked chces vela dostanes malo.
Vidíme, kam to ten slávny kapitalizmus dotiahol.Už dlho „živý“nebude.Na socializme, aký sme poznali nebolo nič zlé.Socializmus zakazoval vlastníctvo vyrobných prostriedkov, nezakazoval súkromné vlastníctvo a to je rozdiel, mohli sme mať dom, auto, pozemok,mohli sme pestovať a chovať, čo sme chceli ,do toho sa nám nikto nestaral…A práve o to nás globalisti a ich babky chcú obrať.Kapitalizmus v súčasnej podobe je už neudržateľný.Novým zriadením bude technokratické otroctvo, založené na princípe sociálnych kreditov(viď súčasná Čína)
Jozef. Tvoje príspevky okrem tvojho medu ktorý je domáci a dobrý sú aj tvoje príspevky konzumovatelné + nech sa ti darí °°
Ten, čo predáva med ,nie som ja.Je to tiež Jozef,ako ja,ale má inú grafickú značku.Ja mám oranžový štvorec. Teraz predával med pod značkou Jožin v predchádzajej téme.
Ktovie či robí aj niečo iné ako že predáva med.
Na socializme, aký sme poznali nebolo nič zlé
nesúhlas
Na socializme boli aj „zlé“ ekonomické mechanizmy.
A hlavne, socializmus tiež nebol objektívny, tiež nevychovával ľudí tak, aby chápali ako svet funguje, aby rozvíjali analytické a kritické myslenie.
Socializmus bol „zlý“ vo svojej jednostrannej, a tým pádom vždy pokrivenej ideológii.
Ale celkovo, ekonomika bola v poriadku.
Ekonomika socializmu sa však dala reformovať a aj bolo potrebné ju reformovať v niektorých oblastiach čiastočne, v niektorých viac.
Kapitalizmus NIE JE reformovateľný.
Ale aj kapitalizmus má v mnohých oblastiach dobré ekonomické mechanizmy.
Dobrý budúci ekonomický systém musí do seba vstrebať výhody každého systému.
Aj kúsok od otrokárstva sa bude hodiť.
Napr. pre predavačov šmejdových hrncov, ktorí penzistom predajú sadu hrncov za 3 000 eur.
Reťaze na krk, a pol roka uránové bane.
Prečo nie?
Hm , tie uzasne ekonomicke mechanizmy kapitalizmu su najkrajsie vidiet v zdravotnictve , farmaceutike a potravinarstve.
A na uvahu ne je uzitocnejsie odstranit pricinu , ktora nuti jednych vyrabat smejdove hrnce a druhych ich predavat?
ale to su asi bl bosti , ved som pamperlik
ja vidím jeden podstatný kapitalistický mechanizmus v odmene za prácu.
V socializme superinteligentný vynálezca dostal malú odmenu za svoje vynálezy a zlepšováky. Pričom urobil pre spoločnosť väčší prospech, ako 150 komunistických funkcionárov.
Čiže socialistický mechanizmus ho priamo okradol, a určite nemotivoval.
Socializmus ho okradol.
Okradnúť tú skutočnú prospešnú elitu ľudstva je škodlivé pre ľudstvo.
V kapitalizme dostal vynálezca za patent väčšiu odmenu,
(ak ho neokradli, alebo dokonca nezabili).
Toto je skvelý kap. mechanizmus.
Taktiež odmietam socialistické rovnostárstvo. Odmietam dávať sociálne dávky sociálnym parazitom. Alebo bude robiť, alebo nech zdochne od hladu. Práce pre spoločnosť je dostatok. Paraziti nebudú podporovaní. Ani v tom USA nebude nikdy nepracujúca černoška s 5 deťmi od rôznych otcov dostávať podporu. Aj v tom USA táto podpora končí a skončí.
Detto odmietam voľby v tom štýle, v akom teraz sú.
Presne tak, stádo si vo voľbách vždy zvolí vlastnú záhubu.
To čo píšeš (zdravotnictve , farmaceutike a potravinarstve), je samozrejme pravda. tam tie mechanizmy sú kapitalistická katastrofa pre človeka.
A na uvahu ne je uzitocnejsie odstranit pricinu , ktora nuti jednych vyrabat smejdove hrnce a druhych ich predavat?
Ale ja s tebou samozrejme súhlasím.
Ale to znamená koniec kapitalizmu.
S koncom kapitalizmu súhlasím.
Len chcem z kapitalizmu použiť tie najlepšie pre spoločnosť mechanizmy.
Odmenovanie za pracu , nedaj sa vysmiat je ix pripadov ako v kapitalizme okradli autorov vynalezu, vedcov a podobne. Taras nezmisli. Nikdy nebolo odmenovanie za pracu spravodlivejsie ako v socializme, uz to bolo povedane v basnicke ja som bannik kto je viac. A kapitalizmus okrad 90% spolocnosti. Snivaj dalej.
oldmarxista pamprlik
prečítaj si to čo píšem ešte raz
a čítaj s porozumením textu
Kde tam píšem o odmeňovaní za prácu???
Kde píšem o tom, že v kapitalizme bolo odmeňovanie za prácu spravodlivejšie ako v socializme???
Ty mi vyčítaš neviem čo, čo ja som vôbec nepísal!
veď tam píšem: „V kapitalizme dostal vynálezca za patent väčšiu odmenu,
(ak ho neokradli, alebo dokonca nezabili).“
ty ZOPAKUJEŠ moje slová a vyčítaš mi, že tvrdím opak.
A kapitalizmus okrad 90% spolocnosti.
a kde ja tvrdím niečo iné???
veď ja vôbec nepíšem, že kapitalizmus neokráda ľudí.
Ja vôbec neobhajujem kapitalizmus, lebo je to parazitický odporný systém
ja píšem o jednom podstatnom konkrétnom mechanizme, odmene za vynálezy.
Lebo v tom kapitalizme neokradli a nezabili každého vynálezcu.
v tom socializme okradli každého vynálezcu
socializmus mal tento mechanizmus úplne naprd
spoločnosť posúvajú vopred vynálezcovia, nielen technologickí, ale všetci.
asi v prvej vete to pises:
ja vidím jeden podstatný kapitalistický mechanizmus v odmene za prácu.
Fakt okradli vynalezcu v socializme? a co to ze mal moznost kludne pracovat lebo mal istotu primu , ze mu nehrozilo vyhodenie na ulicu , ze mal dochodok , zdravotnu starostlivost , deti skoly a nie len on ale cela jeho rodina to je asi podla teba nic.
Tak potom si urcite spolokojny s tym ako spolocnost posunuli do predu vynalezcovia odmenovani kapitalistickym sposobom rutime sa do blahobytu,hahaha
Nie je skor motivaciou v kapitalizme pri vynalezoch miera zisku a vynalezi ktore ohrozuju zisk velkych kapitalov su nemilosrdne likvidovane, a tym brzdeny pokrokk spolocnosti?
Myslim ze treba sa hlbsie zamisliet
Aj v dnešnom kapitalizme, keď zamestnanec objaví niečo v rámci svojho zamestnania, tak zamestnávateľ si na to vyhradzuje vlastnícke právo. Mnohé pracovné zmluvy to majú explicitné uvedené.
Máš to dopletené. Medzi súkromným a osobným vlastníctvom je rozdiel. Za tzv. socializmu bolo súkromné vlastníctvo nástrojom vykorisťovania človeka človekom.
Cca v 1992 roku viezol kamarát návštevu nejakých západných papalášov do firmy kde pracoval ako šofér. Zapadné kancelárske myši furt nemohli pochopiť jak, je možné že domy v mestách a dedinách patria ľuďom a nebývajú v nich ako nájomníci. A ešte viac boli na vetvy keď im vysvetľoval – on šofér a ešte tlmočník do nemčiny, že si ich postavili oni sami. Padali tam otázky ako „jak jejich“ a „jak postavili“?. Najviac im vraj nešlo do hlavy že ako mohli tí ľudia postaviť domy zo svojich výplat a zo svojich zdrojov a že kde brali toľko peňazí na firmy.
………….
Keď som robil v UK – keď libra bola ešte silná – býval som v podnájme v rodinnom dome. Raz domacim začala blbnút elektrika – zavolali firmu -elektrikárov a tí to opravili. Úplnú hovadinu. A potom nie ako u nás že si človek porobí ostatné (keď nevie opraviť elektriku – nech volá firmu) ale na úplne malú vysekanú drážku a kus odpadlej omietky volali stavebnú firmu a aby to nestačilo tak potom ešte firmu natieračské práce. Miestnosť ktorú opravovali mala tak 1,8x3m – bola to veranda.
Keď sme sa my – Slováci – nájomníci o tom taktne s domácimi bavili tak vraj je to bežné, že volajú každú firmu zvlášť (samozrejme, že za to riadne zaplatili až stonali).
Ja reku – a nieje u vás firma čo by to všetko vedela urobiť naraz?
To bola pre nich skôr urážka – tá moja otázka – v zmysle, že ako si môžem dovoliť pochybovať o vyšpičkovanom systéme ako je to v UK zariadené keď každá firma robí svoju prácu. Dávali mi najavo, že predsa ničomu nemôžem rozumieť keď ma napadajú také blbosti, že by to mohla všetko naraz urobiť jedna šikovná firma – pozerali na mňa z akého zaostalého sveta som prišiel.
Chcel som im povedať, že u nás na Slovensku si chodíme pomáhať v rámci rodiny či známych alebo susedov – ale to som cítil, že by to mohli brať až ako útok, keďže ich susedia boli absolútne nekompaktibilné kultúry. Z jednej strany moslim ktorý hulákal/kvílil motlidby pol dňa na koberci a z druhej strany nejakí prapodivní afričani a celá ulica bola súpermix kultúr.
Tak som toho nechal – nebudem si zbytočne rezať konár…
Len úplne najstarší angličania vyzerali ako tak normálne – keď zo strachom a nedôverou v očiach odchýlili dvere aby sa pozreli čo sa deje na ulici.
To mi aj môj známy čo tam žil dlhšie povedal že len angličania 75 + sú poslednou generáciou ktorá má ešte akotak kontakt s realitou. Ostatní sú už vraj len stádo nerozmýšlajúcich konzumentov.
To bolo cca 20 rokov nazad.
Po revoluci u nás vycházel časopis Receptář.My jsem snad byli národ kutilů.Co nápadů,kumštu v lidech bylo.Dneska je časopis z 90% tvořen odbornými články a sem tam nějaký nápad.
Ještě za socíku jsem dost pletla.I složitější vzory.Nedávno jsem potřebovala uplét kousek šály.Musela jsem se na internet podívat na zakončování.Úplně se mi to vypařilo z hlavy.
Ta ideologie je stále stejná a taky cíl, jen se vyvíjí a podle situace mění barvy. Všechno je předem pečlivě naplánováno, postupují pomalu ale jistě. Pamatuji jak začátkem 80 let min. století na vesnicích měli chodit úředníci po domech počítat a evidovat kdo, co a kolik toho chová včetně slepic . I když se od toho upustilo mámu to hodně rozhněvalo . Stejně nějak sledovali kolik toho kdo chová ,větší zvířata prasata ,krávy, kozy a pod. se neutajila.
JAsne presne si udrela na klinec problem je evidencia slepic a koz.Zrejme tu ideologiu naplanovali statisticky maniaci.
Nech zije kapitalizmus spolocnost sukromneho vlastnictva a slobody.
no jo
Ten ročild, vďaka podvodu z FEDu, má neohraničené súkromné vlastníctvo.
A ty, baran, nebudeš mať žiadne vlastníctvo, lebo ročild vďaka svojmu obrovskému NEOHRANIčENéMU MAJETKU ťA OBERIE O Tú TVOJU TROCHU MAJETKU.
Lebo silnejší pes jebe, lebo väčší majetok vždy ojebe majetkovo slabšieho chudáka.
Ten ročild, vďaka FEDu má aj neohraničenú slobodu.
A ty, baran, nebudeš mať žiadnu slobodu. Jediné, čo slobodne urobíš je to, že slobodne zdochneš bez majetku, od hladu, pod mostom.
Zdochnutí otroci slobodu nemajú, lebo zdochli.
Tak , tak velmi dobry postreh . Tak co znarodnime rosvildovi jeho majetok? A radsej nie , ved predsa mi chceme podnikat nech niekto na nas robi. Asi tak.
rozmýšľal som pri mojej reakcii, či táto tvoja veta:
„Nech zije kapitalizmus spolocnost sukromneho vlastnictva a slobody“
je irónia, alebo nie je.
pardon za barana, až teraz som pochopil, že to bola irónia
ale to slovo „baran“ som myslel tak trochu s láskou, ako takto synovi :- )
Tak co znarodnime rosvildovi jeho majetok? A radsej nie , ved predsa mi chceme podnikat nech niekto na nas robi.
no jo, asi tak
Diky za omluvu , ale to sa mi nevadi ved som pamprlik
Vidíme,kam to ten kapitalizmus dotiahol.Už dlho „živý“nebude….Na socializme, aký sme poznali nebolo nič zlé,socializmus zakazoval akurát vlastníctvo vyrobných prostriedkov,nezakazoval súkromné vlastníctvo a to je rozdiel,mohli sme mať dom,auto, pozemok, pestovať a chovať čo sme chceli,do toho sa nám nikto nestaral.A práve o to nás teraz globalisti a ich babky chcú obrať.Kapitalizmus pomaly krachuje a ďalším novým celosvetovým zriadením má byť technokratické otroctvo, založené na sociálnych kreditoch(viď súčasná Čína).
To je sice pravda,ale aby vznikl socialismus na který jsme byli zvyklí,tak by se zase muselo znárodňovat.Ti drobní živnostníci a zemědělci by se mohli nechat ,jako například v Jugoslávii,ale ti velcí by se bránili a hlavně zahraniční vlastníci .Tam by se asi musela použít revoluce nebo nějaké sankce.Jinak si to nedovedu představit.
Ak budú vo Francii úspešní, tak dosiahnu akurát to, že jednu bábku vymenia za inú a divadlo bude pokračovať. Na Slovensku sa tým nič nezmení.
Tak teraz vazne. Najprv ked chcem riesit urcity problem tak si ho musim za definovat.
Preto najprv musim pomenovat spolocensko ekonomicky sistem sucasnosti a tu je hned prvy hacik.
Mame tu KAPITALIZMUS hlavny znak sukromne vlastnictvo vyrobnych prostriedkov. Cize ked som proti sistemovy tak som protikapitalisticky a zacina kvikot ……
My uvazujme dalej chcem zmenu tak musim zmenit hlavny parameter sistemu kapitalizmu , cize odstranit sukromne vlastnictvo vyrobnych prostriedkov a zase kvikot…… a tak sa dostavame k poznaniu ze treba socializmus spolocne vlastnictvo vyrobnych prostreiedkov a teraz obrovsky KVIKOT ……….cize ziadna zmena sa nekona a ako skonci kapitalizmus tak ze jedna korporacia bude vlastnit celu planetu presnejsie zvysok co ostane.
A perla na zaver skutocni kapalizmus vidite v afrike robi sa od osem rokov desat hodin denne v diamantovej bani statu co je jeden z najvecsich dodavatelov dimantov a doziva sa 25 rokov chodi sa otrhane a byva v bude a zerie odpadky . toto je buducnost vyspelej europi , lebo socialny kapitalizmus uz nie je nutny a ludia ho v podsate ani nechcu. Cize bud KAPITALISTICKA VOJNA A ZOBROTA alebo SOCIALISTICKY MIER A NORMALNY ZIVOT Tak co bude sa kvicat ?…….
Cize bud KAPITALISTICKA VOJNA A ZOBROTA alebo SOCIALISTICKY MIER A NORMALNY ZIVOT
Tak co bude sa kvicat ?
bude sa kvičať, bude sa mekotať.
lebo tupá sviňa aj tupá ovca kvičia a mekocú principiálne.
lebo to je ich podstata
ak čakáš od svine, že prestane kvičať, ak čakáš od ovce, že prestane mekotať, tak patríš k hlupákom
tým hlupákom nemyslím teba, to je len všeobecné vysvetlenie pre ostatných
(lebo ja chápem, čo a ako si písal v príspevku)
tupé stádo BUDE KVIČAŤ VŽDY, lebo mainstream im dáva príkaz: teraz kvičte.
Program v hlave stáda spustí kvikot.
Vždy.
vdaka ze chapes
Mier + normálny život kvikat sa bude stále °°
Opera – to je to čo tam tak kvíkajú.
https://i.ytimg.com/vi/QRBEBl08QLw/maxresdefault.jpg
pôstom by mohla začat °°°°°°°°
Řeší se kapitalismus kontra socialismus. Oba systémy jsou cestou pokud se pritom dodržují lidské hodnoty na základě mravnosti. Protože jeden i druhý je postaven přirozeně v tomto světě z tohoto světa. Jeden preferuje individualitu, druhý společenství.
V tom je rozdíl, jakou cestou jdou. Pokud se jedná o hodnotový systém neměly by být rozdily ve výsledcích.
To je předpoklad, který nicméně nepopisuje jakými způsoby udržování společnosti, ten který systém prochází a používá.
A to je zásadní.
Pak nemá smyslu se bavit o odměňování, protože v ideálu zachování lidství se společnost bude vždy starat o potřeby lidí bez kterých nemůže fungovat. A toto bude primární.
Pouze tam kde tyto hodnoty přestanou dominovat dochází k destrukci projevující se různými způsoby v likvidaci nejen soužití, ale vedoucí k boji uvnitř systému.
Důležitou kapitolou je kvalita lidí zapojených v systému. Pokud nejsou vytvořeny ochranné mechanismy, společnost neplní funkci a dochází k destrukci a přechodu na parazitický systém. Bez výjimky.