Ako si za 28 dní natrvalo znížiť vysoký krvný tlak bez užívania liekov na predpis? Viac info tu

Klimatická agenda „nulového uhlíka“ zničí vás, vašu rodinu a všetko, čo milujete


Klimatická agenda „nulového uhlíka“ zničí vás, vašu rodinu a všetko, čo milujete

(Dr. Vernon Coleman, Expose News) Cesta smerom k „nulovému uhlíku“ v rámci takzvanej agendy Net Zero je poháňaná mýtom o zmene klímy. Ide o mýtus, ktorý šíria malé, no hlučné tímy zmätených ľahko ovládateľných nadšencov a klimatických aktivistov.

Je to však úplne absurdné. Bez fosílnych palív, či sa nám to páči alebo nie, sa vrátime do 19. storočia.

Ako znížiť cholesterol a vyčistiť cievy

Mýtus o zmene klímy je založený na jemne vyváženom množstve pseudovedeckých dôkazov a falošných správ. Tie sú šírené profesionálnymi propagandistami a skúsenými konšpirátormi, ktorí podporujú názor, že fosílne palivá ohrozujú náš svet a existenciu planéty.

Mýtus, ktorý vytvorili, je propagovaný s až absurdným nadšením ľahko ovplyvniteľných aktivistov. Väčšina z nich takmer určite verí, že lži, ktoré im povedali, sú pravdou a že ak neurobíme podstatné zmeny v našom spôsobe života, potom nemáme žiadnu budúcnosť.

Učili ich, že moria budú vrieť a stúpať, až napokon pohltia Zem a život, ako sme ho doteraz poznali, sa stane nemožným. Ľudská rasa bude odsúdená na zánik.

Toto nezmyselné presvedčenie nie je vo vede o nič lepšie ukotvené ako rovnako absurdné, ale oveľa menej nebezpečné a škodlivé teórie, že Zem je plochá, alebo že neexistuje gravitácia.

Dôsledkom toho je, že vlády na celom svete teraz tvrdia, že nemajú inú možnosť, než prijať drastické opatrenia, aby nás zachránili pred záhubou.

S pomocou a podporou dôverčivých más, ľahko zmanipulovateľných lídrov charitatívnych organizácií, lobistických skupín, bankárov a investičných skupín, sa prijímajú opatrenia na zastavenie používania všetkých fosílnych palív a na zmenu každého aspektu nášho súčasného spôsobu života.

Najvyšší súd Veľkej Británie nedávno rozhodol, že mestská rada musí zvážiť vplyv spaľovania ropy na klímu predtým, ako povolí nové ropné vrty. Takéto opatrenie však spochybní všetky budúce projekty v oblasti ropy a zemného plynu v Británii aj v EÚ.

V inom prípade švajčiarska žena zvíťazila na Európskom súde pre ľudské práva, aby prinútila Švajčiarsko urobiť viac v boji proti mýtu o klimatických zmenách. Toto všetko je šialenstvo!

Najlepší vtip tohto storočia je, že Čína predáva solárne panely a elektrické vozidlá na Západ a spaľuje uhlie na výrobu elektriny na ich výrobu.

A keďže nás na Západe povzbudzujú šialenci, aby sme zanevreli na fosílne palivá, nikto nesmie spomenúť, že 84% globálnej energie pochádza z fosílnych palív. (Mimochodom, to je len o 2% menej ako v roku 1973.)

Bez ropy a plynu by sme museli prežiť zo zvyšných 16% energie, ktorú teraz využívame.

Oh, a bez fosílnych palív nemôžete vyrábať hnojivá alebo lietať lietadlami na slnečný pohon či veterný pohon (teda okrem vetroňov, ale aj tie musí hore vyniesť lietadlo poháňané leteckým benzínom).

Je absurdné navrhovať, aby sme sa vzdali fosílnych palív. Urobiť to by znamenalo nevyhnutnosť zmeniť každý aspekt nášho života.

Bez fosílnych palív budeme mať veľmi málo jedla, žiadne školy, nemocnice, veľmi málo dopravy (okrem toho, čo zabezpečujú kone a bicykle), žiadne počítače, žiadnu televíziu, žiadne časopisy a noviny, žiadnu klimatizáciu, žiadne mobilné telefóny, obmedzené alebo žiadne osvetlenie, obmedzené alebo žiadne kúrenie a obmedzené alebo žiadne varenie.

Liečba osteoporózy

Či sa nám to páči alebo nie, do roku 2030 sa vrátime do 19. storočia. Solárne panely a veterné mlyny to nezastavia. Zaujímalo by ma, koľkí z tých, ktorí podporujú myšlienku nulového uhlíka, vedia, čo sa stane.

V dôsledku toho za všetko zlé, čo sa deje v našom svete, je zodpovedná hŕstka klamárov, podvodníkov, oportunistov a konšpirátorov, ktorá presvedčila malú, ale hlučnú a mocnú kliku, aby presadzovala politiku, ktorá zničí vás, vašu rodinu a všetko, čo milujete.

Rovnako ako pri falošnej pandémii covidu (a toxickej a neužitočnej vakcíne proti Covid-19) boli médiá využívané na propagáciu mýtu, vytváranie zmätku a šírenie dezinformácií.

Takže, keď sa britský dovolenkár sťažoval, že teplota v ich letovisku je 30 stupňov, tlač o tom informovala, akoby to bola dôležitá správa. V skutočnosti, keby sa obťažovali urobiť malé overenie faktov, vedeli by, že to bola priemerná teplota pre jún v tomto letovisku.

Faktom je, že ak by globálne otepľovanie bolo skutočné, úmrtnosť by v Británii prudko klesla. V súčasnosti však zomiera každú zimu v dôsledku chladu 50 000 až 100 000 ľudí. Všetci by sme si mali priať, aby globálne otepľovanie bolo skutočné.

(Pretože počet ľudí, ktorí by zomreli v dôsledku horúčav, by bol v porovnaní s ľudmi, ktorí zomierajú v dôsledku chladu, mizivý. A väčšina z nich by bola jednoducho hlúpa.)

A presne rovnako ako v prípade covidu, aj pri údajnej klimatickej kríze sa nevedie žiadna debata. Klimatické zmeny sa stali svätou vojnou a je pri nich rovnako neprijateľné spochybňovať falošnú „vedu“, na ktorej je založený klimatický mýtus.

Žiadna hyperbola nie je príliš divoká pre tých, ktorí propagujú mýtus o zmene klímy. Strašenie sa stalo oficiálnym nástrojom. A samozrejme, tí, ktorí ponúkajú pravdu, sú zosmiešňovaní, hanobení a potláčaní.

Nič v histórii nebolo také nebezpečné ako unáhlené a absurdné sprisahanie s cieľom prestať používať fosílne palivá.

Mýtus o klimatickej zmene sa používa ako výhovorka na zmenu spôsobu života, na obmedzenie zdravotnej starostlivosti, na nahnanie ľudí do malých, uzavretých mestských osád (známych ako 15-minútové mestá) a na vytvorenie spoločnosti, ktorá bude na nerozoznanie od sveta, ktorý vytvoril George Orwell vo svojom románe „1984“.

Výsledkom tejto zápletky bude, že všetko, čo si ceníme, zmizne a miliardy ľudí zomrú.

To sú fakty.

Ak ste stále na pochybách, položte si otázku, prečo sa nikto, kto verí v klimatické zmeny a agendu nulového uhlíka, neodváži diskutovať o týchto otázkach.

A položte si otázku, prečo ma (poznámka: Vernonovi Colemanovi) zakazujú všetky médiá hlavného prúdu, kde som si väčšinu svojho života zarábal. Prečo mám zakázaný čo i len prístup na YouTube (nehovoriac o nahrávaní videí) a prečo mám zakázaný prístup na všetky sociálne siete?

Prečo sa tak boja pravdy?

Ako znížiť cholesterol a vyčistiť cievy

Autor: Dr. Vernon Coleman, Zdroj: expose-news.com, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Ropa je škodlivá a môže sa vyčerpať. Zemný plyn je tiež do času. Udržateľné sú obnoviteľné zdroje ako konopa, stromy…

    • Nečítal si náhodou knihu „Limity rastu“, ktorú napísal pseudovedec Dennis Meadows na objednávku Rímskeho klubu? V nej už v r.1972 tvrdil to isté,o čom teraz píšeš ty.Prešlo vyše päťdesiat rokov a stále je všetkého dostatok…..Kedy zmizne tá ropa,plyn,uhlie…?

      • Plyn zmizne týmto tempom za niekoľko storočí. Zásoby sú pod zemou prepojené, nemožno vyčerpať len jedno ložisko. Máš pocit že sa uhlie tvorí samovoľne a dopĺňajú sa vyťažené bane?

        • plyn a ropa sa nedajú vyčerpat, nikdy !

        • Koľko presne je toho vyťažené, napíš zdroj, odkiaľ to máš… Napíš konkrétne čísla, keď nehovoríš v číslach, nehovoríš nič,len reči do vetra…

          • No čítal som dve uletené TEÓRIE na tému prečo ropa? – také až príliš okato alternatívne:

            1. Ropa je vytvorená v hlbinách Zeme inak než nám oficiálna veda tvrdí , po vyčerpaní z vrtov sa po čase dotvorí/doplní…niečo ako keď sa „doplní“ krv človeka napríklad po darovaní. Ropa má svoju špecificku funkciu, je jedným z orgánom živého tela planéty a nepochádza z rorloženych tiel zvierat, rastlín.

            2. Ropa je neustále dodávaná ľudstvu do Zeme (alebo do nášho umelého sveta) vyspelými mimozemšťanmi, ktorí nás povedzme chovajú buď prirodzenom ale skôr nimi umelio vyrobenom či z hmoty Zeme upravenom gigantickom korpuse.
            Je dodávaná preto aby ľudstvo mohlo energeticky prežívať keďže je mu bránené sa technologicky a etický osamostatniť. Mimozemšťania udržujú ľudstvo na nízkej technoligickej úrovni a na závislosti na rope a zároveň pripravujú „likvidáciu“ závislosti ľudstva na rope, ktorá má byť aj likvidáciou ľudstva. Dosiahnuť to môžu len ak ludstvo dobrovoľne prijíma gilotinu – nimi podsuvané lži o škodlivosti jeho (ľudstva) neekologického počínania.
            Bez tohoto súhlasu ľudí by mimozemšťania (alebo skrytí) slolupozemšťania) nemohli dosiahnuť svojich zámerov.

            Čo ešte ľudia nevymyslia?

          • Chemické zloženie ropy sa najviac podobá živiciam stromov. Je pravdepodobné že ropa, uhlie a urán boli vyrobené predpotopnou civilizáciou a my používame jej zásoby. Biosféra bola rádovo 10.000 krát väčšia ako dnes. Zemný plyn vzniká rozkladom predpotopnej organiky zakrytej nepriepustnými nánosmi a ľadmi potopy. Pod Grónskom a Sibírou je zmrazený dažďový prales, ktorý rozkladajú baktérie.

          • Bol robený pokus s pestovaním paradajok pri mierne vyššom tlaku vzduchu. Vyrástli niekoľko metrov s priemerom stonky niekoľko centimetrov. V minulosti mohol byť vyšší tlak vzduchu a všetko rástlo podstatne väčšie. Naznačujú to skameneliny na povrchu – dinosaury, obrovský hmyz, obrovské rastliny. V hĺbke môžu byť ešte väčšie tvory, ale tam sa nedostaneme. Na povrchu sú stolové hory, čo v niektorých prípadoch môžu byť pne stromov.

            Predpotopná civilizácia si spravila skromné zásoby uhlia (na výrobu kovov a polovodičov), ropy (na mazanie strojov) a uránu (na energiu a zbrane). Po poklese tlaku po jadrovej vojne sme sa zmenšili na veľkosť mravcov. Predpotopné zásoby sa nám zdajú obrovské.

          • Suroviny pre priemysel možno vyrobiť:
            Uhlie z dreva spaľovaním bez vzduchu.
            Urán z thória v reaktoroch.
            Guma z kaučuku rastlín.
            Plasty z konope.

            Ako by sme pomenovali ľudí podľa veľkosti?
            trpaslíci … decimetre
            bežná veľkosť … 2 metre
            obri … 5 metrov
            bohovia … desiatky metrov

          • Miroslav Čižmár

            Kde sa ťaží thórium?

          • Thoria je všade dosť.

        • Tak nech sa uvolnia v suflikoch zamknute patenty pre ine typy energii ktore uz boli mnohokrat dokazane. Energia eteru, nuloveho bodu, vakua a kadeako sa to este nazyva. Nepochopil si to ze toto vsetko sa ocividne spristupni az ludia budu „na retazi“. Potom ked uz nebudu zavadzat elitam v letoviskach a budu si moct honit svoje ega ako dokazali ovladnut masy, ze sa im to podarilo. Budu mat nas ako svoje mravcie farmy za digitalnym sklom (digitalne ID, penazenka adt.)
          Ropy je dost, tehcnologii tiez a ziadne CO2 nas neohrozuje. To su bludy.
          CO2 je prospesne pre vegetaciu, ale zial neni iny emisny prvok ktory clovek vytvara, a na zaklade ktoreho by mohol byt clovek obvineny, ze to on je ten zly fuj a ze musi byt kontrolovany,, my sa mame citit previnilo.
          Tak isto ako ked doslo na plasty coz je z ropy ako vieme, otvoril sa mega binis a plasty su vsade,, ONI a ich biznis su toho vsetkemu na vine ale MY ludia mame triedit plasty, ktore aj tak horia v peciach (90% z nich je nerecyklklovatelny). Takze my sa mame citit previnilo. 😀
          Uz sa konecne preberte pre boha maaariu. CO2 tvori 0,04 % atmosfery, a clovek produkuje z tohoto percena nejakych 0,014 %,,to je prd vo vetre.
          Navyse ziadne globalne oteplovanie neexistuje.
          Sumarum: nebudme blby slepy a lenivy. Skrtat treba ina inych veciach. Napriklad kacanie lesov koli palmovemu oleju, drancovanie pralesov,, vyroba plastov.
          Zaujimave ze plasty ako take nikto nezakazuje, a pritom davno bolo vsetko v skle.
          Vybijanie stat v Holandsku a rusenie fariem je co myslite preco ? Mate vobec vseobecny prehlad, a konceptulanu logiku ako vsetko s osebou suvisi a za rovnatkom je biznis, moc, kontrola ? Kazda oblasat zivota je dotknuta a presadzvoana zmenou tvorenou agendou k jednemu cielu.
          Chce to viac vasej snahy… viaaaac

          • veľmi dobre si to zhrnul noro….. problém je, že tu to má malý dosah… ale ja to tiež tak cítim ako si napísal…

        • Rumcajz a čo je podľa teba himalájska soľ, ?

    • Ropa a plyn nejsou fosílie už to konečně pochopte.

    • „Fosílne“ palivá majú anorganický pôvod, neustále vznikajú v zemskom plášti a migrujú k povrchu. Sú nevyčerpateľné. Vyčerpaný ropný vrt stačí na určitý čas zavrieť a ropa tečia znova. No teória fosílneho pôvodu sa systému hodí, pretože pomáha udržiavať ich cenu hore.

  2. Objektívne

    Net Zero je samozrejme nezmysel, ovšem zmena klímy je realita a nie len na Zemi, ale na všetkých planétach Slnečnej sústavy.

    • Marek Kosice

      😀 😀 😀 …… Jasne…“na vsetkych planetach slnecnej sustavy „…… 😀 😀 :D….

      1. Zem nie je planeta
      2. Nebeske telesa su NEHMOTNE
      3. Kvoli takym tupcom ako si ty sa obyvatelatvo Zeme udrzuje V NEVEDOMOSTI.

      • Miroslav Čižmár

        Ak sú nebeské telesá nehmotné, tak z čoho pochádza solárna plazma, ktorá spôsobuje polárnu žiaru? Je to hmota, ktorá má objem, hustotu a hmotnosť. Podľa solárnych erupcií sa dá vyrátať jej dopad do atmosféry Zeme. Výpočty súhlasia s reálnym pozorovaním.

        • Dokáž že sú planéty hmotné. My nemusíme dokazovať pôvod plazmy. Nepoznáš teóriu elektrického vesmíru?

          • Miroslav Čižmár

            Gravitácia planét spôsobuje odchýlky v obežných dráhach planét. Sonda Voyager 1 doletela na okraj slnečnej sústavy, a poskytla dôkazy o hmotnosti planét.

          • Dôkaz je to čo si sám môžem overiť. Nie to čo si overil niekto iný. Strata času asi reagovať.

          • Miroslav Čižmár

            Sám vedec v poli. Držím palce v bádaní.
            PS: Ako si si sám overil plochosť Zeme?

          • Miroslav Čižmár

            Problém elektrického vesmíru je v tom, že elektrická interakcia sa oddelila od gravitačnej, teda pred elektrickou bola gravitačná, a nie naopak.

          • MČ: Ako si si sám overil že existuje gravitácia?

          • Miroslav Čižmár

            Hodil som sa o zem a netrafil som.

          • To si dokázal zrýchlenie voči Zemi a nie gravitačnú silu. Zmeraj ako sa gravitačne priťahujú dva šutre. … Troluješ?

        • Marek Košice

          MČ : Niektoré veci sú zatiaľ záhadou, asi toľko k tomu.
          Priblížil si si niekedy Slnko? Vyzerá úplne inak, než ukazujú obrázky a „videjká“ urobené NA POČÍTAČI cez photoshop a podobné programy. Zaznamenaj nejakú solárnu erupciu, natoč to cez teleskop a podobne, cez rôzne filtre. Nič nenatočíš, pretože Slnko je STUDENÉ (resp. nie je horúce).
          Ty mi vysetli ako je možné, Miroslav, že v tieto dni máme vonku na povrchu Zeme cez deň možno 30 stupňov celzia, ale vo výške 10km je už oveľa chladnejšie, a vo výške 30km máš mráz…. Pritom podľa FAKE teórií podvodnej astronómie je v termosfére (tuším nejakých 200-300km nad Zemou približne) obrovská teplota siahajúca až k 1500 stupňov celzia….Takže na Zemi máme 30 stupňov, vo výške 30km je v ten istý moment mráz, a vo výške 200-300km v ten istý moment (predstav si priamku vedúcu zo Zeme do výšky 300km a teplotné čidlá meter nad zemou, 30km nad Zemou a 300km nad Zemou) je do 1500 stupňov celzia….
          Kto tomu môže veriť? Len hlupák……..

          O ČO IDE? ….O to, že do výšky 200-300km sa proste NEDOSTANEŠ, ani balón s kamerou a teplomerom sa tam nedostane, tak si PODVODNÍCI/SATANISTI môžu vymyslieť, že je tam obrovská teplota, pretože sme proste oveľa bližšie k Slnku…Ale to, že balón vo výške 30km je TAK ISTO bližšie k Slnku ako ja stojaci na Zemi, ale vo výške 30km je tak či tak MRÁZ, to si môže overiť viac-menej KAŽDÝ, a ani to nie je žiadnym tajomstvom.
          POTOM ALE MUSIA EXISTOVAŤ OVCE ako ty a tebe podobní ľudia, ktorí budú schopní uveriť tomu, že redší vzduch vo výške 30km nad Zemou spôsobí nízku teplotu vzduchu (riedky vzduch ako slabý nosič/lapač tepla), no ešte redší vzduch vo výške 300km už zrazu slabým (ešte mnohonásobne slabším) nosičom/lapačom tepla nie je? 😀 😀 😀 😀 😀

          Presne ako píše Rumcazj, vesmír je „elektrický“…. Alebo elektro-magnetický…. Slnko je „nastavené“ tak, aby ohrievalo Zem a vzduch v blízkosti Zeme. Nie je to žeravá guľa….. Pozri si žiarivku, tá tak isto môže vyzerať „žeravo“, ale má izbovú teplotu. Žiadne slnečné erupcie na Slnku NEEXISTUJÚ, je to výplod satanistov….a ty si mu uveril.

          • Miroslav Čižmár

            Ako je možné, ze solárna plazma preletela cez kupolu?

          • E.T. Zemšťan

            Pre teba je aj zahada, ze ked je v poprade 20 stupnov a svieti tam slnko, ako je mozne, ze na gerlachu je 5 stupnov a svieti tam slnko.

          • Prečo je pri zemi 30 stupňov a vyššie chladnejšie alebo dokonca mráz? Úplne jednoducho. Slnečné žiarenie dopadá na zem, kde sa z frekvencií bežného denného svetla konvertuje na teplo. Klasické denné svetlo preto, lebo pre naše slnko ako čierne teleso s povrchovou teplotou 5770 K je maximum vyžarovaných frekvencií s vlnovou dĺžkou práve v rozmedzí 400 až 700 nm, čo je denné svetlo, na ktoré sú mimochodom evolúciou prispôsobené aj naše oči. Samozrejme, slnko vyžaruje aj ostatné frekvencie (infračervené, ultrafialové, rontgenové, atď), ale už nie v takej intenzite ako bežné denné svetlo.

            Poďme ďalej. Keď slnečné žiarenie zahreje zem (konvertuje sa z denného svetla na kinetickú/vibračnú energiu molekúl zeme), tak tieto molekuly začnú vyžarovať infračervené žiarenie, ktoré začne spätne zohrievať atmosféru (meniť sa na kinetickú/vibračnú energiu molekúl vzduchu).

            Lenže, intenzita žiarenia klesá s druhou mocniou vzdialenosti. Čiže čím ďalej od povrchu zeme, tým slabšie je infračervené žiarenie zeme (teplo) a tým nižšia bude aj teplota vzduchu. Okrem prenosu tepla žiarením dochádza aj ku konvekčnému prenosu tepla, ale to je tiež účinné len na krátke vzdialenosti, čiže vzduch bližšie k zemi bude teplejší ako vzdialenejší vzduch.

            Ešte je tam faktor rozpínavosti plynov. Keď zohriatý vzduch pri zemi stúpa hore, kde je nižší tlak, tak ten teplý vzduch sa rozťahuje. No a keď sa plyn rozťahuje, tak klesá jeho teplota. To je jeden zo základných fyzikálnych zákonov pre plyny.

            Už rozumiete, prečo je teplota hore nižšia ako dole?

          • Redakcia – poznám prípad vzduchoplavkyňe na balóne – keď jej zlihalo ovládanie počas supercely, keď ju vytiahlo do obrovskej výšky nad 12 km – tam skoro zmrzla. Inak – MiG-31 je lietadlo s najväčšou stúpavosťou – Rusi ho začali používať na kontrolu USA dronov – cca 20 km výšky.

            Inak to, čo spomínate, sa volá adiabatické rozpínanie plynov – dá sa využiť pri kondenzovaní plynov – výroba alkoholu, destilovanej vody. V roku 2003 – myslím v roku pápeža J.P.II bolo aj zatmenie slnka – tak to bola desivá kosa. Človek by povedal, však je teplo – a tá chvílka nič nezmení, takže máte pravdu – my nezijeme v nejakej saune, ale v atmosfére, ktorá sa ohrieva OKAMŽITE! Otázka – a čo v noci – ktoré ohrievače pôsobia? Lebo aj tie tropické teploty nie sú prejavom nejakej zbytkovej energie, ale energie priamo. ???

          • Cez deň, keď svieti slnko, na vás vplýva viacero faktorov, ktoré pôsobia tepelne. Slnečné svetlo sa na vašej pokožke premieňa na teplo. Teplo dostávate aj zo všetkého okolia. Každý predmet, ktorý má teplotu nad absolútnou nulou vyžaruje teplo (infračervené žiarenie). Absolútna nula je 0 stupňov Kelvínov alebo -273 stupňov Celzia.

            Preto je vám zima v miestnosti so studenými stenami (napríklad nula stupňov Celzia), hoci vzduch má teplotu 25 stupňov Celzia. A v miestnosti so vzduchom 20 stupňov Celzia, ale stenami zahriatými na 40 stupňov Celzia zasa teplo. Samozrejme, časť tepla dostávate aj priamo dotykom so vzduchom (konvekčný prenos tepla). Takže váš celkový pocit tepla alebo zimy závisí na všetkých týchto faktoroch dokopy, nielen od teploty vzduchu.

            V noci nedostávate teplo zo slnka, ale dostávate kopec tepla (infračerveného žiarenia) z okolitých predmetov a tiež konvekčne zo vzduchu. Mimochodom, oblačné noci bývajú preto teplejšie ako jasné noci, lebo počas oblačných nocí dostávate infračervené teplo z oblakov, dokonca aj tých, ktoré majú nula stupňov Celzia (273 stupňov Kelvínov), čo je stále šialene viac ako minimálne teplo z vesmírneho vákua o teplote 4 stupne Kelvína (-269 stupňov Celzia) počas jasnej noci.

            Ešte sa to dá povedať aj inak – počas oblačnej noci vaše telo vyžaruje infračervené žiarenie (teplo) do oblakov a rovnako dostáva späť teplo z oblakov. Takže odliv tepla a príliv tepla sa vyrovnajú. Pri jasnej noci vaše telo vyžaruje infračervené žiarenie (teplo) do vesmíru, ale z vesmíru nedostáva žiadne teplo naspäť, preto je vám po čase za jasnej noci vonku zima. Samozrejme nezamrznete, lebo nejaké teplo stále dostávate zo zeme, stromov, budov, rôznych predmetov a iných ľudí (žiarením), a tiež zo vzduchu (konvekčne).

            Teplo sa prenáša 3 spôsobmi – žiarením (elektromagnetickým vlnením), konvekčne (dotykom) a kondenzáciou/odparovaním, ale ten tretí spôsob nateraz nechajme bokom.

          • Príklad: Ak by ste boli zavretí v miestnosti, kde by bola teplota vzduchu udržiavaná permanentne na 25 stupňoch Celzia, no všetky steny by mali -273 stupňov Celzia, zamrzli by ste, aj keby ste sa žiadnej steny nedotýkali. Vaše telo totiž vyžaruje ohromné množstvo tepla v podobe infračerveného žiarenia. V takej miestnosti by ste však nedostávali takmer žiadne infračervené žiarenie z okolia naspäť. Vaše telo by pomocou metabolizmu nedokázalo vyprodukovať toľko tepla, aby kompenzovalo vyžiarené teplo. Netrvalo by dlho a zamrzli by ste. Dostávali by ste síce trocha tepla zo vzduchu dotykom, ale to by ani zďaleka nepostačovalo.

          • ander z ke

            pocuj vystudovany zakladkar Marek z ke. Ked ta odfotim, tak vyzeras uplne inak, ako ked si priblizim tvoju pokozku pod mikroskopom.

          • prd v prde

            slnko je studene. 😀 😀

            pohlavia su tri!!!! Muzi, zeny a Marek. 😀 😀

            Maroš napíš niečo. A daj desať pomlčiek.

            Vy dvaja by ste mali ist do sutaze slovensko hlada talent a zacat im rozpravat vase pribehy. Mozmo ziskate čiesto v slovenskom rozhlase po filanovi.

          • Stredoneslávny vinalicizmus

            Marek hlupak si ty a nekonecny, kedze nevies pochopit, ze okolo zeme mas milion roznych polí, ktore priamo vplyvaju na teplo a teplotu

          • redakcia:

            Teplo sa prenáša 1) žiarením 2) vedením 3) prúdením.
            Kondenzácia je odovzdanie tepla dopraveného prúdením.

            Výpočtová teplota (nočnej) oblohy je v zime -60 °C, v lete -30 °C. Pocitová teplota je priemer teplôt vzduchu a povrchov. Sú na to špeciálne teplomery.

            Kolmo dopadá na 1 m2 atmosféry asi 500 W svetla a 500 W tepla. Svetlo sa ohýba na vode v atmosfére, teplo ide viac priamo. V lete je teplejšie, lebo na povrch Zeme dopadá svetlo aj teplo. V zime dopadá len svetlo, teplo nedopadá, lebo Slnko je ďaleko.

      • Israismael

        Ako môžeš MzK vypotiť tak suverénne zo seba akoby si bol naozaj o tom na milión percent presvedčený že Zem nie je planéta a že nebeské telesá sú nehmotné ? Slnko je nebeské teleso a je podľa teba nehmotné ? Ved ho vidíš svojim zrakom a vidí ho každý človek,je teda hmota s vyžarovaním a svetlom ,nie duchovný objekt ..Zem nie je planéta ,ale azda nehmotný objekt ..? To si už riadne prestrelil ,presne tak ako s plochou zemou ..Zem sa otáča okolo svojej osi ..Počuj videl si už dosku a foršnu aby sa točila okolo svojej osi a sedeli by na nej ,teda žili ľudia ? To by sme sa pekne dodzigali keby sme sa točili ako Zem na plochej foršni ( veď si to len predstav keby si sedel na plochej foršni a točil by si sa okolo vlastnej osi na nej ako rýchlo by si sa strepal z povrchu dosky )..a ešte si uvedom ,že všetko čo sa obaluje hrubou hmotou je hmotné a tým pádom našim pozemským očiam viditeľné či už voľné alebo cez vedecké prístroje ..len duchovné a božské je nehmotné lebo to sú iné systémove svety (oblasti ),úplne iné než hmotné .

      • Zver z Košíka

        https://bubo.sk/zajazd/juzny-pol

        Kámo, tak ty si hlavný autista na Slovensku, ani si to neuvedomujes. 😀 😀

        Pre teba je zahadou aj to, ze ti stale dokazu neurony prenasat vzruchy a aj ked postihnuto, stale nejako myslis. 😀 😀 😀

        Ze Zem je plocha. 😀 😀 😀

        Tak ty aky sprosty. 😀 😀 😀

        Ty si potrava pre boha, ty si nasiaknuty a presiaknuty demagog, ktory nema vystudovane nic a nicomu nerozumie. Stavim sa, ze ty ani nevies pocitat integraly. 😀 😀

        • Israismael

          On ti neuverí v dôkazoch ..On by napriklad neuveril ani keď by pred neho predstúpil sám Boh ,ešte aj vtedy by potreboval dôkaz že aby sa mu preukázal či je ozaj Boh ..On veri iba svojim získaným poznatkom ( jedno či sú bludné, nad tým nerozmýšľa pretože veľmi rýchlo ho presvedčí ľudská teória a filozofovanie ,čo nikdy nemôže byť absolutnou pravdou akými sú napríklad vesmírne Zakony )…Totiž on iné názory berie ako voči nemu absolútne nesprávne a nemožné mu odporovať ,pretože iba jeho sú správne a ,,logické“ !

        • A ty ovládaš počítať integrály pomocou logaritmického pravítka – ty debil v kraťasoch na elektrickej kolobežke s hlavou chránenou smajlíkmi? Ty sa nevieš normálne – bez emotikonov vyjadriť?

          Ko.ot! Keď vidím samého smajlíka – vidím debilného trolla s mobilom na kolobežke! Ups! Možno aj s čipom v tej jebnutej hlave! Ty IT magor! Ja keď zjebem MzK – tak ho zjebem ako človek!

          • Zver z Košíka

            ale vysvetlím ti to, lebo to inak nepochopis.

            Zvieratko z Ke pouziva pri ponizovani ludi smailiky. Nepouzil som nic ine, iba jemu vlastne ponizovacie mechanizmy, ktore su mu vlastne.

            Maros, teba keby vypocuvam, by si ani neppchopil, ze si bol vypocuvany. Teba zmanipuluje aj male dieta. Ty plocha zem

    • Je to tak. Nárast slnečnej aktivity spôsobuje zmeny na všetkých planétach slnečnej sústavy. Je to z dát ktoré posielajú na Zem planetárne sondy, ale to sa nehodí do krámu globálnym otepľovačom, lebo to vyvracia vplyv človeka. Na tomto základe potom nemôžu zavádzať plánované obmedzenia.

  3. Existuje aj fosílna ropa z baktérii, ale iba v obmedzenom množstve. Drvivá väčšina ropy vzniká v hĺbkach planéty pod obrovským tlakom z metánu a ložiská ropy sú stále zapĺňané novou ropou. Niektoré vrty už boli niekoľko krát vyťažené a po určitom čase sa z nich znova začala ťažiť ropa.

    • Pracoval som niekoľko rokov na ropných vrtoch a viem, že keď sa po stabilizácii vrtu a nasadení „erupčného kríža“ a „kozlíka“ (kyvneho zariadenia s hbinným čerpadlom) ťaží ropná zmes zo zeme tak sa nikdy netaží permanentne ale len v určitých časových intervaloch. Ide o to, že ropná zmes z každého vrtu je uplne iná – má iné zloženie v zmysle pomeru jednotlivých zloziek. Potom je ešte rozdiel že každý vrt – teda skôr ložisko pred navrtanim je pod iným tlakom.
      V podstate neexistuje v podzemí priestor ako nejaká jaskyňa kde je sa nachádza ropa. Vždy je absorbovaná nejakou porovitou vrstvou – je do nej pod ohromným tlakom vtlačená.
      Preto keď sa navrta vrt tak sa v hĺbke odkiaľ sa ťaží – kde behá hlbinne čerpadlo visiace na „tiahli ciach“ – tam sa predtým vytvorí vymývaním vrtnej kvapaliny cez otvory vo vrtáku komora kde sa zhromažďuje tekutá čistá ropa uniknuta z poroviteho sedimentu.
      Každý vrt ma inú vypočítanú dobu kedy sa má z neho ťažiť (napríklad denne od 14 do 16h).
      Ono to je ten výpočet rozdelený na 3 zmeny aby sa mohlo ťažiť z maximálnym využitím času vzhľadom na tlak (dotekajucej ropy do hlbinnej komory). Ak by pracovník nechal čerpadlo v komore bežať viac ako je určené tak nasaje sedimenty, väčšinou podobné zrnkam piesku a to by potom muselo čerpadlo von pretože by sa zanieslo.
      Čerpadlo je vlastne cca 8 cm hrubá dutá rura cca 3 až 6 m dlhá s kovovou gukickou na spodku čerpadla v lôžku.
      Čerpadlo behá hore a dole v dĺžke dráhy cca 2 m . Pohybom dole tlak ropy podvihne guľôčku a prepúšťa ropu okolo nej do tela dutého čerpadla. Pohybom hore váha ropy ale aj samotnej guľôčky zatlačí guľôčku do lôžka a uzavrie vstupný otvor čerpadla. Pohyb sa neustále opakuje a čerpadlo visiace na tenkých pospojovaných tiahliciach vytláča ropu nahor v stĺpci niekoľkých sto metroch alebo aj kilometroch až do rezervoara odkiaľ ropu berie cisterna.
      Čo sa týka toho dotekania ropy po dlhých obdobiach – to je tak – to ložisko ropy je objemovo ohromné a pozostáva z nepravidelných vzájomne prelínajúch sa priepustných vrstiev v rôznej hĺbke s rôznymi tlakmi. Po vyčerpaní na určitú – bezpečnú úroveň tlaku ropy kedy hrozí zanášanie vrtneho teda skôr ťažobného náradia sedimentami sa vrt na nejaký čas uzavrie / zakonzervuje pričom sa neustále monitoruje jeho stav /chovanie /tlak. Podla toho ake bolo ložisko veľké – teda skôr koľko mesiacov ci rokov bolo schopné dodávať ropu za bezpečných erupčných podmienok – podľa toho sa vypočíta znovaotvorenie vrtu. Napríklad za mesiac, rok, za 3 roky. Ale toto uz píšem o vrtoch ložiskami o ploche stovák km.
      Tie naše na Slovensku a v ČR – tým stačí denný prerušovaný režim aby stačila ropa dotekat do malej komory. Ú podmorských alebo iných vrtoch s gigantickou kapacitou ložiska nemá cenu obnoviť ťažbu krátko po dlhodobej ťažbe – jednoducho sa počká kým ropa k vrtu dotečie (vyrovnajú sa podzemné tlaky) aby sa mohlo znova začať dlhodobo ťažiť.

      • Vladimír

        Ďakujem, nielen za seba, za fantastické podrobné informácie o ťažbe ropy.

        • Vladimír: Podrobné ale nepodstatné.

        • No to bolo len veľmi ale že veľmi stručne. Ešte treba dodať, že ťažobné spoločnosti vynakladajú obrovské zdroje pre geologický vyskum a prípravu vtru. Tiež presun ťažobných zariadení na iné miesto je mimoriadne komplikovaná a pre vrtny tým fyzicky aj psychicky náročná záležitosť. Veľa vecí pri sťahovaní nejde štandardne povoliť, žeriavom presunúť.. jednoducho mnoho práce je použití veľkej sily a špekulovania jak si kadečím poradiť keď to nejde skoro nijak. V podstate sa pri presune vrtnej veže a všetkého okolo nej používa všetko a akokoľvek pretože často s niečím nejde pohnúť alebo sa niečo utrne a pod. Tiež si človek musí zvyknúť na to že je stále veľmi špinavý a nielen od ropného vrtneho vyolachu ale aj od olejov, vazelin rôzneho druhu a najmä takých ktoré obsahujú mikroskopické čiastočky medi – jednoducho je skoro stále nevídane špinavý – aj oprane veci sú celé špinavé.
          No nieje to práca pre každého.
          A ďalšia vec je ze dosť vrtov nebolo dobre geologicky odhadnutých, ropné látky tam neboli, boli tam len zmesi plynov. No aj tie – teda niektoré tu nich sa využili po dlhodobom odpustení plynov do ovzdušia ako zásobníky zemného plynu (zemný plyn sa do nich proste natlačí.
          Inak každá ropná spoločnosť je obrovská zložitá mašinéria, jeden spolupracujúcich organizmus viacerých segmentov kde vrtna súprava a všetko čo sa na nej deje je len špičkou ľadovca.

          • Na ešte som zabudol – to „dotekanie“ ropnych látok jdo miesta odkiaľ ho berie hlbnne čerpadlo je aj o tom ako je vrt hlboký. Povrchové vrty majú iba okolo 150 metrov. Iné sú hlbšie a hlbšie, ja som pracoval na súprave do 2000 a do 3600m a veľká súprava bola pokiaľ sa nemýlim do 6000 alebo 6500m.
            Ešte taka zaujímavost – to čo vyteká z ropného vrtu nieje len hustá zmes ale hustá zmes a veľké percento vody a nejaké percento plynov.
            V nádrži do ktorej vyteká „ropa“ (odkiaľ ju berie cisterna) je to napríklad takto : na spodu nadrze je opticky obyčajná špinavá voda (obsahujúca rôzne látky) a na tej vode pláva vrstva hnedočiernej olejovej zmesy rôznej hustoty (od konzistencie redšieho gélu až po penu), no a tá dvojvrstvová zmes ešte pracuje – uvoľňujú sa z nej plyny (bublinkuje). Takže napríklad vody je 80 cm a hustej vrstvy 15 cm. Vody je väčšinou viac. No a potom sa to odváža na strediská a separuje.
            Ako som už raz písal ľudia si tieto zmesi (hlavne nazelenalé) brávali na liečenie rôznych kožných chorôb pre seba aj pre zvieratá keď štandardné liečebné postupy (lieky a masti) nezaberali.
            Na Slovensku je ropa ale zahraničné tlaky – a hlavne noví dosadeni ludia do vedení vrtnych spoločností (aj v ČR) v 90 tkach tieto spoločnosti viedli k rozkladu. V jednej kancelárií boli často dvaja kohúti – jeden starý a jeden nový – ktorý mal za úlohu pomáhať podnik likvidovať keďže sa dovtedy o mnohom vo firme rozhodovalo na úrovni bežných kancelárií. Jednoducho ten novy mal za úlohu vyštvať starého, ktorý vedel co má v plánovaní ďalšieho života firmy perspektívu a čo nie.
            Z firmy som odišiel na jar 96 z rodinných dôvodov. Spomienky mám na to obdobie rôzne a veľa sa z nich dá poučiť jak hmotne, duševne aj duchovne. No a keď si zoberiem ako ma dnes v práci (a nielen mňa) snaží o čomkoľvek poučovať kdejaký ufňukaný liberál, tak si vždy s povzdychm hovorím „chlapče, chlapče…“.

          • Achnaton, ty by si si mal natierať uhlie na chleba a zapíjať ropou, lebo jedna pani povedala že je to zdravé. Proste balada.

          • Achnaton – vychádzam z toho materiálu, akože mýtus o fosílnych palivách – Rockeffeler – že podľa kontra materiálu – dostupnosť k rope by mala byť celosvetová – myslím, že bol spomenutý vrt 8.000 metrov a ropa by mala byť – je – údajne po vode druhá najrozšírenejšia kvapalina na Zemi – údajne z obdobia tvorby Zeme z hviezdnej mlhoviny – čiže to fosílne je len fejk, aby sa dala použiť zámienka – „až do vyčerpania zásob“. Čiže – všetko to „saudské“ – petrodolár – všetko to ruské – je ojeb! Každý štát, ktorý sa vie dostať do 8 kilometrov – môže čerpať ropu! Ono vlastne samotný geologický prieskum je ojeb – marketing! Prosto potrebuješ technológiu a ideš! Čiže to – „či sa to oplatí“ – je ten ojeb!

            To, že naftári sú večne zasraní, je mi jasné. Robil som v potravinárskom priemysle a bol som zasraný rovnako – musel som odtiaľ odísť, lebo život vo večnej špine.

          • Pro Rumcajz .Laskavě si něco zjistěte o léčivosti té části ropy -substance a pak komentujte.O pití surové ropy tady nikdo nemluvil.

          • Maroš, isteže neviem čo všetko tvorí „ropu“ – teda myslím to tak, že neviem prečo vznikla.. Neviem to. Je ropa zo 70 tích metrov a 5000 metrov. Viem iba že to dotekanie bolo o tlakoch, čase a výťažnosťi/zisku.
            Ale je to jedna vec a to že som si stopercentne istý že to niektorí ľudia na Zemi vedia a netýka sa to elít ale ľudí so skutočným poznaním. Nepoznám ani jedného ale aj tak viem, že je istota že existujú než ze takí neexistujú.

          • Achnaton: Vrtné rúry sa po pár sto metroch ohýbajú. Zakaždým inak, nemožno určiť ich smer. Vzdialenosť 5000 metrov nie je hĺbka 5000 metrov. Povrch Zeme tvorí čadič. Na ňom je nasypaný mäkký bordel zvaný kontinenty. Pochybujem že ste prevŕtali čadič.

          • Rumcajz, vrtné „rúry sa ohybaju“…
            ..žiadne vrtné rúry sa neohybaju!!!
            Vrtna kolóna pospojovanych vrtnych rúr – celá jej váha visí na unášacom zariadení na ktoré je zavesené na konštrukcii veže pričom jeden pracovník jemne „popúšta“ časť váhy kolóny na ktorej je na samom spodku vrták. Nemôže pustiť celú váhu vrtnych tyčí na vrták. Čo sa týka „úhybných“ vrtov tak tie sú normálnou praxou. Normálne sa vŕta pod rôznymi uhlami a väčšinou sú presné. Čo sa týka tvrdých hornín tak ten vrták prevrta všetko čo je pod zemou. Niekdedy sa vŕta pár metrov celé dni a vrták sa musí meniť lebo je na totalku (výmena vrtaka = vyťahanie celej kolóny a zapustenie = niekoľko pracovných zmen) a niekedy sa vŕta ako do masla. Vrták pozostáva väčšinou z troch rotačných kužeľov osadenymi tvrdokovmi – takže keď sa vrták točí tak tie tri rotačné kúzelný na ňom sa len prevaluju a drvia hornín. Nejde o klasicke odoberanie materiálu ako u bežných vrtákov. Cez kolónu – vnútri rúr je tlačená tekutina – „výplach“ a tryská von až dole v otvoroch na vrtaku. Tým sa vrták chladí a zároveň tekutina tlači nahor okolo kolóny tyčí „úlomky“ hornín. Vrták je vždy väčšieho priemeru ako priemer vrtnych týčí. Hore sa výplach preháňa cez vibračné sitá a tlačí čerpadlom cez unášaciu hlavu naspäť do vrtu cez vrtné rúry.
            Výplach sa musí neustále „vážiť“ a podľa analýzy sa upravujú jeho parametre – bud sa „zaťaží“ alebo „odľahčí“. Zlý prepočet parametrov výplachu môže spôsobiť nerovnováhu tlakov a časť alebo celá vrtná súprava môže z vrtu vyletieť ako zápalky – čo sa už stalo.
            Rumcajz – bez problémov sa vŕta rovno alebo pod sklonom.

          • Ešte som chcel doplniť o tm, že síce neviem ako sa tvorí ropa ale čo sa týka všetkej hmoty vo Vesmire tak to čo ju udržuje v POHYBE – v jej vznikaní, trvaní a zanikom/rizklafom – tak to sa nenachádza vo. Vesmire ale nad ním – je to tzv „Bytostný kruh“ – on zahrieva hmotu, ktorú tvz. Bytostní formujú do viditeľných foriem. Preto „prečo a ako“ – sa nikdy nedá dokázať a ani pochopiť skúmaním a pozorovaním hmoty vo Vesmire. Treba pohľad zhora – od príčiny a nie naopak. A to sa týka aj ropy a všetkého okolo nej. A napriek tomu, že mnoho ľudí má prežitý pohľad zhora na rôzne veci tak to ešte neznamená, že ich pohľad je nesprávny keď sa nezamerali na ropu. Skrátka nezamerali sa na čriepok, ktorý však je nepodstatný v skutočnom poznaní.
            Zhora všetko vyzerá úplne inak ako od ludi zdola. Treba sa teda zaujímať aj o pohľad zhora a nielen o to ako ľudia vidia svet cez ľudské pohľady / skúmania / fakty.

          • Achnaton:

            Ak sa niečo nedá dokázať, tak sú to fantázie.

            Neviem čo sú to „úhybné“ vrty. Je jedno či mi protirečíš alebo dávaš za pravdu. Neuviedol si jediný dôkaz, fakt. Snažíš sa mlžiť mnohými nesúvisiacimi informáciami.

          • Achnaton:

            Hmota sa sama môže ohriať, ak stratí pohybovú energiu. A platí to aj opačne. Napríklad motor, dopad guľky na terč, chlad v okolí tornáda, zánik magnetického poľa.

            Možno máš na mysli vloženie informácie do hmoty, aby sústava z určitých vstupov dávala požadované výstupy. Pre toto sa znižuje neurčitosť, entropia. Skúmaním, napríklad so spätnou väzbou, možno entropiu znižovať tiež.

          • Rumcajz, tzv úhybný vrt je vŕtanie pod rôznym uhlom – šikmo. Začína vŕtať kolmo a potom sa podľa potreby „uhýba“ – vŕta pod uhlom a nie kolmo.

            A hmota? Sama o sebe ako ju vidíme je mŕtva a ten „jej“ život / pohyb nieje jej vlastnosťou, v podstate hmota sama nieje výsledok procesov vo Vesmire ale procesov sveta nad ním. Zahrieva ju / pohybuje ňou vyšší svet.

          • Achnatom – a čo Goriolisove vektorové sily – v prípade rotácie Zeme? TaK buď nefungujú. lebo Zem nerotuje, alebo – ich efekt /na koľajniciach zjavný/ je spôsobený niečim iným. No lebo keď Zem nie je planéta. Magnetizmus /gravitácia ako taká neexistuje – je to synergizmus 4 síl – 1/magnetizmu, 2/hustoty, 3/tlaku, 4/svetla/.

            Zober si, že vrták zlomíš na 10 cm. No a tie torzné podmienky 5 -8 kilometrov. ???

    • No – ja som si zhruba po 2 desaťročiach v septiku vypestoval krásne – po mazute voňajúci – ropný produkt. Tak asi to fosília nebude.

  4. Ivan Vlček

    Tvrdenie o tom, že zásadný vplyv na otepľovanie má oxid uhličitý vylučovaný ľudskou činnosťou nie je ničím iným, len zatiaľ nepotvrdeným či nedokázaným tvrdením, len hypotézou, teda tvrdením, ktorého pravdivosť či nepravdivosť sa potvrdí, bohužiaľ,  až po niekoľkých desaťročiach vynakladania obrovských nákladov na znižovanie emisií oxidu uhličitého.

    Možnože nie najrozumnejšieho vynakladania peňazí nás všetkých. Peňazí, ktoré by sa iste dali vynaložiť oveľa účinnejším spôsobom v snahe vysporiadať sa s problémom otepľovania, vysporiadať sa s jeho dôsledkami.

    Vynaložiť napr. na opatrenia, ktoré by zmierňovali negatívne dôsledky otepľovania, ktoré by umožnili ľuďom lepšie sa vyrovnávať s týmito dôsledkami. Viac – viď link:

    https://vlceki.blog.pravda.sk/2022/07/28/e5-clovek-ako-hlavna-pricina-oteplovania-to-naozaj/

    • Tzv. emisné povolenky vymysleli dvaja židáci – bratia Kochovci /jeden myslím už zomrel/ – čo sú tzv. uhlobaróni, ktorí kontrolujú celosvetový obchod s uhlím.

      Dane a tzv. emisné povolenky predstavujú v podstate korupčný potenciál – medzinárodnú dohodu, projekt, formát, na základe ktorého – dohodou – sa ustáli zámienka, na základe ktorej – vlády celého sveta – môžu – zdierať svoje obyvateľstvo – akože legálne! No – a keďže sa tento model ujal – stačí už len vymyslieť zámienku! Napr. – že do roku 2030 musíš mať zateplený dom, inak ti ho zhabú a zakážu v ňom bývať. Ale veď to je moja vec, či v ňom mrznem! No – tak zateplím si stan!

  5. Bez CO2 všetko vyhynie. V prvom rade rastliny, ktoré ho potrebujú na fotosyntézu. Nasledovať bude hmyz, bylinožravce a na ich mäse závislé mäsožravce. V skutočnosti nás idú zabiť: bez možnosti obrany. Nulová uhlíková stopa naopak znamená likvidáciu takmer všetkého života na zemi. Navyše. likvidácia rastlín prinesie až extrémne oteplenie planéty. Nebudú lesy, stromy, ani tieň. Čo zasiahne aj moria, ktoré sa dramaticky oteplia. Nemali by sme na tento armagedon čakať so založenými rukami, mali by sme sa postaviť na odpor. V súčasnosti najmä na informačnej úrovni.

    • CO2 produkujú zvieratá, červy, hmyz, baktérie. Na zastavenie produkcie CO2 treba Zem vysterelizovať. Neviem si predstaviť ako.

      • V jadrovej vojne. V Černobyle majú problém s odhnívaním biomasy – lebo rádioaktivita. Ono to zvyšuje riziko požiarov – ktoré by to inak vyrovnali.

        Ja v tomto roku som mal tak degenerované planty /už druhý krát/ – že som vôbec nesadil. Príčina – kupovaný humus, ktorý niekto „ošetril“ proti burinám. A pre istotu tomu ešte pridal! Keby som sadil klasicky do krtincov – čo začnem znovu – tak mám zdravé planty. Už v živote nepoužijem kupovaný substrát – k stromom ešte kvôli vlhkosti áno, ale na planty už nie.

  6. Marek Kosice

    Dr. Norman Vernon, ty chudacisko krestanske „nesuce kriz“, na stare kolena (je to uz 80tnik) sa utapajuce v smutku a v hneve z toho, co NEMOZE (prinajmensom on osobne) zmenit….TRTKO, ktory travi zvysok svojho zivota nie len nicenim seba sameho, ale aj strasenim ludi, nevedomym vykonavanim ciernej magie, a to takeho typu, ktory ludom (co sa na to „naladia“) BERIE CHUT ZIT.
    Dedo, je mi z teba ZLE, si vynikajucou potravou pre Satana.

    • Modny guru

      ty si zakomplexovane chudacisko. Trapiaci sa trtko, nestastnik a polutovaniahodny neschopny muz. Slaboch, ktory si netrufne ani na slabsie pohlavie, lebo by si nevedel vychovat deti, postarat sa o ne a tak si svoju neschopnost a slabotu ospravedlnujes sam pred sebou tebe postacujucimi agúrgumentami, ktorymi sam seba presviedcas o svojej polutovaniahodnej situacii, ze je v poriadku.

      Ty slaboch. Radsej byt dezolat a postarat sa o rodinu, mat svoju vnutornu silu, ako byt tebou, ktory ziadnu silu nema.

      Nic nevies a k nicomu aj si. Krmis len svoje slabe ego. Toto krmenie svojho slabeho ega napadanim a neschopnostou uvazovat, je len jedina vlastnost, aj ked nechutne nou krmis satana, ktora ta drzi u zivota. Inak by si uz davno umrel, lebo slabe kusy nemaju co robit na tejto zemi..

      Si veriaci, veris v satana. Raz pises, ze viera v boha je picovina, lebo boh neexituje, ale v satana veris.. Tak sa uz zjednot v tej svojej kuracej logike.

      Zacni studovat fyziku, lebo ty nerozumies ani jej zakladom. ak ed budes expert vo fyzike, tak ti docvakne, cim ta naozaj krmi propaganda a co je skutocne, vramci ludskeho poznania. Ty potkan z diery.

      • Israismael

        To už je známe u toho človeka že on MzK skritizuje všetko čo nie je spojené s jeho egom ..Tomu sa hovorí že má príliš prepestovany predný mozog a až tak, že sa mu to všetko miesi v rozume a stráca sa v rôznych egach a v rôznych ľudsky vypracovaných teóriách ..Hľadá hľadá, ale nikdy nič správne nenájde v úplnej Pravde ..Koľko krát mal možnosť nájsť ..on sa radšej bude hrabať naďalej v ľudských egach a v ich teoretických a filozofických panfletoch

      • Môj otec sa vyjadril – „Naje.al si si deti – tak sa staraJ!“ A to je najlepší spôsob ako si založiť rodinu – neplánovite! V okamihu keď začneš plánovať – začneš kalkulovať. Deti nemajú byť produkt – deti majú byť výsledok. O ostatné sa postará pud! A ten aj zmení priority. Poznám človeka, ktorý nechcel deti, lebo by si nemohol dovoliť svojich pár pív a cigarety. Sociálne inžinierstvo a egoizmus. Marxizmus. Skrátim – najeb si deti a potom rieš priority – inak ich v živote nebudeš mať! A nikdy nedospeješ! Pre mňa mužom znamená byť otcom! Aj keď…

  7. Putin a Orbán jednali na vzácném setkání o Ukrajině a dalších otázkách

    https://aktax.cz/putin-a-orban-jednali-na-vzacnem-setkani-o-ukrajine-a-dalsich-otazkach/

  8. VIDEO: Špičkový vedec z Harvardského astrofyzikálneho inštitútu v rozhovore s Tuckerom Carlsonom vyvracia lži, ktoré nám súčasný systém podsúva o svete. Dr. Willie Soon prehovoril o fosílnych palivách vo Vesmíre, globálnom otepľovaní počas histórie, podvodnej agende vplyvu CO₂ na otepľovaní našej planéty, klamstvách tých, čo stoja za súčasným zmanipulovaným vedeckým konsenzom, ekologickom a lacnom využití čistej jadrovej energie na tisícky rokov dopredu, ale aj o dôkaze existencie Boha: „Boh nám dal Svetlo a to nám hovorí, aby sme ho nasledovali a robili to najlepšie, čo dokážeme“
    https://www.infovojna.bz/article/video-dr-willie-soon-tucker-carlson-rozhovor-januar-2024

    Zvýšený obsah CO2 spôsobil veľký nárast výnosov plodín v USA
    https://cz24.news/zvyseny-obsah-co2-sposobil-velky-narast-vynosov-plodin-v-usa/
    —————–
    Židmi vylízaný ko.ot sa zobudí a má právo na názor! Celá diskusia na Badatelovi! Ko.oti!

    • Ivan Vlček

      Máte pravdu s tým pozitívnym pôsobením oxidu uhličitého na rast výnosov plodín a pripájam nasledovný text:

      Nasledujúce slová zachytávajú časť rozhovoru s držiteľom Krištáľového krídla Františkom Simančíkom z Ústavu materiálov a mechaniky strojov Slovenskej akadémie vied, ktorý hovorí o tom, že oxid uhličitý – CO2 – rastu zelene na našej planéte, jednoznačne, len prospieva (prepis bez úpravy, v pôvodnom znení):

      „ … Keď je nadbytok CO2 tak začína fungovať rastlinstvo. Keď je vyššia teplota rastlinám sa darí. Keď príde jar a sa oteplí tak vtedy začnú rastliny zelenieť, berú CO2 z atmosféry, a v zime, keď zase nezelenejú a neberú si CO2 z atmosféry, tak CO2 v ovzduší pribúda.

      Sú také štúdie, a zo satelitu snímky to dokazujú, že za posledných 30-35 rokov naša planéta ozelenela približne o 5 percent, to znamená, že my podporujeme zeleň tým, že do atmosféry dodávame CO2 a otepľujeme.

      Rozhodne, zvýšené CO2 a zvýšená teplota podporuje na Zemi rast zelene.“

      Pripájam link, ktorý o tom podrobnejšie hovorí:

      https://vlceki.blog.pravda.sk/2023/12/03/e10-tym-skutocnym-nepriatelom-je-oxid-uhlicity-naozaj/

      • CO2 regulujú aj oceány. Rozpúšťa sa vo vode. Spravte si test s minerálkou v plastovej fľaši. Ochladením sa CO2 rozpúšťa, tlak klesá. Ohrievaním naopak.

  9. trocha ma mätie, čo sa tu vypočítava ako dôsledky klima šialenstva, ktoré vyprodukoval Al Gore a zarobil na ňon stovky miliónov, a podporuje fanaticky cisár klima zmien John Kerry. Niekomu to bohovsky nahráva do kešene a debilkovia to poresadzujú – lenže s paradoxom. Aby zachránili ľudstvo, musia ho zlikvidovať – napr. také hnutie Extinction rebellion, čo sa dá preložiť aj ako rebélia ZA vyhynutie. A mimochodom, všetko to, čo Coleman vymenoval, nie sú akési dôsledky z nerozvážnosti, ale ciele. Ciele v dávno a dobre premyslenom procese.

    • Veď to – blbec sa zobudí a prvé, čo mu napadne – „Mám právo na názor!“. Ten názor mu vybudujú židomédiá. Tak si teraz predstav, že blbec sa zobudí s tým, že „mám takýto cieľ!“. A okamžite si uvedomí, že aj tí druhí majú nejaký cieľ! Celá lož začína tzv. základnou filozofickou otázkou – „Prečo?“ No tak si predstav, že v tmavom podchode ti niekto vrazí nôž do brucha a zoberie ti peňaženku s celou výplatou. A ty sa ho začneš pýtať – „Prečo?!“

      No ty debil, pretože lupič mal svoj cieľ – olúpiť ťa! Tak sa debil nepýtaj, prečo sa živí lúpežou! Ráno vstával s tým, že nepotrebuje právo na názor, ale niekoho peniaze! Ale žid ťa bude presviedčať, že to najdôležitejšie v tvojom debilnom živote je „sloboda“ slova a právo na názor. Tak sa potom v tom tuneli – nečuduj! Lebo najdôležitejší je CIEĽ!!! Tak sa tiež nepýtaj ty dilino – prečo by to /našu genocídu globalisti/ robili! Keď začneš rozmýšľať o cieľoch – začneš rozmýšľať vôbec! Inak zostaneš len debil s názorom!

  10. Ivan Vlček

    Je veľmi otázne, či je hlavným vinníkom otepľovania oxid uhličitý vylučovaný činnosťou človeka, alebo či je to spôsobené nejakými inými mimoľudskými vplyvmi.

    https://vlceki.blog.pravda.sk/2022/07/28/e5-clovek-ako-hlavna-pricina-oteplovania-to-naozaj/

    • Ivan Vlček

      Sorry, za tento príspevok, bol už uvedený vyššie, s odkazom na ten istý link. Nejak som to poplietol.

  11. Globalistická kampaň NATO ve službách vražedného teroru musí být zastavena

    https://aktax.cz/globalisticka-kampan-nato-ve-sluzbach-vrazedneho-teroru-musi-byt-zastavena/

  12. https://necenzurovanapravda.cz/2024/07/hysterie-kolem-ptaci-chripky-se-presouva-z-usa-do-nemecka-a-australie/ asi chcu zabit dve veci jednou ranou, tj pokracujuce genocidne ockovanie a vyvolanie hladomoru vybijanim hospodarskych zvierat. Zozeru im to mnohi ludia zase aj s navijakom? 🤔

    • Bez CO2 nebude zivota na zemi. Klimakrize je vylhana, lidstvo se na produkci CO2 podili jen nekolika procenty. Vice CO2 – vetsi sklizne, to vam reknou farmari! Jak dlouho budete jeste verit prolhanemu politickemu ksindlu vsude u moci, rizenemu zidy z Londyna? Chteji nasi depopulaci!!!!

      • Israismael

        👍 absolútne správny pohľad pán Ján ..a dnes čo čítam tak aj pán Vlček má správne náhľady na vec 👍..
        Ak to máme brat správne z hľadiska VESMÍRNYCH zákonov a aj našich pozemských PRÍRODNÝCH ,tak je absolutne správne predpokladať že tými rôznymi agendami ako je Green deal, chcú lichvari sveta prinútiť ľudstvo k opätovným opatreniam(uzáverom ) ako boli za covidu ,ba omnoho horšími,pretože CO2 nikdy nebude nebezpečim na koniec života na planéte kvôli ľudskej činnosti a s produkovanim CO2 ..Je to čiste klamstvo ,aby tým dostali ľudstvo pod svoju kontrolu ,pod nebezpečným terorom ,navyše ešte aj v digitálnom priestore a v digitálnej pasci ( cez AI technológie ,digitálne peniaze ,kódy ,čísla ,znaky )

    • Nejvetsi problem lidstva je, ze z 90-95 % jsou nevedouci ovce, verici mediim a politikum. Nevedi co se deje, ze je uz vedou na jatka ockovanim, vybijenim dobytka a drubeze a neustalymi konflikty, ktere lide vsude musi podporovat z dani! Mam ve svem okoli takova hovada, kteri se s vami budou hadat, ze to tak neni.

      • 80-90% oviec vyplýva z normálneho rozdelenia pravdepodobnosti a bolo tomu vždy tak. Skutočný problém spočíva v tom, že táto Gaussová krivka sa už dosť dlhú dobu hýbe smerom k horšiemu, a teda že dnes tých 80-90% ľudových más je na tom intelektuálne tak ako pred 25 rokmi tých 5% najblbších. To je spôsobené hlavne židomédiami, ktoré už viac ako polstoročie úspešne realizujú tzv. „Dullesov plán“ debilizácie nenosatých národov.

      • No ja ten najväčší problém ľudstva vidím ešte z toho uhla, že ľudia vo väčšine neveria, že môže existovať univerzálny porisfkk6, ktorí spojí všetkých tak, že im bude dobre. No a ak niekto o takomto niečom povie tak ho označia za komunistu, fašistu, tyrana, výrobcu izmov a pod. Proste ľudia neveria PORIADOK, ktorý by nemusel byť z ich hláv. Veria len tomu čo ich napadá a preto sa medzi sebou dokážu žrať a zabíjať. Takze na prvom mieste nieje Globálny prediktor alebo Žid ale úplný nezáujem poznať Vesmírny Poriadok, ktorý platí aj na Zemi.

        • Jednoducho všetko to čo neprejde cenzúrou ich mozgu – to považujú za cudzieho nepriateľa, parazita.
          Do jedného vreca hodia jak zločincov Vatikánu tak aj každého, kto hläsa čistú Pravdu.

          • Israismael

            Naozaj Achnaton je dôležity pohľad človeka z vrchu =obrazne povedané,že ako by sa díval človek z bodu A= od samého Boha smerom dole do najnižšieho bodu Z=do hmoty ,na Zem ..Takýto pohľad je samozrejme absolútne a prakticky nemožný ,že by sa človek dostal fyzicky priamo k Bohu 🙂( koľkí sa však po smrti berú k nemu?) .. Napriek tomu človek má prehliadať a videt všetko z vrchu ( poznaním zo SLOVA) a nie prehliadať zo spodu zo zeme ,lebo sa nedostane bez poznania nikam ,jedine očami na oblohu( ale už ani to nedokáže dnes človek ) a to je pre vývoj človeka a jeho ducha malo …Je však možné takýto pohľad zažiť ,,vidieť“ obrazne…. a to jedine poznaním ,naučenim sa čisto bez bludov .zapísanim do softvéru (do ducha cez mozog a rozum človeka)..Toto si však vyžaduje znalosti,ktoré nutne musia pochádzať od Najvyššieho …a to sa človek naučí a spozna jedine tak, že pochopí slová Ježiša : KED PRIDE ON DUCH PRAVDY ,UVEDIE VAS DO VŠETKEJ PRAVDY ..No a keďže Duch Pravdy na zemi bol(na prelome 19 a 20 storočia žil), tak sa už vyplnili slova Ježiša !! Človek sa však opýta ,pretože je neveriaci Tomáš : Akoze bol na Zemi? .. keď neprisiel ako Kráľ ,neprišiel azda na Ufo ,nebol poznanym ľuďmi a pod ..On neprišiel bombasticky na Zem ,ani jeho život nebol,, božou selankou “ na tejto ľuďmi sprznenej zemi .Narodil sa úplne tak isto ako Ježiš = ako človek .Čo by sa však stalo keby sa začal označovať absolútne verejne pred ľuďmi a to ešte v 19 a 20 storočí že je vyslancom od Boha ,Duch Pravdy ? Ľudia by ho opäť zavraždili ako Ježiša ,pretože by ho považovali za ruhača..Neverili by mu..On však splnil vôľu božiu,ale tentokrát to bola Božia vôla aby ho ľudia hľadali a aby sa ON priamo nestykal so svetom ..Bolo to tak chcene !! Ľudia ho majú nájsť a jeho Slovo Pravdy …Ale On splnil čo splniť mal ..POUČIL SVET a všetko tentokrát spísal VO SVETLE PRAVDY aby sa už nikdy nič v Božom SLOVE na tejto Zemi nespŕznilo a neprekrucalo ľuďmi..To je ten pohľad ZHORA ako som už písal na začiatku …Poznanie Pravdy ,videnie z bodu A od vrchu až po bod Z po našu Zem v hrubej hmote ..A nielen to ..Je to prehliadka STVORENIA cez všetky sféry vesmíru od Božskej ,cez Duchovnú ,Bytostnu sféru ,Jemnohmotny svet až po našu hrubohmotnu Zem…A všade je čuly život ,všade sa žije ..my na Zemi nie sme stredom vesmíru ,ale sme úplne na spodu ,na konci Stvorenia z pohľadu videného od zHORA ..
            Viac v audioknihe na YouTube ,či v knihe 970 strankovom diele Ducha Pravdy Vo svetle Pravdy ,Posolstvo Grálu ..
            Uvážte …My ako ľudstvo sme dnes na vrchole súdu ,všetko speje k tomu že našu planétu a túto generáciu ľudí dostihne boží súd aby sa konečne vytriedilo temno od svetla ! Sme možno pár rokov od toho DŇA ,pretože udalosti na zemi to naznačujú ,najmä riziko jadrovej vojny sa môže spustiť kedykoľvek.,To sú všetko znaky posledných dní a znamenia ,ktoré sme dostali k posledným dňom.. K čomu by bol príchod Ducha Pravdy rok dva pred poslednými udalosťami ? Kto by sa ešte mohol zachrániť a spoznať božiu vôľu a SLOVO PRAVDY A TO SLOVO ZACHRANY ,KTORE
            JE OČISTENÉ OD BLUDOV a ktoré bolo pomotane človekom ? Človek jednoducho musí spoznať Pravdu ,lebo nezachráni svoj softvér (ducha) = svoje Ja ,nezachráni ani iné Ja (svoje deti ,rodinu a pod )….o tele sa nebavíme …Preto musel prísť omnoho skôr Duch Pravdy Abdrushin Imanuel ,omnoho skôr pred Apokalypsou a ARMAGEDDONom ,ktorý čaká túto Zem ..Tu nejde o žiadnu moju namotavku a pod..Kto má uši nech počúva ,kto má oči nech vidí a hlavne nech hľadá Pravdu ..

          • Áno, to si vystihol, že veľa ľudí očakáva príchod nadpozemského vždy inak než príchod bežného človeka. Ďalšou vecou sú hollywoodske namotávky – obraz vesmíru vytvorený.. a teraz ten princíp – obraz vesmíru zámerne vytvorený tak, že bolo z temna chorému ľudskému mozgu ponechané aby ho pre ľudstvo vytvoril. Nabalilo sa na ten ľuďmi kolektívne videný obraz vesmíru totiž toľko scifi kravin, toľko ezo a mystiky, ufo hovadín atd že sa u ľudí stratilo čisté chcenie alebo len rýdza zvedavosť ako to.z vesmírom v skutočnosti je.
            Stačia im scifi DVD cka na uspokojenie duchovnej túžby a to je nanič. Posolstvo života tak prijímajú od šašov namiesto od Pravdy, ktorá všetko robí tak ľahkým.

  13. Tu treba apelovať predovšetkým na používanie zdravého kritického (ak chcete sedliackeho) rozumu…

  14. A ako si z nás robia debilov ! Dávno vedia vyvolať kopu vecí umelo, svine ! A naše „národné“ vlády im všetko tolerujú !
    https://lipovylist.cz/wordpress/patent-na-hurikan-registrovany-v-usa-v-roce-2001/

  15. Prečítal som si komentáre, ale žasnem, koľko y nich by si zaslúžilo prinajmenšom Nobelovu cenu za popisované „objavy“.

    • To sú len teórie, ktoré majú právo na existenciu.

      • Nemajú právo na existenciu – a to aj tie moje ak sú nesprávne, majú však možnosť existovať. Je to ľudskom chceni a jeho slobodnej vôli – o jej využití. Tiež je Najvyšším určený čas dokedy treba všetky omyly opustiť, očistiť sa od nich.
        Mam na mysli omyly, ktoré brzdia duchovný vývoj človeka.

Pridajte komentár

*