(Dr. Vernon Coleman, Expose News) Pred priemyselným vekom sa nemocnice stavali ako katedrály, aby pozdvihli dušu a upokojili myseľ. Nemocnice boli zdobené rezbami, umeleckými dielami, kvetmi a voňavkami.
„Moderné“ nemocnice sú stavané bez ohľadu na ducha, oko či dušu. Sú holé, pripomínajú skôr väzenia ako chrámy. Sú navrhnuté tak, aby koncentrovali myseľ na bolesť, strach a smrť.
Okná sú umiestňované tak, aby z nich pacienti nevideli (a aj keby videli, pravdepodobne by nevideli nič fascinujúce, len odpadkové koše alebo klimatizačné jednotky). Ak sú okná s dobrým výhľadom, potom tieto okná budú po stranách kancelárií s byrokratmi. Najlepšie platení byrokrati majú najlepší výhľad.
Pacienti však nie sú v ohrození len preto, že nemocnice sú zle navrhnuté a zle riadené. Jeden z dôvodov, prečo už nemocnice nie sú vhodné pre chorých ľudí, je fakt, že „moderné a ambiciózne“ zdravotné sestry chcú viac administrovať ako ošetrovať.
V dávnych časoch boli zdravotné sestry najímané a školené na opatrovanie. Ašpirujúce sestry (väčšinou, ale nie výlučne ženy) boli inšpirované túžbou starať sa o pacientov a liečiť.
Ošetrovateľstvo bolo vznešené povolanie. Kľúčovým slovom bola starostlivosť. Najlepšie pracovné miesta v tejto profesii zastávali sestry z oddelenia opatrovateľstva – všetky z nich mali úzky a každodenný kontakt s pacientmi.
Je smutné, že dnešná kariérna štruktúra znamená, že zdravotné sestry, ktorých túžbu po ošetrovaní sprevádzajú čo i len tie najmenšie ambície, rýchlo postúpia po rebríčku do bodu, kedy s pacientmi trávia veľmi málo času.
Mnohé staršie sestry dnes trávia celé dni zatvorené vo svojich kanceláriách, pozerajú do obrazoviek počítačov a vypĺňajú hodnotiace formuláre.
Mnohé zdravotné sestry sa považujú za nadradené pre podradné úlohy ošetrovateľstva. Manuálnu prácu často prenechávajú nevyškolenému personálu. Zavedením titulov pre sestry sa veci ešte zásadne zhoršili tým, že sa z praktického povolania stalo povolanie s akademickými ambíciami.
Moderná kariérna štruktúra sestier vzala pacientom tie najlepšie sestry. Snaha o túto kariérnu štruktúru bola poháňaná povýšeneckým a úplne nepresným konceptom – že ošetrovateľstvo je ponižujúce.
Dnes mnohé zdravotné sestry neláka do tejto profesie túžba starať sa o chorých, ale platy, výhody, autorita a kariérna štruktúra, ktorá ich odvedie od praktickej práce. Systém je navrhnutý tak, aby do ošetrovateľstva pritiahol presne tých nesprávnych ľudí.
Skutočné praktické ošetrovateľstvo vykonáva z veľkej časti mladší personál. To je nepochybne jeden z dôvodov, prečo sú moderné nemocnice také zlé a to je dôvod, prečo sú vážne nemocničné infekcie v súčasnosti také rozšírené.
To je tiež dôvod, prečo sú sestry príliš často hrubé a ľahostajné k pacientom a prečo je v toľkých nemocniciach pravdepodobnejšie, že zhluky sestier majú stretnutia (vhodnejšie nazývané prestávky na kávu), než aby skutočne pomáhali pacientom.
To je napríklad aj dôvod, prečo sú tisíce starších pacientov ponechaní v bolestiach, zomierajú od hladu alebo na dehydratáciu, sú ponechaní v špinavej posteľnej bielizni, prípadne ignorovaní a bez dôstojnosti, zatiaľ čo zdravotné sestry „vybavujú papiere“.
Pacienti opakovane hlásia, že ich sestry nedvíhajú z postele (niektoré nemocnice majú na stenách dokonca plagáty so sloganom „Sestry nie sú vzpierači“), nepomôžu im nakŕmiť sa, neprinesú posteľné obliečky, nepostelú postele, neurobia nič pre pacientov s bolesťou alebo úzkosťou a nereagujú na stlačenie tlačidla pre privolanie pomoci.
Skrátka, nerobia nič z toho, čo by sestry tradične mali robiť. Nemajú záujem o upokojenie pacienta, liečenie alebo pomoc, pretože aj na celkom nízkych úrovniach sa stali kariérnymi administrátorkami s ambíciami.
V mnohých nemocniciach sú pacienti, ktorí dokážu vstať z postele tí, čo nakoniec vykonávajú všetku ošetrovateľskú prácu pre druhých pacientov, ktorí to nedokážu.
Zastavte sestričku v modernej nemocnici a požiadajte ju, kde sa dá nájsť taký a taký pacient, alebo ako sa tomu pacientovi darí, a pravdepodobne sa stretnete s prázdnym pohľadom bez záujmu. Nevedia a veľmi ich to ani nezaujíma.
Aby ste dnes prežili pobyt v nemocnici, musíte byť silní a zdraví.
Záver
Táto esej je prevzatá z knihy „101 vecí, ktoré som sa naučil“ od Dr. Vernona Colemana. Kniha je dostupná na Amazone.
Poznámka redakcie: Tento článok je napísaný lekárom z Veľkej Británie, no veríme, že v mnohých oblastiach je situácia veľmi podobná aj u nás. Samozrejme, česť všetkým výnimkám.
Dr. Vernon Coleman, Expose News, Spracoval: Badatel.net
Súvisiace články
- Zdravotná sestra prehovorila o pandemických protokoloch: „Nariadili nám zabiť všetkých covidových pacientov“
- Pred prvým covidovým lockdownom britská vláda prikázala lekárom zabíjať pacientov: „Sledoval som to priamo pred očami“
- Prominentný lekár hovorí, že im bolo nariadené úmyselne zabíjať pacientov pomocou pľúcnych ventilátorov
- Smrť informovaného súhlasu: Keď lekári namiesto liečenia chladnokrvne vraždia
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.
Mohu potvrdit. Po tydennim pobytu v nemocnici jsem tam chytil COVID a byl v prisne karantene!
Výborný článok!
1/“dôvod, prečo sú vážne nemocničné infekcie v súčasnosti také rozšírené.“
Nikto dnes nozokomiálne infekcie nerieši! Ešte za socíku zlikvidovali ortopédiu na Hlbokej ulici v Blave – jedno poschodie bolo vyložene nozokomiálne – a nikto nevedel, prečo to druhé nie! Zlý duch – zlá energia?
2/ Podľa Feng šuej by sme nemali spávať nohami ku dverám – lebo nás onedlho cez ne vynesú!
Prax v nemocniciach – aby sestrička mala okažitý prehľad pri kontrole izieb – pacienti sú otočení ku dverám, aby im bolo vidieť na tvár! Dobrá rada – ak sa dostanete do nemocnice – aj za cenu konfliktu sa otočte, alebo nechajte sa otočiť prípuznými tak, aby ste mali nohy a tvár smerom k oknu – odtiaľ prúdi pozitívna energia. Cez dvere odteká.
3/ Do nemocnice nechoďte bez malého pevného ostrého noža! V prípade problémov ho vrazte personálu do krku! Nikto vás za to neodsúdi – nebudete predsa disponovaní a máte právo na strach! Tak nech ho majú oni!
„Aby ste dnes prežili pobyt v nemocnici, musíte byť silní a zdraví.“ – a hlavne sa jej musíte vyhnúť širokým oblúkom! Človek znesie viac ako kôň! Len sa nesmie vzdať svojej vôle!
Do nemocnice nechoďte bez malého pevného ostrého noža! V prípade problémov ho vrazte personálu do krku! Nikto vás za to neodsúdi – nebudete predsa disponovaní a máte právo na strach! Tak nech ho majú oni!
ty psychopat 🙂
chudery blbé sestry s diplomom 🙁
veď potom nebudú prezliekať posranýchp acientov, ale budú posrané samé
radšej chodiť s nožíkom na politické kortešovačky politikov
napr. s takýmto, na krku, ako prívesok:
https://usarmy.sk/noz-9-0-cm-v-puzdre-kydex-s-retiazkou-na-krk
a nosiť ho na krku bez toho púzdra.
Predstav si, že nejaký politik bude robiť svoju reklamnú kampaň, a prídu tam stovky ľudí vyjadriť svoj politický názor s takýmto nožíkom na krku.
Jop – z nemocníc sa úplne vytratila láska – už to nikto nerobí z altruizmu k pacientom – len kvôli robote. Keď ti s úsmevom niekto v ťažkej situ /zoberú ťa zrazeného z cesty/ vrazí kovidovku do tela lebo – tak ja mu radšej predtým vrazím nôž do krku!
Retiazka je dôležitá – dá sa roztrhnúť, lebo parašnúrou ťa uškrtia. Mám niečo podobné skladacie – lepší je ten nôž medzi prsty – vyzerá to ako zub – nespomínam si teraz na názov – ako keď máš namiesto otvaráka na štuple čepeľ. Nájdem to. Inak retiazky – chirurgická oceľ – dajú sa zohnať aj od 2 eur. Tie guličkové sa volajú military.
Maroš, dík za tu informaci o polohy těla ke dveřím.Je to můj případ a prý se to dá neutralizovat paravánem.Objednám si Musí být vysoký nebo lépe vyšší jak dveře.
Keď sú dvere zboku, tak to nevadí, ale nesmieš spávať nohami priamo k dverám. Ako mladý som to nevedel, ale takto nám v nemocnici veľmi skoro zomrela stará mama. Jediná takto spala – ostatné dve postele boli otočené k stenám a ešte zakryté stenou od vchodu.
Keď už budeš mať paravan, tak si na tú stranu radšej daj hlavu. ??? Ja by som radšej preorganizoval nábytok – predstav si, keď niekto vojde do izby, tak aby to prvé čo uvidí si nebola ty.
Inak toto nie sú žiadne povery – súvisí to s tokmi energií v stavbách a s tvarovými žiaričmi. Z japonskej knihy o masáži viem, že energia Zeme nám prúdi cez chodilá a vychádza temenom, a energia Vesmíru vstpuje cez temeno a vychádza chodidlami. Prúdenie týchto energií – treba si to predstaviť ako 2 protokoly cez optické vákna, t. j. informácie oboma smermi – potom indukujú /interferenciou/ životnú energiu /fialovú, liečivú – predstav si, že v tebe svieti fialové vlákno/.
Toto je fantastická liečebná metóda – aj pri horúčke, celkovej únave, aj v prípade zimy.
Som to roky používal aj na ovplvnenie budúcich problémov – aby všetko dopadlo dobre. Skrátim.
Ľahneš si ako chceš – môžeš aj klasicky na chrbát. Upokojíš sa a začneš sa sústreďovať na predstavu – „Cítim ako mnou preniká a prúdi energia Zeme /teplá červená, vstupuje ti cez chodidlá a prechádza temenom/ – a ZÁROVEŇ cítim, ako mnou preniká energia Vesmíru / modrá, vstupuje do teba cez temeno a vystupuje chodidlami/. „Som spojený s Tebou Bože!“
To spojenie s Bohom je dôležité, pretože inak by si sa spájala s celým Vesmírom a ten obsahuje aj zlé sily. Boh je filter a prepustí len to pozitívne.
V podstate pri správnej meditácii ten pocit by mal byť hrejivý a liečivý. Toto je dobré, keď sa človek dostane aj v prírode do potiaží a hrozí mu podchladenie. Ak doma niečo na teba lezie – do rána budeš fit.
Preto je dôležité, kadiaľ cez teba preniká energia – to za dverami je doslova už len odpad, prievan, niečo kadiaľ energia z nás odchádza. Cez okná prichádza. Nevetrá sa dverami, ale oknami. Asi tak. Cez okná prichádza sloboda a tvorivosť, optimizmus. Cez dvere prichádzajú možné problémy, votrelci, démoni.
No, aby som prežila v nemocnici silná a zdravá? Tak načo tam vôbec som?
To je ironická poznámka pre poukázanie na paradox, o ktorom píšete.
Dik na a zdravá asi nebudem v nemocnici. Hmmm
Oprava, silná a zdravá asi nebudem v nemocnici
Maroš, nemáš chybu 👍👍😁
Nemá to rád, ale poteší ho to.
Preto má leví pes ridgeback srsť na chrbte opačne, lebo nemá rád hladkanie.
https://cdn.britannica.com/88/9588-050-CF2308D6/Rhodesian-ridgeback.jpg
Pola – oprav mi sím ťa koleno a zuby. A ešte oko. Ďakujem!
Dnes som sa vratil z nemocnice po napadeni nyc astoria policajty 1.Marce 2023 4 mesice.
Nyc hospital fantasticke pece operace mozku kyslik
Pres mesic v Coma
7x zaopatreni
V Holansku jako 80 plus rocni by mi pomohli
Tam se boji starsi do nemocnic
Cesya jednim smerem ne jiz ven
Tak se ucim chodit s chlapci 14 a 13 roku v 2024 zacnu opet lyzovat
Tchyne o 13 roku mladsi manzelka o 35 na plazich sr zacnu poohlednout po datnost milenkach pro zmenu
Len tak dalej Jarda
Nuž globalistom nezáleží na zdravý a šťastí obyčajných ľudí, rovnako na to kašlú aj primitívy vychovaní v mimovládkach a vyučení na bezvýznamných a neznámych „univerzitách“ v usa či británii. Všetko je len nenažratosť psychopatov a ich túžba po kontrole všetkého a všetkých. Aj na Stredovýchodnú Európu už majú program a určené využitie ! EU a NATO sú našimi katmi, pamätajte !
https://www.pozitivnisvet.cz/exkluzivne-americka-utocna-doktrina-steel-rose-je-v-cesku/
Vsimli ste si posledny mesiac ci dva co sa deje, resp. aku temu vsade zrazu tlacia Amici?
Pocas covidu, ked slabla viera v neho sa objavili informacie, ze sa chysta vyvolanie falosnej hysterie z invazie mimozemstanov a ufo. Posledne dni sa to len potvrdzuje, lebo takychto vymyslenych senzacii zrazu pribuda ako hribov po dazdi a dokonca aj alternetivne media IM v tomto pomahaju! Takze vazeni pribrzdite, lebo sa to nedeje nahodne a len tak! Globalne procesy nie su len o depopulacii a digitalnej odentite s meno ci pandemickej dohode, ale aj o vytvoreni jedneho umeleho globalneho nabozenstva, opia pre tupe masy a ufo by dokazalo vacsinu nabozenstiev „vyvratit“ !!!
USA – Whistleblower David Grusch říká, že má osobní poznatky o tom, že mu bylo fyzicky ublíženo ve snaze zabránit zveřejnění informací o mimozemšťanech a UFO.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/je-to-venku-informator-potvrdil-pri-slyseni-ze-usa-maji-tela-mimozemstanu/
a když si přečteš fulforda na tadesco, tak tam zmiňuje toto:
„Pravý vládní spis o UFO očekávejte koncem srpna nebo první týden v září. Už nemají žádné další karty, se kterými by mohli hrát,“ říká zdroj z Tajného vesmírného programu.
Otázkou je jak moc je tato fulfordova zpráva pravdivá….
Dobrý film je – Oni žijí
https://www.csfd.cz/film/1328-oni-ziji/prehled/
K tomu toľko, že niečo viem, že Kongres na jar rozhodol, že tieto veci musia byť odtajnené do 6 mesiacov, čo môže byť tento jesenný termín.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/varoval-pred-blizici-se-mimozemskou-invazi-a-nyni-nahle-zemrel/ cele na zamyslenie !
Už dnes je mnohým jasné, že ľudia poväčšine prijímajú informácie o veciach medzí nebom s Zemou z médií než aby o nich nezávisle v sebe uvažovali.
A k tomu patrí aj téma mimozemských civilizácií, vrátane nejakého ich útoku proti civilizácii na Zemi.
To, že niektorí skočili na nedávne divadlo kovit a v 89/deväťdesiatych rokoch na vidinu „úspešného individualizmu pre všetkých“, ktorý umožňuje vyšvihnúť sa – „vypracovať sa – ak sa človek snaží“ tak to je znepokojujúce ale ak niekto skočí na inváziu mimozemšťanov tak to je vážna vec pretože to je ukazatel mnohého.
Žiadna invázia mimozemšťanov ako nám to Hollywood roky servíruje na Zemi nikdy nebola a ani nikdy nebude – také narušenie vývoja ľudstva na Zemi by Zhora nikdy nebolo dovolené. Ľudstvo na Zemi sa musí vykúpať vo vlastnej špine a vo vlastných karmických vinách, ktoré sa mu vracajú nielen za storočia ale za tisícročia pretože človek na Zemi nežije jeden alebo tri životy ale desiatky a za ten čas narobil veľa chýb, ktoré sa mu vracajú cez mnoho jeho životov.
Ale človek nemusí byť smutný, že ešte neprileteli mimozemšťania pred jeho zrakom pretože skutočných „mimozemšťanov“ – teda ľudí, ktorí na Zem nepatria (sú pôvodne z iných, väčšinou temnejších planét ako Zem) má okolo seba dennodenne more. Ako sa na Zem dostali? Boli sem inkarnovaní – narodili sa na Zem. A prečo? No lebo človek na Zemi už lho – predlho nepotrebuje poznať pevný nemenný dokonalý poriadok vložený Stvoriteľom do Vesmíru a do celého Stvorenia nad ním a tak v omyle, že si vystačí sám – že vie všetko lepšie než Stvoriteľ vytvára vo svojom živote na Zemi také energie, ktoré – vytvárajú energetický most- priťahujú na Zem omnoho horších duchov (teda ľudí) než je on sám. A tak si to tu za tisícročia zasvinil, tak zamoril, že sa sám na Zemi stal ohrozeným druhom. Tie „elity“, ktoré ho dnes ohrozujú na Zemi pritiahol len on sám a nikto iný. Na to aby sa to nestalo mal k dispozícii dokonalú ochranu – cit a intuíciu, ktorá mu zabezpečovala spojenie s vyššími duchovnými svetmi a s Bohom. Ale postupne ju vymenil za mudrujúci rozum, ktorý sa zo svojej podstaty nedokáže nijako spojiť s duchovnom a čerpať z neho pre nutné vedenie v hmote. Rozum produkuje maximálne predstavivosť a fantáziu – a tá nech je akokoľvek rozvinutá o duchovné energie ani len nezavadí lebo fantázia je len prejavom hmoty a s citom a duchovnom teda so skutočným poznaním nemá nič spoločné. Ak človek žije len rozumom alebo bujnou fantáziou tak nemôže pochopiť, že téma mimozemských civilizácií je oveľa vážnejšou témou než sa všeobecne prezentuje. Ale nie je vážna v zmysle holywoodom vymyslenej invázie mimozemšťanov na Zem ale v zmysle skutočného účelu existencie ľudských civilizácií vo vesmíre. My ako ľudia na jednotlivých planétach vo vesmíre neexistujeme len preto aby sme existovali/prežívali čo najdlhšie ako civilizácie ale za účelom duchovného a nie iného vývoja.
Lebo raz na konci jedného vesmírneho cyklu pominú všetky vesmírne telesá a všetka hmota vesmíru sa „stratí“ a bude záležať či sa človek – duch vyvíjal správne alebo nie. Ak nie tak nebude schopný rozklad vesmírnej hmoty ustáť a navždy s ňou zahynie – rozloží sa. Preto nielen telo – hmota a duša – jemná hmota ale aj duch človeka môže byť v rozklade hmoty vesmíru zničený. Nie každý človek – ľudský duch sa teda stane večným aj keď každý ten potenciál a cieľ v sebe nesie – záleží len na ňom samom. Hmotný a rozumový – duševný vývoj v živote človeka na Zemi a iných planétach sú síce nevyhnutnou súčasťou života ale nesmú nijako nahrádzať či brzdiť vývoj duchovný. Dnešný človek žije väčšinou telom a rozumom alebo sa utápa v hmote – v predstavivosti a fantázii, ktoré považuje za niečo hodnotné či dokonca duchovné. Človek na Zemi a vo Stvorení doslova blúdi.
Preto z podstaty toho ako ľudia na Zemi „fungujú“ je im možné nahovoriť hocičo.
Ak by nastal mediálny ošiaľ a vyvolávanie strachu (zombifikácia) z invázie mimozemšťanov tak stámilióny ak nie miliardy ľudí na Zemi budú bez ochrany – nikdy sa nezaujímali ako fungujú Zákony Stvorenia – Božia vôľa, nevedia čo je vo Svorení možné a čo nie. Prepadnú panike, strachu a všetkým čo s tým súvisí. A potom vyvstane otázka: kto potom bude zodpovední za ich utrpenie? Elity, ktoré ich opili mimozemským rožkom? Nie elity ale oni sami.
Ľudstvo je v stave, kedy zhltne akýkoľvek podvrh a to je veľmi zlé. Najhoršie na tom, je, že aj mnohí vnútorne dobrí a zrelí ľudia sa nechajú na také podvrhy nachytať. Ukázal to aj c19.
Ľuďom chýba dôležitá nadstavba – túžba sa zorientovať vo Stvorení ,chýba im túžba zistiť či existuje nejaký Večný poriadok alebo Božia vôľa, ktorej všetko podlieha a tiež ako funguje/prejavuje sa.
Preto nielen kovit či otepľovanie alebo mimozemská invázia ale akákoľvek tupina na xxxx spôsobov je ľuďmi akceptovaná alebo u nich nevyvoláva pochybnosti a nezrovnalosti či už na úrovni logiky alebo jemných vnemov.
ak si nemal kovid, tak ho dostaneš a uveríš, e jestvuje. Len by sa mal správe liečiť a nie urobiť z neho magóriu. Tvrdím to preto, že osobne som zažil ťažký kovid a neprajem ho nikomu.
Oporúčam nielen tebe…
2023-07-24 – J.Chvátal_352_Pravěké tajemství Sluneční soustavy
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-07-24-j-chvatal_352_praveke-tajemstvi-slunecni-soustavy/
————————————–
Ono to zjednodušene korešponduje s materiálom Amenti. A znovu dám sem toto
https://www.podtatransky-kurier.sk › za-zrkadlom › pricina-zla-a-genocid-na-zemi-archonti-a-skupina-chimera-su-zodpovedni-za-zlo-ktore-na-zemi-nikto-nedokazal-zastavit-od-kedy-ludia-existuju
Príčina zla a genocíd na Zemi – Podtatranský-kuriér.sk
Väčšina z vás nemá poňatie o tom, čo je realita a čo sa deje. Našu Zem ovládajú Archonti a skupina Chiméra. Oni vytvorili na Zemi karanténu a Zem pred 26 000 rokmi vo výške 13,6 km ako aj pod ňou a všade okolo Zeme obalili do skalárneho plazmatického závoja a do neho vložili AI čiže umelú inteligenciu.
https://www.podtatransky-kurier.sk › za-zrkadlom › 13-satanskych-pokrvnych-dynastii-ovladanych-archonmi-ma-na-svedomi-ze-kazdy-clovek-na-zemi-od-narodenia-az-do-smrti-zije-v-totalnej-nevedomosti
13 satanských pokrvných dynastií ovládaných archónmi má na svedomí, že …
13 satanských pokrvných dynastií ovládaných archónmi má na svedomí, že každý človek na Zemi od narodenia až do smrti, žije v totálnej nevedomosti. – Podtatranský-kuriér.sk | Noviny Poprad a okolie Za zrkadlom
————————————–
To, čo tu prednášaš Achnaton, je typická jezuitská doktrína o dedičnom hriechu! Človek sa ku.va musí cítiť za všetko vinný – aj keď je ešte len v maternici! Že! Lenže mňa neojebeš, lebo MOJA MATKA BOLA JEDNA VEĽKÁ VÝČITKA – „si ako tvoj otec“! Takže som vytrénovaný, a dedičný hriech – aký?! – mám v pi.i!
Hlavou múr neprerazíš a ani kopancom. Musíš pochopiť, že na to nemáš a prinesie ti to len utrpenie.
Musíš sa prispôsobíť – pochopiť kadiaľ vedie cesta – musíš múr obísť.
Si zodpovedný za každé jedno slovo, myšlienku aj hmotný čin! Stvorenie nieje priestor od ktorého si nezávislý ale si s ním neustále spojený. Buď si preň potrebný alebo si nepotrebný – teda škodca, nič medzi tým. Ak nebudeš v harmónii so Stvorením v „súde“ dostaneš výpoveď – a to navždy! A to aj s Jezuitmi, ktorí prekrútili a znetvorili tie najsvätejše pojmy aby oblbli ľudí a zakryli Pravdu.
Nehľadal si Pravdu, ktorá je mimo dosahu temných inštancií, našiel si len to čo ti oni ponúkajú ako pravdu.
Samozrejme, že chápeš, že ti ponúkajú lož namiesto Pravdy ale o poznanie Pravdy si záujem nemal a tak sa ti dostalo podľa svojich potrieb a svojich zásluh.
Sám si si vybral akým rodičom sa narodiš – tak ako každý. Snáď by si nechcel aby si sa narodil takým, ktorí sú úplne iní než si ty sám! Nič vnieje zadarmo! Vybral si si ich aby si u nich uvidel sám seba – svoje plusy i mínusy – aby ste sa mohli navzájom oslobodiť od nedostatkov, ktoré Vás brzia vo vývoji. Vo vzájomnom trení a iskrení medzi vami sa môžu udiať doslova zázraky a defomované vzťahy môžu získať zdravý základ. Ale len ak človek prejaví dobrú vôľu. Môžeš buď obviňovať celý svet alebo prehodnotiť svoj vzťah k nemu. Aký máš vzťah k najbližším taký máš aj vzťah k celému svetu a Stvoreniu – to je pravdivé zrkadlo. A nezabudni na jedno – väčšina ľudí, ktorí žijú v nedeformovaných harmonickejších vzťahoch tvoje jednanie a vystupovanie môžu vidieť ako zvrátené a budú ťa obchádzať čo najväčším oblúkom – kvôli svojej bezpečnosti. Takže človek by mal v prvom rade dbať aby harmonizoval vzťahy z najbližšími pretože oni sú zrkadlom neho samého.
Olga – ty máš s tým nejaké vlastné skúsenosti? Lebo ja áno už z detstva! A opakované. Ja samozrejme poznám projekt Blue beam. Ale naučte sa rozlišovať medzi skutočnými tankami a nafukovacími tankami! To, že niekto chystá nejaký fejk útok pod falošnou zástavou a napadne ľudstvo terajšími pozemskými kozmickmi zbraňami je jedna vec – druhá je skutočná existencia UFO a mimozemských civilizácií tu na zemi. Ja ako trojročný som zažil mimozemšťana hmyzieho typu na logii na piatom poschodí – a skoro som zomrel od trachu – predstav si modlivku s hlavou veľkosti byvola ako sa na teba pozerá cez okno obroskými čiernymi očami! Vrieskal som od stracu – ale malka ho nevidela! Ale deti sú inak nastavené, resp. ešte nie zablokované. Situ – Pražská ulica pri vinárskych závodoch BA.
V roku 1979 ma zobudila vydesená manželka – že nám letí horiace lietadlo do okna /letisko blízko/ – to bola obrovská „gyroskopická“ ohnivá guľa s rotujúcimi ohnivými „obručami“ – ktorá sa zastavila od nášho bytu asi vo veľkosti 1/3 okna /asi vo formáte japonskej zástavy veľkosť toho kruhu/ – odhadom reálne priemer 15-20 m, a potom okamžite zmizla vo výške a tam zmenila tvar na banán – možno tanier zboku, prevrátilo sa to a vyšlo modré svetlo a potom to znovu zmenilo polohu, ale zotrvávalo to v blízkosti letiska a sunulo sa to potom pomaličky smerom nad náš činžiak. Situ – Dolné Hony – Dudvážska ul. smerom k železničnej trati – letisko zhruba na 10 hodinách. Toto teleso sa potom 3 týždne vracalo z východu tak, ze zotrvávalo vo veľkej výške nad letiskom. Nechcem to rozoberať ďalej, len poznám x blbcov, ktorí robia z ľudí ako ja, ktorí máme s tým skúsenosti – blbcov – lebo ich to naučil systém – robiť z každého nepohodlného človeka – svedka – blbca, a likvidovať ho vlastným okolím, vysmievať sa, znevažvať! Spomeńte si na posmievačsku krutosť a šikanu v škole!
Čiže áno! Pre vás nech som UFO dezolát a choďte do pi.e!
Čiže áno – počítam aj s tou možnosťou, že nás začnú z kozmu likvidovať pozemskými zbraňami a budú tvrdiť, že sú to mimoni – aby sme sa proti nim zjednotili pod jednou vádou NWO! Ušla vám jedna dôležitá skutočnosť, že už existujú svedkovia, ktorí si tak ako pri požiaroch v Austrálii, všimli v Grécku lúče vychádzajúce z oblohy, ktorými niekto vysokopravdepodobne spôsobil požiare v Grécku /Chovátsku/. Kombinácia výroby vysokých horúčav a zápalných lúčov. A?!
Inak tie modlivkové typy mimozemšťanov (insektoidi) sú celkom priateľskí. Horší sú šediváci a reptiliáni (nie všetci, lebo sú aj priateľské druhy šedivákov a reptiliánov). Ale uznávame, že stretnúť 2 metrovú modlivku pre veci neznalého človeka alebo dieťa musí byť desivé.
Ten hmyzák je v dokumente Above Majestic – okrem neho typický reptilián a ešte nejaký, Lenže prúser je, že nie je v každom dokumente Above Majestic! Neviem to nájsť – asi vystrhnuté – ale to je 100% podoba toho, čo som ako decko videl. Inak žiadne 2 metre – odhadujem 4 – 5 m – lebo do okna mi nazeral skčený – ako niekto do psej búdy.
Čo o nich viete – sú aj nehmotní? Je o nich minimum info – prakticky žiadne. V tom „starom“ dokumente Above Majestic som z toho skoro odpadol – ale tiež o nich ani slovo.
Inak skúsim to vyhľadať na nejakom starom PC – viem, že som to vtedy nesťahoval z Ulozto, ale z nejakej inej ponuky..
O insektoidoch existuje jedna celá epizóda asi polhodinová na Gaia.com (je to platené, niečo ako Netflix). Skúste pohľadať na webe – YouTube, Bitchute, Odysee, Rumble, UlozTo, atď. Možno to niekto odtiaľ stiahol a nahral inde. Ide o seriál „Deep Space“, Sezóna 4, Epizóda 9 s náznom „The Mantis and Insectoids“.
uz chapem uzitocnost cenzuri za bolsevyka kebi sa toto preberalo v satni na dielni tak vsetci sa odsmiechu valaju po zemi a vykony su v cude. ale je to urcite srandovnejsie ako vazne rozpravy o chazaroch a pajzatych
Vy sa smejete, lenže sú svedkovia, ktorí pod prísahou vypovedali, že jedno také UFO s insektoidmi bolo v USA zostrelené. Asi dobráci veľké modlivky nepočítali s tým, že po nich budú „mierumilovní“ pozemšťania len tak bezdôvodne strieľať, tak nemali zapnuté štíty. Každopádne, časť posádky prežila, časť zomrela. Pri pitve jednej „veľkej modlivky“ zistili, že nervový systém týchto bytostí je omnoho komplikovanejší ako ten náš a majú tiež telepatické schopnosti. Samozrejme, takéto informácie sú pre chlapov z fabriky s IQ 80 úplne nanič, veď z toho sa nenajedia, ani neopijú, tak načo by im boli. A navyše, čomu nerozumieme, toho sa buď bojíme, alebo to zosmiešňujeme.
Užitočnosť cenzúry za boľševika? Svedkovia týchto udalostí mali veľké problémy! Osobne som ešte v 90-tych rokoch – cez klub Hyperion – ktorý podľa mňa zbieral dáta – stretol nášho slovenského pilota, ktorá mi osobne ukázal fotografie – z prostredia jadrovej elektrárne ktorú chránili – jeho fotografie tých strojov, ktorých len design a farba boli desivé! Ak si pamätáte niekto Danikena s tými modelmi zo zlata z Nazca – ktoré inak v určitom vyhotovení – v ovnakom pomere len z iného materiálu dokážu lietať – tak niečo podobné – bez kokpitu, žiadne trysky, tvar trojuholníkový ako stíhačka -kompaktný – ale bez motorov – a hlavne desivá čierno-zeleno-hnedá farba, ale fakt už len tá farba naháňala strach. Ten pilot mi povedal rovno, že to zatajil, lebo by ho vyhodili z práce a ešte možno aj umlčali.
Oldmarxista štaperlík je blbec a aj som čakal takúto jeho reakciu. Lebo čo chceš od blbca! Jedine napchať mu mačacie hovno do huby! Hlavne že vie niečo naťukať na mobile, tak podjebáva!
Five-mile long UFO spotted on Google Earth under sea ‚could be lost city of Atlantis‘
https://www.dailystar.co.uk/news/weird-news/five-mile-long-ufo-spotted-26468146
Už ho mám…
Mimozemšťan – insektoid_výška cca 4 m.png
https://ulozto.net/file/emyGbJ7YrJs0/mimozemstan-insektoid-vyska-cca-4-m-png#!ZJV0AGR2ZGp2AGNjZmxlZQHkBGqwLwOmFaWDATfjHHp1YwZjLj==
————————–
Pasáž s mimoňmi v dokumente Above Majestic začína 1:20:36
A preco sa to rozmazava akurat teraz a vsade? A preco to pred rokom a skor nebola temoy? Preco prave teraz? Preco? Nahodicka??? Daj tomu konecne logicke fakty a vysvetlenie ! Preco to doteraz nebolo temou nikoho? Len sa pytam…
Oľga nič v zlom, ale v čom by mohlo UFO vyvrátiť náboženstvá? citujem ťa : Globalne procesy nie su len o depopulacii a digitalnej odentite s meno ci pandemickej dohode, ale aj o vytvoreni jedneho umeleho globalneho nabozenstva, opia pre tupe masy a ufo by dokazalo vacsinu nabozenstiev „vyvratit“ !!! To je dobrá téma….Idem do toho..
Čakám zase na schválenie komentáru, už ma to dosť obťažuje, Ajša mrzí ma to, ale asi tu už dlho zase nič nedodám, som persona non grata a mám tu bojovať o každý svoj názor?
Myslím si, že tento zdravotný plátok niekto kúpil, aby tu prezentoval tie najhoršie scenáre pre ľudstvo a strašil a pritom hovoril fuj, ako to tu na nás zase všetko chystajú. Nemáte pocit, že tu chýba optimizmus v v tom zdraví?
Keď mi naposledy konečne schválili komentár, tak ho umiestnili mimo, kde bol smerovaný-úplne inde -tým sa stal nefunkčný. Bravo….Najlepšie aby ste mi ho schválili a dali do minulého článku -molodci!
JoFa,
mrzí ma, že máš problém s editáciou Tvojich komentov.
Ja nič podobné – nemôžem tvrdiť, môj koment je odpálený a uverejnený v danej minúte.. Sama tomu nerozumiem, pretože nepoužívaš ani žiadne vulgarity, takže možno redakcia – sa vyjadrí.
Veľmi rád by som vyjadrenie redakcie k môjmu zatiaľ neschválenému príspevku, no najprv ho treba zverejniť.
Do tretice:
Máte pocit, že lepšie technológie vyššia úroveň vedomia je faktor pre vyvrátenie tórií bytia ako napr. Žite v súlade s Bohom a prírodou, konajte dobro a pomáhajte blížnemu /kresťanstvo/, dodržujte prikázania a žite v súlade s morálkou, ktorú prikazuje Boh /Islam/, žite uvedomele, povýšte svoje myslenie nad všetko a dosiahnite osvietenie/Budhizmus/. Ako ma môže nejaký po..baný mimozemšťan ovplyvniť v mojej viere, ak nepredvedie vyššie dobro ako sme schopní dosiahnuť na Zemi ?
Konečne prešlo, že by to tie dve bodky vyriešili, ste smiešni, Maroš to tu tvrdí naostro a nič…Dobre, budem bodkovať.
Existencia mimozemšťanov by nemala nijako ovplyvniť svetové náboženstvá. Jedine tak tie najrigidnejšie, ktoré trvajú na doslovnom výklade, že „Boh stvoril človeka na svoj obraz“ a teraz by mali problém to stráviť, že či je človek nadradený mimozemšťanom, lebo má obraz Boha alebo Boh má aj inú podobu ako ľudskú. Stačí sa však odosobniť a vyhlásiť za človeka každú inteligentnú bytosť, teda aj mimozemšťanov a prijať možnú mnohotvárnosť Boha a aj tento problém je vyriešený. 🙂
„či je človek nadradený mimozemšťanom, lebo má obraz Boha alebo Boh má aj inú podobu ako ľudskú. Stačí sa však odosobniť a vyhlásiť za človeka každú inteligentnú bytosť, teda aj mimozemšťanov a prijať možnú mnohotvárnosť Boha a aj tento problém je vyriešený. „🙂Nesúhlasím!
Náboženstvo bolo vytvorené pre ľudí na Zemi, ak majú mimozemšťania lepší systém, tak sem s ním. Práve Zem je zaujímavým pozorovatelským stanovišťom pre nich. Máme niečo, čo ich zaujíma, čo nechápu, inak by to tu už vyčistili, alebo premenili, veď technologicky na to majú. My sme zaujímaví a to nás robí osobitými a možno preto ešte stále sme.
1/ Snaha o zjednotené univerzálne nábožesnstvo priamo súvisí s NWO – lebo ideológia je riadiaci nástroj, ktorý umožňuje nadvládu svetovlády nekrvavou cestou. Preto ide o to, kto vytvorí jeho koncept. Vatikán sa snaží o ekumenizáciu židokresťanstva, judaizmu a islámu – o akýsi prienik. Vidly im do toho hádžu pravoslávni. Potom sú tu aj iné náboženstvá a teraz čo s tým. Pozor – aj slobodomurári vytvárajú náboženstvo – odtrhnuté od Boha – New Age – kde „človek“ /lebo ako ktorý/ má byť tým „bohom“. Čiže pokiaľ si tu niekto predstavuje, že existue univerzálne náboženstvo „ako poznanie ľudstva“ – je úplne z cesty! To nie je žiadne poznanie – pre nás stále NEUCHOPITEĽNÉHO Boha – to je indoktrinácia! Ak má fungovať globálny mocenský systém – jeho riadiaci systém musí ostávať skrytý, neviditený /tzv. neštrukturálne riadenie/, nesmú k nemu viesť nitky, pretože by ho v boji o moc ako konkrétnu štruktúru mohol iný mocichtivý subjekt odstrániť. Odbočím – preto je tu aj snaha riadiť veci verejné skryto pomocou nájomných politikov, avšak my vieme, ktoré nitky vedú od nájomných politikov ku komu – ku ktorému z oligarchov, takže to je len napodobovanie skrytého riadenia, a keď poznáme štruktúry – je to stále štruktrálne vertikálne riadenie.
2/ Entity riadiace túto planétu samozrejme podporujú vieru v boha, pretože veriaci sa automaticky podriaďuje viere, ktorú mu-nám vytvoriii ONY. Tzv. ateizmus bol-je len sociálny experiment presne v tomto kontexte.
Veriaci Slovania neveria v boha, ale veria Bohu – ktorého máme intuitívne v srdci, hoci je stále pre nás neuchopiteľný – ale ako stále najvyššia bytosť Vesmíru, ako najvyšší Stvoriteľ. Čiže nejdeme podľa manuálu.
Čiže aké náboženstvo, akú vieru môžu mať mimozemšťania je otázka, či idú tiež podľa manuálu, alebo chápu existenciu Najvyššieho.
3/ Otázka – sú všetky rasy mimozemšťanov prirodzené entity, alebo niektoré z nich sú bioroboty /malí šediváci/ – a vytvorili ich tak, ako sa dnes niekto snaží o transhumanizáciu ľudstva. Môže takáto neslobodná entita-biorobot veriť Bohu? /Keď už raz uveril „Jarčuškovi“?/ Môže mať takýto biorobot nejaké „náboženstvo“ – alebo len program a už sa na náboženstvo ako skrytý program netreba hrať.
4/ V dokumente Above Majestic je zmienka, že niektorí mimozemšťania sem prichádzajú, aby od „ľudstva“= tých, ktorí ľudstvo zotročujú, získavali NOVÉ TECHNOLOGIE!!! Podľa všetkého sú to tie technológie, ktoré Globálny mocenský systém kradne ľuďom a pred ľuďstvom ich skrýva! To sú tie nápady a patenty v šuplíku! Odbočím – Pjakin raz spomínal, že skupina Globálny prediktor sa v roku 1775 dohodli na tom, že budú tlmiť invenciu a tvorivosť ľudstva! S tým súvisí aj systémová debilizácia! V roku 1776 vznikli Bavorskí illumináti, ktorí postupne ovládli celú akademickú pôdu! Čiže je tu niekto, kto tlmí nielen technologický vývoj ľudstva, ale a filozofiu, pretože k sme okupovaní v skalárnej karantne = večnom otroctve – a mohli by sme sa vymaniť! S tým súvisí aj genocída 7 mld. ľudí, lebo suma vedomostí ľudstva už ďaleko prevyšuje vedomosti jednotlivých elít – a to už predstavuje MOC! Odbočím – samotné patentovanie je nástroj, ako sa zmocňovať nových technológií! Jediná cesta von je nemyslieť na peniaze, ale vypustiť to von bez patentovania! To ich zabije! Ale oni majú stále argumenty – „v záujme národnej bezečnoti, aby to niekto nezneužil“, atď.
Kam zmizol napr. projekt Chargebrella – od roku 2015 už 8 rokov NIČ!!! – keďže obligátne je to stále o peniazoch!
„Chargebrella nie je obyčajný dáždnik. Z geometrického hľadiska predstavuje guľový vrchlík, ktorý vďaka reflexnej zrkadlovej ploche koncentruje slnečné žiarenie do jedného bodu. Absorbérom je v tomto prípade rúčka plniaca funkciu termogenerátora, ktorý nazhromaždené teplo premieňa na elektrinu. Autorom patentovaného nápadu je Daniel Šlosár, doktorand Fakulty baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií Technickej univerzity v Košiciach.
Chargebrella nabíja aj v prípade daždivého počasia alebo dokonca počas tmy. Termogenerátor slúžiaci zároveň ako rukoväť dáždnika je odnímateľný a dokáže pracovať aj samostatne. „Priloží sa k ohňu, variču alebo na piecku a vyrába elektrickú energiu aj v noci,“ vysvetľuje vynálezca.“
„Skutočným orieškom je dosiahnuť konkurencieschopnú predajnú cenu, na ktorú tlačí trh. Už samotná produkcia termogenerátorov je nákladná. No ich životnosť je vďaka kvalite materiálov v porovnaní s inými technológiami podstatne dlhšia. Vydržia minimálne 30 rokov.“
https://www.energia.sk/slovensky-vedec-vynasiel-nabijaci-dazdnik/
Lebo lživé učebnice tvrdia, že:
„Seebeckov jav (alebo tiež termoelektrický jav) je priamou premenou rozdielu teplôt na elektrické napätie. Peltierov jav a Seebeckov jav sú vlastne opaky seba navzájom. Medzi súvisiace javy patrí Thomsonov jav a ohrev Jouleovým teplom. Peltier-Seebeckov jav, a Thomsonov jav sú vratné, ohrev jouleovým teplom nemôže být vratným procesom podľa zákonov termodynamiky.
Tento jav bol po prvýkrát objavený v roku 1821 nemeckým fyzikom Thomasom Seebeckom, ktorý zistil, že existuje elektrické napätie medzi dvoma koncami kovovej tyče, pokiaľ medzi týmito koncamii existuje teplotný rozdiel – gradient ΔT.
Zistil tiež, že kompasová strelka je odklonená ak je umiestnená v uzatvorenej slučke tvorenej z dvoch rôznych kovov s teplotným rozdielom medzi spojmi. Je to z dôvodu rozdielnej odozvy kovov na teplotné rozdiely v prúdovej slučke, ktorá spôsobuje vznik magnetického poľa.
Jav je teda vznik napätia, ktorý nastáva pri teplotných rozdieloch medzi dvoma rozdielnymi kovmi alebo polovodičmi. To spôsobuje nepretržité prúdenie elektrónov, pokiaľ vodiče tvoria uzatvorený obvod. Vzniknuté napätie je rádovo niekoľko mikrovoltov na stupeň Celzia. “
REPLAY!!! – „Vzniknuté napätie je rádovo niekoľko mikrovoltov na stupeň Celzia. “ – čiže sa to neoplatí – jebte sa na to!!! „Aj v Dunaji je tak málo zlata, že sa neoplatí ťažiť!“
„https://sk.wikipedia.org/wiki/Seebeckov_jav
– – –
V dokumente Above Majestic je spomenuté, ako bol spočiatku na antigravitačný pohon pozemských kozmických plavidiel v Tajnom kozmickom programe použitý jadrový pohon, ale už sa prešlo na pohon energiou nultého bodu! Čiže táto technológia už existuje a je to údajne naša technológia! Ale mi tu budeme stále vyrábať elektrinu v parných elektrárňach na jadrový ohrev!
Above Majestic
https://ulozto.net/file/kpMR2r90PYjG/above-majestic-2018-hdrip-xvid-cz-titulky-v-obraze-cz-1080p-full-hd-mp4#!ZGqyLmR2ZJDkZQt3LwSvAJR5AJV5AHqdJIOFLaEBFIc3DmL2ZN==
Už som tu písala, že cca 30 rokov nechodím do kostola (okrem rodinných svadieb, krstov a pohrebov). Nechodím tam i preto, lebo som presvedčená, že ani Ježiš, ale hlavne Boh, celkom isto nevyžaduje odo mňa, aby som v tom kostole – koleňačkovala a pod človečenskú úroveň – „žobronila“ – o nejaké odpustenie mojich hypotetických hriechov, o ktorých nemám vlastnú vedomosť, pretože žijem najlepšie – podľa môjho Svedomia a Vedomia – nikomu mentálne ani fyzicky neubližujem.
A hlavne to cirkevné egregorové Zaklínadlo: „Moja vina, moja vina, moja preveľká vina..“ – a ja som nikdy od svojho detstva netušila, o akej tej mojej vine – „kolečkujem“ (abstrahujem tu v t.č. od nejakých dedičných hriechov)..
Pritom som si vedomá, že existuje milión ľudí, ktorým tento „Systém“ absolútne vyhovuje a nič na tom nechcú meniť – ergo – v nedeľu idú do kostola a na kolenách si odmantrujú: „moja vina, moja vina, moja preveľká vina , 1 x mesačne (štandartne – na Veľkú noc a Vianoce) sa ide človiečik vyspovedať a farárom určený trest – tzv. tie odpustky – napr. 5 Otčenášov + 3 Zdravasy , si zase akože odfrknú, dúfajúc, že tým sú – „Za vodou“, ergo – bez viny a duchovne čistí. I kameňom by možno hodil do Teba.
Bože, aké plytké a hlavne ponižujúce – z pohľadu skutočnej Božskosti, ako i duchovného Človeka!
P.S. 1 – Pokiaľ Človek nenájde Boha vo vnútri Seba, vo vnútri svojho Ducha, tak že s ním na intuitívno-vedomej úrovni dokáže priamo komunikovať – absolútne bez slov – tak každé Náboženstvo – dovtedy bude slúžiť len ako duchovná barlička pre človiečika, kým duchovne nedospeje..
P.S:2 – Ak sa začneme baviť o UFO, tak sa zrejme rozdelíme na tých, ktorí veria v UFO a tých, ktorí sú proti-UFO. Pritom určite treba rozlišovať tzv. UFO – technológie, vyrobené pozemskými firmami i keď možno s mimozemskou technológiou (USA, RF) a potom sú tie skutočné mimozemské UFO, pred ktorými by sme si vôbec nemali zatvárať oči a tváriť sa, že neexistujú. Oni EXISTUJÚ!!
A samozrejme – ďalej ich treba rozlišovať na tzv. nepriateľské mimozemské entity (šediváci, reptoši..), ktoré nás chcú energeticky vysávať a likvidovať, proste sú anti-humánni. Ďalšia kategória – mimozemšťanov je tá, ktorá sa tu inkarnovala ako človek-parazit, vysávajúci našu vlastnú energiu, cítia sa tu komfortne, pretože duchovne patria o 1-2 levely nižšie – niekde na menej vyspelú planétu, na ktorej by si viac museli zaslúžiť svoje vlastné Bytie. Podrobne o týchto entitách píše vo svojich knihách Jan van Helsing.
Ale rovnako tak treba brať do úvahy i tie priateľske mimozemské UFO (Plejáďania, Lemúri, Vyššie duchovné Bytosti), ktoré detailne sledujú náš každodenný duchovný vývoj tu na Zemi, pričom v t.č. – NESMÚ (ešte) zasahovať do súčasného pozemského diania.
Dovolím si tu uviesť 1 (z mnohých) odkazov z Vesmírneho spojenia: Citujem:
„Keby sme prišli v tomto okamžiku so zmenou Zeme, tak ako ju chceme previesť, netrvalo by ani 10 rokov a ľudstvo by znovu spadlo na tú úroveň, na ktorej je dnes. Až vtedy, keď ľudstvo dôjde do situácie, z ktorej niet Návratu, bude na nás brať zreteľ a porozumie. Ľudstvo musí príjsť do situácie, keď zlomí vlastnú vetvu, na ktorej sedí. Ľudstvo nebude nikdy napadnuté z Priestoru!
Najhorším nepriateľom ľudstva je jeho vlastná Myseľ. Ona priviedla ľudstvo do tejto zúfalej dnešnej situácie, keď nemôže kontrolovať svoju vlastnú technológiu a vedu. Práve tu bude ľudstvo napadnuté samým sebou, vôbec nie nami. My nikdy nenapadáme a nenapadneme.
Keď však človek dôjde k bodu, keď pripustí, že duchovne nie je už schopný riešiť svoje problémy, potom sa až ľudstvo obráti a prijme Pomoc a pomoc je niečo úplne iného ako zákrok alebo napadnutie.“
(pozn.: to som citovala len 2 body zo 70).
ajša
Opäť hodnotné a relevantné info. Knižky od Bernadette a Christiny von Dreinen sú veľmi zaujímavé. A do veľkej miery sa zhodojú s info s ďalšími zdrojmi. Na zemi je toľko mimozemských entít, že by sme boli prekvapkaní velice. Príjemné zažitia a pozorovania. Z nejakého dôvodu sa niekomu ukazujú a niekomu nie.
Rovnaké priťahuje rovnaké ?
Jedine Satanisticke „nabozenstvo“ bude acceptovane
Na Slovensku vyhodia pacienta z nemocnice na druhý deň po operácii.
Sestry nezmenili systém ošetrovateľskej techniky. Noty píše EU a administratíva osetrovatelskych procesov určite sestry zaťažuje. Na druhej strane, sestra nie je podskokom v nemocnici. Kompetencie lekárov sa prenášajú na sestry. Kto videl v poslednej dobe podávať lekára infúzie alebo podávať vnutrozilove injekcie?! A tých je niekedy dokopy aj 20-30. Takze, podľa niekoho, sestra ma plniť predpisy EU, venovať sa povinnej administratíve ošetrovateľ. procesu, čiste byrokratická práca, pracovať aj za lekárov, riešiť hygienu na oddelení, proste, metla pre všetko?! A keď nepríde upratovačka, tak ešte aj upratovať?! A že chcú mat za svoju prácu plácu, z ktorej by aj vyžili?! Kto vymyslel vysokoškolské vzdelanie pre sestry?! EU!!!! A za vysokoškolské vzdelanie, ktoré, ak robí popri zamestnaní, si musí ešte aj sama platiť !!!! O com ten Maros píše?! Že mu sestry neutreli “zadoček”?! Veď jedna sestra pri výpadku sestier ma na krku aj 30 pacientov, v noci je tam sama, na rozdiel od lekára, ktorý ma 1 izbu, s 2-3 pacientami a okrem vizity a prípadnej ordinácie už nič?! Či ozaj majú sestry robiť za “vatikánsku menu”, vo forme, “ panboh zaplať”za všetku tu drinu čo odvedú počas 12 hodinovej služby, so stovkami nadčasov?! Lenže prace na každom oddelení sú rozdelené!!! Na oddeleniach sú na hygienu pacientov sanitárky a sanitári, sú tam zdravotnícki asistenti, sú tam upratovacie firmy, každá nemocnica ma svojho hygienika, atd! Plačete na nesprávnom hrobe, pretože kompetencie jednotlivých funkcii a výkon prace ma na starosti MZ SR. Ale autor toho článku, Maros, kde si poplietol dobu, by to mal skúsiť na vlastnej koži aspoň jednou 12 hodinovou službou.
Byt sestrou nie je poslanie, je to povolanie. Ako každé iné!!! Poslanie to bolo pre matku Terezu, ona sa nemusela starať o nič, len drzat chorých za ruku. Ona sa nemusela starať o nájomné, stravu, bývanie, ošatenie, o vlastne deti, rodinu a pod.!!!!
Takze nabudúce, nech si ten premudrely Maros pozistuje detaily a potom nebude tak hlupo mudrovať?! Veď čo majú sestry s nosokomialnymi nákazami?! Je to vec hygienika a upratovania. Kedysi pracovali upratovačky ako zamestnankyne nemocníc, dnes sa na to najímajú firmy. A tak sestry už nemajú dosah na kvalitu upratovania. A keď upratovačka nepríde a firma iného vraj nemá, je na oddelení špina. Alebo aj tam ma zaskočiť sestra a namiesto chýbajúcej upratovačky, upratovať a umývať záchody?! Ale peniaze berie upratovacia firma?!
Chcela by som vedieť, čo ten mudrlant Maros robí a ešte tak poznať kvalitu jeho prace!!!!
Katarína – Ja si dodnes pamätám, ako ma sestra vo vojenskej nemocnici v Olomouci v deň odchodu /1985/ prebudila tak, že mi uniformu a osobné veci doslova hodila do hlavy! Možno preto, že som jej nekurizoval – neviem, možno preo, že som Slovák. Odvtedy vnímam tento personál ako nie anjelský! Moja dcéra – tiež zdravotná sestra odtiaľto vypadla ešte v 90-tych rokoch, takže žiadna EU a radšej si užila chudobu na prežitie inde – v inom zamestnaní v zahraničí. A sestričkou chcela byť TRADIČNE, lebo jej babka a teta boli sestričky. Takže niečo nie je v poriadku.
Inak – počas 2,5 mesačného pobytu – ako čakateľ na operáciu po úraze som ako vojak z.š – som celý čas pracoval ako služba /ako jediný/ v kuchynke Vojenskej nemocnice BA – nevaril som, ale distribuoval raňajky, obedy, večere pacientom – rozdeľovanie stravy podľa diét, práca s riadmi, hygiena. Pravidene mi robili hygienické stery – u mňa vždy bez závad. Čiže mám svoje skúsenosti so službou v nemocnici. Tam to fungovalo ako na lodi – kde sa stále niečo šúruje. Boli tam dobrí ľudia – lekári, sestričky, ktorí zodpovedne spolupracovali. Dobrá partia! Tam som sa v nemocnici fakt cítil dobre – jednak zašitý z vojenčiny a v styku s blízkymi – tam bola fakt pohoda. Malo to dobrého ducha. Takže viem porovnať. To boli ešte 80-te roky. Celkovou zmenou k zlej siuácii v spoločnosti sa zmenila k zlému aj situácia k zlému v privatizovaných nemocniciach.
Inak Katarína – nezabudni niekom pichnúť injekciu rovno do sedacieho nervu – mám za sebou – nevedel som roky cestovať inak ako polosediačky-pololežiačky. A stačí tak málo.
Vážená Katarína citujem vás: „Byt sestrou nie je poslanie, je to povolanie.“ pamätám si, kedy rádové sestry slúžili v nemocniciach a ošetrovali pacientov, vtedy to bolo poslanie, teraz to robíte za peniaze a je to povolanie, tak to ku..va robte poriadne!! Moje žena keď rodila a bola PRIVIAZANÁ na vzdychárni, tak v bolestiach vracala, nebol pri nej nikto a len Božím zásahom sa neudusila zvratkami. Ak nechcete pichať infúzie a injekcie, tak máte svoje odbory, kde sú, aby hájili vaše práva? Neplačte tu, pretože ak dostávate plácu, tak chceme kvalitnú robotu a nemyslím si, že ak dostanete viac, tak bude vaša práca kvalitnejšia a u lekárov je to detto. Vy porušujete prísahu a nemáte ani potuchy o tom čo je to starostlivosť o pacienta!!! Kŕmenie pacientov liekmi jednou lyžičkou celé oddelenie, nedodržiavanie predpisov pri výmene posteľnej bielizne, nedostatočné polohovanie dlhodobo ležiacich a vznikajúce dekubity, to je vaša odje…ná práca a mohol by som pokračovať.
F-jedových chýších a bezpečno? 🙂
Dávno tomu co jsem četl že 30% úmrtí je druhotných na „chycení v „lazaretech. Infekcemi neexistujících „virů což jsou prý v reálu metabolity otrávených umírajících buněk tedy aha? Toxikologie a u oslabených čímkoliv organismů? Teda
Fakt je ten že jednou jsem tam málem chcípnul ze smradu kdysi co by děcko z jejich všudepřítomné dezinfekce jak v hajzlu ve venkovské putice. A to lidé prý fakt necítí nic jiného než prý aromatické uhlovodíky a o ostatních možných jedech nemají ani tucha a tedy už něco cítí pravděpodobně už je to žere co by uhlíkové dvounožce.
Citujem: „Sú holé, pripomínajú skôr väzenia ako chrámy. Sú navrhnuté tak, aby koncentrovali myseľ na bolesť, strach a smrť.“ A aké budú ďalšie kaleráby? Skúste byť seriózni!
No – je to o nastavení mysle. Ja som pobyt v nemocnici vnímal vždy ako nevyhnutný na nevyhntný čas a vždy som sa snažil odtiaľ čím skôr vypadnúť. Moja matka naopak – celý život žila životný štýl založený na návštevách lekárov a nemocnica pre ňu bola letovisko – rekreácia. Ona sa fakt tešila do nemocnice, že sa o ňu budú starať – lebo sa štylizovala do role obete. Teraz sa to všetko zmenilo – žije v DSS kde prešla detoxom od návykových neurologických liekov. Má jasnú myseľ a vôbec ju to tam nebaví. Len tie stratené roky – dobrých 40 – rozvratu rodiny sa nedajú vrátiť späť. Ja si myslím, že nikto normálny sa tešiť do nemocnice nemôže. Tam lásku nenájdeš!
…vďaka za všetky infor. …posielam všetkým veľa lásky, nech žijeme v zdraví, láske, spokojnosti a mieri….ono všetko má svoje pre aj proti, kritizovať sa kritizuje ľahko, no treba si odskúšať aj situáciu z 2. strany a hneď by sme sa na to dívali inak….myslím si, že málokto chodí rád a ešte aj leží v nemoc., väčšinou tam ľudia idú, keď nutne potrebujú, každý sa o svoje zdravie má starať v 1.rade sám….napadlo mi pri chorobách z nenávisti…veľa záleží od konkrét.jedinca, či má chuť sa vôbec vnútorne PREPROGRAMOVAŤ…veľa naňho vplýva nielen jeho porucha, ale aj okolie, vnútor.nastavenie, život počas detstva….ak si to začne UVEDOMOVAŤ a PRACOVAŤ sám na SEBE, NEPOTREBUJE terapeuta, MOŽE NÍM BYŤ Sám SEBE, no MUSÍ MAŤ PEVNÚ VOĽU….
presne tak
„Tridsať amerických biolaboratórií, ktoré predtým fungovali na Ukrajine, sa teraz nachádza v Kazachstane. Výmenou za ekonomickú podporu zo strany Spojených štátov sa Kazachstan vydal na cestu nebezpečnej spolupráce: teraz sa tam nachádza 30 nových amerických biologických laboratórií, ktorých oblasťou činnosti bolo predtým územie Ukrajiny.“
https://www.infovojna.bz/article/suhlas-vlady-v-astane-s-presunom-americkych-biolaboratorii-do-kazachstanu-sa-stava-hrozbou-pre-svetovy-poriadok
——————————————
Takže kedy ich Rusi zničili? Inak Kazachstan by sa mal stať súčasťou ZSSR2! ???
Inak Astana – to je vyslovene illuminátske mesto! A to nie je len o jej futuristickej architektúre. Biologické zbrane hromadného ničenia predstavujú reálnu moc – a zachovávajú zdroje! Toto je vyslovene parketa globalistov.
https://1.bp.blogspot.com/-HQKpWpJ_xxg/XFmSbVtDAUI/AAAAAAAAwIk/GHao5CeVLvE1DBTc3MCx3LQqH27vB74QQCLcBGAs/s1600/Astana-Kazakhstan%2B%25284%2529.jpg
https://lp-cms-production.imgix.net/features/2017/05/astana-architecture-GettyImages-674452780-1-129b262b0904.jpg?w=1200&sharp=10&vib=20
Dnes mi k meninám zavinšoval môj vnuk s prrianím, aby som sa dožila ešte 10 rokov podal mi bombonieru a s usmevom ma pobozkal ,mílé od 9 ročného chlapca však D +++
No – pekné – on vie, že jeho celý život je až 9 rokov – tak ti poprial jeho celý život plus jeden rok navyše. Aspoň vieš, že to bolo úprimné, pretože to bolo z jeho detskej hlavy. Gratulujem!
Je dobrý v matematike rok mi pridal ako bonus+ Vďaka
U nás máme americké biolaboratoře též.Pamatuji si na jakýsi diskusní příspěvek,kdy někdo popisoval jak lidé utíkali z zlého socialismu do hodného kapitalismu a v Americe,pokud na to měli vzdělání,jim nabídli místa v laboratořích,kde pracovali s nebezpečným biologickým materiálem.Prachů za to bylo dost a vděční kopečkáři se rádi chopili práce.Ale občas se stalo,že někdo onemocněl na podivnou nemoc a i rodinní příslušníci nezůstávali ušetřeni.Prý kdosi chtěl o té své zkušenosti promluvit už v naší svobodné zemi v televizi,ale bylo mu to zakázáno.
Absolútne súhlasím! A mladí sú všade a všade (myslím tým, že nielen v nemocnici, ale všade) to tak aj vyzerá: pre nich už iba peniaze sú motiváciou, ľudskosť vymrela. Česť svetlým výnimkám, ale tie patria do strednej vekovej kategórii. Nedávno som mala chodiť na infúzie do nemocnice – prvýkrát v živote, a preto som položila zopár otázok sestričke, aby som vedela čo a ako. Podotýkam, pýtala som sa slušne, ale ona mi odpovedala tak protivne, tak nervózne, že som dostala paniku a povedala si, že takejto osobe nedovolím zásah do mojich žíl – určite by do nich pri tej nervozite netrafila. Tak som sa dohodla s lekárom na inej liečbe. Inak v Rakúsku do žily može pichať iba lekár a ja to pokladám za správne!