(Laura Harrisová, Natural News) Nedávna štúdia publikovaná v odbornom časopise ScienceDirect odhalila, že takmer dve tretiny príjemcov vakcíny proti ochoreniu Covid-19 trpia zdravotnými komplikáciami aj rok po očkovaní.
Štúdia financovaná Indickou radou pre lekársky výskum v hlavnom meste Novom Dillí, vykonaná v období od septembra 2021 do mája 2023 sa zamerala na potenciálny syndróm z očkovania proti Covid-19 (PCVS) a jeho vplyv na kvalitu života dospelých Indov vo veku 18 a viac rokov, ktorí dostali vakcínu COVAXIN od spoločnosti Bharat Biotech alebo vakcínu od spoločnosti AstraZeneca.
(Súvisiace: Austrálska herečka žaluje AstraZenecu za život ohrozujúce poškodenie zdravia vakcínou, no napriek tomu naďalej obhajuje iné „vakcíny“ proti Covidu-19.)
Podľa autorov štúdie Yogendra Shrestha a Rajesh Venkataramana z Katedry farmaceutickej praxe na Farmaceutickej fakulte Sri Adichunchanagiri, až 52,8% príjemcov vakcíny zažilo aspoň jeden prejav postvakcinačného syndrómu mesiac po prvom očkovaní.
Šokujúce je, že toto číslo sa za 12 mesiacov zvýšilo na 64,6%. Celkovo mal postvakcinačný syndróm vyšší výskyt medzi jedincami očkovanými vakcínou od AstraZenecy (65,59%) v porovnaní s COVAXINOM (59,4%).
Je tiež pozoruhodné, že ľudia, ktorí sa rozhodli pre preočkovanie posilňujúcou dávkou, mali ešte vyššiu mieru postvakcinačného syndrómu, pričom viac ako 80% z nich hlásilo zdravotné komplikácie. Výskyt zdravotných problémov sa časom znižuje, ale opäť sa zvýši po preočkovaní.
Kvalita života sa naopak časom zlepšuje, ale po posilňovacích dávkach klesá.
Okrem toho autori poznamenali, že v diskusiách o vplyve očkovania na ľudí s takzvaným „pretrvávajúcim covidom“ zazneli rôzne názory.
„Niektoré dôkazy naznačujú zmenu, zlepšenie, pokračovanie alebo dokonca aj zhoršenie dlhodobých symptómov pretrvávajúceho covidu po očkovaní. Pomer zmeny titrov protilátok bol výrazne väčší v skupine ľudí, u ktorých sa prejavy ochorenia zhoršili.“
Americké Centrum pre prevenciu a kontrolu ochorení (CDC) stále odporúča vakcíny proti Covidu-19, napriek dôkazom o ich nežiaducich účinkoch z niekoľkých štúdií
Táto kontroverzná štúdia sa pridáva k rastúcemu počtu výskumov, ktoré naznačujú potenciálne zdravotné komplikácie spojené s očkovaním proti Covidu-19.
Marcový prehľad publikovaný v National Library of Medicine (Národná knižnica medicíny) analyzoval 81 článkov potvrdzujúcich kardiovaskulárne komplikácie u 17 636 jedincov, ktorí dostali mRNA vakcínu.
Štúdia uvádza 284 úmrtí, pričom trombóza je častým problémom spojeným s mRNA „vakcínami“.
Vakcína od spoločnosti Pfizer sa najčastejšie spája s trombózami, zatiaľ čo príjemcovia vakcíny Moderna zaznamenali vyšší výskyt mozgových mŕtvic. Kardiológ Peter McCullough opísal tieto zistenia ako „katastrofu kardiovaskulárnej bezpečnosti“, pričom spochybňuje verejné zdravotnícke úrady kvôli ich neustálej propagácii týchto vakcín.
V príspevku na Substacku z dňa 11. novembra 2023 Dr. McCullough zdôraznil, že 284 dobre popísaných úmrtí v dôsledku kardiovaskulárnych a trombotických komplikácií by malo podnietiť globálne stiahnutie vakcín. Priemerný čas medzi očkovaním a nástupom symptómov bol hlásený 5,6 dňa pre vakcíny Moderna a 4,8 dňa pre vakcíny Pfizer.
Okrem toho, predprintová štúdia publikovaná na portáli medRxiv odhalila časté chronické symptómy medzi príjemcami vakcíny, vrátane:
- nadmernej únavy
- mozgovej hmly
- necitlivosti v končatinách
- neuropatie (poškodenie nervov)
- neznášanlivosti cvičenia
Najmenej polovica účastníkov s mediánom početnosti 22 symptómov tiež hlásila závraty, pocity pálenia, hučanie v ušiach, bolesti hlavy, nespavosť, búšenie srdca a myalgiu (bolesti svalov).
Napriek všetkým týmto obavám však americké Centrum pre kontrolu a prevenciu chorôb (CDC) stále odporúča na roky 2023 – 2024 aktualizované vakcíny proti Covid-19 od spoločností Pfizer, Moderna a Novavax, a to aj pre deti vo veku od šiestich mesiacov.
Úrady trvajú na tom, že tieto očkovania sú potrebné na ochranu pred vážnym priebehom ochorenia Covid-19. Nedávne vládne záznamy však odhalili, že v roku 2021 sa medzi očkovanými jednotlivcami vyskytlo viac ako päť miliónov infekcií Covidu-19.
Podobne na Slovensku nová ministerka zdravotníctva Dolinková namiesto zrušenia očkovania proti Covidu-19 sa snaží o rozšírenie očkovacích kapacít a skrátenie času čakania pre záujemcov o toto očkovanie.
Záver
Viac informácií o nebezpečenstvách vakcín proti Covidu-19 nájdete na stránke Vaccines.news.
V nasledujúcom videu si pozrite, ako britský poslanec Andrew Bridgen vyzýva na zastavenie podávania mRNA vakcín proti Covidu-19 v Dolnej snemovni parlamentu (v angličtine):
Autor: Laura Harrisová, Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net
Súvisiace články
- Podľa recenzovanej štúdie u očkovaných proti covidu klesla očakávaná dĺžka života o 37%
- Oficiálna štúdia zistila, že takmer všetci pacienti s „dlhým covidom“ boli zaočkovaní mRNA vakcínou
- Štúdia dokázala, že telá ľudí zaočkovaných proti covidu už nikdy neprestanú tvoriť toxický proteín
- Rumunskí prokurátori žiadajú trestné stíhanie bývalého premiéra za miliardové nákupy covidových vakcín
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.
Vzhľadom na to že žijeme vo virtuálnej realite (aj keby sme žili v lese v chatrči bez elektriny – je to virtuálna realita – PROGRAM), tak pri surforaní na webe (diskusie, videá, články…) v ten čas žijeme vo virtuálnej PODrealite.
Zamyslel sa už niekto z vás nad touto skutočnosťou? 😀
Ako vyzerá jeden pixel tejto reality?
Správne – jedna pixla /od vzoru „stará pixla“ – stará škatula/
https://www.eobal.sk/pool/vzor/products/thumb_full_kartonova-krabica-500-x-400-x-400-3vvl-chlopnova.jpg
https://www.pixxla.sk/
Objekty majú tak vysoké rozlíšenie, že sa o tom netreba ani baviť… Nie je to podstatné. Podstatné je, že je to proste virtuálna realita. Keď ťa hypnotyzér naprogramuje tak, aby si nevidel pred sebou určitú osobu ktorá pred tebou stojí, aby si sa FYZICKY popálil pri chytení kocky dreva izbovej teploty, atď, tak sa niet o čom baviť, takéto veci sú možné len vo virtuálnej realite.
Nepochopenie a neznalosť reality vyúsťuje do definovania tej „logicky nepochopitelnej“ – virtuálnej reality – „keďže neviem kto som a kde som, tak to budem volať virtuálna realita“!
Pozrite si – MzK a Aľuška veriaci – film „Openheimer“ – ktorý obsahuje množstvo vedeckých postulátov, o ktorých bežní ľudia nemali-nemajú vedieť už skoro 100 rokov! Keby ľudia ako Oppenheimer rozmýšľali v intenciách virtuálnej reality, tak by nikdy nevzniklo monštrum jadrovej bomby! Takže už láskavo kreténi vypnite ten program-gombík vojny na Ukrajine a inde, aby vojensko-priemyslový komplex prestal zarábať virtuálne peniaze na virtuálnych mŕtvolách. Ak je aj sexuálny pud virtuálny program – tak si ho „neskutočne“ vyhoň, pretože aj to tvoje „duchovno“ je virtuálne!
Oppenheimer (2023) cz dab.mkv
https://ulozto.net/file/FobP08fuF5CF/oppenheimer-2023-cz-dab-mkv#!ZGt0BQR2AwSvAQR0BTRmZQHlBJL1MHMQAHMCFHuQEzDlIzH1ZD==
Oppenheimer proti Heisenbergovi – Výroba první ATOMOVKY (2016) CZ-Dab.avi
https://ulozto.net/file/5tLF20lp35sc/oppenheimer-proti-heisenbergovi-vyroba-prvni-atomovky-2016-cz-dab-avi#!ZGRkZQR2ZJMxLwWwAQLjMzLmMQSwMJAmAGAaFTufqxyhLzAzAt==
——————————
A sledujte vo svojej virtuálnej pamäti idioti to POD ZÁMIENKOU – ako žid Oppenheimer pod zámienkou skončenia všetkých vojen zostrojil megazbraň práve pre USA, ktoré z vojen žijú, a že pod zámienkou „svetového mieru“ sa buduje globálny koncentrák NWO, a ako sa talmudistickí sionisti očakávajúci príchod Mesiáša, zastrájajú 400 jadrovými hlavicami z Izraela zničiť „Rím“ – Západ, a hlavné mestá v Európe.
Videohra?!
Virtuálna realita (VR) je prostredie vymodelované prostriedkami počítača simulujúce skutočnosť. Primárne sa ním chápe vytváranie vizuálneho zážitku zobrazovaného na obrazovke napr počítača, prípadne cez iné špeciálne stereoskopické zariadenia.
Ak je teda tento svet virtuálnou realitou ,tak potom všetci ľudia vcetne teba MzK sú VIRTUÁLNOU REALITOU…Ak si teda ty VR potom si nezivym ale iba virtuálnym tvorom,človekom ..A či naozaj?.. Rozmýšľal si nad tým vôbec?Veríš takým knihám kde si sa to naučil? Osvojiť si takýto blud znamená previnenie sa voči Bohu Stvoritelovy. To už ani ten najväčší fantasta by netvrdil že sme virtuálne vytvorení ľudia a tak isto aj tento svet ..To je blud temna a temných …
Teda v prípade virtuálnej reality by išlo o niečo nežive umelé ,niečo čo nemôže byť reálne a teda len na ,,oko,, prebyvajuce na tejto Zemi
Všetko čo je stvorené k životu ,má živú iskru ,má živé vnímanie ,je stvorené Bohom Stvoritelom a preto to nikdy nemôže byť virtuálne …Ani satan nemôže tvoriť virtualne…Nakoniec on nie je tvorca ,nemôže modelovať či tvoriť svety a ľudí či iných tvorov vo vesmíre …on mohol akurát tak napomáhať kedysi k životu tu na Zemi ,ale svoju úlohu nezvládol a padol …. ,Lucifer aj keď má určite schopnosti ,nie je teda stvoriteľ ,ani tvorca ,nemá tie schopnosti vytvárať svety a modelovať svety, lebo iba to čo je absolútne Najvyššie (Boh Stvoriteľ) jedine to môže tvoriť ,a tvoriť v živom prude…Všetko musí prebiehať vo stvorení podľa BOŽÍCH ZÁKONOV a podľa Božej vôle ,nikdy nie inak …Tým sa vylučuje akékoľvek iné Vyššie Zákonom podmienené tvorenie ,tobôž už virtuálne tvorenie AKÉHOKOĽVEK TVORA vo stvorení ,teda takého tvora ,bytosti a pod ,čo je nižšie pod Najvyšším bodom (Bohom)..
Jedinými tvorcami,lepšie povedané pomocníkmi pri tvorení napr pri vytváraní živej prírody(hory ,horniny a pod) sú pod božou vôľou tvoriaci (ale nie virtuálne) ale v živom prude tvoriaci a sú to tzv Malí a Veľkí bytostní..Podmienkou pochopenia je však poznanie vedenia a znalosť o Stvorení od samého vrchu až po spodok po túto Zem..Toto všetko a úplne všetko nielen poznanie o Stvorení je zapísané v živom Slpve druhého Božieho vyslanca… nie je to žiadne virtuálne a či falosne SLOVO.. Dnes však ľudia už neveria ničomu ,pretoze rozum im to nedovolí a ľudský duch sa už mnoho rokov ,tisícročia nehýbe k Poznaniu ..
Israismael : Hlupák, ktorý popiera akékoľvek DO OČÍ BIJÚCE A „MEGAZJAVNÉ“ dôkazy totálnej bezcitnosti Stvoriteľa (keďže ho totálne romantizuje), má argumenty s hodnotou NULA.
Marek, virtuálne filozofovať neznamená že si filozofom.Si iba zmanipulovaná troska, aj keď len troška, uffffff…
Marek existuje iba tu vo virtuálnej realite, v skutočnosti neexistuje. Sám to priznal, stvoril ho stroj.
Marek je majiteľom jedinej pravdy, všetci ostatní sme podľa neho hlupáci. Nehádajte sa s Marekom.
Máš problémy : Zmanipulovaná troska, pretože nepatrím k miliardám či stámiliónom príslušníkom nejakého náboženstva či ateizmu? Ty „mudrlant“. 🙂
Juraj : A keby si tak povyvracal to o čom píšem miesto toho, aby si sa len hral na „kohút na smetisku“, ktorý ale nemá čo ponúknuť?
Nejdem ťa ani komentovať. MzK ..to nemá význam !
Hlupáka však nazývaj seba ,tvoj pomyleny intelekt a tvoje pomýlené hrubo zmanipulované poznanie ..inak si na poľutovanie ..To sa nedá k tebe viac povedať …
A aké je tvoje „poznanie“ Israismael? 😀 😀 😀
VEĎ NEVYCHÁDZA ANI Z POZOROVANIA, ANI ZO SKÚSENOSTI………….Vychádza len a jedine Z TUPEJ VIERY.
Tebe ja nebudem písať aké je moje poznanie …Posmeškari a hluché klasy už nemajú vedieť zdroj a ani im už nesmie byť ponúknutý..
Môj Zdroj Poznania nevychádza z pozorovani názorov človeka a ani zo skúseností tupych ,nicotnych ,ohlupujucich zdrojov ktoré používaš ty ..
Ja mám priamy zdroj ,niečo ako biblia(Vo Svetle Pravdy ) ,ale tebe už nemá byť podaná pomocná ruka ,ani ďalším ktori chcú ísť po takej ceste ako kráčaš ty ..už je po funuse ,musíš už kráčať svojou cestou až do konečného bodu ,na ktorý máš prísť a ako ľudský duch dokráčať …ja som ti tu už dával pár odkazov na ten zdroj ,mysliac si že sa preberies…Nie ty už nie ..ty sa už nepreberies z bludarenia tu na zemi lesa tak na onom svete ..a preto tebe už nič nemá byť poskytnuté ,keď to nemá význam a stavias sa na stranu temnoty ,ktorá ti ukáže v jeden istý okamih svoju pravú tvár …ale len takú tvár ,akú si chcel ty sám ,svojim chcenim ,svojim ,,poznaním,,
Vezmi si to čo píšem ako chces …Opäť to bude len tvoja vôľa …Ja ťa nesudim ale posúdiť na základe môjho poznania ,ktoré sa mi dostalo ťa môžem na stopercent, bez toho aby som porušil boží Zákon ..
Marek…keď teda žijeme vo virtuálnej a všelijakej inej realite tak kde je alebo aká je nevirtuálna realita…teda presnejšie a jednoduchšie aká je podľa teba realita?
To že to tvrdíš ty tak to ešte beriem ale som zhrozený, že to tvrdia aj mnohí vedci..a buď sú hlúpi alebo najatí…a zaplatení.
Pozri – vidíme skutočnú realitu – napríklad to, že mnohí ľudia žijú naplno tým čo im napríklad o okrajine sypú denne do hláv médiá. To je tá nefalšovaná realita, že tými lžami – tou virtuálnou žijú. Takže sa nachádzame v stave kde sa nachádza realita a zároveň parazitmi vytvorená virtuálna realita alebo akákoľvek nerealita. Ale všetky tie nepravé „reality“ sú falošné, sú v podstate lžou, podvodom.
A nikto normálny nestojí o to žiť stave lži, ani globálni Paraziti. …ale oni napriek tomu už nemôžu cúvnuť a obrátiť sa a niektorí dokonca ani keby chceli – niektorým bola táto možnosť polepšenia a návratu ku Svetlu a záchrane odstrihnutá Najvyšším pre ich nesmierne hriechy voči ľudstvu… oni vedia, že ich koniec sa blíži.
Achnatom, zjavne ste tu viacerí (alebo všetci?) nepochopili čo tou virtuálnou realitou myslím.
Hmota NIE JE HMOTOU, iba sa hmotou JAVÍ. Obleč si nejaký hi-tech obleček na virtuálnu realitu s čidlami všade po tele, aj na hlave. A zahraj si hru napr. typu „box“… Dostaneš do brucha, do hlavy, a budeš to cítiť. Dostaneš nakladačku od počítačovej postavičky…. Ale toto je len polovičná virtuálna realita, pretože došlo k stretu virtuálnej reality (tvoje telo) a PODvirtuálnej reality (telo počítačovej postavičky).
A teraz si uveďme príklad, keď PODvirtuálna realita pôsobí na PODvirtuálnu reailitu. Svet v počítačovej hre je naprogramovaný podľa určitých pravidiel jeho tvorcu. Dajme tomu, že hráš nejakú akčnú hru, kde môžeš skákať, jazdiť a dopravnom prostriedku, plávať v mori, biť sa, strieľať… (napríklad niečo na štýl hry GTA V – nehral som ju, ale viem o čom to je, podobné hry som hrával 16 a viac rokov dozadu)… Keď si dostatočne dobitý (ale nedostaneš sa k „lekárničke“ v hre), si spomalený, v ohrození života, atď – PRESNE AKO ČLOVEK V REALITE (& virtuálnej realite – nezabúdaj, hra je virtuálna PODrealita). V hre sa môžeš utopiť, keď budeš určitý čas pod vodou – pretože tak je to NAPROGRAMOVANÉ. Rovnako v „reálnom“ živote, pričom niekto samozrejme vydrží (bez pomôcok na dýchanie) pod vodou minútu, iný super trénovaný jogín možno aj 20 minút, ale nikto nie hodinu či dokonca deň… Nemusím uvádzať ďalšie desiatky príkladov……….
Samozrejme ateisti tento koncept hneď „pochovajú“, pretože vyžaduje existenciu TVORCU. Rovnako tento koncept „pochová“ väčšina „nábožensky založených“ ľudí, pretože sa im to zdá NEROMANTICKÉ, postráda to „biblického“ a iného „Boha“, atď….. ICH NEZAUJÍMA LOGIKA A POZOROVANIE SVETA….ich zaujíma SLEPÁ VIERA.
Ak dokážeš niekoho zhypnotizovať tak, že ho FYZICKY (resp. fyzicky sa to bude len javiť, keďže žijeme vo virtuálnej realite) popáli napr. drevená kocka určená na stolnú hru „človeče, nehnevaj sa“, A UROBIA SA MU POPÁLENINOVÉ PĽUZGIERE, tak čo to bolo, ak nie HACKNUTIE virtuálnej reality menom „realita“? Potom keď človeku povieš že bol len zhypnotizovaný, do pár desiatok minút nebude po popálenine ani stopy…… SATANISTICKÉ KÚZLA? NIE………… Len hacknutie virtuálnej reality, HACKNUTIE SOFTWÉRU virtuálej reality menom ŽIVOT NA ZEMI.
Pozri sa ako vyzerá atóm – je to ENERGIA… nie je to hmota. Ale keď spojíš atómy špecifickej látky, vznikne ILÚZIA, že sa jedná o hmotu. Je to len počítačový program tejto virtuálnej reality v ktorej žijeme…. A tak, ako od počítačového panáčika v nejakej hre môže dostať po hlave (a podľa naprogramovania programátorom tej hry sa budú diať také či onaké veci), tak môžeš dostať aj ty, ak budeš oblečený do hi-tech oblečku na virtuálnu realitu, ktorý umožní „fyzicky“ spojiť svet virtuálnej reality (život človeka, zvieraťa…) so svetom PODvirtuálnej reality (počítačová hra vo virtuálnej realite = PODvirtuálna realita).
Zjavne si ovplyvnený AI systémom ,a sci-fi knihami o technologických možnostiach ľudstva ,alebo iných entít v kozme,.
Mňa nazves hlupakom?… ale ja som ti to všetko vyvrátil v predošlom hore vyššom komente ..Že to už ty neprijmes ,keďže si nedospel k vyššiemu duchovnému poznaniu to je už tvoj problém…Ale vyprosim si od teba nazývať má hlupakom…Ty si vlastne typ človeka že kto s tebou nesúhlasí( a mal by súhlasiť ),tak nevieš nič iné len nadávať ľuďom do hlupákov a neviem koho.,.Sa už zobuď chlapče lebo ty len a jedine svojmu EGU chces mastit ..Sa zobuď ,lebo zle skončíš .Ja mám 60 rokov pane ,nie ako ty možno o 20menej ,ja mám už veľa za sebou a veľa nasateho do môjho ducha ,poznám čo ty nepoznáš a ty poznáš čo ja nepoznám ,ale ja ti nenadávam do hlupákov …MzK , ži a nechaj žiť ,keď sa nechceš prebudiť do ozajstného Poznania ..virtuálne systémy sú pre slaboducheho tvora ,za ktorého ťa považujem…Rozum ešte neznamená ,že človek má vyššie DUCHovne poznanie ..práve naopak ,rozum pôsobí iba v dvoch rozmeroch a nepochopí vyššie duhovno ktoré je dostupné iba tým rozvinutejsim ľudským duchom ,ktorých ty nevieš pochopiť …
Rozum pochopí a pôsobí v dvoch úrovniach rozmeru :
1.V myslení ,myšlienkach
2.V pocitoch ,fantáziach,ktoré môže človek vylicit aj hovorovym slovom
Tretí rozmer vôľu rozum nepozná ,nerozlišuje ….to patrí Duchu ,živému ľudskému duchu v pozemskom tele ..Vôla je však CIT ..a cit s vôľou tvoria zodpovednosť ..Teda hlavnou črtou ľudského ducha v tele človeka je zodpovednosť
Toto všetko je slobodná vôla vychádzajúca z ducha a nie z rozumu …Ako ju človek používa tak sa mu aj darí alebo nedarí …
Keď nejaký idiot s titulmi hovorí že svet je program tak a keď ty hovoríš že hmota nieje hmotou tak asi vás oboch nenapadne že všetko má svojho tvorcu.
Hmota je len prejavom vyšších nehmotný ch dejov a tie nehmotné deje sú prejavom vôle ich Tvorcu a nie nikoho iného. Preto nežijeme v programe.
To že mimo hmoty ktorá je vidieť fyzickým zrakom sú ešte vyššie a jemnejšie hmotné a nad nimi nehmotné svetové úrovne ešte neznamená že tu na Zemi žijeme v programe. A najviac – Pravda o všetkom ide od Boha zhora a nie zdola od človeka pretože on sa nepodieľaľ na stvorení a ani na stvorení seba samého. Preto by nemal hľadať pravdu o všetkom v prvom rade u Boha a nie v dielach ľudí a obzvlášť u satanistov – scientológov, ktorí by radi zaradili Boha tam kam nepatrí.
No a to je ten problém vychytralych ľudí ,že chcú vedieť všetko lepšie ako samotný Stvoriteľ ..že oni nehľadajú poznanie a Pravdu zHora nadol ale chcú vediet všetko pozemsky lepšie ako sám Boh a to hľadaním zdola od Zeme smerom hore do výšin ,bez objasnenia ,bez vysvetlenia ,čo nikdy nemôže byť poznanie ,pretože takýto ľudia sa nedostanú v poznaní vyššie než len na okraj hmotného pozemského sveta ,k blízkosti astralnych hraníc ..ďalej ani o krok !
Hľadať= znamená vyvinúť chcenie ich vlastného živého ducha a nájsť toho,ktorý bolo sľúbeny Ježišom na konci vekov,tesne pred súdom ,aby to On Duch Pravdy(Abdrushin ) ozrejmil každému hladajucemu .My ako ľudstvo sme tesne pred súdom a sme už dávno za obratom svetov ….Ježišom sľubovaný Duch Pravdy prišiel ,zrodil sa práve preto ,aby dal odpoveď každému hladajucemu na každú jednu otázku ,na všetko čo dosiaľ človek nevedel ,alebo čo mu bolo zatajovane alebo zámerne znemožnené prekrutenim slova biblie v niektorých jej častiach ..Prišiel ako to bolo sľubované tesne pred súdom ,aby ľudia ešte včas mohli spoznať skutočnú Božiu Pravdu a mohli sa v poslednej chvíli zachrániť ….Kto hľadá nájde..Kto nehľadá alebo nesprávne hľadá , tak nájde len chaos alebo nenájde nič a nenájde poslednú možnú záchranu pred nastavajucimi udalosťami …
Israismael, môžeme ísť skratkou aby sme zistili, že mnoho ľudí žije MIMO REALITY. Normálny človek by si povedal, že to snáď nieje ani možné, keď od niekoho počuje, že žiadna spravodlivosť na svete nieje. A tiež je zhrozený keď počuje, že spravodlivosť na svete je len je v rukách ľudí a že ona závisí na ľuďoch a že inteligentní zloduchovia, ktorý prežili celý svoj život v bohatstve a pritom vraždili vo veľkom priamo či nepriamo – že oni už potrestaní nebudú keď sme ich my ľudia na Zemi nedokázali za ich života potrestať. Normálny človek by neveril ale takých ľudí je veľmi veľa…a preto vo svojej neviere v Božiu Spravodlivosť sa na vlastnú päsť uchyľujú k rôznym svojim spravodlivosťiam, teda skôr nespravodlivosťiam. Ja to nechápem ako môžu byť takí dementni. A aby si to nejako pred sebou či inými ospravedlnili tak tí viac dementní – tj. viac vzdelaní – tí považujú Božiu Spravodlivosť za súčasť koncepcie zotročenia ľudstva..akoby žiadna skutočná Božia spravodlivosť, ktorej neujde nik ani nejestvovala. Vrta mi v hlave jak je to možné, že je toľko ľudí takých dementnych a hlúpych. U bežných ľudí je to rozšírené – taký názor ale oni ho nepretlacaju ale u intelektuálov..- prečo ho tak systematicky pretláčajú to „oko konca oko“… povedal by som, že sú najatí ale môžu to robiť aj z vlastnej vôle keďže aj oni sú tou hlúposťou postihnutí.
Inak je jasné, že Boh za nás nemá riešiť problémy…a ani nemáme nechať všetko na Jeho konečnú spravodlivosť ale spôsoby – riešenia aké nám podsúvajú najatí dementi nás samozrejme od zla neoslobodia ale naopak.
Achnaton ,mnohí si myslia že existuje Boh dobra a boh zla ..Teda akoby dvaja bohovia …Existuje však len jeden Boh ,jedna sila,,Jedno maximálne Univerzum..To čo sa deje na zemi ,že existuje toľko zla v ľudskej zlovoli ,v ľudskom jednaní ,činoch atď ,tak to je preto ,že ľudia zneužívajú božiu silu (energiu,vyžarovanie),ktorá prúdi od samého vrchu až po túto Zem..Ta sila pôsobí je Zákonom božím a prúdi aj človekom ,aj keď je neviditeľná a človek pomocou chcenia(slobodnej vôle) ju usmernuje tak ako ju on chce usmernit .Ona sila je len prepožičana ,nie je vôbec vlastníctvom ľudí ,ona jednoducho prudi všetkými svetmi a sferami…Ta sila je neutrálna , ale každopádne zapôsobí podľa toho ako ju človek nariadi a tým si tvorí pozemsky človek OSUD … ,napr že koná zlociny alebo dobrociny, tak ona zapôsobí automaticky a ovplyvní na základe zákonov stvorenia a božej vôle jednotlivého človeka …
Ľudia nevedia že je to ich vlastné chcenie ,ktoré si nariadia použitím tej sily ..keď je veľa zla na zemi a robí to ľuďom peklo zo života ,tak si myslia že je to zásah temného zlého boha Preto ich to mali že existujú dvaja bohovia ,jeden dobrý a jeden zlý ..Ale existuje len jeden Stvoriteľ,Pán ..Samozrejme že aj satan nabáda na zlo ale satan Lucifer nie je božská bytosť ,ale iba anjelská ,teda je to bývalý archanjel ale nie Boh …ľudia považovali aj bytostnych kedysi za božstvo ,napr tých na vrchole Asgardu (Olympu alebo tiež sa to volá Valhala)..Napr takého Zeusa..ale ľudia kedysi videli aj vily a rusalky ,veď odtiaľ vznikli rozprávky ..ľudia ich naozaj kedysi dávno mohli sem tam uvidieť lebo mali inú frekvenciu vnímania a neboli tak pokazení ,zhutnení temnom a mali jemnejšie vyžarovanie,teda jemnejšie a citlivejšie videnie astralu a iného sveta ..
Ta zas tu je ta šaľena mašina co nezmysly hutori, zove sa ona Marek.
Tí čo majú 2 dávky sú zatím v pohode. A vlastne aj tí čo mali viac dávok sú už v pohode a nič ich nebolí, pretože poniektorí už nežijú. Akurát tento rok odišla moja bývalá holička, strašne ukecaná večne na niečo nadávala, všetko kritizovala ale 3 včeličky si dala. Ešte myslím nemala ani 60.
Ja mám štyri a nič.
– včeličky, alebo holičky?
Šmakuldy. Posledné dve majú neobmedzenú platnosť, takže som plne pripravený na grejt reset.
…humorista, alebo optimista?
Neborák.
Miro, čižmy sú špeciálna ochrana, ale len do času, čakaj!!!…
Myslím že áno:
https://www.kouzelnekruhy.cz/slovensky-rozbor-injekce-pfizer/
Náhodně jsem předtím minutu narazil na tohle video.
https://www.facebook.com/udalostiludkastanka/videos/448393193050791/
Kovidveriaci to nepochopia ani polopate.
O tom že očkovanie mení či poškodzuje auru som už počul asi pred dvoma rokmi. Neviem prečo sa v tomto nebáda viac. Zhromaždiť ludí z ktorých budú niektorí očkovaní a niektorí nie a poslať na test niekomu kto toto má schopnosť vidieť a uvidí sa, či vie rozoznať očko.
Marián : o mnohom sa už akosi nehovorí… 😀 Napr. ani o tých nanopílkach, ktoré mali do roka-dvoch prerezať cievy zaočkovaných a tým ich pozabíjať.
Odžubuje sa všade, a podľa všetkého aj Dr. Madejová je len riadenou opozíciou (aj keď mi nedáva zmysel tento krok riadenej opozície)…
Mamka a sestra (ja ako samotár nemám „z čoho“ vyberať) majú PLNO kamarátov (hlavne teda ženy), plno známych (bez rozdielu pohlavia), z ktorých je minimálne polovica zaočkovaných, a ……všetci sú tu…. žiadne nano pílky v cievach, žilách, tepnách ich nezabili….
Nanopílky neboli vo všetkých vakcínach. Nezabúdajte, že 30% vakcín bolo placebo a 60% stredne škodlivé šarže. Len 10% bolo silno nebezpečných. A pílky režú žily tomu, kto je fyzicky aktívny – najmä športovcom. Ak niekto má sedavú prácu a fyzicky nikdy necvičí, tak účinok tých nanopíliek môže byť dosť pomalý. A ak je rýchlosť rezania žíl nižšia ako schopnosť tela škody naprávať, tak sa tento efekt nanopíliek nemusí prejaviť nikdy.
Žiadny jeden smrteľný účinok vakcín nebude tak masový, aby bolo zrejmé, že príčinou sú vakcíny. Boli navrhnuté tak, aby zabíjali mnohými spôsobmi – infarkty, mŕtvice, embólie, turborakovina, trombózy, myokarditída, atď. Tým sú zákerné, že žiadna príčina úmrtia nie je natoľko výrazná, aby spôsobila masový alarm, no dohromady si robia „prácu“, na ktorú sú určené – pomalú depopuláciu.
Redakcia : To čo ste opísali dáva logiku, ALE kľudne to môže byť len „konštrukt“ ako „obkecať“ to „bububu“ kde sa tvrdilo, že do 3-5 rokov od vakcinácie zomrú miliardy vakcinovaných. Netvrdím, že vakcíny „proti covid“ nespôsobujú úmrtia, ale je ich mnohonásobne menej, než strašili strašiaci s titulmi vyskytujúci sa na alternatíve.
A KOĽKO SMRTÍ MAJÚ NA SVEDOMÍ TÍ, KTORÝCH MÁM NA MYSLI (už si ich mená nepamätám, ale bolo ich plno v článkoch tu, na otevrisvoumysl, atď…)??? PRETOŽE SPôSOBILI TAKÝ STRACH ZAOČKOVANÝM, ŽE SOM SI TOTÁLNE ISTÝ, ŽE TISÍCKY POKAPALI NA OBROVSKÝ STRACH, a nie na účinok vakcíny…. Asi tak, ako keby mne nejaký zlomyseľný temný doktor povedal že mám zväčšujúci sa nádor tam či tam, ja by som mu uveril, a začal by som zdravotne chradnúť…
Je pravda, že aj strach môže zabíjať. Podobne ako pôsobí placebo na uzdravenie, tak pôsobí aj strach na ochorenie. Čo ale mala robiť alternatíva? Radšej o tom neinformovať, aby náhodou niekto z toho neochorel? Tým by sa na druhej strane iným ľuďom znemožnilo aspoň čiastočne napraviť následky očkovania odporúčanými „protijedmi“. Tiež by sa nevyvinul tlak na štátne úrady a farmaceutický systém. No a napokon by mnoho ľudí nebolo odradených od očkovania a dali sa zaočkovať, čiže viac ľudí by teraz trpelo negatívnymi účinkami očkovania. Preto aj napriek riziku generovania strachu u zaočkvaných bolo potrebné o týchto veciach hovoriť.
suhlas,redakcia
Aj odo mňa máte Veľký Súhlas, redakcia.
Fakty neprestanú byť faktmi len preto, že nebudeme o nich hovoriť.
Alternatíva (resp. osoby, ktoré boli autormi tých výrokov – nemyslím teda redakcie, ktoré im dôverovali) nemala drístať, že do 3-5 rokov umrie polovica zaočkovaných. Toť vsjo.
Ale oni umrú, uvidíte. To je ako s vojou na Ukrajine. Skoro 2 roky sa zdá, akoby tam front stál, nič dramatické sa nedeje a potom jedného dňa to príde – front sa zrúti a za týždeň Rusi obsadia polovicu Ukrajiny.
Ako vieme, koľkí zomreli?
Tí, ktorí zakázali mestám, aby aj ďalej mesačne zverejňovali počty mŕtvych za predošlý mesiac (ako to dovtedy po celý čas fungovalo), nám to isto na nos nezavesia.
Nikomu z kompetentných na začiatku r.2019 netrklo, že ten náhly príkaz na zastavenie priebežného zverejňovania počtu a mien tých, ktorí nás navždy opustili, je akýsi nepochopiteľne zvláštny? Komu zrazu šlo o zámerné zatajovanie takej dôležitej a žiaducej každomesačnej informácie?
To, čo riadia nadnárodné sily, nie je príliš v moci domácej vlády zastaviť, ani vo veľkom zmeniť. Tá naša súčasná sa aspoň bude o to akotak snažiť. Na rozdiel od tej skončiacej sa, ktorá nám bola globalistami vopred nachystaná – a nami, zväčša mainstreamom denne ohlupovanými, oslepnutými ovcami – žiaľ, aj zvolená.
Plán po uši ozbrojeného a ukrytého sionu nie je veľmi v moci nás, pešiakov, zmeniť. Zradiť ho však môže jeho vlastná slaboduchosť a pýcha, vďaka čomu si už nedovidí ani po špičku svojho nosa.
Počet mŕtvych sa dá odhadnúť pomocou zverejneného počtu oprávnených voličov vo voľbách. Keď sme porovnali počet oprávnených voličov vo voľbách v roku 2020 a teraz v 2023, počet sa znížil o 45 000. Oficiálne počas pandémie umrelo 21 000 ľudí na covid. To znamená, že počet umretých na vakcíny je cca 24 000. Môže to byť trocha menej alebo trocha viac, keďže počet obyvateľov sa časom mení, ale nie tak rýchlo, že za 3,5 roka ubudne 24 000 ľudí. Predtým bol medziročný prírastok obyvateľstva cca 800 ľudí. Takže, ak by sme zohľadnili aj tento fakt, tak to máme ďalších zhruba 3 000 ľudí, ktorí chýbajú, čiže celkovo cca 27 000 obetí očkovania.
Tí, ktorí oficiálne počas pLandémie umreli na (neexistujúci) covid, zrejme umreli tiež zásluhou „vakcíny“ alebo vďaka oslabeniu organizmu po nariadených bezduchých „opatreniach“ vrátane zanedbania pitného režimu v DD/DSS atď. To by znamenalo, že počet umretých na dôsledky covidpodvodu môže byť ešte vyšší.
https://www.kouzelnekruhy.cz/slovensky-rozbor-injekce-pfizer/
Tu si môžeš pozrieť ako nanopílky reagujú s krvou.
Dá sa na to chytať internet?
Nie, ale je tam aj návod, ako sa dá stav očkovaného krvi zlepšiť.
Stvořitel 2023 cz dabing
https://www.sledujteto.cz/file/55506/stvoritel-2023-cz-dabing-hd-1080p.html/
Na stiahnutie, lebo prehrávač zadarmo nakoniec nie je zadarmo. Už ma blokuje aj Prehrajto.cz
https://ulozto.net/file/xB3AdsQwvaXr/stvoritel-the-creator-2023-cz-mp4#!ZGIxZGR2AQN5MQp1LJZjZzSxATAzAaWLLKMapmyFrQSEnTAzBD==
—————
Prediktívny film.
Zdravím,
výčet problémů mé očko příbuzné:
brnění ruky
vyrážka co se objeví a za 10min zmizí
pocity že každou chvíli omdlí
bolest na hrt
děsivé panické ataky
šíleně silná menstruace
No nekup to!
Moje problémy po delší době strávené s ní (několik nocí):
zánět očního nervu – diagnóza roztroušená skleróza
Podivný tlak na tváři jakoby v kosti, několik dní
Úporná rýma
Měl to být samostatný komentář, omlouvám se.
Kanadský lékař přiznává: Bylo nám pod výhružkami nařízeno, abychom nenahlašovali poškození covid vakcínou
https://volnyblog.news/kanadsky-lekar-priznava-bylo-nam-pod-vyhruzkami-narizeno-abychom-nenahlasovali-poskozeni-covid-vakcinou/
Inymi slovami, sme v peknych srackach a moze tu SMER a SNS vykrikovat co len chce v mediach, ked nemaju gule vystupit z WHO!
https://cz24.news/dolezite-varovanie-who-a-tzv-pandemicka-zmluva-ako-je-to-naozaj/
Vystúpiť z WHO, ktorú na 80% ovládajú Bill Gates a farmakorporácie! Je zaujímavé, že tento fakt Weis nespomenul – lebo adresnosť je nebezpečná. Ľudia serú na formálne prečo – chcú konkrétne prečo – qui bono! Total Control, korporátne zisky a genocída! Aké má AKW vysledky s tou žalobou v Haagu? Tribunál nie je vyšetrovací orgán, ale sudcovský, a ten potrebuje adresného vinníka a dôkazy.
Nikdy never právnikovi a nikdy neľutuj právnika. AKW urobila niečo, aby sa zviditeľnila. Ale o prsty prísť nechcú. Všade okolo mesianizmus – čakanie na spasiteľa. Kto to konečne vybaví k nášmu prospechu – „aby sa ľudia na Slovensku nebáli umierať“ – Smer a Dolinková /Penta/? A sloboda je kde? WHO preberá agendu NWO! A prečo tomuto ľudia stále nerozumejú – lebo Infovojna 8 rokov chodí okolo horúcej kaše?
tak,tak,uz je pozde,mily drozde,je to vo vladnom programe,tiez dalsie svinstva, Veci sa musia zmenit,aby zostali take iste
Pre všetkých hlupákov, ktorí si aj v roku 2023 myslia (či sú dokonca o tom presvedčení), že DOBRO A ZLO NEEXISTUJE, a teda naleteli tomtu ezoterickému bludu, ktorý mal za úlohu vytvoriť v duchovne založených ľuďoch TOTÁLNY CHAOS a SCHYZOFRÉNIU typu „vyvraždili mi nevinnú rodinu, ale dobro a zlo neexistuje, takže…ani neviem ako sa mám zachovať, čo si mám myslieť, a či mám plakať alebo sa pomodliť tomu kktovi, ktorý nás stvoril a toto dopustil“…….
„HOVORY ZE ZEMĚ – Dnes už vím, že dobro a zlo skutečně existuje – Iveta Dušková“
https://www.youtube.com/watch?v=xD-NbmT3DDM
Myslim si, ze buduci rok sem dorazi nova „nakaza“ z Ciny, kt sa tam rozbieha podla rovnakeho scenara ako to bolo s covidom. To, ze sa teraz zamerali na deti a mladez uz bolo predpovedane, takze pride smrtelne ockovanie a este tvrdsia depopulacna vlna pod taktovkou WHO a alibizmom vsetkych vlad!
Dalsim jej cielom je zmarit prezidentske volby v USA a volby do EU parlamentu, kt teraz ovladaju progresivne zdochliny, co by sa po nadchadzajucich golbach idto zmenilo.
Takze sa ludkovia pripravte a chrante svoje deti!!!!!!
Nenechajte sa zmiest pokracujucimi kauzickami a kauzami na odputanie pozornosti od zasadnych veci co prichadzaju! Sucasna vlada pokracuje v tom, co robili predosle!
Olinka, present tak,Fico kupil este v 2018 PCR Testy,od Svetovej Banky,za 60 Milionov EU,Cesi 120M. Takze dobre vedel na co to je,masivna depopulacia,caka cely svet
Kym a cim je Bill Gates? Cez neho sa tlaci satanska agenda predsta. B-ig + ILL and GATE + S-atan. 🤔
https://thepeoplesvoice.tv/gates-foundation-insider-boasts-billions-will-die-in-2024-plandemic/
Robert Fico: Slovensko neuzavře s WHO žádné mezinárodní pandemické dohody
https://aktax.cz/robert-fico-slovensko-neuzavre-s-who-zadne-mezinarodni-pandemicke-dohody/
A tu je odpoved, preco to ani nemusi uzavriet, lebo mlcky a alibisticky sa vsetko zavedie:
https://cz24.news/dolezite-varovanie-who-a-tzv-pandemicka-zmluva-ako-je-to-naozaj/ .
Napíšem to polopate :
Život vznikol STVORENÍM, a teda HOTOVÝ. Rovnako, ako keď počítačový programátor (jeden, viacerí – lebo ľudia majú svoje limity) naprogramuje nejakú počítačovú hru. Keď je hra hotová, sprístupní sa ľuďom (za peniaze, zadarmo).
V hre môžu byť rôzne chyby. Tie chyby ale môžu byť aj zámerné. To ale skôr v „reálnom“ živote, ktorý žijú ľudia, a nie vo virtuálnej PODrealite (počítačová hra určená ľuďom). Zámerné chyby (spôsobujúce utrpenie ľudstvu A TEDA GENEROVANIE energie utrpenia pre toho, kto sa ňou živí) v nám známom živote na Zemi sú : Potreba jesť a piť (a s tým súvisiace OTROČENIE na telo, úmrtia z nedostatku jedného či oboch menovaných), nepríjemné starnutie (starnutie = strácame na atraktivite, telo nám funguje horšie a horšie, rovnako myslenie je menej pohotové, telesný pach sa starnutím asi ťažko bude vylepšovať, akurát tak naopak…atď…), zabíjanie sa pre potravu (AJ bez existencie človeka by to tak bolo), zabíjanie mláďať zvierat ich rodičmi s rôznych dôvodov, atď, atp……..proste MNOŽSTVO príkladov.
LEN TOTÁLNY VYPATLANEC môže žiť v presvedčení, že tvorcom takého sveta je DOBROTIVÝ BOH. A ešte väčší vypatlanec môže žiť v presvedčení takom, že ten dobrotivý Boh (ktorý stvoril takýto dizharmonický svet) sa vôbec opováži niekoho po smrti súdiť…. 😀 😀 😀 😀 😀 ………
Tento svet je vytvorený niekym, kto je TOTÁLNE BEZCITNÝM. A PRETO SA AJ TAK JAVÍ. To je absolútne neporaziteľná logika, skúste to niečim napadnúť, nemáte šancu. Zborím vaše bájky o karme, takže už sa nemáte čoho chytiť…
Povedz to svojim rodičom, Marek. Že ťa splodili do tohto bezcitného sveta preto, lebo sú totálne bezcitní. A potom napíš, ako na to zareagovali. A rada by som poznala tvoju definíciu slova cit.
R
Marek, ty si darek, v rozprávkach sa netreba ničoho chytať, vždy ostanú rozprávkami…
*********************PROSÍM, SPOZORNITE*************************
Otázka PRE TÝCH, ktorí veria v „dobrotivého a spravodlivého Stvoriteľa“ tohto sveta (život na Zemi).
Akú máte S.K.Ú.S.E.N.O.S.Ť. s dobrotou a spravodlivosťou Stvoriteľa tohto sveta?
„A sme došli“, čo? 😀 ………..
Myslis si, ze niekoho zaujimaju tvoje ateisticke vylevy a plytkost ducha? NIE. Zmen radsej temu. 🤭
Gogo : čo to trepeš? Ja a ateista? … Ty kus vola. 🙂 Takže keď tvrdím, že stvoriteľ tohto sveta (už len to, že tvrdím že existuje Stvoriteľ je OPAKOM ateizmu) nie je dobrotivý, tak som ateista? A mám plytkého ducha preto, pretože netrpím SLEPOU VIEROU ako ty? Waaaauuuuuuuuu…..
Pokud dle tebe Bůh na Zem instaloval peklo,tak jakápak spravedlnost boží,ale pekelná.Aby náš duch vyšel z pekla vítězně ,musí v sobě probudit lásku a dobrotu srdce.A víra v Boha mu dá sílu všemi zkouškami úspěšně projít.Protože tam,kam vývojově máme směřovat lumpy neberou.Prožitá bolest a utrpení by nás měly upozornit na to,že to co se nelíbí i nám se nemusí líbit druhým .
Marek, teraz natvrdo…kto stvoril STVORITEľA…___…!!!… sám seba nebodaj a potom stvoril raj a Evu a Adama…prosím o tvoj názor…
Ty máš svoju prapodivnú vieru, tváriš sa by kresťanom, ale slobodomurárstvo ti je asi bližšie. Nikoho to tu nezaujíma čo vyznávač a aký máš názor na vieru, toto nie je sektárske diskusné kolečko! Tak už prosím ťa neotravuj !
Všetko funguje na základe kombinácie matematického poriadku a chaosu. Tak ako snehové vločky, kde žiadne dve niesu rovnaké práve vďaka tomu že sú nedokonalé, avšak existuje len niekolko základných typov vločiek, takže síce niesú dokonale rovnaké ale sú si velmi podobné. Je v nich určitý poriadok a zároveň chaos. A tak je to so všetkým, každý človek je iný preto aj rovnaké vakcíny pôsobia na každého inak. A hlavne si treba už uvedomiť že niečo ako spravodlivý svet nemôže existovať nikde vo vesmíre. Z matematického hladiska je nemožné aby to všetko vychádzalo tak aby mal každý štastie a ani aby to pokaždé vychádzalo tak že dobrý človek bude mať štastie a zlý smolu. S tým ani dobrotivý Boh moc nenarobí.
Aha………a je len „chybou matematiky“, že každý STARNE, každý musí OTROČIŤ na telo aby prežilo, atď, atp??? 😀 😀 😀 😀 NIE JE TO TAK ZÁMERNE, aby z tohto „otročenia“ vznikali negatívne emócie, a tie KŔMILI nášho Stvoriteľa, ktorý sa nimi živí? Koľko percent ľudí minimálne niekde hlboko v podvedomí je SMUTNÝCH, že je NUTNÉ otročiť na telo aby prežilo? Povedal by som že 99,9%. Zvyšných 0,1% sú mentálne retardovaní (rôzne typy silnejšieho mentálneho postihnutia).
„NIE JE TO TAK ZÁMERNE, aby z tohto otročenia vznikali negatívne emócie, a tie KŔMILI nášho Stvoriteľa, ktorý sa nimi živí?“
Marek, náš Stvoriteľ sa živí negatívnymi energiami??
Ježiš v 11. kapitole Lukášovho evanjelia hovorí Zákonníkom: „Beda vám, ZÁKONNÍCI, lebo ste vzali kľúč poznania! Sami ste nevošli, a tým, čo chceli vojsť, ste zabránili.“
Marek, celú Pravdu nepoznáme takmer nikto, lebo ju poskokovia „boha“ sionu pred nami zatajili a veľkú časť z nej zámerne prekrútili. Napriek tomu bolo by fajn vyjadrovať sa iba k tomu, o čom máš aspoň elementárne poznatky. Lebo len chŕliť žlč na všetky strany navôkol – komu a čomu to má slúžiť?
…sorry: na konci druhého odseku namiesto „energiami“ má byť EMÓCIAMI
Marku,to že tělo stárne, chřadne a umírá nebyl Boží záměr, ale důsledek toho že se už první lidé odvrátili od Boha, protože neposlechli v jedné jediné věci a poslechli raději našeptávači Luciferovi, převlečeného za hada,,který si vymyslel si tezi, že když poslechnou jeho tak budou jako bozi a budou si moci dělat co chtějí, protože budou znát dobré i zlé, protože ještě řekl, podívejte já jsem také jedl a nic mi není, jsem krásný a ještě umím mluvit. No a tím že lidé ztratili přímé napojení a vztah k Bohu přišli o věčný zivot o stálou krásu bez starnutí o zdraví o kvalitního morálního ducha atd.protože bez pravého Boha není život, ten dává jenom Bůh. A přesně toto Adamovi Bůh před tím řekl: „Pokud z tohoto stromu pojíš tak zemřeš.“ Ne že by mu nic neřekl a takto bez vědomosti se dostal do šlamastiky. A Bůh ještě toto pokušéní o kterém už věděl, že přijde, protože takto už sváděl Lucifer,krásný nejmoudřejší anděl v nebi ostatní andělé a píše se,že svedl 1/3 nebeských andělů, omezil zde na zemi pouze na jeden strom, kde by eventuelně mohl tento anděl s dalšimi padlými působit. Říkáš proč ho nechal působit a hned ho nezničil? No protože Bůh dává svobodnou vůli a prostor každému ,nechce, aby mu někdo sloužil z donucení,ale pouze z lásky. A také ve své milosti nechal lidem ještě možnost žít několik desetiletí (před potopou to bylo několik staletí),aby mohli poznávat tady to dobro i zlo, rozumnost i pýchu svévole ( své vůle), učil se poznávat tu složitou propojenou přírodu, rozjímat nad těmito věcmi a hledat dobrého Boha,který nám to dal. Sice říkáš,že potřeba jídla je otročení,ale jaká slast je pochutnavat si při dobrém jídle, skvělém zákusku,ovoci, pití..a někteří lidé to mají na prvním místě slasti a ty bys jim to chtěl vzít?? No ale všeho dočasu, už jsme tu na zemi jako lidstvo asi 6 tisíc let a to co se tu děje, ta svévole to zlo, na které poukazuješ spěje ke svému konci. Každý se bude muset ve svém srdci rozhodnout na jakou stranu se dá,zda Boží nebo satanovu a pak přijde ten soud. Ale ne že by tě odsoudil Bůh, ty sám se odsoudíš,jelikož v tvém srdci mbohými nesprávným kroky nevzešla láska. Láska k Bohu a láska k lidem a dobrým činům. A tím se člověk sám odpojí od zivotadárné síli a zajde navěky a i ten satan, který byl kdysi krasný, mocný anděl se všemi, které svedl. A Bůh znova nastolí ve vesmíru soulad, lásku, klid a mír ve všech koutech i na této zemi. Jen ta tobě je,kde chceš být a kam tě to táhne. Já věřím pravému Stvořiteli i jeho slibům o novém ráji. Slibům satana se nedá věřit, on už ukázal jaký je lhář a vrah od počátku..
Doplním ještě, jelikož to někdo vymazal, že ta jak říkáš otročina, ze člověk se musí starat o své tělo a jíst, tak u mnohých lidí je slast z jídla to nelepší co můžou zde prožívat-dát si výborné jídlo buď samými připravené nebo zajít do restaurace na chutné jídlo, zákusek, ovoce v různých formách, slastné pití adt.a ty bys jim to chtěl vzít?? Vždyť by mnozí přišli o smysl života..to samé s pěkným oblečením či obuví…Ale já o tom také někdy uvažuji jako ty,když se mi nechce nic připravovat a tuto potřebu zneužívá i satan a na konci časů to už bude velmi zřejmé, že nedovolí lidem aby nakupovali a prodávali (svoji práci) pokud se někdo nepodvolí jeho zlým zákonům a nařízením…a už jsme na to měli testování a brzy to bude naostro..ale Bůh slibuje svým lidem na tu poslední dobu chléb a vodu a já mu věřím. Přečti si jak to bylo např.když utikal Eliáš, když ho pronasledovala Jezábel a chtěla zabít a uchýlil se k vdově,která když ho poslechla a dala mu poslední jidlo,tak pytlík s moukou a nadoba s olejem byla bezedná.. začni si číst Bibli,stále je to Boží slovo, i když se někteří z temné strany snažili tam vložit některé odchylky, ale stále je zachována pravda a moudrost k naučení jak poznávat Boha a rozlišovat dobré od špatného..
Tajomstvo Lucifera ,tak ako je to naozaj v skutočnosti ,tak ako to dostalo pozemské ľudstvo od Ducha Pravdy-od toho ktorý je Syn Človeka ,vo výšinách má meno Imanuel ,ktorého spomínal Izaias :
https://m.youtube.com/watch?v=wcjq4IXtSLM&pp=ygUcVGFqb21zdHZvIGx1Y2lmZXJhIGFiZHJ1c2hpbg%3D%3D
Na tento svet ste neprišli na dovolenku do 5-hviezdičkového hotela all inclusive, ale aby ste sa niečo naučili. Najlepší spôsob, ako sa niečo naučiť, je čeliť problému (aj zlu), na ktorý potrebujete nejako reagovať a vyriešiť ho.
Áno my sme tu vlastne hostia na Zemi ..Táto Zem je stvorená preto aby sa mohol na nej vyvíjať ľudský duch v pozemskom tele ..Prečo práve tu ?..prečo práve na tejto Zemi ten vývoj ľudského ducha ?
Ľudský duch pochádza z duchovného ako malé ešte nevyvinute duchovné semienko ,ktoré musí dozrievať v hutnejsich oblastiach hmotných svetov aby sa prebral k činnosti ..Vychádza z duchovných časti(svetov) ,ako nevedomy ľudský duch ,inkarnuje sa do pozemskeho sveta ,do ľudského tela a dozrieva …nie však jedným jediným životom…je ich omnoho viac ,mnoho životov….smrť v pozemskom a ďalší život na oných druhých svetoch ,to je kolobeh ,,mnoho kolobehov ,než naš ľudský duch v rôznych telách (pozemských aj jemnohmotnych ) dozrie…tisíce a tisíce rokov to trvá ,az konečne raz po dozreti môže vojsť ako seba -vedomý dozrety ľudský duch späť tam odkiaľ ako prvýkrát dávno,pradavno yysiel…Do duchovnej ríše ,domova ..
Duchovna ríša=preto aj názov ľudský DUCH ,odvodené to od DUCHchovnej ríše ,oblasti Raja ..
…niektorí sa, žiaľ, sem budú musieť vracať možno donekonečna, aby konečne pochopili, prečo sa sem donekonečna musia vracať…
Už nie Emily ..bola predsa určená konečná doba dozrievania ..Na to bol dlhý časový úsek ..posledný trval 6tisic rokov..
Preto keď skonči doba učenia na zemi musí prísť žatva ,čo je posledný súd ,posledné inkarnacie…po konečnom súde musí prísť obnova hmoty ,a konečne riešenie pre každého ľudského ducha …Buď pokračovanie ďalej v tisícročnej risi pokoja alebo úplne zrely duch môže prekročiť hranice do Duchovna …alebo ??..alebo konečný zánik tých čo sa vyvinuli slabo alebo vôbec..
Viem, Israismael, bibliu mám prečítanú (a nielen bibliu); to bolo viacmenej obrazné prirovnanie či tzv. hyperbola.
Aj biblie boli manipulované…podobne ako celá príroda. Čaká sa už len na posledných spiacich, aby sa prebrali, lebo pravá rodičovská Láska nemá záujem na smrti ani jedného zo svojich detí. Pravá a jediná Skutočná Láska je BEZpodmienečná.
Evropská digitální identita: Eurokraté chtějí vytvořit režim, v němž budou občané stále více pod kontrolou Bruselu
https://aktax.cz/evropska-digitalni-identita-eurokrate-chteji-vytvorit-rezim-v-nemz-budou-obcane-stale-vice-pod-kontrolou-bruselu/
A zvrátené psychopatické samozvané elity si myslia, že nimi pripravený systém dožije rok 2040 či 2050? Skutoční primitívy ! https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/jiz-brzy-vase-cestovani-bude-omezeno-osobnimi-uhlikovymi-povolenkami/
Čo myslíš – koľko CO2 sa vyprodukuje pri výrobe 1kg železa a jeho redukcii na oceľ? Aby ste potom neplakali kvôli bicyklu, ale aj kladivu! Toť odpoveď, ako sa zabezpečiť! Lebo všetky oceľové nástroje budú mať cenu zlata! Takže do pi.e aj so zlatými mincami! Kupujte nástroje! Lebo neskôr nekúpite ani kliec!
http://home.tiscali.cz/chemie/zelezo.htm
Každý muž by mal mať minimálne tri rôzne nože, dve sekery, dve pílky, kladivo, krampáč, motyku a lopatu… a to všetko v dobrom stave, inak sa nedobrovoľne stáva nemehlom…
Ono je to nevyhnutné na dedine tam to ľudia chápu. Ale keď skoncentruješ 65% obyvateľstva do miest – všetci očakávajú služby. Lebo načo je niekomu v byte krompáč – keď jeho sused nevlastní trezor! Tí budúci chudáci v bytoch – aspoň spacáky, bandasky na vodu, nádoby na uskladnenie potravín, lieky a určite ako také zbrane na sebaobranu.