Ak nás čítavate pravidelne, tak poznáte náš postoj k vírusu SARS-CoV-2. Ako sme už uviedli vo viacerých článkoch, existencia tohto vírusu nebola nikdy vedecky vierohodne dokázaná.
Jeho genóm nebol sekvenovaný priamo z vírusu, ale len vymodelovaný počítačom. Dokonca aj najväčšie svetové laboratória ako americké CDC či britské ministerstvo zdravotníctva priznali, že nedisponujú izolovanou vzorkou tohto vírusu.
Pre účely tohto článku sa však tvárme, že nový koronavírus skutočne existuje a má na svedomí pandémiu ochorenia COVID-19 tak, ako to oficiálne tvrdia štátne orgány a média hlavného prúdu.
V takom prípade posledné rozhodnutie „konzília odborníkov“ pretavené to uznesenia vlády a vyhlášok ÚVZ je nielen neodborné, ale dokonca, podľa nášho názoru, napĺňa skutkovú podstatu viacerých trestných činov.
Ide hlavne o nasledovné trestné činy:
- trestný čin všeobecného ohrozenia
- trestný čin šírenia nebezpečnej nákazlivej choroby
- trestný čin apartheidu (diskriminácie skupiny osôb na základe ich očkovacieho statusu)
Prečo je výnimka z testovania pre očkovaných vážny problém
Určite ste už počuli, čo bolo aj oficiálne deklarované, že všetky schválené vakcíny proti údajnému vírusu spôsobujúceho ochorenie COVID-19 majú nasledovné vlastnosti:
- Nechránia pred nakazením sa vírusom (dôkazom je posledná správa o tom, že 5800 plne zaočkovaných ľudí v USA sa nakazilo COVID-19 a 74 z nich zomreli).
- Nechránia pred ďalším šírením vírusu infikovaným človekom.
- Jedine zmierňujú priebeh ochorenia, teda znižujú riziko hospitalizácie a úmrtia.
Takže teraz, z bodov 1). a 2), je vám už pravdepodobne jasné, prečo sú výnimky z testovania pre očkovaných problém.
Samozrejme je tomu tak preto, lebo títo ľudia môžu ochorenie ďalej šíriť rovnako ako neočkovaní. Aj keď riziko šírenia je možno iné než u očkovaných (u vakcíny AstraZeneca sa udáva 1 k 3), stále nie je jasné, ako presne veľké je to riziko.
Preto by bolo rozumné zaujať obozretný prístup a testovať očkovaných rovnako ako neočkovaných až dovtedy, dokým nebudeme mať odpoveď na vyššie uvedenú otázku.
Očkovaní môžu byť dokonca väčší roznášači vírusu ako neočkovaní
Ako je niečo také možné?
Na to je pomerne jednoduché vysvetlenie. Keď ochorie neočkovaný človek, tak má príznaky ochorenia, a preto sa bude doma liečiť a neroznášať ochorenie po vonku.
Na druhej strane, očkovaný človek nebude mať žiadne alebo len mierne príznaky ochorenia, nebude sa testovať, nebude sa izolovať, a preto bude voľne šíriť vírus na verejnosti. No a presne z tohto dôvodu môžu byť očkovaní ľudia pre spoločnosť oveľa nebezpečnejší ako neočkovaní ľudia.
V skutočnosti sú to práve tí očkovaní, ktorí by mali byť vo zvýšenej miere testovaní, pretože sú to potenciálni bezpríznakoví roznášači vírusu.
Ak vláda týchto ľudí teraz zbavila povinnosti dávať sa testovať, tak sa tým úplne zjavne dopúšťa nielen diskriminácie skupiny neočkovaných ľudí (trestný čin apartheidu), ale priamo ohrozuje spoločnosť (trestné činy všeobecného ohrozenia a šírenia nebezpečnej nákazlivej choroby).
Vojna je mier, vydieranie je motivácia
Uvedomuje si vláda, „konzílium odborníkov“ a Úrad verejného zdravotníctva, čo týmto svojím rozhodnutím spáchali?
Alebo je im to už popri tých ostatných trestných činoch, z ktorých boli nedávno obvinení v žalobe podanej slovenskými advokátmi na Medzinárodnom trestnom tribunáli v Haagu, jedno?
Už ich ani netrápi, či im hrozí jedno alebo tri doživotia, veď dokopy je to stále iba jedno doživotie? Je to podobné, ako keď v Amerike dostane zločinec 100 alebo 300 rokov basy. V podstate prvé aj druhé znamená doživotie.
Oni to dokonca na drzovku zdôvodňujú tým, že chcú motivovať neočkovaných, aby sa dali zaočkovať a nemuseli sa „povinne“ testovať, ako to nedávno priznalo samotné ministerstvo zdravotníctva.
Už sa ani len nesnažia predstierať, že testovanie je dobrovoľné. Mengele by bol na nich hrdý…
Takže je jasné, že toto nie je žiadna motivácia k očkovaniu, ale bohapusté vydieranie, za ktoré budú skôr či neskôr postavení pred spravodlivosť.
Záver
A na záver ešte odkaz ľuďom, ktorí by snáď chceli podľahnúť tomuto vydieraniu.
Myslíte si, že keď budete zaočkovaní, tak že vám už dajú pokoj? Že sa vrátite k normálnemu životu? Že získate „vstupenku na slobodu“? Zabudnite na to!
Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú.
Mementom nech je vám súčasná situácia z Veľkej Británie. Tam sa už dala zaočkovať väčšina populácie. A viete s čím prišli úrady najnovšie? Vyhlásili, že za pokles „nových prípadov“ nevďačia očkovaniu, ale lockdownom. A že vstupenkou na slobodu (k normálu) už nie je očkovanie, ale testovanie.
A tak idú opäť všetkých testovať, aj očkovaných, najlepšie 2-krát do týždňa. Najprv bolo vstupenkou na slobodu testovanie. Potom očkovanie. Teraz znova testovanie. A tak stále dokola. Je toto normálne? Oni sa už ľuďom normálne vysmievajú…
Uvedomte si, že oni toto nemajú v pláne nikdy ukončiť. Plánujú predlžovať lockdowny donekonečna. Dovtedy, kým nezničia ekonomiku, neožobráčia bežných ľudí a malých podnikateľov, ktorých potom naženú na sociálne podpory.
Dávky, podpory či nepodmienený základný príjem samozrejme podmienia testovaním, pravidelným očkovaním a hlavne poslúchaním. Tí neposlušní zostanú bez peňazí a kľudne nech aj umrú od hladu.
A presne o toto tu ide – o naše zotročenie. Ak sa nezobudíte včas a neprestanete hrať tú ich hru na pandémiu, onedlho, v jedno krásne slnečné ráno sa zobudíte a uvedomíte si, že ste otrokom.
Toto naozaj chcete? Tak sa zobuďte a konajte teraz, kým nie je neskoro. Takže ešte raz: Prestaňte s nimi hrať tú ich hru na falošnú pandémiu!
Zdroje: fda.gov, dailyexpose.co.uk, Facebook MZ SR, healthimpactnews.com, Spracoval: Badatel.net
Súvisiace články
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.
Ja keď som to teraz prečítala o výnimke z testovania očkovaných, tak …len som sa rozčúlila nad tým nezmyslom, rovnako ako vy.
Presne toto som vo štvrtok hovorila kolegovi, ktorý sa dal očkovať a navyše som mu uviedla prípad chrípky …
„…očkovaný človek nebude mať žiadne alebo len mierne príznaky ochorenia, nebude sa testovať, nebude sa izolovať, a preto bude voľne šíriť vírus na verejnosti. No a presne z tohto dôvodu môžu byť očkovaní ľudia pre spoločnosť oveľa nebezpečnejší ako neočkovaní ľudia.“
Oni toto urobia a potom budú hlásať, že uvoľnili opatrenia zavčasu a bla bla a preto znovu treba lockdown. Toto už fakt je prípad pre celú kliniku psychiatrov!!
a ešte v prípade tohto agresívneho vírusu, ktorý napáda pľúca…. to aby som sa zachvíľu začala chrániť od očkovaných a prekonaných, lebo budú najväčšími roznášačmi!
do kostola neotestovaný
do roboty otestovaný? … ale veď ja mám na pracovisku Kostol !! SVOJ KOSTOL
To je dobrý nápad! Každý by si mal na pracovisku zriadiť malú kaplnku 🙂
Redakcia – „Prečo je výnimka z testovania pre očkovaných vážny problém“ – to sem už prispieva ten Psychopat alebo čo?!
Vás vôbec neserú tie percentá hovadín, ktoré sem vnášate týmito článkami? Normálne sa cítim vyobcovaný za to, že som sa ešte netestoval! A ďalšia testovacia sobota v prdeli!
„V skutočnosti sú to práve tí očkovaní, ktorí by mali byť vo zvýšenej miere testovaní, pretože sú to potenciálni bezpríznakoví roznášači vírusu.“ – to škrečkovi v tom jeho „začarovanom“ koliesku aspoň nedrbe. Ja som myslel, že nekonečný je Vesmír a nie testovanie doboha!
Maroš, tento článok je hypotetická úvaha. Jeho cieľom je dokázať, že aj keď použijeme argumenty a naratív nepriateľa, tak aj vtedy patrí do basy na doživotie.
Maroš, čítaj s porozumením:
„Pre účely tohto článku sa však tvárme, že nový koronavírus skutočne existuje a má na svedomí pandémiu ochorenia COVID-19 tak, ako to oficiálne tvrdia štátne orgány a média hlavného prúdu.“
Schválne – aby to bolo jednoznačné – materiál ešte z roku 2017 – antivakcer Del Bigtree /krásne priezvisko Veľký Strom/ – rozbíja mýtus o kolektívnej ochrane vakcináciou obecne – teda bez toho, či „hore bez či s mRNA“ – vtedy verejnosti ešte neznáme haluze s Covid 18.
https://ulozto.net/file/HBPMcCLkIX0Y/antivakcer-del-bigtree-rozbija-mytus-o-kolektivnej-imunite-vakcinaciou-mp4
https://ulozto.net/file/N4KHMskT8vNa/antivakcer-del-bigtree-o-bezpecnosti-ockovania-2017-orlando-mp4
Redakcia- ľudské podvedomie je jedna veľká odpadová nádoba – každé jediné slovo v ňom ostane naveky – ako runa vyťatá sekerou do stromu – „Toto je moje!“
Ja vám navrhujem smrteľne vážne – okrem Záverov /= Do it!/ začnite robiť ÚVODNÍKY! Potom bude čitateľ ako tak obrnený voči tým zavádzajúcim postulátom v prevzatých článkoch, ktoré ma tak – viem prečo – nasierajú.
Presne tak. V organizácii bola pozitivna jedna osoba a po očkovani je ich niekolko. A najhoršie na tom je
,že aj členovia rodiny sú pozitívny.
Je to starostlivo pripraveny plan,na UPLNE zotrocenie a vyvrazdenie Ludstva,Hitler bol menej nez ucen
Tiež si myslím že je to tak ako píšete !!! Len sa strašne divím ľudom , že sa tak ľahko ! Nehajú manipuľovať !!! Ja v žiadnom prípade ich blbé´´
nariadenia nerešpektujem !!! Držím sa svojho sedláckeho rozumu , pokusy na sebe nedám robiť ! Keď mám zomrieť tak normálnou smrťou !
Hlavne vystrašiť ľudí´´ to je ich cieľ , vtedy sú ľahko ovládateľný´´Čo robia je veľká´´ kriminalita …….. Pritom sa tvária , že veľmi nám pomáhajú´´ áno ale do zeme !!! Ničia všetko čo bolo dobré´´
…nielen výnimkou z očkovania“ pácha vláda viaceré trestné činy….dôležité je správne sa rozhodnúť a potom si za rozhodnutím aj skutočne stáť……aj Ježiš svoj.životom je pre nás tým ,,svet.príkladom“….. to, čo povedal, aj skutočne ,,platilo“…akurát my ľudia sme si to často x zmenili podľa seba …tak sa snažme byť uvedomelými, je to len a len pre naše dobro……………………
Ďakujeme tímu Bádateľa za ďalší článok. Hrozné, hrozné čo s nami robia „elity“ tohto sveta a my ovečky len poslúchame. Vo svete je hnutie: Nie som ovca – neviem ale ako pracujú.
A ešte čo čítame na mnohých weboch, že tieto testy sú napustené morgelonmi, baktériami, vírusmi, že je to mini očkovanie – no comment, bez komentára
Plán „elity“ je aby nás ostalo len 1 miliarda. Ostatní máme odletieť jednosmerkou „do nebíčka“.
len okolo 500 millionov( Georgia Guidestone)
a ešte niečo… od pondelka sa vás vírus nedotkne 180 dní !!!!!!! ak ste už ním boli nakazený.
„Smolu“ majú tí, ktorí si dali vypísať PNky ako normálne ochorenie chrípky a nie covid-PN ..ako dostanú teraz potvrdenie, že ho prekonali?
Ešte nech Kocúrkovci upresnia, či tých 180 dní sa týka nakazených od pondelka, alebo aj s5 napr.mesiac dozadu.
Keď už, tak výnimky by mali byť naviazané na testy protilátok v krvi. Aj očkovaní a tí, čo kovid prekonali, nemusia mať žiadne protilátky. Naopak iní, čo ho prekonali, môžu mať protilátky nielen 180 dní, ale kľudne aj niekoľko rokov. Je to veľmi individuálne a toto je jediný vedecký prístup. Všetko ostatné je šarlatánstvo a diskriminácia.
Na druhej strane, niektorí ľudia nemusia mať žiadne protilátky, ale aj tak nikdy na kovid neochorejú, lebo sú proti nemu prirodzene imúnni. Takže, ak by sa oni testovať mali, bolo by to diskriminačné voči nim.
Preto jediné spravodlivé a vedecké riešenie je plošne netestovať vôbec, ale len ľudí s príznakmi, ako to bolo na začiatku pandémie ešte počas Pellegriniho. Potom to celé Matovič absolútne domrvil a pokašľal, keď začal s plošným testovaním bezpríznakových.
Ja súhlasím, ale čo sa týka testov na protilátky napr. ELISA, ktoré sú z periférnej krvi a nie len pich do prsta, to robí súkr.labák , ja som za to dala 37€ ešte pred prvým testovaním na Orave. A bolo mi to prd platné, nedalo sa tým preukázať, hoci to bolo (a asi aj je) napresnejšie testovanie.
Min. rok do konca roka dávala zľavu istá zdrav.poisťovňa, ktorej tútorom je Krčméry. Takže komu by sa sypali do kapsy € ?
… som diskriminovaná, budem diskriminovaná, ale ženský rozum má niečo, čo mala Zhŕňajova nevesta 😀
Základ vedieť, že existuje periférna krv. Zase až tak nesrandujem, keďže cievy majú tiež svoj vlastný pohon.
„… som diskriminovaná, budem diskriminovaná, ale ženský rozum má niečo, čo mala Zhŕňajova nevesta“ – byť v role obete je zrejme tvoja komfortná zóna.
…zase dobre, že až tak nesranduješ
Práve poslúcham posledné video Davida Icke – hovorí to isté (to čo je v dnešnom článku Bádateľa).
Elity sveta to riadia celosvetovo…
…milá ametyst, my môžeme len PREDPOKLADAŤ, čo urobia tí hore….no určite vieme, čo urobíme MY :-)….budeme si stáť za svojím rozhodnutím…………………………..
tak tak… MY máme svoj rozbehnutý vlak 🙂
Tak si naskoč bejby! Na tajnáša!
Geniálny remix garage-soul-funky-jam-pop house z 90-tych! Sťahujte a džemujte! Normálne to trhá črevá!
https://ulozto.net/file/cmUrKdyXIalZ/90-s-vocal-garage-house-mix-mp3
..ako tvoja obeť….ee
He – skončila by si ako širokorozchodná.
Ti hore to presne napisali,co budu robit a ako,len to treba citat,ci je to „Scenarios for the future of Technology and international Development,Rockefeller Foundation,2010,alebo John Hopkins University; SPARS PANDEMIC,publikovane 2017,alebo Deagle Report,atd
Dobrovolně tyrani nevypadnou , lidi vzbuďme se a konejme.
https://www.facebook.com/spolecnejsmesilnejsi/videos/201780584817470
Áno, zatím jen na hnůj, tak ako voľakedy
apropo..potrebujem už ostrihať pán minister!! .. pošlite mi vašu dcéru, ok? … pretože mi na váhe stúpajú čísla 🙁 .. samozrejme, že z dĺžky vlasov
tiež už súrne potrebujem bankovanie, masáž lávovými kameňmi a saunu !!
to mám stále chodiť na tajnáša?!
super nápad, ametyst – pošli potom foto, alebo ma rovno objednaj, prídem, hoci pešo
alebo na oslovi
Fotku dám rovno sem.
v tom prípade radšej iba zadný profil…kvôli vytvoreniu si predstavy úplne postačí
Vrece si z hlavy dole nedávaj – nebudeme ťa teraz ukazovať.
noo ..modriny od bankovania som vám nemala v pláne ukazovať…len dĺžku vlasov
Emily… aj ty chceš termín?
že vôbec váhaš, ametyst – a čo najskorší možný, t. j. tak o týždeň… vláda diogenovských odborníkov mi cestovať verejnou dopravou bez morgellonrúška sotva dovolí, bez morgellontestu podobne, a tak mi už zostáva iba ten osol…
bez neho by som to zvládla rýchlejšie, ale bolo by mi smutno, a ja sa chcem tešíííííť na to, aká budem šik po tom Klárkinom zákroku, však na otcovi sa naučila – a ty a ja už iba zlížeme smotanu
…len aby potom, cestou domov, míňajúce ma autá nespôsobili reťazovku
Myšlienky sú bez cla, ale nie bez pekla.
Španielske príslovie
A takto funguje zákon príťažlivosti:
Dnes mi volá masérka či nechcem termín na bankovanie , že od dnes oficiálne ?
a je si istá, že aj ty si na ženy?
Aj tvoja kaderníčka je na ženy?
Opýtam sa jej.
…alebo máš na mysli našu budúcu spoločnú kaderníčku?
Židia sa nepotrebujú strihať,holiť,tak preto sú holičstvá a kaderníctva zatvorené a pod prísnym dohľadom.
Dnes mi v trafike nechceli bloknut casopis lebo som odmietol ffp2
Isiel som inde a predali bez ruska.
Kto chce kam pomozme mu tam a biznis robim len s nefasistami.
Akoze ja mam mat lutost s nimi lebo oni posluchaju co nemusia? A mna kto bude lutovat ked si dokazim zdravie ffp2jkou? Co tam pridavaju fet do tych respiratorov?
mne v stánku aj žuvačky bez masky
…milá ametyst, tak to máš ,,vážny“ problém !….ak stúpa váha práve či ,,vďaka“ vlasom, treba to hneď a zaraz poriešiť!….I.M. Vám určite rád pomôže a pošle svoju ,,osobnú kaderníčku“ k Vám domov :-)…… takže ste bola na Orave testovaná? tam to bolo ako 1.miesto, to si pamätám…… ste to milo povedala, Zhŕňajova nevesta bola veľmi milá, úprimná a mala zmysel pre humor / pri spomienke na ten zázrač.stĺpik na ,,jedenie,, sa neubránim úsmevu:-)/, a ešte ju hrala aj podarená herčka Zuzka K. …..tak ametyst, zrejme ,,naskočíme“spolu na rozbeh.vlak a potom si vypočujeme od Vás, Maroš tie mixov.penisničky :-)…..
Vôbec nezáležalo či bola milá, vtipná, úprimná…ale že celú dedinu ojekabátila… že všetci uverili tomu, čo chceli.
A ten Hraboš bol len jej užitočný idiot, ktorý hrabal pre ňu. Veľmi povrchné dielo.
…oprava…herečka…a pesničky……novin.škriatok ,zaúradoval“ :-(…:-)……,
https://www.homewetbar.com/media/catalog/product/W/1/W105671-funny-wine-glass-bottle-129385.jpg
http://cdn.shopify.com/s/files/1/1193/6870/products/ASs_kicking_WB.jpg
…dobre ste to vyriešil p.Dušan, presne tak to treba urobiť, klobúk dole!……….
Dámy klobúk dole len tak nedávajú – potešila by POKLONA. Ono je to naozaj konzumný fašizmus „plných nákupných košíkov“ – len pre lojálnych s fašizmom.
https://ulozto.net/file/KPklJRCgNFZa/informacna-architektura-ludskeho-organizmu-a-ludskej-spolocnosti-prof-peter-stanek-25-10-19-cast-1-mp4
https://ulozto.net/file/lu6osL4LHBEq/informacna-architektura-ludskeho-organizmu-a-ludskej-spolocnosti-prof-peter-stanek-25-10-19-cast-2-mp4
https://zemavek.sk/vedci-varovali-pred-autoimunitnymi-a-neurodegenerativnymi-ochoreniami-po-ockovani/
Vedci varovali pred autoimunitnými a neurodegeneratívnymi ochoreniami po očkovaní
Ani dobrovoľníci v klinických testoch ani zaočkovaní či tí, čo sa objednávajú na očkovanie, nie sú informovaní o dlhodobých rizikách očkovania. Špičkoví experti upozorňujú, čo presne sú potenciálne riziká z dlhodobého hľadiska, lenže diskusia o nich je v mainstreamových médiách nedovolená. Jednoducho nikto nemá odvahu o nich hovoriť. Títo odborníci prehovorili aj o tom, ako bude znemožnené ich monitorovať
Mam z toho všetkého naozaj zlý pocit a chaos. Už naozaj neviem, čomu veriť. O jednom som 100% presvedčená. Nechcem žiadnu z vakcín. A neviem, ako od toho odhovoriť svoje decká. Povedali mi, že oni chcú cestovať a že mám prestať čítať články pre Kotlebovcov(konšpirácie a hoaxy).
Čo budeme robiť ak nás do toho naozaj budú tlačiť?
A teraz netlačia?
Svoju smrť si zásadne nechávam až na poslednú chvíľu – asi tak.
Otázka na teba – kto v nich vychoval tú sebazničujúcu baživosť? Chcú cestovať a „poznávať“- alebo chcú cestovať a užívať si? Lebo keby chceli poznávať – už by poznali a nerútili sa do záhuby. A propos – tvoje pokolenie nemusí zahynúť len po nejakej vakcíne – stačí, že títo malí egoisti žiadne deti nebudú chcieť mať – LEBO! Lebo čo keď si chcela mať deti len kvôli bytu a statusu matky ako sociálne chránenej osoby? Myslím za komančov. Lebo takých bolo s kočíkmi plná prdel – „oslobodzujúce“ manželstvo ako únik od vlastnej rodiny. Feminizmus a emancipácia – toť dôsledky. Pokiaľ má spoločnosť /“vzory“/ a médiá vyššiu autoritu ako prirodzené autority – inak ako zle to nemôže dopadnúť.
Mýliš sa. Prvé dieťa som mala 29 ročná a byt som už dávno mala a na pôžičku. Vydávala som sa 34ročná a druhé dieťa som mala 36 ročná. Rozviedla som sa 41 ročná a na poznávanie nikdy peniaze neboli. Tak že ja im celkom rozumiem, že chcú spoznávať a lepšie žiť. Len mám obavy, že im to nebude dopriate. A nie, nemala som deti kvôli statusu matky, ale preto, že som po deťoch túžila, ľúbila som ich a ľúbim a bojím sa o ne. Ešte niečo chceš upresniť? Ty asi ženy veľmi v láske nemáš.
Si inteligentná Žena, majsterka Slova, Monika. A verím, že aj skutkov. Ty, ani Tvoje deti sa v živote nestratíte. Neboj sa o ne. No varovať ich (nenásilne) treba – v tomto sa my matky zhodneme.
Na tomto portáli je veľmi veľa linkov, ktoré otvárajú oči. V najväčšej miere nás nimi zásobuje naša včelička Jean. Ale snažíme sa všetci.
Monika, verím, že tento portál nevzdáš kvôli komentátorom, ktorí v svojských hodnoteniach žien nepoznajú mantinely…taký je tu myslím iba jeden. Postaviť sa k veci vieš – a ostatní „bádatelisti“ Ti prípadnú občasnú stratu pohody radi vrátia.
To nie je o láske alebo neláske k ženám. A ozaj – a ozaj – čo to znamená „mať rád ženské“ – to isté, ako pre ženu „mať rada mužských“? Koľko ženských – koľko mužských. A v dobrom aj v zlom? Aj v zlom? Pochybujem.
Rozviedla si sa, keď mali deti 12 a 5 rokov. Ako si kompenzovala ich frustráciu? No – lebo možno len hľadajú niečo, čo doma – ani saturovane nedostali. Tak sa teraz saturujú sami a možno sa presaturujú. Drogy, nakupovanie, cestovanie, hýrenie aj škrečkovanie – to je saturácia. Nájdi koreň nenaplnenej potreby svojich detí a možno vyriešiš ten problém s očkovaním kvôli cestovaniu. To cestovanie môže byť reziduum snívania z detstva o lepšom svete. Prečo lepšom – v čom lepšom? Predstav si dvoch fafrnkov bez otca – z ich pohľadu ochrancu – ako po nociach snívajú o bezpečí. No a teraz im niekto to bezpečie ponúka vakcínou. Stále je to marketing – podprahovosť – teda nehľadaj rozumné vysvetlenie z ich vedomia, ale z ich podvedomia. „Keďže nemám rád ženy“ – 40-tky vedia presne čo od života chcú, takže ak si sa rozvádzala v 41 – tvoj záujem „bol až druhoradý“. A preto deti „dbajú“ na tvoje rady teraz.
Maroš, ak sa zodpovedná (!) žena-matka rozvedie napriek tomu, že v hre sú dve maloleté deti, tak ver, že musí mať k tomu sakramentsky silný dôvod. Nevieš ani aký, ale už hodnotíš. Ako inak – invektívami. A je ti jedno, že neadekvátnymi a väčšinou neopodstatnenými. Ver, že empatia znamená tisíckrát viac, ako množstvo vedomostí, ktoré ti dnes už dá aj ten najpodradnejší PC.
Emily – ja o koze – ty o voze! Ja si veľmi dobre – ale tiež s odstupom času – uvedomujem, ako marxizmus systematicky rozbíjal za komunizmu – a dnes za liberalizmu – rodiny! Gójimské rodiny!
Teda – jedna vec sú subjektívne viny za rozpad manželstva – druhá vec sú spoločenské – sociálno psychologické, sociálne inžinierstvo. Kto študoval na VŠ, pozná zo 4. ročníka vedecký komunizmu a tú detailnú predstavu napr. o spoločných bytoch pre viac mladých rodín, a celú tú organizovanú gruppen jebačku smenárov /a hádky, žiarlivosť, nedôvera, porovnávanie sa, závisť, zasahovanie a ponorku /- sociálne experimenty. Mladí, ktorí chcú žiť sami bez rodičov mali žiť s inými na kope – a plodiť socialistického človeka. Nebudem rozvádzať tieto marxistické úchylky.
Ja keď som sa rozvádzal kvôli nevere manželky – sudca v predrozvodovej kancelárii mi povedal, že nevera nie je dôvod na rozvod. Tak som mu povedal, že keď sa mu kurví jeho žena – je to jeho vec, ale tá moja porušila manželský sľub a basta! Chcel ma potrestať za urážku súdu – tak som mu povedal, že potom ho zažalujem ja za navádzanie a zneužitie právomoci verejného činiteľa a dehonestovanie inštitútu manželstva – ktorého garantom je práve sobáš pred štátom – a ja si obsah sľubu veľmi dobre pamätám. Sklapol a bolo.
Takže pochopte vy tupci a tupkine silu a vplyv spoločenského zriadenia, ktorého skrytou doktrínou je ROZVRAT RODINY. Potom, keď to pochopíte – pochopíte aj vlastné zlyhanie a všetky nástrahy! Keď som sa ženil ja – bol som veľmi mladý a o tomto som nevedel – nevedeli o tom ani moji rodičia. A dnes to nevedia žiadni rodičia – mimo tých ľudí, ktorí sa tomuto problému venujú. Voľakedy si žena nemohla dovoliť kurviť sa – dnes ju ku tomu všetko zo všetkých strán navádzaná – a dôvody si každá aj každý chlap vždy nájde – lebo „norma“ to dovoľuje! Manželstvo už nie je tabu! Mladí dnes neuzatvárajú manželstvá – lebo načo. Áno – manželstvo je zmluva so štátom. Ale existuje aj manželstvo pred komunitou Sobáš pred rodinami a priateľmi – volá sa to zasnúbenie – ako ochrana pred právom prvej noci panovníka. Voľakedy si zasnúbenci sľubovali sami pred sebou – aspoň tak. Dnes neplatia pravidlá, sľuby, česť. O tom celom to je!
Takže mi tu Emily NEDRÍSTAJ o sakrálnych dôvodoch žien na rozvod – do boha tvojho mahagánskeho! Na jednej strane máš plnú hubu nejakého „pravého“ Krista – na druhej si vylízaná marxistická feministicka! Židovstvo aj židomarxizmus je sekta! So svojou schizofréniou a „hodnotami“ pre seba!
Ešte raz doboha! Slovensko hejtujúca tenistka si konečne – ale teraz najprv – nechala urobiť deti a potom sa nechala verejne „opichať“ a zbalila sa na Maledivy. Takže – prečo neísť na Maledivy tiež! Akurát niekomu uniká podstata – a možno nie, keď v pláne nemá deti – že pokiaľ sa nechá mRNA opichať – bude sa možno musieť celý život starať o degešov – aj keď si možno raz tie Maledivy užije. Lenže bežní mladí ľudia veľmi dobre vedia, že keď si urobia deti – dovolenky neustoja, a možno nebude ani na pivo /s tým pivom nesrandujem – s týmto mi kedysi argumentoval môj bývalý kolega, ktorý zdedil 2-izbový byt, mal 30 a založenie vlastnej rodiny odmietal kvôli svojmu gágoru – že v čom napr. bude ukrátený – a o dovolenky už vôbec/.
Takže ešte raz – dôvody rozvodu ma nezaujímajú, ani prevažujúci vplyv „vzorov“ nad vplyvom matky, ale – AKÚ FRUSTRÁCIU SI TIE DETI POTREBUJÚ KOMPENZOVAŤ ZA CENU VLASTNÉHO ŽIVOTA A CENU ŽIVOTA-NEŽIVOTA TÝCH VLASTNÝCH POTOMKOV?!
Chápete vôbec, že existuje nejaký hlboký dôvod, ktorý ovláda rozhodovanie?! Ha – poznajú matky hlboké dôvody svojich potomkov? Lebo tá moja dodnes nie ani v 80-tke.
A ty Emily veľmi dobre vieš – ako odpútavaš od tohto „problému“ tou jednoznačne feministickou argumentáciou! Vidieť vám tak do mozgu a premietnuť to na oblohu doboha! Tiež otázka – prečo mladí debili chcú nechať opichať starých rodičov, ktorí sa na Maledivy nechystajú, že! Možno je to všetko omnoho jednoduchšie – vypatlanosť a debilita a egoizmus obecne! Sú dospelí? Infantili nikdy nedospejú. Pes je infantilný nedospelý vlk. Čo chce pes nie je rozhodujúce.
Maroš, ja o empatii ku komentátorkám Bádateľa, ty zas len o vedomostiach zo všetkých možných oblastí. Ver, že sú veci, ktoré sú uchopiteľné výlučne citom; možno aj preto má náš mozog až dve hemisféry.
Sme radi, že nás zásobuješ upotrebiteľnými poznatkami a radami, ale skutočne by to bez tých neustálych osočovaní a ponižovaní – hlavne žien – nešlo? My nemôžeme za to, akú si mal matku (však ani ty nie), ale tú nekonečnú nenávisť prenášať na ostatné ženy nie je fér; navyše – nepomôže to nikomu, ani tebe.
Čo sa týka nerozvádzania a doslova násilného udržiavania manželstiev súdmi za socializmu, v tom máš absolútnu pravdu. Mohla sa postaviť pred sudcu hoc aj žena s krvnými podliatinami od hlavy po päty, s rozbitou hlavou plus s dolámanou rukou aj nohou, neuspela. Jediná možnosť, ako sa zbaviť žiarlivého tyrana, bola nájsť si „milenca“, hoci fiktívneho, s ktorým akože plánuje uzavrieť manželstvo. Rozvod bol okamžite. Na vyvlečenie sa z chomúta teda úplne postačilo, ak domlátená žena cestou z neúspešného rozvodového pojednávania oslovila prvého muža, ktorý s poľutovaním nemo na ňu hľadel, a požiadala ho, či by bol ochotný zahrať pred sudcom jej milenca a nastávajúceho. Či šlo zo strany dotlčenej o skutočnosť, alebo len o jej bohapustý výmysel, to už súd nezaujímalo. Hlavne, že to sedelo „papierovo“.
Slovom – Kocúrkovo! Vtedy, aj dnes.
Iba na okraj – Maroš, keď už kritizuješ, tak najprv čítaj – dôsledne! O akých „sakrálnych“ dôvodoch ja – ateistka – „drístam“? Akého „pravého“ „Krista“ ja spomínam?? Čo je to za hybrid? Ja uznávam Človeka – Ježiša – návštevníka z inej planéty, ktorý prišiel pozemšťanov slovami Pravdy oslobodiť od náboženstiev a otroctva! Teda toho Ježiša, ktorého Pravdu Rimania za povzbudzovania Židmi pribili na kríž! A nie ich krista – žida – ktorého vzápätí vytvorili v Ježišovom mene, ale s ICH učením. Toho prečo nik neumlčal? No nemal kto. Lebo ten sa im hodil, ten „spieval“ s nimi. A či už je to skutočnosť, alebo celé iba fikcia, má to vypovedať asi toľko, že sa nemá spletať Pravda so lžou. Tak ma nezlučuj so židovským kristom ani so Žiadnym náboženstvom. Ja s náboženstvom nemám a nechcem mať nič spoločné!! Rešpektuj to!
Emily – ideš si stále svoju agendu, že iba ženy sú obete mužskej tyranie – ženská tyrania mužov neexistuje – pre teba nie. Chorá doktrína – zvlášť pri tej proklamovanej genderovej rovnosti, že. Ale to sme opäť odbočili – prečo sa kohosi deti idú dať očkovať, aby mali viac slobody v cestovaní – a prečo si myslia, že potrebujú práve toto. A prečo nerešpektujú rady matky – môžeš odpovedať Emily.
Nech teda žijú neúplné rodiny – a štastne porozvádzané ženy – vo funkčnom marxistickom „úplnom štáte“ – láger sa o výchovu detí veľmi rád postará!
https://ulozto.net/file/308yczYcZimE/matovic-na-uteku-chyteny-v-mexiku-mp4
Maroš, opakujem: Čítaj komentáre (VŠETKÝCH!) bádatelistov dôsledne; prípadná kritika až potom.
Nájdi nejaký môj komentár, z ktorého by vyplývalo moje presvedčenie, že „iba ženy sú obete mužskej tyranie – ženská tyrania mužov neexistuje“. Samozrejme, že je to aj naopak. Ak som sa v toto ohľade ešte nevyjadrila, tak iba preto, že muži sa k týraniu svojou manželkou obyčajne nepriznajú.
Na tvoju otázku, Maroš – „A prečo (deti) nerešpektujú rady matky?“ ti odpoviem taktiež otázkou: „Poznáš v súčasnosti dieťa v pubertálnom veku, ktoré nekompromisne rešpektuje rady svojej matky, učiteľky, vychovávateľky…kohokoľvek? Lebo ja nie. Moje deti sa rozhodli pracovať v zahraničí – a dobre spravili, že nezostali na Slovensku; je to ich život a fandím im. Aj Skype je spojencom.
Čo sa v spornom bode týka priamo mňa, Maroš – napriek tomu, že som mala (aj ešte mám) vynikajúcich, primerane tolerantných a starostlivých rodičov, už počas adolescencie som si šla svojou vlastnou cestou. Ty snáď nie?
https://www.ac24.cz/komentare/blackrock-drzi-nejen-ameriku-pod-krkem/
BlackRock drží nejen Ameriku pod krkem
https://blogs.mercola.com/sites/vitalvotes/archive/2021/04/17/guillainbarre-syndrome-reported-after-covid-vaccine.aspx
Guillain-Barre Syndrome Reported After COVID Vaccine
Guillain-Barre Syndrome hlásený po COVID vakcíne
https://www.hlavnespravy.sk/skoly-nemaju-povinnost-kontrolovat-testy-deti-ani-testy-rodicov-pravnu-dzunglu-kovid-obmedzeni-pri-vstupe-do-skoly-vysvetlil-v-skratke-jan-carnogursky/2505998
„Školy nemajú povinnosť kontrolovať testy detí ani testy rodičov.“ Právnu džungľu kovid obmedzení pri vstupe do školy vysvetlil v skratke Ján Čarnogurský
Aj na prácu má každý právo podľa ústavy bez podmienok…a?
v tzv. demokracii všetky práva padajú na hubu
… ešte k tým kostolom… keď sa nedostanem do kostola lebo 15 m2 , môžeme ostať pred kostolom bližšie ako 2m?
… a ako si dáme znak Pokoja?
… a ak bude v mojej dedine plno, môžem ísť prijať Eucharistiu do susednej dediny?
… a kňaz mi dá Telo Božie v rukaviciach, či ako?
Kanibalizmus, kult krvi a satanizmus môžeš predsa eucharistovať aj v svojej izbe.
https://ulozto.net/file/5OYIS3CgAom7/jan-kozak-judaismus-2014-2z2-mp3
nerúhaj sa!!
Ja teda obhrýzať Ježišovi uši ani piť krv ako ploštica nemienim – ani symbolicky. Bodaj by ste sa tými oplátkami zadrhli! Mne to pripomína mincu prevozníkovi na druhý svet.
Stačí, keď mu – „džejká“ – každý večer či už nad ránom poďakujem.
to od teba nikto nechce … Ak vieš ako urobiť chrám (kostol) z vlastného tela, nie je podstatné chodiť do chrámu. Môžeš vysvätiť svoje vlastné telo, ale tu je otázka, či si schopný udržať ho také?
Svätiť svoje telo? No – keby som sa narodil ako Narcis.
Zrejme máš na mysli tých „Nedotknuteľných“. Nakoniec z nich bude aj tak kopa hnoja. To nad čím rozmýšľaš – ako prestať cvikať kartu? Odteraz mám srať do oltárneho kalicha? Čo to je „svätý“? Vavrinec – či radšej vavrinecké? Mňam! Pokúšaš moje telo? No – práve preto je farár farárom – život v pokušení Satanom je vzrúšo! Zvlášť keď dávaš dôverčivej 17-ročnej „fajke“ hostiu. „Otvor ústa – dám ti chrústa!“
https://www.lamode.sk/8322-large_default/saty-na-1-svate-prijimanie-amadina.jpg
Ahojte takže falošného proroka tu už máme na z cénu ma prísť v blízkej budúcnosti falošný mesiáš ktorý bude proti všetkému co sa dnes vo svete pácha testovanie očkovanie potláčanie ľudských práv atď.. -zlo.A tento falošný mesiáš bude mať nad ľudské schopnosti bude zvádzať celú obyvanú zem veĺa ĺudi zvedie veĺa ľudí pojde ide po širokej ceste len hŕstka ľudí ide po tej úzkej ceste.Biblia sa plní- Armagedon
ja mám pocit, že od zavraždenia Pravého Ježiša je tu falošný mesiáš po celý čas
Doprdele! Ako je možné zavraždiť – okrem symbolicky – pravú bytosť Svetla z iného rozmeru?! Éto techníčesky nevazmóžno! Si to pletieš s pravosťou Gucciho kabelky. To, že nejakú takú vlastní nejaká židula Monika, ešte neznamená, že je to naozaj tá pravá.
A ty si tá pravá kunsthistorička.
Sodoma Gomara Jah zničil toto mesto jasne ze sú viditeľné dôkazy trebárs prechod cez červené more no jasne ze aj tam sú dôkazi dokonca Izraelity tam urobili pomník na ktorom bolo Božie meno Jahve každý máme slobodne rozhodnutie je to len a len na nás ?
Náš letopočet sa teda počíta od abstraktnej smrti „pravej bytosti Svetla z iného rozmeru“? Tri dni po umŕtvení Ježišovej pravdy prišiel v Jeho mene falošný židovský kristus z akého rozmeru?
Inak – v tomto sa nehádam – neviem vylúčiť, či nejde len o symboliku…
Istá som si iba v jednej veci: Ježiš a Jeho Otec sú symbolom Pravdy, Pokoja, Lásky, Súcitu, Pokory…a nekonečného Odpúšťania. Boh Sionu je puncom Lži, Hnevu, Žiarlivosti, Bezcitnosti, Povýšeneckosti…a nekonečného trestania.
O charakterových vlastnostiach syna Márie – teda o židovskom tzv. Ježišovi-kristovi sa až tak veľa z biblie nedozvedáme – podstatné je to, že učeníci Pravého Ježiša v tohto náhradníka neuverili. Kúzelník kristus – na rozdiel od Ježiša – začal stavať kostoly a priniesol náboženstvo, čo Pravý Ježiš nerobil.
https://ulozto.net/file/DYhGpfqXtNXC/jan-kozak-bible-je-podvod-mp4
Armagedon – ako nástroj strachu – je hlavným naratívom svedkov Jehovových – ktorých založil slobodomurár „kravaťák“ Russel – špeciálne u nich došlo k prepísaniu biblie minimálne 120 krát a tých armagedonov prorokovali možno už do 10. Nie je nad to spáchať hromadnú samovraždu pod prísľubom „nanebevzatia“ a zanechať tu sekte majetky.
Svedkovia Jehovovi – ako spoločnosť – sa vytvorili potom, ako vedenie v USA zlikvidovalo Bádateľov Biblie a podsunulo im prerobené Strážne veže a o niekoľko desaťročí neskôr aj rovnako prerobené biblie. Sú v nich zámerne poprekrúcané citáty…a časopis „Prebuďte sa!“ nebudem ani komentovať. Čo myslíš, Maroš, prečo si na zosmiešňovanie vybrali práve týchto, úprimne pravdu hľadajúcich ľudí? Prečo zabili Pravého Ježiša, a jeho „následníka“ falošného krista už nie?
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/takto-jsou-mentalne-postizeni-lide-nedobrovolne-ockovani-v-usa/
Takto jsou mentálně postižení lidé nedobrovolně očkováni v USA
Takto jsou lidé se zdravotním postižením nedobrovolně očkováni ve Spojených státech.
Čestné vyhlásenie
Dolu podpísaný/-á …………………………………………………………., ako občan Slovenskej republiky, plne spôsobilý na právne úkony, týmto
čestne vyhlasujem,
že môj zdravotný stav je dobrý. Neexistujú u mňa žiadne zdravotné prekážky, ktoré by bránili výkonu akýchkoľvek práv a povinnosti. Zároveň som si plne vedomý, že nepravdivé tvrdenie v tomto vyhlásení môže zakladať právne účinky voči mojej osobe.
Súčasne vyhlasujem, že v zmysle platného právneho poriadku Slovenskej republiky môže spracúvať, poskytovať a sprístupňovať údaje z mojej zdravotnej dokumentácie výhradne všeobecný lekár viazaný lekárskym tajomstvom, alebo iný ošetrujúci zdravotnícky pracovník v rozsahu ním poskytovanej zdravotnej starostlivosti v zmysle ustanovení §§ 18 a 19 zákona č. 576/2004 Z .z. o zdravotnej starostlivosti. Výnimku tvoria prípady uvedené v §§ 5 a 6 zákona č. 153/2013 Z.z. o národnom zdravotníckom informačnom systéme a prípady v zmysle ustanovenia § 23 ods. 5 zákona č. 317/2016 Z. z. o požiadavkách a postupoch pri odbere a transplantácii ľudského orgánu, ľudského tkaniva a ľudských buniek – tieto oprávnené osoby a zákonom stanovené prípady sú však viazané na výkon zdravotnej starostlivosti.
Orgánom štátnej a územnej samosprávy, orgánom činným v trestnom konaní a všetkým ďalším fyzickým a právnickým osobám týmto oznamujem, že počas mimoriadneho, núdzového alebo výnimočného stavu, platí právne pravidlo, podľa ktorého môžu byť základné ľudské a občianske práva slobody obmedzené len ZÁKONOM.
V zmysle ustanovenia článku 1, bod 1 Ústavy Slovenskej republiky, cit.: Slovenská republika je zvrchovaný, demokratický a právny štát.“ V právnom štáte nestačí, ak sú obmedzované ľudské a občianske práva a slobody NA ZÁKLADE zákona podzákonnými normami (nariadenie, vyhláška). Ľudské a občianske práva a slobody môžu byť obmedzené len zákonom, ktorý musí toto obmedzenie vymedziť URČITO a ZROZUMITEĽNE. Tak, aby každý občan vedel ktoré práva a slobody a na aký vymedzený čas sa mu obmedzujú. Takéto zákonom stanovené obmedzenie MUSÍ byť súčasne v súlade s Ústavou Slovenskej republiky, ako aj medzinárodnými paktmi o ľudských a občianskych právach, ktoré Slovenská republika ratifikovala.
Sú to predovšetkým Charta základných práv Európskej únie. Európsky dohovor o základných ľudských právach a slobodách. Medzinárodný pakt OSN o občianskych a politických právach. Všetky tieto medzinárodné dohovory sú súčasťou slovenského právneho poriadku a majú PREDNOSŤ pred slovenskými právnymi normami!
Zdvorilo upozorňujem všetky subjekty, ktoré postupujú v zmysle uznesení vlády Slovenskej republiky vydaných od marca 2019 v súvislostí s ochorením SARS COV 2, že v zmysle zákona č. 400/2015 Z.z. o tvorbe právnych predpisov, cit: „Tento zákon upravuje základné pravidlá tvorby všeobecne záväzných predpisov (ďalej len „právny predpis“), ktorými sú Ústava Slovenskej republiky (ďalej len „ústava“), ústavné zákony, zákony, nariadenia vlády Slovenskej republiky, (ďalej len „nariadenie vlády“), vyhlášky a opatrenia ministerstiev, ostatných ústredných orgánov štátnej správy, iných orgánov štátnej správy a Národnej banky Slovenska a ich vyhlasovanie v Zbierke zákonov Slovenskej republiky (ďalej len „zbierka zákonov“).“ , uznesenie vlády NIE JE PRÁVNY AKT, ktorý zaväzuje občana Slovenskej republiky ako jednotlivca!
Podľa nálezu Ústavného súdu Slovenskej republiky , č.k. ÚS 514/2012-23, cit. „Uznesenie vlády je vo všeobecnosti len interným aktom riadenia, adresovaný členom vlády (a ostatným ústredným orgánom štátnej správy), pripadne im podriadeným orgánom štátnej správy.“ Podľa nálezu Ústavného súdu Slovenskej republiky, č.k. ÚS 30/1997, cit.“ Uznesenie vlády je interným normatívnym pokynom, ktorým nemožno rozširovať právomoc štátneho orgánu nad rámec kompetencii určených ústavou.“
V prípade, že odo mňa vyžaduje preukázať sa mojou zdravotnou dokumentáciou (za ktorú možno považovať aj výsledok testu na respiračné ochorenie SARS COV 2), zákonom neoprávnená osoba – napríklad polícia, Ozbrojené sily SR, zamestnávateľ, škola, orgány štátnej alebo územnej samosprávy a podobne, v zmysle dodržania ZÁKONNOSTI a ochrany mojich základných ľudských a občianskych práv žiadam, aby mi takáto osoba dôsledne a právne nespochybniteľné podala vysvetlenie, na základe akého ZÁKONNÉHO ustanovenia (nie uznesenia vlády, vyhlášky alebo opatrenia Úradu verejného zdravotníctva SR) platného právneho poriadku Slovenskej republiky odo mňa vyžaduje obmedzenie mojich základných ľudských práv a slobôd?
Zároveň chcem zdvorilo upozorniť všetky osoby, ktoré odo mňa protiprávne vyžadujú preukázanie sa výsledkom testu na respiračné ochorenie SARS COV 2, že sa môžu dopustiť protiprávneho konania, a to najmä:
• Porušenia základných ľudských a občianskych práv garantovaných Ústavou Slovenskej republiky a medzinárodnými dohovormi
• V prípade orgánov činných v trestnom konaní trestného činu zneužívania právomoci verejného činiteľa v zmysle ustanovenia § 326 Trestného zákona
• V prípade polície, vojenskej polície, mestskej polície a súkromných bezpečnostných služieb trestného činu obmedzovania osobnej slobody v zmysle ustanovenia § 183 ods. 1 a 2 Trestného zákona a trestného činu porušovanie slobody združovania a zhromažďovania v zmysle ustanovenia § 195 ods. 1 Trestného zákona
• Vo všetkých ostatných prípadoch trestného činu nátlaku v zmysle ustanovenia § 192 ods. 1 a 4 Trestného zákona
V súvislosti s možným protiprávnym konaním týchto osôb si vyhradzujem právo vyhotoviť písomný, zvukový, alebo zvukovoobrazový záznam protiprávnej činnosti, ktorý bude použitý výhradne mnou alebo mojim splnomocneným právnym zástupcom, na účely ďalšieho právneho postupu pri ochrane mojich základných ľudských a občianskych práv prostredníctvom slovenského a medzinárodného právneho poriadku.
Keďže v Slovenskej republike dochádza k permanentnému porušovaniu princípov právneho štátu, využívam v zmysle článku 32 Ústavy Slovenskej republiky svoje právo na odpor. Na základe uvedeného článku nepristupujem k testovaniu svojej osoby na respiračné ochorenie SARS COV 2, a to z nasledovných dôvodov:
1. Testovanie na respiračné ochorenie SARS COV 2 vykazuje preukázateľne veľké štatistické nepresnosti. Doteraz neexistuje test, ktorým by sa so 100 %-nou istotou diagnostikovalo ochorenie SARS COV 2, čo bolo potvrdené viacerými súdmi vo svete.
2. Nie som dostatočne informovaný / -á o zložení testovacej sady a o nežiaducich účinkoch testovania. Používané testovacie sady nemajú splnenú podmienku dostatočnej doby klinického testovania pred ich použitím v praxi. V podstate sme stále v procese ich klinického testovania.
3. Počas testovania dochádza k opomínaniu vykonania dostatočného poučenia informovaného súhlasu, čím sa porušuje nielen zákon, ale môže byť ohrozené aj moje zdravie.
4. Z medicínskeho hľadiska má výsledok testu výpovednú hodnotu niekoľko hodín pred a niekoľko hodín po uskutočnení testovania, čo je nedostatočná doba na určenie správnej diagnostiky ochorenia.
5. Testovanie vykonávajú aj osoby, ktoré nie sú odborne spôsobilé na poskytovanie zdravotnej starostlivosti, pričom nemám možnosť ovplyvniť výber takejto osoby. Tým reálne hrozí neodborné poskytnutie zdravotnej starostlivosti, čim je porušený nielen zákon, ale môže dôjsť k poškodeniu môjho zdravia.
6. Na odberových (testovacích) miestach sa s vysokou pravdepodobnosťou zdržujú osoby, ktoré sú infikované vírusom SARS COV 2, čo môže spôsobiť vážne ohrozenie môjho zdravotného stavu a stavu mne blízkych osôb.
7. Výsledky celoplošných, ale aj lokálnych testovaní neboli ku dňu tohto vyhlásenia dostatočne odborne spracované a nie sú použiteľné pre efektívny boj s nákazou SARS COV 2 na území Slovenskej republiky.
8. Ako občan Slovenskej republiky, ktorý dlhodobo prispieval resp. prispieva do štátnej pokladnice nesúhlasím s neefektívne vynaloženými verejnými zdrojmi. Desiatky miliónov eur má vláda Slovenskej republiky využiť na kvalitnú zdravotnú ambulantnú alebo ústavnú starostlivosť, nie na nákup nedostatočne osvedčených testov.
Vyhlasujem, že ako občan Slovenskej republiky, v súlade s platným právnym poriadkom a vedomý si svojich občianskych práv a povinností, dobrovoľne dodržujem všetky ochranné opatrenia, ktoré sú odborníkmi odporúčané v súvislostí s respiračným ochorením SARS COV 2. Posilňujem svoj imunitný systém a nevystavujem svoju osobu miestam, kde je zvýšené riziko infikovania akýmkoľvek vírusovým ochorením, vrátane SARS COV 2. Som si vedomý, že starostlivosť o zdravie je nielen právom, ale aj povinnosťou zodpovedného občana Slovenskej republiky. Odmietam však zároveň všetky formy manipulácie výkonnej moci, ako aj všetkých subjektov, ktoré princíp dobrovoľnosti zamenili za princíp neprimeraného nátlaku, ktorý poškodzuje moju telesnú aj duševnú integritu, a tým poškodzuje aj moje zdravie.
dňa
…………………………………..
podpis
Peter – Vychádzajúc z definície zdravia svetovou marketingovouj organizácou farmako a medicínskej mafie – WHO, že „Zdravie je stav fyzickej, psychickej a sociálnej pohody!“ – usvedčujem ťa z klamstva!
Jedine že si v tomto fašizme a biede – okrem fyzického zdravia – v tejto deprivovanej spoločnost sociálne a psychicky hovieš – potom áno. Takže opäť nezáleží len na tom, čo kto píše, ale aj na tom kto to píše.
Ja sa cítim vo „fyzickej, psychickej a sociálnej pohode“ asi ako Srbi počas „humanitárneho“ bombardovania v roku 1999 – tiež to nikomu inému neprekážalo.
Česť nie je nafukovacia žuvačka.
Dôležité pre stav pohody – keď sa ku slovu opäť dostávajú vojnoví štváči! A vojna tak náhodou nie je ten najodpornejší zločin „vlád“?!
Dávam to sem vcelku, lebo inak sa nedá.
SPUTNIK V – DUKOVANY – NORD STREAM 2 – VRBĚTICE – Kdo věří, že za ten „muničák“ mohou agenti, co „otrávili“ Skripala???
„V prvé řadě, chci upozornit, že všechny ty sankce, postihy a vyhošťování ze strany ČR, členských států EU a USA, se konají v naprostém rozporu s mezinárodním právem a úplně opomíjejí základní právní pravidlo, kterým je PRESUMPCE NEVINY (Presumpce neviny je právní domněnka spočívající v tom, že je na obviněného v rámci trestního nebo přestupkového řízení nahlíženo jako na nevinného, pokud není pravomocně rozhodnuto o jeho vině. Je jedním z principů právního státu).
V druhé řadě, chci upozornit na to, že všechny ty protiruské kauzy, Vrběticemi počínaje, Skripalem pokračuje a vměšováním do voleb USA konče, mají jedno společné. Jsou spíše štvavé a mediální, než řádně došetřené a nevyvratitelně prokázané. Tím pádem jsou spíše pouhou protiruskou politickou hrou, než faktickou skutečností.
V třetí řadě, se mi zdá být „podezřele náhodné“ to, že se s takovým přelomovým zjištěním o Vrběticích přišlo až 7 let od události, a to v době, kdy má Rusko nejlepší vakcínu proti Covidu 19 na světě, která nezpůsobuje žádné embólie, ani jí nefinancoval Soros, nebo Gates. Ropovod NORD STREAM2 je těsně před dokončením, kyjevskými ukrofašisty rozkradená Ukrajina, má přijít o bezpracný zdroj peněz za tranzity ropy do EU, a byl vyhlášen tendr na dostavbu Dukovan. Ukrajinu chce NATO jako nárazníkové pásmo proti Rusům, Dukovany chtějí dostavět Američané, a když nebude v EU ruský plyn a ropa, bude se vozit tankery z USA za mnohem vyšší cenu. Co to znamená? Šup a po uši zadlužené USA, budou najednou z krize venku… Určitě jen náhoda, že?
V čtvrté řadě, se mi nikde nepodařilo dohledat, kdo, že byli ti dva mrtví zaměstnanci ve Vrběticích. Členové ochranky, dělníci, technici, nebo nakonec třeba zloději, kteří se vloupali do skladu a neodbornou manipulací zapříčinili explozi? Řekne nám někdo jejich jména a adresy, kde žili, aby nezávislí novináři, mohli ověřit, co to bylo za lidi, a jestli měli v tu dobu, co došlo k výbuchu v muničním skladu co dělat???“
http://www.nwoo.org/2021/04/18/sputnik-v-dukovany-nord-stream-2-vrbetice-kdo-veri-ze-za-ten-municak-mohou-agenti-co-otravili-skripala/
VNIMÁNIE, VNIMÁNIE!!!!
„Matovič, loutka neokonů, „dělal“ vše proto, aby se na Slovensko dostala co nejrychleji ruská vakcína Sputnik V a to takovým způsobem a za takových okolností, že s tím naprosto odrovnal sám sebe i veškerou snahu tuto vakcínu použít. Stále totiž platí, že to, co je pro jednoho chybou v řízení, je pro druhého naopak cílem. Říkáme tomu imitačně-provokační činnost, kdy např. na jednu stranu „strááášně chcete něco prosadit“, ale děláte to záměrně tak dementně, že celý proces naopak zlikvidujete. Vzpomínáte na Gorbačova? Jeho heslem bylo „více socialismu, více demokracie“ a co tou „snahou“ o „více socialismu“ měl ve skutečnosti za úkol (a cíl), který skutečně splnil? Přeci ten socialismus položit, za což si dnes v Texasu užívá zaslouženou odměnu od svých páníčků. Díváme se na stále stejné procesy. Ruská federace tedy byla nařknuta, že na Slovensko dodala kdovíco a nikoliv Sputnik V a to byla celá snaha této loutky, přesněji jeho loutkovodičů.
Ale to byl jen začátek.
Sledujte prosím načasování.
Hamáček měl odjet do Moskvy (opravdu?) kvůli stejné vakcíně, kterou ovšem nikdo v ČR zatím neschválil a evidentně se k tomu ani nikdo neměl. Proč by tam tedy Hamáček jezdil? Aby domluvil něco, co by v lepším případě leželo navždy ve skladu? Kvůli kontrastu – „chtěli jsme od vás vaši vakcínu a vy jste přitom takové svině, které dle nových poznatků, zabily naše občany a provedly diverzní operaci na našem území v roce 2014!!! A my to mysleli tááák dobře a chtěli s vámi jednat. A to jsme dokonce uvažovali o tom (vážně?), že JE Dukovany by mohl dostavit třeba i váš Rosatom“ Takže místo toho nebude spolupráce, ale uzavřeme celou ambasádu Ruské federace, aby již nebylo ani možné s vámi jednat (a cokoliv vyjasnit), protože „naši“ čučkaři i premiér mají jasno.
V roce 2014 prý stejné dvě osoby, které měly zkusit zabít bývalého agenta Skripala (GRU totiž jiné borce nemá) provedly na našem území diverzní akci. Dle momentálních informací totiž ve skladu, který měly vyhodit do vzduchu, bylo i 10 000 kusů (čtete dobře, skutečně kusů, které ovšem v moderní válce při dostatečném množství lidí a zbraní, vystřílíte za jedno odpoledne) střeliva určené proti Asadovi do Sýrie. A že to byly tyto dvě osoby ví „naše“ tajná služba již dva roky, tedy od doby, kdy jejich fotografie zveřejnila britská strana. A kdy s tím „naši“ čučkaři přišli? V momentě, kdy měl Hamáček vyrazit do Moskvy a v momentě probíhající největší vojenské krize na Ukrajině od dob Západem podporovaného banderovského (fašistického) majdanu. Je to samozřejmě pouhá shoda „náhod“.
Je vám to málo? Pamatujete na sestřelení malajsijského letadla, taktéž v roce 2014? “ – článok pokračuje…
http://www.nwoo.org/2021/04/18/vnimanie-vnimanie/
Report z obhliadky havárie zostreleného lietadla s oblečenými /živí sa pri páde vyzlečú – tak ako obeť autohavárie „strasie bačkory“/ mŕtvolami naloženými vo formalíne a naaranžovanými pasmi.
https://ulozto.net/file/6hVBgRXlh8Og/cestujuci-z-letu-mh-17-boli-mrtvi-davno-predtym-mp3
Peter, ako môžeš posúdiť ty, svoj zdravotný stav ak nie si lekár?
Napr. pri lek. prehliadke pre zamestnávateľa zdravotný stav DOBRÝ je nepostačujúci na výkon posudzovanej práce.
Vláda je kolektívny orgán na čele s premiérom. Ak sa môže navyše oprieť o ústavnú väčšinu ako u nás na Slovensku, všetky jej údajné trestné činy v súvislosti s covidom (a nie len s covidom) zostanú takmer isto nepotrestané. Dá sa povedať, že žijeme v dobe “ kde múdrosť prehlásili za blázna a každé slovo kričí do prázdna.“
To, či ostanú nepotrestané, nie je celkom isté. Existuje ešte taká vec ako je „hnev ľudu“ a ten sa može manifestovať rôznym spôsobom.
https://banned.video/watch?id=607bec8e6212242e3d6068bc
EXCLUSIVE: David Icke Issues Emergency Warning to Humanity
Exkluzívny: David Icke vydáva núdzové (naliehavé) varovanie pre ľudstvo.
Obsah tohto videa:
David Icke vysvetľuje čo s nami robia „elity“, budú nás donekonečna vakcinovať, teraz v Anglicku vyhlásili, že nie vakcíny ale lockdown pomohol, Bill Gates má ďalšie plány s nami (ďalšie úmrtia), starým ľuďom teraz chcú už podať tretiu vakcínu (booster – posilňovaciu), farmaceutické firmy už vyrábajú nové a nové vakcíny na nové vírusy, chcú aby sme len vtedy mohli existovať ak sa budeme neustále očkovať, plánuje sa celosvetový Covid QR code, prichádza ku koncu ľudského života, veľa ľudí má vážne vedľajšie účinky z týchto vakcín a umierajú, vakcíny zmenia našu psychiku (naše myslenie), satanisti si uctievajú (obdivujú) smrť, ľudia sa stanú robotmi, Bill Gates spôsobil túto katastrofu pre ľudstvo.
Nemáme toto všetko sledovať len so sklonenou hlavou. Organizovanie protestov je OK ale to nestačím musíme sa postaviť na odpor toho čo s nami „elity“ robia. 8 miliárd ľudí je kontrolovaných niekoľkými ľuďmi – je to smiešne.
Vďaka týmto vakcínam ľudia stratia realitu a potom sa s nimi môže robiť čokoľvek. Chcú prepojiť náš mozog s umelou inteligenciou. Umelá inteligencia bude náš mozog. My by sme mali toto všetko ukončiť. My si musíme uvedomiť, že oni sú malí chlapci v krátkych nohaviciach, ktorí nás chcú kontrolovať. Musíme prevziať naspäť našu silu, mať sa navzájom radi.
Treba vypočuť (treba zvýšiť zvuk, potiahnuť hore)
https://www.facebook.com/Po%C5%BEiadavky-ob%C4%8Dana-na-vl%C3%A1du-Slovenskej-republiky-101097018177692/videos/m%C5%88amka-vakc%C3%ADna/464164311682414/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Ide o vraždenie dôchodcov vakcínami
Jean, ale toto sa do médií nedostane. Asi vitálna dôchodkyňa mohla žiť. Kto ponesie vinu na túto násilnosť?
Jean…ak vieš o vražde a nenahlásiš, tak páchaš trestný čin.
Milá Ametyst, ja som len prekopírovala jeden blog. Bohužiaľ som „hotová“ z toho, že dôchodcovia okolo mňa sa dávajú zaočkovať a ja som len konšpirátorka.
A myslím si, že na tomto blogu my „ovečky“ by sme nemali po sebe útočiť, vyhrážať sa ako aj Maroš útočil proti tímu Bádateľa (hoci oni sa veľmi snažia, ale robia tiež len čo môžu, nemôžu urobiť zázraky).
Ale ja „baba stará“ už asi na tento svet nepatrím. Naivne vždy som chcela rozširovať pokoj, kľud, lásku.
Jean …
1. netreba brať všetko osobne 🙂
2. nevhodné správanie druhých na internete nie je tvoja vizitka, ale ich
3. si z iného sveta a tým sa netráp.. každý máme svoje poslanie
4. v negat.info nie je ani pokoj, ani kľud, ani láska
Pekný večer s láskou v srdci 🙂
všetci raz umrieme….. niekto skôr, iný neskôr … v očkovaní máme voľbu n a svojej Ceste
A z vesmírneho pohľadu je celý covidcirkus nepodstatná záležitosť.
Ja sa tímu Badateľa nevyhrážam – ale ten, kto produkuje informácie – nesie aj zodpovednosť – a slovo je zbraň – inak by nás tu médiá nemanipulovaii.
Takže len držím wachtu, lebo mám zažité, že dá sa kúpiť a predať hocičo. Ste na omyle, ak si myslíte, že papier znesie všetko. Papier je neosobný – nemá čo znášať – to my musíme znášať to na papieri. To, že občas nakopávam redakciu je podľa mňa len k prospechu tak ich, ako aj nášmu – problémy sa riešia komunikáciou – nie pochlebovaním a lezením do zadku hocikomu. Ak mi pekár predá rohlík s upečeným švábom – poviem si – stalo sa. Ale keď mi na to povie – ak sa mi nepáči – môžem ísť inde – nielen, že pôjdem inde, ale piecť už mu nedovolím bez toho, aby o tom švábovi ostatní nevedeli. A kto chce potom jesť šváby – je to jeho vec. Byť náročný na dodávateľa je myslím stále k prospechu dodávateľa – inak sa nám to tu všetko rozsype. Rozdiel medzi Badateľom a mainstreamom je zatiaľ v tom, že Badateľ si nedovolí kŕmiť nás všetkým možným – čo zrejme ani nie je jeho zámer. Lenže aj dobré – a práve dobré redakcie sú systematicky likvidované rôznymi spôsobmi – ekonomicky, personálne, dezinformačne, technologicky. Pokiaľ toto tu nebude taký sektársky lievik ako napr. Tadesco – ani tí zvonku si tu veľa nedovolia – pokiaľ si vieme pravidelne zametať pred prahom – nikto nám nebude osierať rohožku. Vy tu zatiaľ vidíte len moju kritiku redakcie, ale asi nevidíte, čím jej aj držím chrbát. Lebo sektárske redakcie sú práve tie, ktoré môžu – majú potenciál „otočiť“ určitý elektorát. A ako spieva Tom Jones – „už sa nechcem zamilovať“. Informácia pre mňa nie je ilúzia – objekt lásky. A tiež nepotrebujem hodnotiace „Alenky“ – páči nepáči. Povedzte v čom nesúhlasíte – poriešime.
Nebodaj si bol už zamilovaný??
Už vyše roka a dennodenne počúvame z médií corona-corona-………, potom špáranie v nose už vyše polroka a neúnavne sa bude pokračovať a pri uvolnených opatreniach. To je Igorova najväčšia snaha.
Potom očkovanie – vakcíny, Sputnik….. a komédia okolo toho akú naposledy predviedol náš financmajster, alebo premier, alebo minister zahraničných vecí, alebo minister zdravotníctva v jednom. Vážení vyberte si ktorý z nich je.
No,ale nepríjemná novina je na svete:
Je čas na rázne kroky voči ruským spravodajským službám v EÚ a NATO, vyhlásil Naď.
No toto nech Igorovi nehovorí, však ON môže ísť urovnávať vzťahy, ON to dokáže, ON dokáže všetko, ale hlavne ničiť medziľudské vzťahy a národ.
Ja sa čudujem jeho Pavlíne, má milióny mohol si ich s rodinou užívať a tešiť sa.
No ale teraz neviem na čo sa môže tešiť. Nezávidím mu. Vybral si !!!!!!!!!!!!
Kam teraz uhne Igor?
Prekopírovala som jeden blog:
Sused po očkovaní na siedmy deň zomrel. Bol zdravý . Mal by 76 rokov.
prečo sa dávajú zdraví ľudia očkovať? … mal aj zdravý rozum?
…milá ametyst, radšej si tu žiadne foto nedávaj, aby si náhodou nezostala úplne ,,oskalpovaná“ ako to robili indiáni v ,,Mayovkách“….ááále nie, sa smejem, prepáč, zrejme sa tu otvorí súkromné ,,očko“ na sledovanie žienky s ozaj dlhými vláskami :-(….:-)……..myslím si, nikto rozumný, intel a empatic. nechce byť ,,obeťou“, každý taký chce byť radšej pánom svojho života, určite to takto cíti aj Emily, či ?……..O.K.Maroš, tak to bude pre Dušana odo mňa poklona, ten ,,klobúčik,, radšej pošlem p.Tauovi, ak by náhodou stratil ten svoj :-(…:-), trošku som sa nie dobre vyjadrila…………..prekladala som Váš obrázok, no neviem, či správne:-(- nie je dobré držať veci vo fľaši, to znamená, že ich treba ,,minúť“ či vypiť ???….no a ten 2.tak ten mi zmysel už nedáva vôbec, ono je to tak, človek chce rýchlo napísať myšlienku a potom napíše niečo iné ………..p.Veselová….úplne Vás chápem, ako sa cítite….aj ja mám deti, v tejto otázke ohľ.,,proticov.opatr.“ sa nie celkom zhodneme, s tou najstrarš.dcérou ešte, ešte ale s tými ml.už ťažko……ja som 100 % presvedč., že tieto ,,cov.“ ochor.záležia od nášho imun.syst. , treba si vybudovať správ.živ.štýl, brať vit. apod. – teda riešiť to prirodz.cestou, a som zásadne proti tomu očkov…..u tých ml. to beriem ako takú ,,skúšku“ v ich živote, sú dosp., majú právo za seba rozhodovať/ aj keď je pravda, že v 1.chvíli to bolo medzi nami zle- nedobre/……a to či budú mať deti, ukáže až budúcnosť, verím, že áno,no pre mňa boli darom, kt.mi veľmi obohatil život…..avšak tento ,,dar“ je už dospelý, tak ho musím ,,prepustiť“, aby si žil svoj život podľa svojich predstáv….môžem niečo ,,nadhodiť“ alebo poradiť, ak sa ,,pýta“, no už je to úplne iná ,,etapa“, ako keď to boli malé deti……..
…milá ametyst, svoj kostol môžeš mať aj doma, vo svoj.izbe, presne ako Ti povedal Maroš, on sa ozaj nerúha, je to pravda, že každý totiž toho svojho Boha, svoje dobré JA, nosíme vo svojom srdci…….. v tomto mu úplne dávam za pravdu……Maroš dal ste tu zaujím.prísp.od p.Kozáka Jána o Judaizme…….a ešte k Vám milá Jean, vôbec sa nepodceňujte, už som Vám hovorila, že ste skvelá osôbka s ozaj veľkým ,,prehľadom“ na život, takže držte sa svoj.názorov, veľmi Vám fandím ! :-)……………..
Jednoduchá ….čítaj od začiatku a zistíš že kostol mám v robote a nie v izbe ?
…prepáčte Maroš, ja som sa Vás nechcela dotknúť tým, žeby som Vás dáko hodnotila…..len som písala svoj názor, v čom s Vami súhlasím……zrejme som toho popísala až príliš, no neva……..človek sa učí celý život……………………………..
Jednoduchá – NEPREPÁČIM!
„…prepáčte Maroš, ja som sa Vás nechcela dotknúť tým, …prepáčte Maroš, ja som sa Vás nechcela dotknúť tým, …prepáčte Maroš, ja som sa Vás nechcela dotknúť tým, …prepáčte Maroš, ja som sa Vás nechcela dotknúť tým, …prepáčte Maroš, ja som sa Vás nechcela dotknúť tým,“ – atď., do aleluja!
http://www.ceskestredohori.cz/flora/netykavka-malokveta/previews/netykavka-malokveta_02.jpg
Neznášam, keď nejaká – naivne sa tváriaca „slušná pipina“ – robí z chlapa netýkavku! Je to súčasť prebiehajúcej LGBT a genderr agendy – a ty vieš o čom hovorím – zženštilí muži, hipsteri, buzeranti – ako mužský vzor! A nad tým všetkým černoch s akože veľkou cicinou! Hej – čiže mám sa ísť prepudrovať?
Teraz inak. Hneď v prvom dni práce na Dunaji – ešte ako elév – som niečo posral, takže chlap z druhého plavidla /vyzeral ako originál Neandertálec, ale po čase sme boli kamoši, pretože to bol inak veľmi láskavý človek, ale vtedy som ho jednoducho nasral svojím babráctvom, lebo som ohrozil dve plavidlá – naše a ich/ po mne hodil kladivo, a vôbec ho nesralo, čo bude so mnou. Netrafil – zdvihol som kladivo a hodil ho do Dunaja – a nesralo ma, či ho bude potrebovať a čo bude s kladivom. Asi tak. Čiže kopanec medzi nohy chlapa až tak neserie, ako keď mu niekto orezáva gule nejakým fajnovkárstvom! A to robíš ty! Pod rúškom tvojej „slušnosti“ = zlomyseľnosti – ale – dokáž jej to!
Otázka – kde sa to v tebe berie – že si vôbec dovoľuješ ľudí hodnotiť?! Kto je zvedavý na tvoj audit?! Ale nie – ty si tá, ktorá tu bude napriek upozorneniam hodnotiť – áno?! Budeš rozdávať lajky – ako infantilom – áno?! Lebo ty si ten hodnotiteľĺ-auditor nad vecou, nad nami To ty budeš rozhodovať, kto je tu dobrý, múdry, atď. Taký pozitívny troll! A všetci budeme čakať na záver článku – kedy a komu nám konečne pani Jednoduchá dá lajky! Bože! – ako som ja – infantilné decko – závislý na tvojom hodnotení – súdružka psychologička!
No tak ja budem po každom, kto mi tu bude hladkať ego a robiť zo mňa ťuťuli závisláka – hádzať „kladivá“. Lodnícky slovník je drsný, ale pravdivý. Tak sa pripravte slušnobanda!
———————
Radšej budem sama: Rozvod si čoraz ochotnejšie vyberáme …
[Prehľadávať doménu emma.pluska.sk/lifestyle/radsej-budem-sama-rozvod-coraz-ochotnejsie-vyberame-ako-lepsie-riesenie-ale-vazne-je-to-tak] https://emma.pluska.sk/lifestyle/radsej-budem-sama-rozvod-coraz-ochotnejsie-vyberame-ako-lepsie-riesenie-ale-vazne-je-to-tak
A že to funguje, potvrdzuje aj Alena Jančigová. „Každá rodina si potrebuje sama zvážiť, čo je pre ich potomkov najlepšie. Ako psychologička si však myslím, že vychovávať dieťa v nefunkčnom partnerskom vzťahu nie je dobré.
Do riti aj s cvokármi!
A vôbec …prečo ti vyķá zrazu??
Lebo „Najprv miluj a až potom tykaj!“ – a pomýlila si nástupište…
… netušila som, že je to medzi nami také dôverné ..Maroško
Španielske príslovie seňora.
Vybral som si – ja chrobáčik – vašu pravú nosnú dierku.
https://www.tvn-2.com/novelas/senora-acero/extras/Carolina-Miranda_8078735.jpg
Tak drž si sánky…kýcham
…v poriadku Maroš, ak neprepáčite, to je váš problém, ja som sa Vám ospravedlnila, viac už ozaj nemôžem urobiť a vlastne, viac sa už ani nič iné nedá :-(……avšak za toto ,,džemovanie tu“ mňa od Vás ,,lajky“ dnes určite nebudú, no na 2.strane som rada, že ste povedal tak polopate…….priznám sa, aj som sa na Vašom príspevku pobavila, ako ste ma odhadol :-)…..na 1 strane som veľmi ,,slušne tváriaca pipina“, potom som v 2.prípade ,,súdružka psychologička“ a navyše pod rúškom mojej ,,slušnosti“ skrývam svoju zlomyseľnosť ….ajajáj úplne hrozná kombinácia, nazvem sa v skratke ,,nezdara nezdarená!!!“!……a úplne máte pravdu, ja Vás vôbec už nemusím lajkovať, Vy sám dobre viete, že to, čo poviete má hlavu aj pätu a moje ,,lajky“ Vám ich asi ,,narúšajú“ :-(…:-)……….
A to je super, že mám menovkyňu psychologičku / aj keď to nemám over./ ….tak ste sa predsa len raz ,,trafil“ :-)………do ,pitvora“ aj so psychológmi! ……..ale tak pre zaujímavosť, s tou posled.vetou súhlasím tak pol napol……sú ženy rozv. s mal.deťmi a sú rozv.s veľk.deťmi, a to je tiež rozdiel…….a po prečítaní článku mám otázku – Prečo a koho by mal zaujímať status iných ľudí ? je to každ.osob.vec, no na 2.str.nemám potrebu to tajiť, aj JA SOM ROZVEDENÁ, nemám s tým problém, vždy je to lepšie povedať priamo a PREČO? tak to je už súkr.záležitosť, nech si každý rieši svoje…….no a teraz Maroš, už viete aká ,,mrcha“ Vás tak ,,rada“ lajkuje :-(…..:-)……………..
“ Ako psychologička si však myslím, že vychovávať dieťa v nefunkčnom partnerskom vzťahu nie je dobré.“ – ako psychologička však neviem poradiť ako zachrániť manželstvo – keď už sa niekto zabuchol do druhého, alebo niekomu už ten druhý nechutí. ZMENA JE ŽIVOT! No tak detičky – máte zmenu…
——————————————-
Z iného „suda“ – pred chvíľou ma skoro drblo – keďže mojej matke „zomrel na druhý deň po tom, ako dostal Covid 19“ /5.000,- euro bonus/ – dlhoročný priateľ a lekár vo veku 84 r. – dala sa aj ona – dnes to z nej vyliezlo – zaočkovať po prekonaní kovidu „tým najlepším“ = Pfizerom – a – vakcínu jej pichal sám neviem aký pán – sku.vený – profesor! Keďže známosti!! Doboha!
Ale – keďže máme „extraterestriálne gény“ – zatiaľ funguje. Ja len dúfam – keďže známosti – že jej pichli – na jej žiadosť!!! – to, čo Čaputovej. Asi tak. Fú!
NO NEKÚP TO! Nie je nad život v dôvernom vzťahu s televízorom a bielymi plášťami!
Inak – podľa vyjadrenia matky – ten jej 84-ročný nebohý kamarát lekár sa po celý odborný život nenechal proti ničomu očkovať! Takže mediálny tlak, pretože „ostatné info sú hoaxy a konšpiračné teórie“. Takže – „veriaca“. Lebo zmyslom jej života je nakupovanie a cestovanie. A je to.
A opäť som sa presvedčil, že táto osoba – moja matka – oprávnene nesmela zasahovať – menežovať mi život podľa jej „televíznych“ predstáv – čo bol a je základný zdroj našich konfliktov, a teda že platí, že tvrdenie, že „matka vždy chce len to najlepšie pre svoje dieťa“ – nezáleží len na na chcení matky, ale na vedomostich matky. Takže opäť som tu pochoval „city“. Možno v inom živote.
…ono to tykanie a vykanie sa trošku zamotalo….ok.tak tykám……, ja študov.psychol.nie som, takže možno preto to takto je……nechápem moc, čo ste tým chcel povedať…..niečo v tom zmysle, že ja som ako matka zlyhala?……a preto ste ,,tu „pochovali svoje city? čo to stým má spoločné?……….
„niečo v tom zmysle, že ja som ako matka zlyhala“ – ja ťa nepoznám ako MOJU matku, tak nemám dôvod na tvrdenie niečoho takého – tak mi nepodsúvaj takéto vzťahovačné impertinencie!
„moja matka – oprávnene nesmela zasahovať – menežovať mi život podľa jej „televíznych“ predstáv – čo bol a je základný zdroj našich konfliktov, a teda že platí, že tvrdenie, že „matka vždy chce len to najlepšie pre svoje dieťa“ – nezáleží len na na chcení matky, ale na vedomostich matky. Takže opäť som tu pochoval „city“. Možno v inom živote.“
?? „ok.tak tykám“………“čo ste tým chcel povedať“
…jasné, že tykám….či si TY chcel tým povedať?…..asi sa vrátim do ZŠ :-(…..:-)…………..
no neva, mýliť sa je ľudské, však sa nikomu nič tým nestalo ……….
„čo ste…chcel – to je čo za hybrid? Vyk-tykanie? Ani ryba ani rak?
…Maroš vďaka za vysvetlenie…..musím už viac dávať pozor, ako čo napíšem , kvôli ,,kontrole “ :-(…..:-)……………..